טעים באירוע » סוגי בר מתוקים » שולחן מתוקים לבת מצווה – מה זה ומה המחיר לשולחן מתוקים לבת מצווה?

שולחן מתוקים לבת מצווה – מה זה ומה המחיר לשולחן מתוקים לבת מצווה?

מה זה שולחן מתוקים לבת מצווה?

מזל טוב! הבת האהובה שלכם מציינת בת מצווה ואתם נרגשים לחגוג את המאורע המיוחד ביחד עם החברים, המשפחה והמכרים. תכנון של חגיגת בת מצווה היא משימה מורכבת וכוללת בלי סוף דברים שצריך לעשות – החל מהזמנת כל האורחים לאירוע וסגירה על אולם אירועים ועד לבחירת דיג'יי, צלם לאירוע, עיצוב מפואר וכמובן, כיבוד.

האזינו לכתבה

אלטרנטיבה שהופכת פופולארית יותר ויותר בשנים האחרונות היא ללא ספק שולחן המתוקים. מטבחים שמציעים שולחן מתוקים, כוללים בשירות את הכנת מגוון המטעמים, שינוע של המטעמים למתחם האירועים ומיקומם על שולחן יוקרתי ואלגנטי באופן מרהיב ונעים במיוחד לעין. אז מה הופך את שולחן המתוקים לבחירה אידיאלית לחגיגות בת המצווה?

שולחן מתוקים לבת מצווה

כיבוד מפנק במיוחד על שולחן המתוקים בבת מצווה

בתכלס, אין אחד שלא אוהב מתוק. כשמדובר בחגיגת בת מצווה שנעשית עם החברים או המשפחה, אם אתם מחליטים שלא ללכת על ארוחה גדולה או לחילופין, לחזק את הארוחה הקיימת – לשולחן מתוקים יש את היכולת לשדרג את האירוע המפואר שלכם. כולם אוהבים מתוקים ולכן מדובר באפשרות אידיאלית שתתאים לקהל האורחים הרחב. 

1. שולחן המתוקים לבת מצווה מחזיר אותנו לילדות

כשמדובר בחגיגת בת מצווה שמדברת על המעבר מילדות לנעורים, חשוב גם לתת מקום לילדותיות שבכולנו. ממתקים מחזירים אותנו לילדות ומזכירים לנו עד כמה חשוב להנות מהדברים הקטנים. זה שהילדה האהובה שלכם גדולה אומר שחשוב לנצל כל רגע ורגע בילדות שלה ולהזכיר לה עד כמה כיף להיות ילדים עוד קצת, גם כשגדולים. 

2. שולחן המתוקים מתאים במיוחד לקהל הצעיר

ילדים ונוער מתים על מתוקים ולכן, כשמדובר בחגיגת בת מצווה שמערבת את החברים – שולחן מתוקים הוא ללא ספק אפשרות לכיבוד אידיאלי. ילדים יכולים להנות ממתוק בלי סוף ולהעריך את הטעמים השוקולדיים העשירים. תהיו בטוחים שהם יצאו מרוצים.

3. שולחן המתוקים לבת מצווה נותן אווירה יוקרתית ומפוארת

זה לא סוד שממתקים בעלי מראה אלגנטי, מושך לעין ויוקרתי. כשמדובר במטבח איכותי ומומחה, שולחן המתוקים שישולב באירוע בת המצווה החגיגי יהיה אלגנטי ומרהיב וימשוך את תשומת ליבם של רבים מהאורחים. מדובר בדרך מצוינת לשדרג את האווירה של האירוע, להוסיף לה ייחודיות ויוקרה, מבלי להתאמץ יותר מידי. 

שולחן המתוקים לבת המצווה חוסך הרבה זמן

אלו מאיתנו שכבר יצא להם בעבר לתכנן אירועים גדולים מכירים את הקושי שקיים באספקת כיבוד לאורחים. היעזרות במטבח שידאג עבורכם לשולחן מתוקים מושקע ומפרגן, יחסוך לכם לא רק הרבה זמן אלא גם הרבה התעסקות, השקעה וכאב ראש. גם אם אתם קונדיטורים למופת – ארגון של שולחן עמוס במתוקים לחגיגת בת המצווה המפוארת עמוסת האנשים, היא משימה מורכבת שמטבחים ביתיים רבים לא יכולים להתמודד איתה.

ולשאלת השאלות – כמה שולחן מתוקים לבת מצווה עולה?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה המורכבת הזאת – מחיר של שולחן מתוקים לבת מצווה משתנה כתלות בכמות האורחים, כמות המנות המתוקות, איכות חומרי הגלם וכמובן – המוניטין של המטבח שמארגן עבורכם את השולחן. ניתן לסכם ולומר שמחיר של שולחן מתוקים נע בין אלף לכמה אלפים בודדים. שווה לבצע השוואות מחיר בין מטבחים שונים ולבחון את האפשרויות השונות. 

אלו פרמטרים צריך לקחת בחשבון בתכנון בר המתוקים לבת מצווה?

שולחן מתוקים נועד בראש ובראשונה להיות טעים ויפה. בשביל לעזור לכם לתכנן את שולחן המתוקים המושלם לבת המצווה של הבת האהובה שלכם, ריכזנו עבורכם כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון. בהצלחה!

1. המתוקים שעל שולחן הבת מצווה איכותיים

לפני שמתחילים לדבר על עיצוב או סגנון, חשוב להתחיל ולקבוע תפריט. תפריט האירוע יכלול את מגוון המתוקים שהייתם מעוניינים לשלב באירוע וחשוב שהוא יהיה עשיר באפשרויות ככל שניתן. תכללו בשולחן המתוקים שלכם שוקולדים לצד קאפקייקס, פירות לצד סוכריות גומי ופונדו שוקולד לצד שוקולדים טעימים ועשירים. המגוון יאפשר לכל אחד מהאורחים למצוא את הנישה האישית שלו בשולחן המתוקים החגיגי והמפואר ולצאת שבע ומסופק. 

2. כמות המוזמנים לבת המצווה

כמות המוזמנים אמנם לא בהכרח צריכה להשפיע על כמות מגוון המתוקים, אך כמובן משמעותית בבחירת כמות הקינוחים שיוגשו. ככל שישנם יותר אורחים באירוע, חשוב שבהתאמה תהיה אספקה גדולה יותר של מתוקים, כך שכל האורחים יצאו מהאירוע שבעים, מסופקים ומרוצים. שולחן עם מעט מידי מתוקים ביחס לכמות האורחים יכול לעורר באורחים תסכול, בלבול וחוסר שביעות רצון. 

3. בר המתוקים לבת המצווה יהיה אלגנטי ומפואר

ואולי החלק המשמעותי ביותר אחרי הטעמים העשירים של הקינוחים – העיצוב. חשוב שעיצוב שולחן המתוקים שאתם מארגנים לבת המצווה של הבת האהובה שלכם יהיה מפואר, מזמין ואטרקטיבי. בעיצוב המתוקים ניתן לשלב בלונים, מדפים ושרשראות נייר. במידה והמטבח הכין מגוון עשיר של קינוחים מזמינים אך סידר אותם בצפיפות ובאופן לא מזמין ונגיש, שולחן המתוקים ייכשל ולכן – יש חשיבות עליונה לסידור נכון של השולחן. 

איך בוחרים בר מתוקים לבת מצווה?

חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה ענקית של מטבחים שמציעים את שירותיהם כספקי שולחני מתוקים שיותר מישמחו לעזור לכם בחגיגת בת המצווה של הבת האהובה שלכם. עם זאת, מציאה של מטבח איכותי שצפוי לתת עבודה מצוינת, זה כבר עניין קצת יותר מורכב. בשביל לעזור לכם למצוא את המטבח האידיאלי להזמנת שולחן המתוקים לבת המצווה של הבת האהובה שלכם, ריכזנו עבורכם כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון.

1. מוניטין וניסיון

לפני שאתם מקבלים רושם מאתר המטבח, או השירותים שהמטבח מציע ואפילו, המחיר, חשוב לבחון את המוניטין של המטבח והניסיון שצבר לאורך הזמן. חפשו אחר ביקורת שלקוחות עבר השאירו עבור שירותי שולחן מתוקים שהמטבח הכין עבורם בשנים עברו וגבשו דעה חזקה בנוגע ליכולת המקצועית של המטבח. בנוסף, בחנו אם יש באתר של בית העסק מידע על ניסיון העבר של העובדים בשביל להתרשם מהידע והניסיון שהמטבח צבר לאורך הזמן. 

2. מה המחיר לבר מתוקים בת מצווה?

אחרי שגיבשתם לעצמכם כמה מטבחים שהתרשמתם מהם לטובה, הגיע הזמן לדבר על הכסף. זה לא סוד שכל אירוע, גם כשמדובר בבת מצווה, מתנהל על תקציב מסוים ומוגבל. בצעו השוואה בין הצעות המחיר השונות שבתי העסק מעלים, בחנו לצד המחיר גם את התוכן של ההצעה מבחינת מגוון המטעמים, איכות המטעמים וגודל השולחן וגבשו דעה בנוגע להצעה האטרקטיבית והמזמינה ביותר.  

3. חיבור אישי עם צוות שולחן המתוקים לבת המצווה

אז נכון, אתם לא חייבים להיות החברים הכי טובים של המטבח שמארגן את שולחן המתוקים עבור בת המצווה של הבת האהובה שלכם. עם זאת, כמו כל עבודה עם בית עסק, כשמדובר באנשים טובים שאתם מרגישים בנוח להתייעץ איתם, להעלות הצעות ולעבוד איתם – התוצר הסופי יהיה מספק יותר. 

קצת עלינו שולחן מתוקים לבת מצווה – מביאים את שולחן המתוקים עד לאירוע שלכם

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל טוב לקרב בין אנשים באירועים השמחים בחייהם. אם אתם מחפשים שולחן מתוקים מפנק ואיכותי, שירות אישי וחברי ועל הדרך גם הצעת מחיר מצוינת – יכול להיות שאנחנו בדיוק המטבח שאתם מחפשים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, להתלבט, לחשוב ולהתייעץ ובמידת הצורך – גם להיעזר בשולחנות המתוקים המופלאים שאנחנו מציעים. מאחלים לבת האהובה שלכם בת מצווה מיוחדת ומהנה ושתמשיכו להנות מאירועים עם המשפחה והחברים הקרובים. מזל טוב!

שאלות נפוצות על שולחן מתוקים לבת מצווה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן מתוקים לבת מצווה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן מתוקים לבת מצווה משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן מתוקים לבת מצווה לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן מתוקים השאירו פרטים או חייגו:

053-9428880

שולחנות ובר מתוקים נוספים שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »