טעים באירוע » סוגי בר מתוקים » שולחן קינוחים מעוצב – איך לעצב בר קינוחים שייראה מיליון דולר?

שולחן קינוחים מעוצב – איך לעצב בר קינוחים שייראה מיליון דולר?

מה זה שולחן קינוחים מעוצב?

בתכלס, אין אחד שלא אוהב קינוחים. מבוגרים אולי יגידו לכם שהם התבגרו וכיום הם מעדיפים להנות מפירות או חטיף אנרגיה – אבל האמת היא שאף אחד לא באמת מתבגר.

האזינו לכתבה

החיבה של כולנו לקינוחים פוגשת אותנו ביומיום כשאנחנו הולכים להנות מגלידה עם הילדים או חבר קרוב, נהנים מקינוח יוקרתי במסעדה או כשתוקפת אותנו תחושת רעב מפתיעה באמצע הלילה.

שולחן קינוחים מעוצב

ולכן, זה רק טבעי שאת החיבה העמוקה הזאת למתוק, נרצה לשלב גם ברגעים השמחים בחיינו שאנחנו מציינים עם האנשים שאנחנו אוהבים. שולחן קינוחים הוא קונספט שמטבחים רבים מציעים, בו המטבח דואג להכנת מגוון קינוחים בהתאמה אישית, אחראי על שינוע הקינוחים למתחם האירועים ולבסוף – מארגן את אלה על שולחן יוקרתי ואיכותי. אז מה הופך את שולחן הקינוחים לאלטרנטיבה כל כך פופולארית באירועים של היום?

שולחן קינוחים מעוצב מוסיף יוקרה לכל אירוע

אם אתם רוצים להנות מאווירה יוקרתית ומיוחדת בחגיגה המיוחדת שלכם, כנראה שכבר ניסיתם לחשוב על דרכים עיצוביות לשדרג את האירוע. שולחן קינוחים נוסף על כך שהוא מהווה נשנוש מופלא, הוא גם דרך מצוינת להוסיף אווירה יוקרתית ומיוחדת לחגיגות. מטבח איכותי כמובן ידאג שהשולחן יכיל מגוון מטעמים ממכרים ועשירים בטעמים, אך חשוב לא פחות – שאלה ימוקמו על השולחן בצורה מזמינה, נגישה ואלגנטית. 

1. שולחן קינוחים המעוצב חוסך המון עבודה

מי מאיתנו שכבר התנסה בתכנון של אירועים גדולים כנראה כבר מכיר מקרוב את הקושי בתכנון הכיבוד לאורחים – כל אחד מהאורחים אוהב משהו קצת אחר, הבישולים והאפייה לוקחים לנו בלי סוף זמן, העברת המזון מאתגרת ובסוף אנחנו נשארים עם עוגמת נפש גדולה. תשאירו לנו את תכנון הכיבוד לאירוע ותתעסקו בתכנונים חשובים נוספים – אנחנו כבר נדאג שהאורחים יצאו מהאירוע שבעים ומסופקים. 

שולחן קינוחים מעוצב

2. על שולחן קינוחים המעוצב נשנושים שכולנו אוהבים

אין מה לעשות, לא משנה כמה מבוגרים יכחישו דבר אחד תמיד יישאר נכון – כולנו אוהבים שוקולד. אם אתם רוצים ללכת על בטוח ולוודא שכולם מוצאים לנשנש משהו שהם אוהבים, תהיו בטוחים ששולחן קינוחים לגמרי יעשה את העבודה. 

3. הקינוחים שעל השולחן המעוצב יהיו בהתאמה אישית

אם אתם חוששים שלא למצוא מענה עבור האורחים בעלי ההעדפות המאתגרות יותר כמו טבעונות, סכרת או העדפות בריאותיות, תהיו בטוחים שניתן למצוא להכל פתרונות. מטבחים רבים כיום מציעים קינוחים נטולי חלב ומגוון עשיר של קינוחים עם תחליפי סוכר שמהווים אלטרנטיבה טובה לא פחות. 

4. שולחן קינוחים המעוצב מתאים לכל אירוע

בין אם אתם רוצים לשלב את שולחן הקינוחים בתור האטרקציה הקולינרית המרכזית של חגיגת בר המצווה של הבן ובין אם אתם מעוניינים את שולחן הקינוחים להוסיף על המזנון העיקרי בחתונה המרגשת שלכם – תהיו בטוחים שהשילוב יעבוד מצוין. שולחן קינוחים מוסיף לכל אירוע אווירה יוקרתית ומפוארת ומעלה לכולנו חיוך על הפנים. 

אז איך מעצבים שולחן קינוחים?

בין אם אתם מעוניינים לבדוק שהמטבח שאתם נעזרים בו עושה את עבודתו נאמנה ובין אם החלטתם ליצור את שולחן הקינוחים שלכם לגמרי לבד – כנראה שאתם תוהים איפה להתחיל. בשביל לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו עבורכם את התהליך השלם בעיצוב שולחן הקינוחים המושלם. בהצלחה!

1. בחירת הנושא לשולחן קינוחים המעוצב

לפני שבכלל מתחילים לחשוב על הקינוחים, חשוב קודם כל לחשוב על מהות האירוע, הצבעים שמאפיינים אותו והאווירה הכללית שלו. במידה ומדובר בחתונה, הצבע החם יהיה כמובן לבן בעוד שבחגיגת בת מצווה, הצבעים החמים נוטים להיות גווני ורוד או תכלת. לכל אירוע יש בהתאם להקשר או להעדפות האישיות של מארגן המאורע צבע חזק וברור שעל פיו, שולחן הקינוחים יהיה מאורגן. חשיבה מראש על נושא החגיגה יעזור לכם בהמשך בעיצוב נכון ופשוט של השולחן. 

2. גיבוש תפריט שולחן הקינוחים המעוצב

אחרי שהבנתם קצת יותר את הווייב של האירוע, הגיע הזמן להתחיל ולגבש תפריט. יש בלי סוף סוגים של ממתקים וקינוחים שיכולים להתאים לעריכה של שולחן קינוחים – קינוחים בתפזורת או באריזות אישיות, קינוחים אישיים, עוגות גדולות ומפוארות, פונדו שוקולד והרשימה עוד ארוכה. וודאו כשאתם מגבשים את התפריט שאתם לוקחים בחשבון את כמות הקינוחים הנדרשת לאירוע בהתאם לכמות האורחים שעתידים לבוא לאירוע. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שכולם יצאו מסופקים. 

3. חלקו את שולחן קינוחים המעוצב לאזורים

בשביל להפוך את השולחן לנגיש ונוח, חשוב שהשולחן יהיה מחולק עיצובית לאזורים שייקלו על הגישה לקינוחים השונים שמוצעים על שולחן הקינוחים. לצורך העניין ניתן למשל לחלק את השולחן לשלושה חלקים כך שבחלק האחורי הקינוחים יוצעו בכלים גבוהים יותר וככל שמתקרבים קדימה, הכלים נהפכים ליותר ויותר נמוכים. באופן כזה גם הקינוחים והמטעמים שנמצאים באחורי השולחן יהיו נגישים לאורחים וחשוב לא פחות, בולטים בעין למרות מיקומם הרחוק. 

4. טאצ'ים אחרונים

לארגון סופי של השולחן לפני מיקום הקינוחים, תוכלו להתחיל ולקשט את השולחן באמצעות בלונים, פרחים, מניפות נייר, קישוטי נייר קרפ והרשימה עוד ארוכה. בנוסף, חשוב שתוסיפו מפה שתתאים לאווירה ותבליט את הממתקים שמוצגים על השולחן. 

5. ולבסוף – מיקום שולחן קינוחים המעוצב

ועכשיו גולת הכותרת – מיקום הקינוחים . כשאתם ממקמים את הקינוחים חשוב שתוודאו שהשולחן בגודל מתאים ביחס לכמות המטעמים. תרצו שהקינוחים ימוקמו באופן מרווח ונגיש לאורחים כך שהשולחן לא ישדר צפיפות ולחץ. באופן כזה השולחן יהיה מזמין, נעים ואלגנטי ויוסיף על הדרך גם הרבה חן לעיצוב האירוע. 

האם אני יכול להכין שולחן קינוחים מעוצב לבד?

עקרונית כל אחד יכול להכין לגמרי לבד שולחן קינוחים אבל האמת היא שמדובר במלאכה לא קלה. אם אתם רוצים לשלב קינוחים מושקעים ואיכותיים, גם אם אתם אופים בחסד, סיכוי לא רע שהמטבח הביתי לא יספק לכם מענה לצורך. כשמדובר באירוע גדול של עשרות עד מאות אנשים, קשה מאוד לארגן כיבוד באמצעות המטבח הביתי ומאתגר לא פחות גם לשנע אותו לאולם האירועים. מטבחים רבים על כן מציעים שירותי שולחנות קינוחים ובכך מסייעים למארגני אירועים רבים לחסוך לא מעט עבודה.

מה המחיר של שולחן קינוחים מעוצב?

האמת היא שאין מחיר ברור אחד לשולחן קינוחים שניתן לנקוב בו. התמחור של השירות מושפע ממגוון פרמטרים בינהם כמות האורחים, מגוון המטעמים, איכות חומרי והמוניטין של המטבח. עם זאת, המחיר הסטנדרטי עומד לרוב על אלף עד כמה אלפי שקלים. כשאתם מתלבטים בין מטבחים שונים קחו בחשבון את התמחור וחשוב לא פחות, את מה שהתמחור כולל – בחנו את המגוון שמלווה לכל תמחור, איכות המטעמים והמגוון וגם השירות האישי.

קצת עלינו צוות טעים באירוע – מביאים את שולחן קינוחים המעוצב לאירוע שלכם

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל לקרב בין אנשים ולעשות הרבה שמח באירועים החגיגיים והמרגשים בחיינו. אם אתם מחפשים שולחן קינוחים איכותי ועשיר בטעמים ולא מוכנים להתפשר על שירות אישי ומחיר – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, להתלבט לחשוב ולהתייעץ ובמידת הצורך – להיעזר בשירותי שולחן הקינוחים שאנחנו מציעים. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן קינוחים מעוצב

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן קינוחים מעוצב. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן קינוחים מעוצב משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן קינוחים מעוצב לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן מתוקים השאירו פרטים או חייגו:

053-9428880

שולחנות ובר מתוקים נוספים שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »