טעים באירוע » סוגי שף בשרים » מחיר לגרילמן לאירועים – מה זה גרילמן וכמה זה עולה?

מחיר לגרילמן לאירועים – מה זה גרילמן וכמה זה עולה?

מיהו הגרילמן?

בתכלס, מנגל הוא חלק משמעותי מהישראליות שלנו – אנחנו נהנים מאוכל על האש בסופי שבוע עם חברים, ביום העצמאות, בבילוי עם המשפחה וגם במסעדות שאנחנו יוצאים אליהן עם אנשים שאנחנו אוהבים.

האזינו לכתבה

במילים אחרות, למנגל יש מקום עמוק בלב שלנו והוא לוקח חלק משמעותי בשגרה היומיומית הטיפוסית שלנו. שאלה שעולה היא כמובן, למה לא לשלב את המנגל האהוב גם באירועים חגיגיים יותר, שמשאירים עלינו רושם חזק יותר?

גרילמן-לאירועים

הגרילמן הוא איש גריל אמיתי, בעל ידע נרחב בבשר שמתמחה בצלייה והכנת בשרים על האש באופן הטוב והאיכותי ביותר. הגרילמן מתפקד גם כשף שמגיע ממש עד אליכם הבייתה ויכול גם בבית האישי שלכם לספק לכם את העבודה הכי טובה שיש. הגרילמן יודע איך לשלב בין מתכונים שונים, לצלות באופן מושלם את הבשר, להבחין בין יתרונות סוגי הבשרים השונים ולבחור בעץ האיכותי ביותר למעשנה.

אז מה הופך את הגרילמן לאידיאלי כל כך לשילוב בכל אירוע?

1. בגרילמן ישנם מגוון עשיר של טעמים

אם אתם חובבי בשר אמיתיים, כנראה שאתם יודעים להבחין בין בשר טוב לבשר מעולה. הגרילמן היוקרתי שיגיע עד אליכם יאפשר לכם להנות ממנות בשר איכותיות, כנראה הטובות ביותר שיצא לכם להכיר אי פעם. מגוון הטעמים ישדרג את האירוע בכמה רמות ויוסיף לו נופח קולינרי בלתי נשכח. בנוסף, גרילמנים רבים מוכנים לשתף את משתתפי האירוע בתהליך ולספר על הסודות הכמוסים במטבח הבשרים – תהיו בטוחים שתצאו מהחגיגה עם השראה לביקור הבא במטבח הביתי שלכם. 

2. הגרילמן מספק אוכל שמתאים לכולם

בשר הוא ללא ספק אוכל שמתאים כמעט לכולנו – הוא עמוס בטעמים וממכר וכולנו אוהבים לאהוב אותו. גם עבור הצמחוניים והטבעוניים אבל ניתן למצוא מענה – המבורגרים של סנסשיונאל וביונד מיט, נקניקיות טבעוניות ממכרות ותבשילי סייטן או טופו לגמרי יכולים לספק אלטרנטיבה ממכרת שתשאיר את חובבי עולם החי שבעים ומסופקים. אז נכון, הזמנה של גרילמן אולי היא לא אידיאלית שקהל היעד כולו הוא טבעוני ועדיין – הגרילמן יכול להתאים גם לאורחים טבעוניים שמשתתפים בחגיגות. 

3. ישנה אווירה יוקרתית ומיוחדת בגרילמן

אם אתם מעוניינים להנות מחגיגה יוקרתית, מפוארת ומרהיבה – גרילמן שיגיע עד אליכם ויכין את הבשרים במקום זאת דרך מצוינת לעשות את זה. הצלייה של הבשרים במקום, הטעמים והריחות והבישולים הופכים את הנוכחות של הגרילמן כייחודית ומהנה במיוחד עבור הנוכחים ובכך משדרגים את האירוע בכמה רמות. 

4. כל חובב בשרים משדרג בקלות את מסיבתו עם הגרילמן

אם אתם מחפשים דרך ייחודית לפנק את חובב הבשר הקרוב לליבכם – חגיגת המאורע עם גרילמן זאת דרך מצוינת לעשות את זה. חובב הבשרים יודע להבחין בין תבשילים שגרתיים לבשרים מופלאים ויהנה מחגיגת הטעמים המופלאה. מדובר בחוויה לא נשכחת שחתן השמחה ויתר האורחים יזכרו לעוד הרבה זמן. 

5. שימוש בגרילמן חוסך זמן עבודה רב

חשוב לא פחות – העבודה. כשמדובר באירוע רב משתתפים, מסובך מאוד לארגן כיבוד לכל האורחים. המטבח הביתי במקרים רבים לא מספיק וגם הטבחים המחוננים של המשפחה לא באמת יצליחו להתמודד עם הלחץ שמלווה לבישול לעשרות עד מאות אנשים. גם כשמדובר בארוחה רומנטית זוגית לכבוד יום הנישואין, במקרים רבים נעדיף שיבשלו עבורנו. גרילמן שמגיע עד אלינו לא רק חוסך הרבה עבודה אלא גם נותן לנו להתפנק ולהנות מאוכל אחר שמכינים במיוחד עבורנו. 

לאלו אירועים שווה להזמין גרילמן?

גרילמן יכול לשדרג כל אירוע שעומד על הפרק אבל בשביל לסבר לכם קצת את האוזן, ריכזנו עבורכם כמה מקרים בהם שילוב של גרילמן יכול להתאים. 

1. ארוחה רומנטית מפוארת בשילוב גרילמן

אם אתם שניכם חובבי בשרים אמיתיים – למה שלא תחגגו את האהבה שלכם לבשרים ביחד עם האהבה המשותפת שלכם? לכבוד יום הנישואין שלכם, יום האהבה או יום השנה לזוגיות שלכם, תוכלו לחגוג את המאורע בארוחה רומנטית מפוארת במיוחד, בליווי של גרילמן שיכין עבורכם מבחר עשיר של מטעמים. הארוחה הרומנטית והמופלאה תאפשר לכם להנות מחגיגה של טעמים בלתי נשכחים, שישארו עמכם לעוד הרבה זמן. 

2. אירוע גיבוש לחברה בסגנון גרילמן

בשגרה היומיומית אנחנו לא תמיד מוצאים את הזמן הנכון להגיד תודה לעובדי החברה המסורים שלנו על העבודה המאומצת שהם נותנים. אירוע גיבוש זאת דרך מצוינת לנער אותם קצת מהשגרה ולהזכיר להם עד כמה התרומה שלהם למשרד משמעותית להצלחה שלו. שילוב של גרילמן באירוע גיבוש לעבודה תשדרג את החגיגות ותאפשר לעובדי החברה שלכם להנות מאוכל טוב ומפנק, שחרור רגעי מהשגרה ואווירה גיבושית ומהנה אחד עם השני. 

3. יום הולדת לחובב בשרים בליווי גרילמן

אם יש לכם חבר קרוב שמת על בשרים – למה שלא תתנו לו להנות מחגיגת בשרים אמיתית ביום ההולדת שלו? דרך מצוינת להפתיע את חובב הבשרים בחבורה או במשפחה לכבוד יום ההולדת תהיה להזמין גרילמן עד אליכם שיפנק אתכם במגוון עשיר של בשרים ומטעמים. חובב הבשרים לא רק יהנה ממגוון קולינרי עשיר וטעמים בלתי נשכחים, אלא גם מטיפים פרקטיים במטבח שישדרגו את הבישולים שלו בכמה רמות. 

4. גרילמן בחתונה משנה אווירה

גרילמן יכול ללא ספק להשתלב גם בחתונה ולספק לאורחים את האוכל על האש הכי איכותי שיש. במקרים רבים כשמדובר בחתונה גדולה, יהיה מדובר ביותר מגרילמן אחד בשביל לעמוד בקצב ולאפשר לכל האורחים להנות מאוכל איכותי ומפנק שישאיר אותם שבעים ומסופקים. 

בין כמה לכמה נעים מחירי הגרילמן?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת – תמחור של גרילמן הוא לא קבוע. המחיר של גרילמן מושפע ממגוון פרמטרים בינהם סוג הבשרים, מגוון המנות, כמות הסועדים, שילוב של תוספות ומשקאות וכמובן – המוניטין שצבר במרוצת הזמן. עם זאת, מחיר של גרילמן נע בין מאה חמישים עד שלוש מאות חמישים שקלים לסועד. ככל שישנם יותר סועדים בחגיגה, המחיר לסועד בהתאם ירד – קחו את זה בחשבון בתכנון רשומת המוזמנים שלכם. 

כשאתם מתלבטים בין הצעות המחיר של הגרילמנים השונים תתייחסו לא רק להצעת המחיר היבשה, אלא גם למה שהיא כוללת – לא פעם הצעות מחיר יקרות יותר גם מלוות במגוון מנות עשיר יותר או מנות שהן יותר יוקרתיות. 

כיצד אפשר לבחור גרילמן איכותי שיודע לספק עבודה טובה?

מציאה של גרילמן היא לא יותר מידי מסובכת – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה ענקית של גרילמנים שרק מחכים לעזור. עם זאת, מציאה של גרילמן איכותי היא כבר עניין מעט יותר מורכב. כשאתם מתלבטים בין גרילמנים שונים, קחו בחשבון כמובן את התמחור אך חשוב לא פחות גם את המוניטין של איש המקצוע. קראו ביקורות שקיבל בעבר, בחנו את הניסיון שצבר עם הזמן ונסו להבין עד כמה הוא רציני במה שהוא עושה. בנוסף, תנו עדיפות לגרילמן שאתם מרגישים איתו חיבור – אתם לא חייבים כמובן להיות חברים טובים של הגרילמן, אבל יש כמובן יתרון לעבודה עם אדם שאתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו.

צוות הגרילמנים שלנו בטעים באירוע יותר מישמחו לארגן לכם את הארוחה הכי מפנקת, עשירה ומיוחדת שיש. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, להתייעץ ולחשוב ובמידת הצורך – גם להיעזר בגרילמנים האיכותיים שלנו. תהנו!

שאלות נפוצות על גרילמן

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על גרילמן. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של גרילמן משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של גרילמן לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »