טעים באירוע » סוגי שף בשרים » קייטרינג בשרים לאירועים קטנים – מה המחיר?

קייטרינג בשרים לאירועים קטנים – מה המחיר?

קצת על קייטרינג בשרים

בישראל של ימינו, בשר לוקח חלק משמעותי מהתפריט – החל מבילוי במסעדת בשרים עם חברים במהלך השבוע או מנגלים בסופ"שים ועד לארוחות שישי עם המשפחה האהובה שלנו ואירוח אצל חברים.

האזינו לכתבה

במילים אחרות, לבשר יש חלק חם וקרוב ללב שלנו בתרבות הישראלית כולה. אז השאלה המתבקשת שעולה היא, למה לא לשלב את החיבה הישראלית העזה לבשרים, גם באירועים חגיגיים? 

קייטרינג-בשרים

בישול והכנה של בשרים לכמות אורחים גדול היא עניין מורכב – קשה להכין כל כך הרבה מנות במטבח הקטן והביתי שלנו וההעדפות הקולינריות האישיות של האורחים, הופכות את העניין למסובך עוד יותר. אלטרנטיבה לבישול הבשרים הביתיים שנהייתה חמה בשנים האחרונות היא קייטרינג בשרים. קייטרינג בשרים לאירועים קטנים היא דרך מיוחדת לשדרג את החגיגה שלכם, להוסיף לה אווירה ייחודית וכמובן לדאוג שכל אורחי האירוע יצאו שבעים ומסופקים.

אז לאלו אירועים קטנים קייטרינג בשרים יכול להתאים?

1. יום הולדת לחובב בשרים באווירת קייטרינג בשרים

אם אבא שלכם מת על בשרים, או שהחבר הכי טוב שלכם לא יכול לסגור שבת בלי איזה מנגל מפנק – למה שלא תפרגנו לו ביום ההולדת עם חגיגת טעמים מופלאה? קייטרינג בשרים יאפשר לחובב הבשר הקרוב אליכם להנות ממטעמים מפוארים ומפנקים שישאירו אתכם עם טעם של עוד. וחשוב לא פחות – המגוון והסגנון לגמרי צפוי לתת לכם השראה בביקור הבא במטבח. מגניב, לא?

2. אירועי גיבוש בסגנון בשרים

אם עובדי החברה שלכם עובדים מסביב לשעון בחריצות ובמרץ, כנראה שבשגרה היומיומית העמוסה אתם לא מוצאים את ההזדמנות הנכונה להגיד תודה. אירועי גיבוש לחברה זאת דרך מצוינת להראות לעובדים שלכם עד כמה אתם מעריכים את העבודה הטובה שהם נותנים היא באמצעות חגיגה מחוץ לשעות העבודה. אירוע עם קייטרינג בשרים, יאפשר לעובדי החברה האהובה שלכם להנות מאוכל על רמה, שיח קולח וחוויות חדשות עם אנשים שהם אוהבים. חשוב להתנער מהשגרה מידי פעם – פנקו אותם בבשרים על רמה ותנו להם להשתחרר קצת מהמתחים שבשגרה היומיומית. 

3. קייטרינג בשרים לברית

אם אתם מארגנים ברית לבן האהוב שלכם שזה עתה נולד, אנחנו לא צריכים להסביר לכם שאין לכם זמן לארגן כיבוד לאורחים. קייטרינג בשר זאת דרך מצוינת לאפשר לכל האורחים להנות מכיבוד איכותי וטוב שיזכיר להם טעמים איכותיים מבית. 

מה מיוחד כל כך בקייטרינג הבשרים?

קייטרינג הבשרים הפך בשנים האחרונות לפופולארי במיוחד עבור אירועים קטנים וגדולים כאחד והאמת היא שאותנו זה לא באמת כל כך מפתיע. אז מה הופך אותו לכל כך מיוחד?

1. שימוש בקייטרינג בשרים חוסך מאמץ וזמן רב

אם יצא לכם כבר לארגן אירועים גדולים, כנראה שכבר יצא לכם להכיר מקרוב את הקושי בארגון כיבוד לכלל הסועדים – הבישול הביתי של כמויות האוכל הגדולות הוא מורכב, מסורבל ולא כל כך נגיש לאדם הממוצע. בנוסף, גם השינוע של המזון והמיקום שלו באולם האירועים הוא סיפור מורכב לא פחות. תחסכו לעצמכם הרבה זמן ועבודה – בזמן שאתם תתכננו את המסיבה, אנחנו כבר נדאג לכיבוד שישאיר את כל אורחי האירוע שבעים ומסופקים. 

2. קייטרינג הבשרים מביא איתו מגוון טעמים טעימים ואיכותיים

אולי הדבר הכי בולט כשמדובר בקייטרינג איכותי הוא כמובן הטעמים. כשהמטבח שאמון על הקייטרינג של האירוע יודע לתת עבודה, הטעמים יהיו חזקים, עוצמתיים וממכרים. החוויה של הארוחה כמובן מהנה כתלות באווירה והנוכחים, אבל לאוכל טוב ואיכותי יש השפעה משמעותית על ההצלחה של האירוע. תפרגנו לעצמכם ולאנשים שאתם אוהבים בתבשילים מופלאים שישאירו אתכם עם טעם של עוד.\

3. כולם אוהבים בשרים

לאורחים שלנו לא פעם יש העדפות קולינריות שלעיתים הופכות את המצב לקצת מורכב וכשמדובר בקייטרינג בשרים, מדובר כמובן בטבעונים וצמחונים. עבור טבעונים וצמחוניים יש כיום מגוון עשיר של אלטרנטיבות שיכולות לתת מענה – החל מהמבורגרים של ביונד מיט וסנסשיונאל ונקניקיות צמחוניות איכותיות ועד לטופו על הגריל או סייטן עם ירקות מוקפצים ממכרים. בנוסף, ניתן כמובן למצוא פתרון לסכרתיים וסובלים מאלרגיות שונות – עדכנו את המטבח בהקדם לפני סגירת התפריט והוא כבר ימצא עבורכם פתרון. 

4. קייטרינג בשרים נותן תחושה ייחודית ויוקרתית

אחד הדברים שמאפיינים ביותר קייטרינג בשרים הוא האווירה הייחודית והיוקרתית שהוא מכניס לאירועים קטנים. קייטרינג בשרים לאירועים קטנים מאופיין באווירה אלגנטית, יוקרתית ומפוארת וכזו שתוסיף נופח מרהיב לחגיגה. המנות יוגשו באופן מסקרן ונעים לעין ואלה שעשויות מחומרי גלם איכותיים במיוחד יהיו ממכרות. ברגע שהאורחים יתחילו לסעוד – הם פשוט לא יצליחו להפסיק, בהתחייבות. 

מה הופך קייטרינג בשרים לטוב במיוחד?

1. ישנם טעמים יחודיים ואיכותיים בקייטרינג הבשרים

קייטרינג טוב הוא קייטרינג שמוכן על ידי מטבח איכותי שמכיר את מגוון הטעמים והאפשרויות שקיימים בעולם כולו. מטבח איכותי יודע באמצעות תבלון נכון, שיטות עישון שונות והשרייה במרינדות מגוונות להעניק לבשרים המופלאים את הטעמים הכי חזקים, מפתיעים ומרגשים שיש – על זה פשוט אי אפשר להתפשר. 

2. הגשת הבשרים נעשת בצורה מיוחדת

המטבח האיכותי יאפשר לכם להנות ממנות בעלות צורות הגשה מיוחדות ואלגנטיות במיוחד. רבים מאיתנו אוכלים עם העיניים לא פחות שהם אוכלים עם הבטן – אם תעניקו לאורחים שלכם מנות אלגנטיות ומופלאות, תהיו בטוחים שהם יהנו מהטעמים קצת יותר. 

3. חברי הקייטרינג מספקים אווירה נעימה וכיפית

אנשי שירות טובים חיוניים עבור כל מקצוע והדבר תקף גם כשמדובר באנשי המטבח וצוות המלצרים של הקייטרינג שישרתו אתכם במהלך האירוע. חשוב שיהיה מדובר באנשים שנעים לעבוד איתם וכאלה שמוסיפים אווירה חיובית ונעימה לאירוע הקטן שלכם. 

4. בחברת קייטרינג הבשרים שומרים על טריות ואיכות הבשרים

אחרון אבל חשוב לא פחות – טריות. לטריות של הבשר השפעה משמעותית על הטעמים שהוא מסוגל לספוח מהתבלון, ההשרייה והעישון. מטבח איכותי וטוב נהנה מבשר איכותי, טרי ונקי. אל תתפשרו על פחות מזה. 

מהם המחירים של קייטרינג הבשרים?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת – תמחור של קייטרינג בשרים לאירועים קטנים הוא לא קבוע. התמחור מושפע ממגוון פרמטרים בינהם איכות הבשרים וחומרי הגלם, שילוב של תוספות למנות האירוע, כמות הסועדים, כמות המנות המוגשות, שילוב של משקאות וקינוחים וכמובן – המוניטין של המטבח. 

עם זאת, מחיר סטנדרטי של קייטרינג בשרים לאירוע קטן עומד על אזור המאתיים שקלים לסועד. כשאתם מתלבטים בין המטבחים השונים בצעו השוואת מחיר וקחו בחשבון לא רק את התמחור אלא גם את התמורה שהוא כולל – לא פעם מטבחים יקרים יותר יציעו מגוון רחב יותר של מנות או בשר שהוא פשוט יותר איכותי.

קצת עלינו – קייטרינג הבשרים מביא איתו צוות מדהים ואוכל איכותי וטעים
אנחנו בטעים באירוע מבינים את החשיבות של אוכל איכותי וטוב בחגיגות שלנו עם אנשים שאנחנו אוהבים. אם אתם מחפשים מטבח שיעניק לכם את הקייטרינג עם האוכל הכי טעים שיש וצוות עובדים שיגיש לכם אותו על הצד הטוב ביותר – סיכוי לא רע שאנחנו בית העסק שאתם מחפשים.

אנחנו מזמינים אתכם להתלבט איתנו, להתייעץ ולחשוב ובמידת הצורך – להיעזר בשירותי קייטרינג הבשרים שאנחנו מציעים לאירועים קטנים. בהצלחה!

שאלות נפוצות על קייטרינג בשרים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על קייטרינג בשרים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של קייטרינג בשרים משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של קייטרינג בשרים לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »