טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק ליום הולדת – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק ליום הולדת?

שולחן שוק ליום הולדת – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק ליום הולדת?

טבלת מחירים של שולחן שוק ליום הולדת

כמות סועדים לשולחן שוק ליום הולדת מחיר לסועד לשולחן שוק ליום הולדת
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק ליום הולדת מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק ליום הולדת?

חגיגת יום הולדת היא הזדמנות מיוחדת עבורנו לגרום לאדם שאנחנו אוהבים להרגיש מיוחד ונאהב בדיוק כמו שמגיע לו ואין דרך טובה יותר לעשות את זה מאשר בחגיגה. עם זאת, מי מאיתנו שכבר ארגן בעבר אירועים רבי משתתפים מכיר את האתגר והקושי.

האזינו לכתבה

בתכנון האירוע צריך לדאוג שכל האורחים יוזמנו, לסגור אולם או מיקום לחגיגה, לארגן היבטים לוגיסטים של האירוע וכמובן – גם לדאוג לכיבוד.

ארגון האוכל למסיבה, במיוחד כשמדובר בחגיגת יום הולדת היא עניין מורכב ואולי המורכב ביותר בתכנונים – לכל אחד יש את ההעדפות הקולינריות שלו וקשה למצוא משהו שכולם אוהבים ובכלל, זה לא פשוט לעמוד במטבח שעות ארוכות ולארגן סעודה עבור מספר דו ספרתי של משתתפים. ולכן זה לא באמת מפתיע שרבים מחליטים להיעזר באלטרנטיבות לאוכל הביתי, לארגון החגיגה. 

שולחן שוק ליום הולדת

אחת האלטרנטיבות הבולטות כיום בשוק למזון הביתי כשמדובר בחגיגת יום הולדת, הוא ללא ספק שולחן השוק. שולחן שוק הוא שולחן עמוס במטעמים שהמטבח הכין, שינע למתחם האירוע ומיקם באופן יוקרתי ואלגנטי. השולחן מרווח ונגיש לאורחים, מזמין ומוסיף נופח יוקרתי לחגיגה. אז מה הופך את שולחן השוק לכל כך פופולארי בימי הולדת?

שולחן השוק חוסך עבודה ביום הולדת

לפני הכל – העבודה. לא משנה עד כמה אתם מבשלים טוב, הכנה של מטעמים לכמות גדולה של אנשים היא אף פעם לא פשוטה ובמקרים רבים המטבח הביתי פשוט לא מספיק למה שאתם צריכים. שירותי שולחן שוק יכולים לחסוך לכם הרבה זמן, מאמץ והשקעה וגם לחסוך לכם תסכול ובלגן שמלווה להכנות. באופן כזה תוכלו להתפנות להמשך תכנון החגיגות – אנחנו כבר נדאג שהאורחים יהיו שבעים ומסופקים. 

1. שולחן שוק ליום הולדת חסכוני

אין מה לעשות, כמו בכל אירוע, גם כשמדובר ביום הולדת לתקציב יש חלק משמעותי בקביעת החגיגה. שולחן שוק הוא אלטרנטיבה זולה ואיכותית יותר לעומת קונספט הקייטרינג החזק. זאת כיוון ששולחן השוק דומה באופיו לבופה – האורחים ניגשים לשולחן השוק ובוחרים בעצמם את המטעמים ובאופן כזה, אין צורך במלצרים וצוות שידאגו להגשה של המזון. נוסף על כך שהארגון הזה חסכוני בכסף, הוא יהפוך ללא ספק את הארוחה לחוויתית יותר ומהנה. 

2. שולחן שוק ליום הולדת נותן חוויה קולינרית מיוחדת

אולי הכי חשוב – הטעמים. שולחן שוק שמכין מטבח איכותי שיודע את העבודה הוא שולחן עמוס בטעמים ואפשרויות שמתאים לכל האורחים. השולחן אלגנטי, נעים לעין ונגיש לכל ועמוס במגוון תבשילים טעימים, עמוסים בטעמים חזקים ועשירים שישאירו את כל אורחי האירוע שבעים ומסופקים. 

3. שולחן השוק מוסיף אווירה ייחודית ליום הולדת

אם אתם מחפשים דרך ייחודית לשדרג את חגיגת יום ההולדת של האדם הקרוב אליכם – שילוב של שולחן שוק באירוע לגמרי יכול לעשות את העבודה. השולחן מאופיין בסגנון יוקרתי ומפואר ויהפוך את חגיגת יום ההולדת לחוויה קולינרית מופלאה שמלווה בעיצוב יוקרתי, מפואר ומזמין. השולחן יהפוך לגולת הכותרת של האירוע, בהבטחה. 

שולחן שוק ליום הולדת

4. שולחן שוק ליום הולדת מביא איתו תפריט בהתאמה אישית

אחת המורכבויות הגדולות ביותר כשאנחנו מעוניינים לארגן כיבוד לאורחי חגיגת יום ההולדת של האדם שאנחנו אוהבים, היא ללא ספק ההעדפות והמגבלות הקולינריות של האורחים. בין האורחים ישנם טבעונים וצמחונים, סכרתיים, בעלי אלרגיות והרשימה עוד ארוכה. בתיאום עם המטבח בעת גיבוש התפריט, ניתן למצוא אלטרנטיבות קולינריות שיתאימו לכולם. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שכל אורחי האירוע יצאו מהחגיגה שבעים ומסופקים. 

איזה אפשרויות של שולחנות שוק ליום הולדת עומדות על הפרק?

שולחן שוק כאמור, הוא שולחן עמוס במטעמים. השולחן לרוב מאופיין בסגנון קולינרי מסוים, שעל פיו נקבעות המנות. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הן האפשרויות הפופולאריות שעומדות על הפרק. 

1. שולחן שוק ליום הולדת בשרי

אם חתן השמחה הוא חובב בשרים אמיתי – למה שלא תפנקו אותו בשולחן בשרים? שולחן בשרים עמוס במגוון עשיר של בשרים עשירים בטעמים ממכרים. בין הבשרים נמנים סטייק טיבון, פילה בקר, סינטה עגלה, טומהוק, אנטריקוט נברסקה ועוד. ניתן גם לשלב נקניקיות, המבורגרים ומגוון קציצות ביתיות ואהובות. בשולחן הבשרים ניתן להציע אלטרנטיבות לטבעוניים והצמחוניים שביננו שישאירו אותם שבעים ומסופקים. 

2. שולחן שוק ליום הולדת מתוקים

אם אתם מעוניינים להגיש בחגיגת יום ההולדת כיבוד קליל יותר, דרך מגניבה להוסיף סגנון ייחודי לאירוע ולוודא שהאורחים יוצאים שבעים ומסופקים היא להיעזר בשולחן מתוקים. שולחן מתוקים מכיל מגוון עשיר של קינוחים, שוקולדים, קצפות ופירות ומאופיין במראה אלגנטי ומרהיב שיעורר התלהבות ופליאה באורחי האירוע. מדובר בשולחן אלגנטי ומרהיב, חוויה קולינרית מופלאה. 

3. ומגוון אפשרויות נוספות של שולחנות שוק ליום הולדת

נוסף על שולחן הבשרים והמתוקים האהובים, נמנים גם שולחנות רבים נוספים בינהם שולחן פלאפל, שולחן מטוגנים, שולחן שניצלים והרשימה עוד ארוכה. את המנות שמוגשות בשולחן תוכלו לבחור בתיאום עם המטבח שמארגן עבורכם את השולחן בעת גיבוש התפריט ובכך לוודא שהשולחן עמוס ועשיר באפשרויות, שיתאימו לכל אורחי האירוע. 

כמה עולה שולחן שוק ליום הולדת?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת – תמחור של שולחן שוק אינו קבוע ומושפע ממגוון פרמטרים. תמחור שולחן השוק מושפע מכמות הסועדים, מגוון המנות, מורכבות התבשילים, שילוב של תוספות ומשקאות וכמובן – המוניטין של המטבח. עם זאת, מחיר סטנדרטי של שולחן שוק עומד על אלף עד ששת אלפים שקלים ויכול לטפס למחירים גבוהים יותר במקרים של מטבחים מוכרים בעלי שם חזק בשוק. 

כשאתם מתלבטים בין המטבחים השונים חשוב כמובן לבצע השוואת מחיר, אך בנוסף בחנו את המוניטין של בית העסק – מטבח שזכה לביקורות משבחות ומהללות, צפוי להעניק לכם ארוחה איכותית ומפנקת בחגיגות יום ההולדת. בנוסף, וודאו שיש לכם חיבור אישי עם המטבח – אין הכרח שתתיידדו מאוד עם אנשי הצוות, אך יש חשיבות לעבודה עם מטבח שמרגיש לכם אמין, נעים לעבודה משותפת ואחד שמשרה תחושת ביטחון. 

קצת עלינו צוות טעים באירוע – מביאים את שולחן שוק ליום הולדת עד לאירוע שלכם

יום ההולדת של אדם שאנחנו אוהבים זאת הזדמנות נהדרת לגרום לו להרגיש מיוחד בדיוק כפי שמגיע לו ולהגיד לו תודה על היותו חבר טוב, בן זוג מדהים, אבא מצוין לילדים האהובים ובכלל – אדם נעים ומיוחד. חגיגת יום הולדת צריכה להתאים לצרכים של חתן החגיגה ולרצונות האישיים שלו ומטרת העל של האירוע היא בשורה התחתונה לגרום לו להיות מאושר.

שילוב של שולחן שוק בחגיגת האירוע היא דרך מיוחדת לשדרג את החגיגות ולאפשר לאורחי האירוע וחתן החגיגה להנות מאוכל איכותי וטוב ביום השמח והמיוחד הזה. אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים בחשיבות של אוכל איכותי וטעים בימים השמחים בחיים שלנו וביכולת של המטעמים לקרב בין לבבות. אם אתם מחפשים שולחן שוק איכותי עמוס במטעמים ממכרים ועשירים בטעמים ולא מוכנים להתפשר על מחיר – כנראה שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לשאול ולהתייעץ ובמידת הצורך – גם להיעזר בשולחנות השוק שאנחנו מציעים לקהל הרחב. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן שוק ליום הולדת

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק ליום הולדת. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק ליום הולדת משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק ליום הולדת לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »