טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק לפסח – שולחן שוק כשר

שולחן שוק לפסח – שולחן שוק כשר

טבלת מחירים של שולחן שוק לפסח

כמות סועדים לשולחן שוק לפסח מחיר לסועד לשולחן שוק לפסח
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק לפסח מחיר בהתאמה אישית

רוצים לעצב שולחן ליל סדר שכולם הולכים לדבר עליו? השאירו מאחור את כל מה שאתם זוכרים משנים עברו. שולחן שוק לפסח זה השולחן שהולך להפתיע את כל האורחים שבאים אליכם. מדובר על שולחן שוק כמו שאתם מכירים אותו, רק שהפעם על השולחן יש מאכלים כשרים לפסח.

האזינו לכתבה

כל מי שאומר שאין מה לאכול בפסח, ככל הנראה לא ראה עדיין שולחנות שוק כשרים לפסח. מדובר על שולחנות שוק שלא מביישים שולחנות שוק בימים רגילים. יהיה לכם קשה להאמין כי יש כל כך הרבה מאכלים שאפשר לאכול אותם בפסח. מהיום אתם כבר מכינים את מה שהולך לקרות בחג פסח הקרוב.

שולחן שוק לפסח

אפשר לחגוג אירועים בחג פסח עם שולחן שוק

אתם חוגגים יום הולדת בפסח? החלטתם לעשות אירוע אחר בימי חול המועד? הדבר העיקרי שיבאס אתכם זה שאתם לא יודעים מה לבשל לאורחים שמגיעים לשמוח אתכם. למרות שחייב לאכול מאכלים כשרים, אתם לא תרצו לאכזב את האורחים עם אוכל לא טעים. שולחן שוק לפסח הוא הפתרון לכל מי שמתכנן לחגוג אירוע בחג פסח. מגוון רחב של מאכלים שונים, כולם כשרים לפסח, נמצאים על שולחן אחד. מה שהאורחים שלכם צריכים לעשות זה רק לבחור את המאכלים שאותם הם רוצים לאכול. מה שבטוח שאירוח כזה בפסח עדיין לא היה כמותו.

לחגוג את ליל הסדר בסטייל עם שולחן השוק

שאלתם את עצמכם איך תוכלו לארח את כל האורחים שאותם הזמנתם לחג? במקום לעשות שולחן ליל סדר מסורתי, תוכלו לעשות בחירה קצת אחרת. קודם כל תחסכו לעצמכם את הצורך לעמוד שעות במטבח על מנת לבשל. במקום זאת גם אתם יכולים להנות מאווירת החג, שהיא אווירה שאף אחד לא נשאר אדיש אליה. הזמינו שולחן שוק לפסח שיכול להיות גם מתאים לשולחן ליל הסדר עם כל הברכות. את הברכות אתם יכולים לעשות בשולחן נפרד, לאחר מכן כל אחד מבני המשפחה והאורחים יכול לגשת לשולחן. אווירה כזאת לא הייתה כמותה, אווירה שהולכת להפוך את ליל הסדר הקרוב לליל סדר בלתי נשכח.

המיומנות בהכנת שולחן שוק לפסח

העניין המרכזי עם שולחן שוק לפסח זה שכל המאכלים בו חייבים להיות כשרים לחג. העבודה עם חומרי גלם כשרים לפסח היא עבודה שונה בהשוואה לחומרי גלם רגילים. יכולות להיות כל מיני מגבלות שונות שיהיה חובה לשים אליהן לב בעת ההכנה עצמה. עם זאת נכון להיום לכל חומר גלם לא כשר לפסח יהיה חומר גלם שמהווה תחליף. מהסיבה הזאת חייבת להיות מיומנות רבה בהכנת שולחן שוק כשר לפסח. כל מאכל ששמים על השולחן חייב להיות כזה שלא נופל מאותו המאכל ביום רגיל. המטרה היא שהאורחים יהיו מופתעים מהטעמים של המנות השונות שנמצאות על השולחן.

התאמה אישית של השולחן לטעמכם האישי

זה שאתם מזמינים שולחן שוק לפסח זה לא אומר שאתם צריכים להתפשר. השולחן צריך להיות כזה שמתאים לטעם האישי שלכם כמו כפפה ליד. השאיפה היא שאתם תראו על השולחן את כל המנות שאתם אוהבים, גם כאלה שלא אכלתם אותם עד כה בפסח. כי חברה המתמחה בהכנת שולחנות שוק כשרים לפסח תהיה כזאת שתפתיע אתכם לטובה. חלק מהמאכלים על השולחן יקראו לכם ככאלה שהם לא כשרים לפסח. אך אין לכם מה לדאוג, כל המאכלים הם מאכלים כשרים בצורה הכי מחמירה שיש. זה מה שגורם לבחירה הזאת להיות בחירה שכולם בוחרים בה לקראת החג הקרוב.

מהרו להזמין שולחנות שוק לפסח

הביקוש לשולחנות חג כשרים לפסח נמצא בשיאו, כולם מביאים את היתרונות בבחירה הזאת. אנשים לא ירצו לעמוד שעות במטבח על מנת להכין ארוחת חג או ארוחה מכל סוג שהיא לאורחים רבים. הפתרון יהיה להזמין שולחן שוק לפסח שיעשה את העבודה שאותה אתם לא יודעים לעשות. הרי לא כולם אוהבים לבשל את המאכלים השונים שכשרים לפסח. כאן אתם מקבלים שולחן מלא בכל טוב, כאשר הבשורה האמיתית היא שהוא כשר לפסח. לפני שיהיה מאוחר מידיי, זוהי ההזדמנות שלכם להזמין שולחן שוק כשר לפסח. אל תגידו שלא אמרנו לכם – מדובר על הבחירה הנכונה. בחירה שתאפשר לכם לחגוג את החג הקרוב כמו שתמיד רציתם לחגוג אותו.

שאלות נפוצות על שולחן שוק לפסח

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק לפסח. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק לפסח משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק לפסח לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »