טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק יוקרתי

שולחן שוק יוקרתי

טבלת מחירים של שולחן שוק יוקרתי

כמות סועדים לשולחן שוק יוקרתי מחיר לסועד לשולחן שוק יוקרתי
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק יוקרתי מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק יוקרתי?

אלו מאיתנו שכבר יצא להם לארגן אירוע רב משתתפים בעבר, כנראה מכירים מקרוב את הקושי בתכנונים. ארגון של אירוע המוני הוא כמובן משמח וחגיגי, אבל הוא גם נוטה להיות מלחיץ, מבלבל ומאתגר במיוחד. אחד האתגרים המשמעותיים ביותר שעומדים על הפרק בתכנון אירוע מפואר, הוא ללא ספק ההיבט הקולינרי של החגיגה.

האזינו לכתבה

בסופו של דבר, גם אם אתם השפים הגדולים ביותר בקרב המשפחה והחברים, ארגון כיבוד לעשרות עד מאות משתתפים במטבח הקטן והביתי שלכם היא משימה מאתגרת במיוחד וכמעט בלתי אפשרית. בנוסף, ההעדפות הקולינריות השונות של האורחים, מסבכת עוד יותר את האתגר הקולינרי ומקשה עלינו להצליח לתת מענה לכולם.

שולחן שוק יוקרתי

ולכן, זה לא ממש מפתיע שכיום יותר ויותר אנשים בוחרים להנות מאלטרנטיבה לבישול הביתי והמוכר, כשמדובר באירוע גדול או במקרים בהם אין זמן ומשאבים לבישולים. שולחן שוק יוקרתי הפך בשנים האחרונות לאחת מהאופציות החמות ביותר בעולם הקולינרי ומדובר בקונספט מפואר ומיוחד. כחלק מהשירות, המטבח שאחראי על שולחן השוק היוקרתי אחראי על הכנת התבשילים מבעוד מועד, שינוע של אלה למקום האירוע ולבסוף – מיקום של המטעמים על שולחן עמוס, מפואר ויוקרתי.

מה הופך שולחן שוק יוקרתי לאיכותי?

מציאה של מטבח שישמח להכין עבורכם שולחן שוק לאירוע החגיגי הקרוב היא משימה לא יותר מידי מסובכת אבל אם אנחנו רוצים למצוא את המטבח הכי איכותי שיש – זה כבר קצת יותר מורכב. אז מה הופך שולחן שוק לשולחן שוק יוקרתי?

1. שולחן שוק יוקרתי מלא במגוון מטעמים ואפשרויות

לפני הכל – המגוון. כשמדובר בשולחן שוק יוקרתי, השולחן עמוס במגוון תבשילים מפוארים וטעימים במיוחד. המגוון לא רק מוסיף אווירה מפוארת לשולחן, אלא גם מבטיח שכל אחד מהאורחים ימצא בקלות את מבוקשו. בנוסף, על מנת לתת מענה לאורחים בעלי העדפות קולינריות מורכבות כמו מגבלות בריאותיות, אלרגיות או צמחונות, ניתן בעת תכנון התפריט להתייעץ עם המטבח. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שכל אחד מהאורחים יצא מהאירוע שבע ומסופק.

2. שולחן שוק יוקרתי הוא עם חומרי גלם טריים ואיכותיים

מטבח איכותי שמארגן שולחן שוק יוקרתי, ללא ספק מכין את האוכלים שלו מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. חומרי גלם איכותיים לא רק מתבטאים בטריות, אלא גם בטעמים חזקים יותר שנשמרים ומתחזקים בעת הבישולים ובחוויה הקולינרית כולה. בנוסף, מטבח שמשתמש בחומרי גלם לא איכותיים או כאלה שעברו התיישנות מעמיד בסיכון את האורחים מפני כאבי בטן. וודאו כי המטבח שאתם נעזרים בו הוא הכי איכותי שיש.

3. שולחן שוק יוקרתי חייב להגיע בליווי שירות אישי ונעים

אז נכון, שירות אישי ונעים הוא לא מה שיהפוך בהכרח את האוכל לטעים יותר. עם זאת, השירות הנכון ייצור אווירה נעימה ורגועה יותר במהלך התכנונים של האירוע ויוריד מכם לא מעט לחץ, שמלווה בארגונים. וודאו שאתם מרגישים בנוח עם המטבח שאתם עובדים איתו, שאתם יכולים להתייעץ ולהציע רעיונות והכי חשוב – שאתם יכולים לסמוך עליו.

4. שולחן שוק יוקרתי יעניק אווירה יוקרתית ומפוארת

שולחן שוק יוקרתי הוא שולחן שמוסיף אווירה יוקרתית ומפוארת לחגיגה – העיצוב המרשים של השולחן, מגוון האוכלים, הריחות החזקים והעוצמתיים, כל אלה ישדרגו את האירוע המפואר שלכם בכמה רמות.

5. שולחן שוק יוקרתי יהיה עם ארגון נגיש ונוח

שולחן שוק יוקרתי הוא שולחן שהמטעמים שמוגשים בו הם נגישים לאורחים. באופן כזה, כל אורח שיהיה מעוניין בכך יוכל לגשת לכל אחד מהמטעמים על השולחן, אפילו האלה שנמצאים בקצה השולחן. כך תוכלו להיות בטוחים שהאורחים נהנים מהסעודה על הצד הטוב ביותר.

6. ולבסוף – הטעמים החזקים בשולחן השוק היוקרתי

ואולי הכי חשוב – הטעמים. בסופו של דבר, לא משנה כמה חומרי הגלם איכותיים, כמה מגוון יש על השולחן ועד כמה האווירה מפוארת, האוכל צריך פשוט להיות טעים. שולחן שוק יוקרתי הוא שולחן שעמוס במגוון של תבשילים בעלי טעמים עוצמתיים וממכרים, שמהווים אטרקציה של ממש עבור אורחי האירוע. מהרגע שהאורחים יתחילו להנות מהמטעמים – הם פשוט לא יוכלו להפסיק.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע יגיע עם שולחן שוק יוקרתי לאירוע שלכם

אנחנו בטעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל לעשות לנו הרבה שמח בכל אירוע וחגיגה. אנחנו מזמינים אתכם להיעזר בשירותי שולחן השוק היוקרתי שאנחנו מציעים לקהל הרחב ולהנות מהאוכל הכי איכותי, טעים ומפנק שיש בחגיגה הקרובה שלכם. בתאבון!

שאלות נפוצות על שולחן שוק יוקרתי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק יוקרתי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק יוקרתי משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק יוקרתי לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »