טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק פיצוחים

שולחן שוק פיצוחים

טבלת מחירים של שולחן שוק פיצוחים

כמות סועדים לשולחן שוק פיצוחים מחיר לסועד לשולחן שוק פיצוחים
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק פיצוחים מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק פיצוחים?

כשאנחנו מארגנים אירוע רב משתתפים לאנשים שאנחנו אוהבים, אחד ההיבטים המורכבים ביותר שעומדים על הפרק הוא ללא ספק העניין הקולינרי. תכנון הכיבוד לאורחים הוא משימה מורכבת ומאתגרת, לא רק בגלל שהמטבח שלנו קטן מידי, אלא גם בגלל שההעדפות הקולינריות של האורחים הן מגוונות במיוחד.

האזינו לכתבה

אחת האלטרנטיבות החמות ביותר בשוק כיום היא שולחן שוק פיצוחים. כולנו אוהבים פיצוחים, כולנו נהנים מפיצוחים ועבור כולנו מדובר במטעם שהוא ממכר ומפנק במיוחד.

שולחן שוק פיצוחים

באלו אירועים נרצה לשלב שולחן שוק פיצוחים?

שולחן שוק פיצוחים אמנם לא יתאים ככיבוד מרכזי לאירוע, אבל הוא יכול להיות מושלם כמנת פתיחה או נשנוש מרכזי לחגיגה. עם כך, שולחן שוק פיצוחים יכול להתאים כמנת פתיחה מופלאה לחתונה, יום הולדת לאדם קרוב או ברית, או לחילופין כנשנוש מרכזי לאירוע כמו מסיבת רווקים או רווקות. הפיצוחים יוסיפו תחושה של בית כי מדובר בטעמים מוכרים, אהובים ומפנקים במיוחד. בנוסף, הטעמים המופלאים של הפיצוחים, לא פעם כשמדובר בארוחה גדולה שעוד עתידה להגיע, יפתחו את התיאבון.

מה הופך שולחן שוק פיצוחים לאיכותי?

האמת היא שזה לא יותר מידי מורכב למצוא מטבח שישמח לארגן עבורכם שולחן שוק פיצוחים, אבל מציאה של שולחן שוק פיצוחים איכותי היא כבר משימה יותר מורכבת. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה פרמטרים חשובים שיהפכו את השולחן לאיכותי, מפנק ויוקרתי.

1. שולחן שוק פיצוחים צריך להיות מגוון

שולחן פיצוחים איכותי הוא שולחן עמוס במגוון עשיר של מטעמים. לכל אדם יש את ההעדפות הקולינריות שלו ולכן מגוון הוא ללא ספק גולת הכותרת. חשוב שבשולחן יהיו בוטנים, שקדים, קשיו, קבוקים, פיסטוקים והרשימה עוד ארוכה. באופן כזה כל אחד מהאורחים יוכל למצוא את מבוקשו ולהנות ממגוון הטעמים השונים.

2. שולחן שוק פיצוחים צריך להיות מרווח

בסופו של דבר, זה לא משנה כמה מגוון השולחן שלנו אם אנחנו לא מסוגלים לגשת למטעמים השונים. שולחן שוק פיצוחים איכותי הוא שולחן שבו המטעמים השונים ממוקמים על השולחן באופן נגיש ונוח לאורחים – פיצוחים שנמצאים בקדמת השולחן יהיו נמוכים ואילו הפיצוחים באחורי השולחן מוגבהים על מנת להקל על הגישה של אלה. בנוסף, חשוב לשמור על ריווח בין סוגי הפיצוחים השונים בשביל להקנות את הכבוד שמגיע לכל אחד מסוגי הנשנושים האהובים ולשמור על האטרקטיביות שלהם.

3. שולחן שוק פיצוחים חייב להיות עשיר בפיצוחים טריים

אולי הדבר הכי חשוב כשמדובר בפיצוחים, הוא עניין הטריות. פיצוחים שהם טריים הם בעלי קריספיות שפשוט אי אפשר להחליף בשום דבר אחר. כשהפיצוחים לא טריים, קל מאוד להרגיש את זה בטעמים החלשים יותר, במרקם הפחות עוצמתי ובחוויה הקולינרית כולה. מטבח איכותי שמבין עניין, יעניק לכם את הפיצוחים הכי טריים ואיכותיים שיש. על זה אסור להתפשר – רמת הפיצוחים קובעת את רמת השולחן כולו.

4. שולחן שוק פיצוחים שנגיש לקהל הרחב

על מנת להתאים את שולחן הפיצוחים לקהל הרחב חשוב שלצד הפיצוחים הקלויים, יהיו גם פיצוחים טריים שיתאימו לבעלי תזונה דיאטטית או סובלים מהפרעות בריאותיות כאלה ואחרות. בין הפיצוחים שכיף מאוד לאכול גם טריים נמנים השקדים הטריים, קשיו, בוטנים ועוד.

5. שולחן שוק פיצוחים חייב להיות מסודר באופן אלגנטי

זה לא סוד שרבים מאיתנו נוטים לאכול עם העיניים – לא משנה עד כמה הפיצוחים יהיו טעימים וטריים, כל עוד הם לא יסודרו באופן האלגנטי והמהודר ביותר על השולחן, אנשים רבים לא ימצאו בהם כל עניין. ולכן, יש חשיבות לארגון נכון של המטעמים. שולחן איכותי יארגן את הפיצוחים בצורה נעימה לעין ואלגנטית, שתוסיף להם הרבה חן.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע מגיע עם שולחן שוק פיצוחים עד אליכם

אנחנו בטעים באירוע מאמינים ביכולת של מטעמים ותבשילים איכותיים לשדרג כל חגיגה או אירוע שעומדים על הפרק. אם אתם מחפשים את שולחן הפיצוחים עם הפיצוחים הכי איכותיים שיש ולא מוכנים להתפשר על שירות אישי ומחיר – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. הפיצוחים שאנחנו מביאים הם הטריים ביותר שניתן למצוא והם מאופיינים בטעמים חזקים איכותיים, קריספיות לא מתפשרת וחוויה קולינרית מופלאה.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, להתייעץ ולחשוב ובמידת הצורך – להיעזר בשולחן שוק הפיצוחים שאנחנו מציעים. בהצלחה ובתאבון!

שאלות נפוצות על שולחן שוק פיצוחים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק פיצוחים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק פיצוחים משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק פיצוחים לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »