טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק בהכנה עצמית – איך עושים זאת?

שולחן שוק בהכנה עצמית – איך עושים זאת?

טבלת מחירים של שולחן שוק בהכנה עצמית

חלק גדול מן האנשים אשר מתכננים או תכננו בעבר אירוע כזה או אחר שכלל כמות משתתפים גדולה יודעים כי ישנם קשיים רבים עליהם יש להתגבר במהלך תכנון האירוע. יש למצוא צלם אירועים מתאים ותקליטן איכותי, צריך לדאוג שכל המוזמנים קיבלו הזמנות, לסגור ולשריין את המקום בו יתקיים האירוע וכן הלאה. אחד החלקים הקשים ביותר במסגרת תכנון אירוע כלשהו הוא מציאת הכיבוד המתאים למוזמנים ועריכתו בצורה חגיגית ויפה. מעבר לכך שלכל אדם יש העדפות קולינריות שונות, מטבחים ביתיים בדרך כלל אינם מתאימים להכנת אוכל לכמויות גדולות של אנשים. כאשר מדובר באירועים של עשרות אנשים עד מאות אנשים, קיים קושי רב להכין כמויות גדולות כל כך של אוכל.
אחד הפתרונות הפופולריים ביותר כיום שקיימים לבעיה זו הוא: שולחן שוק.

שולחן שוק בכנה עצמית
קייטרינג בשטח

שולחן שוק – על מה אנחנו מדברים?

כאשר אנו מדברים על שולחן שוק אנחנו למעשה מדברים על קונספט אותו מציעים מטבחים רבים בתור תחליף לבישול בבית עבור אירוע חגיגי הכולל כמות גדולה של משתתפים. הקייטרינג בו תבחרו יכין עבורכם שלל מאכלים טעימים בהתאם לסגנון שולחן השוק שתבחרו, המאכלים יגיעו עד למקום המיועד ואתם תוכלו לעצב בעצמכם שולחן שוק בכל דרך שתבחרו.

היתרונות של שולחן שוק בתור כיבוד לאירועים

שולחנות שוק הפכו להיות פופולריים במיוחד במדינת ישראל בשל היתרונות הרבים שהם מביאים עימם. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מהיתרונות הבולטים ביותר של שולחנות שוק לאירועים.

  • חיסכון משמעותי של מאמץ ועבודה – במידה ואתם עסוקים בתכנון של אירוע רב משתתפים, רוב הסיכויים שאין לכם מספיק זמן גם לדאוג לכיבוד שיהיה באירוע וגם להכין אותו בכוחות עצמכם. אתם יכולים להוריד מעצמכם את משימת הבישול הדורשת התעסקות רבה על ידי פנייה לחברת קייטרינג שתכין עבורכם את הכיבוד והאוכל לאירוע.
  • מגוון רחב של מאכלים – שולחנות שוק ידועים כעשירים במאכלים רבים ומגוונים. המטרה העיקרית של שולחנות שוק היא להיות כמה שיותר מגוונים כדי שכל אחד מהאורחים באירוע יוכל ליהנות מסוגי המאכלים השונים  שמציע שולחן השוק.
  • שולחנות שוק מתאימים לכולם – יחד עם חברת הקייטרינג בה תבחרו אתם יכולים להרכיב תפריט שיתאים לכל האורחים באירוע. במידה ואתם יודעים על אורחים שרגישים לדברים מסוימים או בעלי העדפות קולינריות ספציפיות, תוכלו לעדכן את הקייטרינג שבחרתם והם ידאגו למצוא לכך פתרון. כך אתם תוכלו לדעת בוודאות שכל האורחים באירוע שלכם יאכלו ויהנו משולחן השוק ויצאו שבעים ומרוצים מהאירוע.
  • חיסכון בעלויות כספיות – לא ניתן להתווכח עם העובדה כי אחד הפרמטרים המהותיים ביותר במהלך תכנון אירועים הוא מחיר. שולחנות שוק נחשבים לחלופה אטרקטיבית יותר מבחינת עלויות ביחס לשף או דוכני מזון אחרים. מאחר ושולחנות שוק מזכירים את הקונספט ומוגשים בצורת בופה, אין צורך במלצרים שיגישו את המנות השונות לאורחים באירוע. באופן הזה אפשר לחסוך משמעותית בכוח אדם, מה שיוביל בסופו של דבר לחיסכון בעלויות ובכסף שתוציאו על האירוע.

סוגים שונים של שולחנות שוק

שף בשרים למסיבת רווקים

ישנם סגנונות רבים של שולחנות שוק בהם תוכלו לבחור לאירוע שאתם מתכננים. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לסגנונות הפופולריים ביותר כיום.

  • שולחן שוק בשרי – שולחנות שוק בשריים כוללים בתוכם מאכלים בשריים שונים לרבות: שניצלים, פסטלים בשריים, נקניקיות ,קבבים, המבורגרים וכן הלאה. ניתן להוסיף גם רטבים שונים וסוגים שונים של לחמים.
  • שולחן שוק חלבי – שולחנות שוק חלביים כוללים בתוכם מאכלים חלביים שונים לרבות: בורקסים וקוראסונים במילויים שונים, סושי, סוגי גבינות שונים, דגים נאים ועוד.
  • שולחן שוק מטוגנים – שולחנות שוק מטוגנים כוללים בתוכם מגוון מאכלים מטוגנים שונים כמו: סיגרים, פסטלים, טבעות בצל, פלאפל, קובה, צ'יפס וכן הלאה.
  • שולחן שוק טבעוני – שולחנות שוק טבעוניים כוללים בתוכם מאכלים טבעוניים שונים לרבות: קציצות טבעוניות (קציצות עדשים, קציצות ירק), סלטים שונים, ירקות קלויים, טופו ועוד.

עיצוב שולחן שוק באופן עצמאי

במידה ואתם מעוניינים לחסוך בעלויות האירוח ולהכין שולחן שוק בכוחות עצמכם, אין ספק כי הדבר אפשרי ואנחנו כאן כדי לעזור לכם. הכנו עבורכם מדריך קצר בנוגע לעיצוב של שולחנות שוק. המידע שקיים במדריך יעזור לכם לעצב שולחן שוק יוקרתי ומקצועי בכוחות עצמכם.

  • בחירת סגנון – הנושא הראשון אליו עליכם להתייחס כאשר אתם מכינים שולחן שוק בכוחות עצמכם הוא סגנון האוכל שתגישו על השולחן. הסגנונות הנפוצים ביותר הם: מאכלים בשריים, מאכלים חלביים או מאכלים טבעוניים.
  • התייחסות להעדפות ספציפיות – אחרי שאתם מחליטים על סגנון האוכל שתגישו בשולחן השוק חשוב מאוד להתייחס למוזמנים בעלי העדפות ספציפיות שאינם יכולים לאכול את כל המנות הקיימות בשולחן השוק. כך למשל, במידה ויש לכם אורחים צמחוניים או שמא טבעוניים, חשוב מאוד לבדוק כמה אורחים כאלה יש ולדאוג להם למנות מתאימות. בנוסף על כך, במידה ולחלק מן המוזמנים יש אלרגיות מסוימות למאכלים שונים חשוב מאוד לבדוק זאת מראש ולדאוג גם להם.
  • הכנת המנות – המשימה המורכבת ביותר במסגרת הכנת שולחן שוק באופן עצמאי היא הכנת האוכל. במידה ואתם מעדיפים לוותר על תהליך הכנת האוכל אתם יכולים לפנות לחברת קייטרינג שתכין עבורכם את המנות ותשלח אותן אליכם, מה שישאר לכם לעשות זה רק לעצב את שולחן השוק באמצעות המנות השונות. חשוב לקחת בחשבון כי תהליך הכנת האוכל מצריך לא מעט אנרגיה והוצאות. במידה והחלטתם להכין את המנות בכוחות עצמכם, אנו ממליצים לכם לחלק את המשימות בין מספר אנשים על מנת להקל עליכם.
  • עיצוב שולחן שוק  – המשימה האחרונה בכל התהליך היא עיצוב שולחן השוק. ההמלצה שלנו אליכם בנקודה זו היא לבדוק מראש את כמות השולחנות להם תזדקקו ולתכנן מה תשימו על כל אחד מן השולחנות, היכן האוכל יהיה ממוקם וכן הלאה. על ידי חיפוש קצר באינטרנט תוכלו למצוא מגוון רחב של כלי הגשה מעוצבים בסגנונות שונים וגם רעיונות מיוחדים לעיצוב שולחנות שוק.

שאלות נפוצות על שולחן שוק בהכנה עצמית

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק בהכנה עצמית. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק בהכנה עצמית משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק בהכנה עצמית לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »