טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק ביתי

שולחן שוק ביתי

טבלת מחירים של שולחן שוק ביתי

כמות סועדים לשולחן שוק ביתי מחיר לסועד לשולחן שוק ביתי
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק ביתי מחיר בהתאמה אישית

מהו שולחן השוק הביתי?

אוכל מקרב בין האנשים שאנחנו אוהבים ברגעים השמחים ביותר בחיים שלנו ועם זה פשוט אי אפשר להתווכח. האוכל הביתי הוא האוכל שגדלנו עליו בבית ההורים או אצל הסבא והסבתא האהובים שלנו. האוכל הביתי יכול בקלות להעלות בנו זיכרונות, מחשבות וכמובן חיוך. במילים אחרות, לאוכל הביתי יש מקום עמוק בלב שלנו ולכן אנחנו נהנים כל פעם לחזור אליו, להתפנק ולהתמסר.

האזינו לכתבה

האוכל הביתי הפך לסוגה חזקה ביותר בעולם הקולינרי, ובפרט כשמדובר באירועים רבי משתתפים. הבעיה עם זאת, היא העובדה הפשוטה שהמטבח הביתי, לא משנה עד כמה הטבח שבתוכו יודע את העבודה, פשוט לא מספיק להכנה של אוכלים לכמות גדולה של אנשים. ולכן, על אף שאנשים רבים פונים לאלטרנטיבות לאוכל הביתי, עדיין יש בהם רצון להנות מטעמים מבית.

שולחן שוק ביתי

שולחן שוק ביתי בא לתת מענה לרצון לתת לאורחי כל אירוע את האוכל הכי ביתי, מפנק ומנחם שיש. שירות של שולחן שוק ביתי שמציעים מטבחים רבים כולל את הכנת האוכל המגוון, שינוע שלו אל מתחם האירועים ולבסוף מיקומו על שולחן איכותי ומפואר. שולחן שוק ביתי מחזיר אותנו אחורה, מעלה לנו חיוך על הפנים ומאפשר לנו להנות וליצור זיכרונות מופלאים חדשים נוספים.

מה הופך את שולחן השוק הביתי להכי איכותי שיש?

אז נכון, מציאה של מטבחים שמציעים שירותי שולחן שוק ביתי זה לא באמת יותר מידי מסובך – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה מפוארת של מגוון מטבחים שיותר מישמחו לעזור לכם בחגיגות. עם זאת, מציאה של מטבח איכותי שיודע את העבודה, זה כבר עניין קצת יותר מסובך. אז מה הופך שולחן שוק ביתי לשולחן איכותי ומיוחד?

1. שולחן שוק ביתי עשיר במגוון מטעמים

שולחן שוק ביתי איכותי הוא בראש ובראשונה שולחן מגוון. על שולחן השוק ימוקמו מגוון עשיר של מטעמים – סלטים ומנות פתיחה, מגוון בשרים, תוספות ומשקאות ולבסוף גם קינוחים. המגוון הופך את שולחן השוק למפנק יותר, מגוון וכזה שבו כל אחד מהאורחים האהובים שלכם יוכל למצוא את מבוקשו בקלות מבלי להתאמץ יותר מידי. אז נכון, שולחן שוק ביתי מגוון לרוב יעלה יותר כסף ועדיין – הוא ישדרג את האירוע שלכם בכמה רמות.

2. שולחן שוק ביתי הוא בעל נראות חגיגית

זה לא סוד שאנשים רבים מביננו נוטים "לאכול עם העיניים" ולכן, לנראות של האוכל יש חשיבות עליונה בהצלחה של שולחן השוק הביתי. חשוב שהשולחן לא רק יהיה עמוס במטעמים אלא גם שאלה ימוקמו בצורה מרווחת, נגישה ונעימה לעין. בנוסף, השולחן צריך להיות מקושט, צבעוני ואלגנטי – רק ככה הוא יהפוך לגולת הכותרת המרכזית של החגיגה.

3. שולחן שוק ביתי תמיד עשוי מחומרי הגלם הכי איכותיים שיש

אין מה לעשות, אוכל איכותי וטוב צריך להיות מורכב מחומרי הגלם הכי טובים שאפשר למצוא בשוק. שולחן שוק ביתי ואיכותי עשיר בריחות מפנקים ובטעמים טובים, הוא צבעוני, הוא אלגנטי וכמובן אטרקטיבי במיוחד. שולחנות שוק ביתיים שעשויים מחומרי גלם בינוניים ולא טריים, יעניקו חווית טעמים פחות עשירה לסועדים ולעיתים אף עשויים לעורר באלה כאבי בטן ובחילות – קחו זאת בחשבון בבחירת המטבח המושלם.

4. שולחן שוק ביתי עם שירות אישי ואדיב

אז נכון, שירות אישי ואדיב של המטבח הוא לא מה שיהפוך את האוכל לטעים יותר ובכל זאת – השירות הנכון יהפוך את חווית הארגונים להרבה יותר קלה ונעימה. חשוב כשאתם מתלבטים בין מטבחים שונים שתבחרו במטבח שאתם מרגישים בנוח לעבוד איתו, להתייעץ ולהתלבט וכמובן – להעלות בקשות. רק ככה תוכלו להיות בטוחים שתהנו מהשולחן הביתי הכי טוב שיש.

5. והכי חשוב – שולחן שוק ביתי שהוא גם טעים

וכמובן, הכי חשוב – הטעמים. שולחן שוק ביתי צריך להיות עמוס בטעמים מבית, ממכרים, עשירים ומפנקים במיוחד. כשמדובר באוכל לחגיגה המיוחדת שלכם פשוט אסור להתפשר – תבחרו באוכל הכי איכותי, טעים וכיפי שאפשר למצוא.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע מציע שירותי שולחן שוק ביתי

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל ביתי ומפנק לשדרג כל אירוע בכמה רמות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, להתייעץ ולהתלבט ובמידת הצורך – להיעזר בשירותי שולחן השוק הביתי שאנחנו מציעים לקהל הרחב. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן שוק ביתי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק ביתי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק ביתי משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק ביתי לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »