טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק מתוקים מעוצב לאירוע – מה המחיר לשולחן מתוקים מעוצב?

שולחן שוק מתוקים מעוצב לאירוע – מה המחיר לשולחן מתוקים מעוצב?

טבלת מחירים של שולחן שוק מתוקים מעוצב

כמות סועדים לשולחן שוק מתוקים מעוצב מחיר לסועד לשולחן שוק מתוקים מעוצב
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק מתוקים מעוצב מחיר בהתאמה אישית

כל ארוחה נסגרת במשהו מתוק

אחרי שאנחנו מסיימים ארוחה, לא פעם עולה החשק למתוק. מדובר בדרך מצוינת לסגור את הארוחה, לקבל קצת כוחות ולהמשיך בעבודה או בשגרה היומיומית שלנו.

האזינו לכתבה

החשק למתוק הוא ממשי לא רק בשגרה שלנו, אלא גם באירועים חגיגיים ומיוחדים. במילים אחרות, לשילוב של דברי מתיקה באירוע יש חשיבות מיוחדת, גם כשמדובר בקהל יעד צעיר וכן, גם כשמדובר באנשים בוגרים. שולחן מתוקים מעוצב באירוע יכול לשדרג את האירוע בכמה רמות ולהפוך אותו לייחודי, קליל ומהנה.

שולחן-שוק-מתוקים

1. מה הופך את שולחן שוק המתוקים לכל כך מיוחד?

ארגון של קינוחים לקהל כל כך גדול, יכול להיות מורכב עבור רבים מאיתנו. כשמדובר באנשים שמתקשים במלאכת הבישול, קיים קושי באפייה של עוגה בסיסית אחת. עם זאת, גם עבור השפים הגדולים ביותר במשפחה, המטבח הביתי קטן מידי להכנה של מגוון קינוחים לקהל של אירוע חגיגי ומיוחד. יש ערך מוסף להיעזרות במטבח איכותי שיעזור לכם בארגון של שולחן מתוקים מפואר שיכין עבורכם שולחן מתוקים. פורמט של שולחן קינוחים דומה במהותו קצת לבופה – בית העסק שיסייע לכם בבניית השולחן, לא רק יבשל את הקינוחים המופלאים, אלא גם ימקם אותם על שולחן גדול ומזמין, בצורה אלגנטית ונעימה לעין.

2. שולחן שוק המתוקים הוא אטרקטיבי ואלגנטי

שולחן שוק שמאורגן על ידי מטבח איכותי ומנוסה, לא רק יכלול קינוחים איכותיים וטעימים במיוחד, אלא גם יהיה מאורגן בצורה אטרקטיבית ונעימה לעין. שילוב של שולחן שוק מתוקים מגוון ועשיר במתוקים ישדרג את האירוע שלכם בכמה רמות ויוסיף אווירה מפוארת ונעימה לעיצוב האירוע הקיים.

3.שולחן שוק מתוקים שמחזיר אותנו לילדות

אין מה לעשות, לא משנה כמה אנחנו גדולים – תמיד יהיה לנו מקום חם בלב למתוק. שילוב של שולחן מתוקים איכותי יחזיר את אורחי האירוע לילדות ויעשה להם הרבה שמח על הלב – גם בגיל מבוגר אנחנו מתלהבים ממתוק וחשוב לנצל את זה בניהול נכון של האירוע.

4. אי אפשר לסגור אירוע בלי שולחן שמלא במתוקים

ובתכלס, פשוט אי אפשר לסגור ארוחה בלי משהו מתוק . אם אתם מארגנים אירוע גדול עם ארוחה מפוארת מרכזית, תהיו בטוחים שהאורחים יצפו שיגיע לבסוף קינוח טעים ושוקולדי – זה פשוט בלתי נמנע. בארגון האירוע המושלם, מדובר בעניין שחשוב לקחת בחשבון.

אז איך נמצא שולחן שוק מתוקים מושלם?

אז נכון, מציאה של שולחן מתוקים מעוצב היא לא יותר מידי מסובכת – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה ענקית של מטבחים שיותר מישמחו לעזור לכם בתכנון הכיבוד המתוק באירוע החגיגי הבא שלכם. עם זאת, מציאה של המטבח האיכותי ביותר שיעניק לכם את שולחן המתוקים המושלם היא כבר קצת יותר מסובכת. בשביל לסייע לכם במציאת המטבח המושלם, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שחשוב לקחת בחשבון בהתלבטות בין בתי העסק השונים. בהצלחה!

1. ביקורת לקוחות של שולחן שוק המתוקים בעבר

אז נכון, הדרך הכי פשוטה לקבל רושם על בית עסק בכלל ומטבח בפרט, היא לשאול חבר. עם זאת, לא בכל המקרים לחברים הקרובים אלינו תהיה אינפורמציה על מטבחים איכותיים. במקרים כאלה, חשוב לפנות למנועי החיפוש ולקרוא על המטבחים השונים שמציעים שולחנות מתוקים. חפשו ביקורות בדף הגוגל העסקי של המטבח, או בעמוד הפייסבוק שלו ובחנו לא רק את הביקורות החיוביות, אלא גם את כמות הביקורות הכוללת. מטבח איכותי ומנוסה הוא ללא ספק איכותי יותר וכזה שצפוי להעניק לכם את התוצאות הטובות ביותר.

2. בשולחן שוק המתוקים הכל עניין של מחיר

אז נכון, לאיכות של המטבח יש חשיבות גדולה במיוחד ובכל זאת, התקציב שלנו במקרים רבים מוגבל. עשו השוואה בין הצעות המחיר של המטבחים השונים וקחו בחשבון לא רק את המחיר עצמו, אלא גם את מה שכלול בו. יכול להיות שבית עסק אחד יציע מחיר מעט פחות אטרקטיבי אבל יכלול בשולחן המתוקים שהוא מציע מגוון רחב יותר של דברי מתיקה. השוו בין הצעות המחיר, התלבטו ותתייעצו ותסמנו את בתי העסק שמציעים תמחור שיכול להתאים לתקציב שלכם.

3. חיבור אישי? קריטי

אז נכון, אתם לא חייבים להיות חברים קרובים של אנשי המטבח שיארגן עבורכם את שולחן המתוקים. עם זאת, יש יתרון משמעותי לחיבור בסיסי עם המטבח שמספק עבורכם את שולחן המתוקים. חשוב שיהיה מדובר באנשים שאתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליהם, לבקש מהם בקשות ייחודיות ולהתייעץ איתם – באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שהכיבוד יהיה איכותי ולטעמכם.

איזה מנות אפשר לשלב עם שולחן שוק המתוקים?

שולחן מתוקים כשמו כן הוא מכיל כמובן מבחר עשיר של דברי מתיקה. ובכל זאת, יש מגוון אפשרויות של מנות שניתן לשלב בו. הנה שיקולים ששווה לכם לקחת בחשבון בבחירת המטעמים.

1. אין חגיגה בלי עוגה על שולחן שוק המתוקים

עוגה היא ללא ספק הקינוח האולטימטיבי – הוא פשוט, בסיסי וככזה, קינוח שכמעט כולנו אוהבים. חשוב לצד קינוחים נוספים לשלב לפחות עוגה אחת בשולחן המתוקים שלכם שתוסיף נופח חגיגי, מסיבתי ונעים לאירוע המיוחד שלכם.

2. חשוב לשמור על מגוון מתוקים בשולחן המתוקים

בשביל להוסיף אווירה מפוארת ומיוחדת לאירוע, חשוב ששולחן המתוקים שלכם יכיל מגוון עשיר של קינוחים. תוכלו לשלב בשולחן המתוקים שוקולדים, עוגות, קצפות, קינוחים אישיים, גלידות ובשביל לשמור על תחושת הרעננות גם פירות. צרו את השולחן הכי מגוון שיש – ככה הוא לא רק יהיה יפה יותר, אלא גם יתאים לקהל יעד יותר רחב.

3. שומרי כשרות בשולחן שוק המתוקים? אין בעיה

עבור שומרי הכשרות שביננו, ארגון של שולחן קינוחים יכול להישמע מורכב כשמדובר בסעודה שהיא בשרית. עם זאת, הסירו דאגה מליבכם – כיום תוכלו להנות ממגוון עשיר של קינוחים נטולי חלב שניתן לשלב בשולחן המתוקים, שישדרגו את הארוחה שלכם בכמה רמות.

4. עיצוב שולחן שולחן שוק המתוקים? עניין של הקשר

שולחן המתוקים נועד להיות אטרקציה מהנה ומיוחדת עבור האורחים ולכן חשוב לעצב אותו בצורה שמתאימה לסוג האירוע. יש אסכולות שונות לעיצובי שולחן המתוקים שנבדלים זה מזה בהקשר של האירוע. למשל, שולחן מתוקים שיעוצב לבת מצווה יהיה שונה מזה של הכנס של בית העסק שלכם ומזה של חגיגות יום ההולדת של הקטן. ועל כן, חשוב כשאתם מדברים עם המטבח שמארגן עבורכם את השולחן, להזכיר את הקשר האירוע ולחשוב ביחד על העיצוב המתאים והנכון.

5.כמה כל התענוג של שולחן שוק המתוקים הזה עולה?

האמת היא, שמחיר של שולחנות מתוקים משתנה בהתאם להקשר – המטבח שמארגן את האוכל, כמות האורחים, סוגי הקינוחים ומהות האירוע. ניתן למצוא שירותי שולחן מתוקים במחיר של אלף עד כמה אלפים בודדים – הכל כתלות במהות האירוע. כשאתם מתלבטים בין בתי העסק השונים קחו בחשבון את התמחור שמוצע וכמובן, את רמת המורכבות והיוקרה שמלווה להצעת המחיר עצמה. השולחן המושלם לא חייב להיות יקר ובמקרים רבים עם תקציב מצומצם, עדיין אפשר להגיע לתוצאות יפות.

קצת עלינו – איך מביאים את שולחן שוק המתוקים עד אליכם

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים בחשיבות המהותית של האוכל באירוע עם אנשים שאנחנו אוהבים. אם אתם מחפשים מטבח שיארגן לכם שולחן מתוקים איכותי, מפנק ומושקע ובמחיר נגיש לכיס – יכול להיות שאנחנו מי שאתם מחפשים. אנחנו מזמינים אתכם לשלוח לנו הודעה, להתלבט ולחשוב ובמידת הצורך – להיעזר בשירותי שולחנות השוק שלנו לאירוע המיוחד שלכם. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן שוק מתוקים מעוצב

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק מתוקים מעוצב. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק מתוקים מעוצב משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק מתוקים מעוצב לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »