טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק לילדים – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק לילדים?

שולחן שוק לילדים – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק לילדים?

טבלת מחירים של שולחן שוק לילדים

כמות סועדים לשולחן שוק לילדים מחיר לסועד לשולחן שוק לילדים
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק לילדים מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק לילדים?

בין אם מדובר ביום הולדת לקטן שלכם, בר מצווה לילד הגדול או כל אירוע חגיגי אחר – כשמדובר באירוע מפואר עם מוזמנים רבים, ארגון הסעודה היא משימה מורכבת במיוחד. בישול של ארוחה לליל הסדר כשלעצמה מורכבת מספיק – כשמדובר באירוע בסדר גודל רחב יותר, המשימה הופכת לכמעט בלתי אפשרית.

האזינו לכתבה

המטבח נהיה מבולגן וטבחי הבית קורסים מתשישות ובלגן ולא פעם קורה שגם האוכל נשרף, מתקלקל או נהרס. ולכן זה לא ממש מפתיע, שכשמדובר באירועים גדולים לילדים, למשפחה או לחברים, אנשים רבים פונים להיעזר בשירותי שולחן שוק. שולחן שוק לילדים ובכלל, הוא פורמט שמציעים מטבחים רבים על מנת להקל על מתכנני האירוע. המטבח המארגן ידאג להכנת האוכל המגוון וסידורו על שולחן גדול ואטרקטיבי בסגנון של בופה מפתה במיוחד.

שולחן-שוק-לילדים

אז מה הופך את שולחנות השוק לילדים לכאלה מיוחדים?

1. שולחן שוק לילדים חוסך הרבה זמן ועבודה

אולי הכי חשוב – הזמן. אלו מאיתנו שניסו לתכנן אירועים גדולים בעבר כבר יודעים שנוסף על מציאת מקום האירוע, סידור המתחם והזמנת האורחים – ארגון סעודה של ממש היא משימה מורכבת למדיי. במילים אחרות, היעזרות במטבח איכותי שידאג לבשל את האוכל ולהגיש אותו בצורה איכותית ואלגנטית, יכול לחסוך הרבה זמן, השקעה ומשאבים.

2. עשיר בטעמים שולחן שוק הילדים

בהיעזרות במטבח איכותי, תוכלו להנות ממזון איכותי ועשיר. הסועדים יהנו ממגוון הטעמים העשיר ויצאו מהאירוע שבעים ושמחים. בנוסף, מזונות שמוגשים בשולחנות שוק עשויים מחומרי גלם איכותיים, בריאים ויכולים להתאים לבעלי רגישויות שונות למזון – תהיו בטוחים שכולם יהנו מהסעודה.

3. שולחן שוק משדרג לילדים את האירוע בכמה רמות

חשוב לא פחות, שילוב של מזון חגיגי תמיד יכול רק לשדרג את האירוע. גם אם האירוע יתוכנן בטוב טעם, היעדר של כיבוד או שילוב של כיבוד בסיסי, יוריד מהסיפוק של האורחים מהחגיגות. לכן, שילוב של שולחן שוק יכול להוסיף אווירה מיוחדת לאירוע שלכם ולהפוך אותו למהנה עוד יותר.

מה מאפיין שולחן שוק לילדים?

בין אם אתם רוצים לארגן חגיגת יום הולדת לבת הקטנה שלכם או אירוע בר מצווה מפואר לגדול, כנראה שאתם כבר יודעים שתכנון של אירוע חגיגי עם כל החברים מהחוגים ובית הספר הוא עניין מורכב למדיי. שולחן שוק לילדים בא לתת מענה על הצורך הקולינרי של הילדים באירוע ולחסוך לכם הרבה עבודה על הדרך. אז מה מאפיין שולחן שוק לילדים?

1. על שולחן שוק לילדים אוכל איכותי, פשוט ומזין

לעומת שולחנות שוק למבוגרים, כשמדובר בשולחנות לילדים, האוכל פחות מתוחכם. הטעם הקולינרי של הקטנים הוא שונה משלנו – הוא בסיסי יותר, ובעל זיקה לטעמים יותר פשוטים. האוכל שמוגש בשולחנות שוק לילדים הוא אוכל פשוט אך כמובן גם מזין ואיכותי.

2. בשולחן שוק לילדים אוכל מגוון במיוחד

כאמור, לילדים יש טעם נוקשה יותר משלנו המבוגרים ולכן, בשולחן שוק שפונה לקטנטנים חשוב לדאוג לאוכל מגוון במיוחד שיפנה לטעם של כל אחד מהבאים. בנוסף, על מנת לעורר תיאבון, האוכל צריך להיות מוגש בצורה אלגנטית וקלילה ויכול להיות מעוצב בסגנון ילדותי – שניצלים בצורה של חיות, מנות מעוצבות בצורה של חייכנים וצורות הגשה מיוחדות של הירקות, שתמיד קשה לנו לשכנע את הילדים האהובים שלנו לאכול.

3. שולחן השוק לילדים מתאים לבעלי אלרגיות ורגישויות

כמובן שכשמדובר בשולחן לילדים, חשוב במיוחד לקחת בחשבון את הרגישויות השונות של הילדים למזונות. בשביל לאפשר לילדים בעלי הרגישויות להשתלב באירוע בקלות ולא להרגיש שונים, חשוב שתוודאו מראש מול ההורים השונים בנוגע לרגישות של הקטנים וביחד נוכל ליצור שולחן שיתאים לכולם. במידת הצורך, ניצור מנות ייחודיות לקטנים בעלי הרגישויות והכי חשוב – נדאג כמובן שכולם יהיו מרוצים.

4. שולחן השוק לילדים הוא כולל מתוקים ושתייה

אין מה לעשות – ילדים אוהבים מתוק. אז נכון, בשגרה היומיומית חשוב להקפיד על תזונה בריאה ומאוזנת, אבל באירועים מיוחדים מותר מידי פעם להתפרע. בשולחן שוק לילדים ניתן לשלב קינוחים שילדים אוהבים – עוגות שוקולד, קצפות, בראוניז, פונדו והרשימה עוד ארוכה. בנוסף, ניתן גם לשלב שתייה מתוקה שתוגש במהלך האירוע.

איך עוד אפשר לשדרג את האירוע בנוסף לשולחן שוק לילדים?

תכנון של האירוע המושלם עבור הילדים שלנו היא משימה מורכבת למדיי. אחרי שדאגתם לאוכל מזין לאירוע, נשארו בכל זאת כמה קצוות פתוחים נוספים. בשביל לתת לכם קצת השראה, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות לדרכים פשוטות לשדרג את האירוע.

1. שדרגו את עיצוב האירוע באמצעות שולחן שוק לילדים

נראות של מתחם החגיגות יש השפעה ממשית על ההצלחה של האירוע. חשוב שתוסיפו אווירה נעימה וקלילה למתחם האירוע שתהיה מזמינה וכיפית. תוכלו לשלב בלונים במתחם האירוע, קישוטים על השולחנות, שוקולדים בצורת לבבות ועוד ועוד. במידת הצורך תוכלו להיעזר באיש מקצוע שידאג לעיצוב של האירוע אך בחלק מהמקרים – יכול להיות שתוכלו לעשות את זה לגמרי לבד ולהנות מתוצאות מרשימות.

2. שכחו רגע מהשולחן שוק – תדאגו לפעילות מהנה

לעומת אנשים מבוגרים, כשמדובר באירוע של ילדים, הפעילות הנכונה יכולה להוסיף הרבה עניין. הרבה ילדים לא אוהבים סתם לדבר – הם אוהבים לשחק, לקפוץ או לחשוב ביחד. תביאו מפעיל לאירוע או לחילופין תתכננו פעילות בעצמכם. פעילות כמו "חפש את המטמון", משחקים חברתיים וחבילה עוברת, לגמרי יכולים לשדרג את האירוע ואפילו לא לדרוש מכם יותר מידי השקעה.

3. תזמינו את כל החברים להנות משולחן שוק לילדים

ביחד עם הילד האהוב שלכם תארגנו רשימת מוזמנים רחבה. שימו לב להזמין את כל ילדי הכיתה על מנת לגרום לכולם להרגיש רצויים ואהובים. בנוסף, תוכלו להזמין גם חברים של הילד האהוב שלכם מהקייטנה, החוגים או כל מסגרת חברתית אחרת – מוזמנים נוספים תמיד יכולים לעשות רק שמח.

4. תתכננו את שולחן שוק לילדים ביחד עם הילד

אולי הכי חשוב – תערבו את הילד. לא פעם יש לנו תחושה שאנחנו יודעים יותר מכולם מה הכי טוב לילד שלנו אבל האמת היא, שבמקרים רבים הוא יודע יותר טוב מאיתנו. שלבו את הילד האהוב שלכם בתכנונים – תחשבו איתו על הפעילויות והמוזמנים, תתלבטו איתו בנוגע למזון שאתם משלבים באירוע ובחרו איתו את המנות לשולחן השוק. נוסף על כך שמדובר בדרך מצוינת לוודא שהאירוע יזכה להצלחה – מדובר גם בדרך להקנות לילד האהוב שלכם תחושה של מסוגלות והתנסות ראשונה באחריות. תגרמו לו להרגיש גדול ואחראי – לא פעם הוא יהנה מזה יותר ממה שאתם חושבים.

5. כמה כל שולחן השוק לילדים עולה?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. תמחור של שולחן שוק לילדים מושפע מאיכות המזון, כמות הסועדים וכמובן, המטבח שמציע את השירות. מחיר של שולחן שוק לילדים באופן כללי נע בין 1500 עבור שולחנות פשוטים וסולידיים ועד ל-6000 עבור שולחנות מפוארים. חשוב כשאתם מחפשים את שולחן השוק המושלם עבורכם לבצע השוואות בין הצעות המחיר של המטבחים השונים וכמובן גם להתרשם מהניסיון שלהם ומגוון המזון שהם מציעים עבור המחיר.

קצת עלינו – מביאים את שולחן השוק לילדים עד אליכם

האמת היא שמציאה של מטבח שמספק שולחן שוק לילדים היא לא יותר מידי מורכבת – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומת תוצאות ארוכה למדיי של מגוון מטבחים שיותר מישמחו להיות מעורבים בחגיגות שלכם. עם זאת, חשוב לוודא שהמטבח שאתם עובדים איתו הוא איכותי, נעים וחברי. אנחנו בצוות טעים באירוע, מאמינים שאוכל אמיתי הוא אוכל שמבושל מהלב. אם אתם מחפשים מטבח איכותי שמעוניין להביא לכם טעמים מבית, להעניק לכם שירות אישי ועל הדרך גם לפנק אתכם באחלה מחיר – יכול להיות שאנחנו זה בדיוק מה שאתם מחפשים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, להתלבט ולחשוב ביחד ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי שולחן השוק לילדים שאנחנו מציעים. תהנו!

שאלות נפוצות על שולחן שוק לילדים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק לילדים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק לילדים משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק לילדים לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »