טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » איך לעצב שולחן שוק – הכל על עיצוב שולחן שוק יפהיפה

איך לעצב שולחן שוק – הכל על עיצוב שולחן שוק יפהיפה

טבלת מחירים של עיצוב שולחן שוק

כמות סועדים לעיצוב שולחן שוק מחיר לסועד לעיצוב שולחן שוק
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לעיצוב שולחן שוק מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק ואיך מעצבים אותו?

מי מאיתנו שכבר ניסה לארגן אירוע רב משתתפים, מכיר את הקושי בתכנונים – צריך לחלק הזמנות לכולם, לדאוג לסגור אולם או מתחם לחגיגה, למצוא צלם ודיג'יי ועוד רשימת מטלות ארוכה במיוחד. עם זאת, החלק הקשה ביותר בתכנון החגיגה הוא ללא ספק ארגון הכיבוד לאורחים.

האזינו לכתבה

לא רק שלכל אחד מהאורחים יש את ההעדפות הקולינריות האישיות שלו, המטבח הביתי שלנו לא מתאים לבישול לכמות כל כך גדולה של מוזמנים. לא משנה עד כמה אתם טובים בבישול או נחשבים לשפים של המשפחה – כשמדובר באירוע של עשרות עד מאות אנשים, קשה עד בלתי אפשרי להכין כמות כזאת גדולה של אוכל.

עיצוב-שולחן-שוק-לאירוע

שולחן שוק הוא פורמט שמציעים מטבחים רבים כאלטרנטיבה לבישול הביתי עבור אירועים חגיגיים ורבי משתתפים. בקונספט, המטבח דואג להכנת מגוון עשיר של מטעמים לפי סגנון השולחן הנקבע, שינוע של המטעמים למתחם האירוע ומיקומם על שולחן אלגנטי, מפואר ומהודר.

אז מה הופך את שולחן השוק המעוצב לאלטרנטיבה אידיאלית לאוכל הביתי כשמדובר באירוע החגיגי שלנו?

1. עיצוב שולחן שוק חוסך הרבה עבודה ומאמץ

אם אתם מתכננים אירוע, כנראה שאין לכם זמן גם לדאוג לבשל לכל האורחים. עזבו את עצמכם מהבישולים במטבח, הבלגאנים וההתעסקות עם ההעברה של האוכל – בזמן שתתכננו את האירוע, אנחנו כבר נארגן לכם את הסעודה הכי מפוארת ומפנקת שיש. תהיו בטוחים שכל האורחים יצאו שבעים ומסופקים.

2. חסכוני וזול יותר לעצב שולחן שוק

אין מה לעשות, כשמדובר באירוע רב משתתפים קריטריון מהותי שעומד על הפרק הוא כמובן המחיר. שולחן השוק הוא אלטרנטיבה אטרקטיבית יותר מבחינת המחיר ביחס לקייטרינג. כיוון ששולחן השוק דומה בפורמט שלו לבופה, לא נדרשים מלצרים שיגישו את המנות עד לאורחי האירוע. החיסכון בכוח האדם הופך את שולחן השוק לאלטרנטיבה זולה יותר ובהתאם, להרבה יותר אטרקטיבית. 

3. בשולחן שוק מגוון מטעמים ממכרים

שולחן שוק איכותי הוא שולחן שעשיר במגוון טעמים. מטרת העל היא ליצור מגוון רחב שיאפשר לכל אחד מאורחי האירוע למצוא את הנישה האישית שלו. השולחן עשיר במטעמים ומעוצב באופן שיהיה נגיש לכלל אורחי האירוע שיהנו ממנו במהלך החגיגה. 

4. כולם אוהבים שולחני שוק

ביחד עם המטבח, תוכלו במהלך גיבוש התפריט לדווח על רגישויות או העדפות קולינריות של אורחי האירוע ולמצוא פתרון לכולם – החל מצמחונים וטבעוניים, סכרתיים וסובלים מאלרגיות ועד לשומרי כשרות ועוד. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שכל אורחי האירוע יצאו שבעים ושמחים. 

5. שולחן שוק ועיצובו מתאפיין ביוקרתיות

אם אתם מחפשים דרך להוסיף אווירה יוקרתית ואלגנטית לאירוע המפואר שלכם, שולחן שוק לגמרי יכול להתאים. שולחן שוק מתאפיין באווירה יוקרתית ומסקרנת ומעוצב באופן נגיש ומזמין. תהיו בטוחים שהוא יהפוך לחלק מרכזי מהחגיגות וברגע שתתחילו לאכול ולהנות ממנו – פשוט לא תוכלו להפסיק. 

אז איך מעצבים שולחן שוק?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. עיצוב של שולחן שוק הוא שונה בהתאם לסוג האירוע, האווירה של המוזמנים והאורחים וכמובן – סוג השולחן עצמו. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, ריכזנו לכם כמה טיפים על עיצוב של שולחנות שוק מסגנונות שונים. 

1. שולחן שוק מתוקים מעוצב

שולחן מתוקים הוא ללא ספק הבולט ביותר בחבורה כשמדובר בעיצוב. המתוקים תופסים את העין, בולטים בצבעים החזקים שלהם ואווירה הממכרת שהם מכניסים לחגיגה. כשמדובר בשולחן מתוקים, חשוב לחשוב על קונספט – יכול להיות מדובר בצבע חזק, חיה מסוימת או סגנון עיצובי שעולה לכם לראש. על בסיס הקונספט תוכלו לעצב את השולחן באמצעות מפה, קישוטים ואולי אפילו תמונות. בשולחן עצמו תמקמו כלי הגשה שונים בהתאם למיקום על השולחן – ככל שהממתקים רחוקים יותר מהאורחים, כך כלי ההגשה ימוקמו באופן גבוה יותר – כך תוכלו להיות בטוחים שיש לאורחים גישה לכל סוגי המתוקים. שמרו על ראש פתוח בעיצוב שולחן הממתקים ווודאו שאתם ממקמים גם אטרקציות מפתיעות כמו פונדו או עוגות אישיות – באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שהשולחן לא רק יהיה מרשים, אלא שגם כל האורחים יהנו ממנו על הצד הטוב ביותר. 

2. שולחן שוק בשרים מעוצב

שולחן בשרים הוא ללא ספק העוצמתי ביותר בחבורה ולכן, צריך לתת לבשרים שהוא מציג את הכבוד שמגיע להם. מקמו את הבשרים באופן מרווח ונעים לעין – בשרים צפופים הם הרבה פחות מזמינים וגם לא זוכים באופן כזה לכבוד שמגיע להם. לצד הבשרים בצורה מרווחת מקמו את התוספות וודאו שצורת ההגשה מאפשרת נגישות עבור כל סועדי החגיגה. הסגנון העיצובי צריך להיות מזמין, מרווח ונגיש – רק ככה הסעודה תהיה הצלחה מסחררת. 

3. שולחן שוק מעוצב בסגנון יוקרתי – בר קוקטיילים

אז נכון, מדובר בשולחן מסוג קצת מיוחד ובכל זאת – אי אפשר לדבר על עיצוב וסגנון בלי להזכיר את בר הקוקטיילים. כשמבור בבר קקוטיילים, עוד לפני שמתחילים בעיצוב חשוב לחשוב על האווירה שאנחנו רוצים להעביר למבלים. במקרים רבים הבר יתאפיין בסגנון מסוים – סגנון של מעבדה, סגנון טרופי, סגנון קלאסי ועוד. תנסו לחשוב איזה ווייב אתם רוצים להוסיף לאווירה ולפי זה, קבעו את סגנון האירוע. הסגנון הקלאסי מתאפיין בבר איכותי ונעים לעין, בעל קלאס – בלי תחכום, בלי אווירה מקורית, רק כבוד טהור למשקאות האלכוהולים ולאווירה האלגנטית. בר מעבדה מתאפיין באווירה מגניבה, המון צבעים ואורות ומשקאות מוציאי עשן ומפעפעים. 

מגוון האפשרויות שעומד על הפרק כשמדובר בבר קוקטיילים הוא פשוט לא נגמר – תשמרו על ראש פתוח ומחשבה ותמצאו לבסוף את הרעיון המושלם עבורכם.

מהם מחירי שולחנות השוק המעוצבים?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה המורכבת הזאת. תמחור של שולחן שוק נקבע על פי מגוון עשיר של פרמטרים בינהם כמות הסועדים, כמות המנות, מורכבות המנות, איכות חומרי הגלם, סוג שולחן השוק וכמובן – המוניטין של המטבח. כשמדובר במטבח איכותי שצבר ביקורות מהללות ומוניטין חיובי במיוחד במרוצת הזמן, צפו לקבל הצעת מחיר מעט גבוהה יותר משל מטבחים איכותיים ומפורסמים פחות.

עם זאת, גם מטבחים שמציעים הצעות מחיר יותר טובות יכולים לתת במקרים רבים עבודה מצוינת ומספקת ועל הדרך, גם לחסוך לכם את הנזק בכיס. בצעו השוואת מחירים בין המקומות השונים, תתלבטו ולבסוף – תמצאו את שולחן השוק המושלם עבורכם.

התמחור הסטנדרטי לשולחן שוק עומד על אזור האלף עד ששת אלפים שקלים ומושפע מאוד מסוג השולחן שעומד על הפרק. שולחן שוק בשרים לצורך העניין, יהיה יקר הרבה יותר מאשר שולחן מתוקים. 

קצת עלינו – שולחני השוק המעוצבים מביאים איתם צוות מקסים עם שירות ואוכל טעים

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים בחשיבות של אוכל טוב באירועים חגיגיים עם אנשים שאנחנו אוהבים. אם אתם מחפשים את האוכל הכי איכותי שיש לאירוע שלכם, שישאיר את האורחים שלכם שבעים ומסופקים ומצד שני לא רוצים לצאת עם נזק בכיס – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתם מחפשים.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לחשוב ולהתייעץ ובמידת הצורך – גם להיעזר בשולחנות השוק שלנו. בהצלחה!

שאלות נפוצות על עיצוב שולחן שוק

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על עיצוב שולחן שוק. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של עיצוב שולחן שוק משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של עיצוב שולחן שוק לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »