טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק חטיפים – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק חטיפים?

שולחן שוק חטיפים – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק חטיפים?

טבלת מחירים של שולחן שוק חטיפים

כמות סועדים לשולחן שוק חטיפים מחיר לסועד לשולחן שוק חטיפים
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק חטיפים מחיר בהתאמה אישית

מה זה בכלל שולחן שוק חטיפים?

מי מאיתנו שכבר יצא לארגן אירועים גדולים לאנשים שהוא אוהב מכיר את הקושי מקרוב. נוסף על הזמנת האורחים, ארגון מתחם הישיבה וסגירה על אולם אירועים – צריך כמובן לדאוג גם לאוכל.

האזינו לכתבה

הבעיה היא שכשמדובר בכמות גדולה של אנשים, זה נהיה כבר מסובך. רכישה של כמויות ענקיות של אוכל, הכנה של כמויות ענקיות של אוכל ואפילו גם הסידור, דורשים משאבים, זמן ומאמץ שלרבים מאיתנו פשוט אין לתת. הקונספט של שולחנות שוק חטיפים בא לתת מענה לבעיה המורכבת הזאת באמצעות פתרון פשוט במיוחד. שולחן שוק הוא פורמט שדומה בסגנונו לבופה – אוכל איכותי שהכין מטבח מומחה פרוס על השולחן, מחכה לאורחים האהובים שלכם שרק ייגשו אליו ויבחרו את העדפותיהם כרצונם. האוכל פרוס בצורה אלגנטית במיוחד, נעימה לעין וכזו שמעוררת תיאבון גם באניני הטעם שביננו.

שולחן שוק חטיפים

1. בתכלס, אין על שולחן שוק שכולו חטיפים

אם אתם מארגנים אירוע ומנסים להחליט איזה שולחן שוק כדאי לכם להזמין, כנראה שכבר יצא לכם לחשוב על מגוון סגנונות החל משולחן שוק פלאפל, שולחן שוק בסגנון בשרים והרשימה עוד ארוכה. אם אתם לא מתכננים ללכת על סעודה גדולה ומשביעה, יכול להיות שעדיף לכם לבחור בשולחן שוק בעל אופי שמתאים יותר לנשנושים. שולחן שוק חטיפים לגמרי יכול לתת מענה לצורך הזה ועל הדרך לשדרג את האירוע שלכם בכמה רמות. בתכלס, אין אחד שלא אוהב ממתקים – ילדים, הורים, מבוגרים ואנשים בכל הגילאים, נהנים במיוחד ממתוק. שילוב של ממתקים איכותיים בשולחן שוק חטיפים יכול להפוך את החגיגה שלכם למהנה לכולם ולהוסיף לה אווירה מיוחדת.

2. שולחן שוק חטיפים חביב במיוחד על ילדים

אם אתם מארגנים בת או בר מצווה לילד הגדול והאהוב שלכם, יכול להיות שאין צורך בארוחה של ממש. כשמדובר באירוע עם הכיתה והחברים, סיכוי לא רע שעדיף לכם לארגן שולחן נשנושים גדול ומרהיב. ילדים מאוד אוהבים ממתקים ובארגון נכון של השולחן, תוכלו לשדרג את האירוע בכמה רמות.

3. שולחן שוק החטיפים מושך את העין ומסקרן

אולי הדבר הכי נחמד בממתקים שאין לשום מזון להציע הוא האלגנטיות שלהם. ממתקים מגיעים במגוון צבעים, צורות וסגנונות ושילוב נכון שלהם בשולחן שוק יכול להקנות לאירוע שלכם יופי מסקרן וייחודי. שולחן שוק חטיפים בעל פוטנציאל עיצובי אדיר ואם תבחרו בבית העסק הנכון, תהנו מיצירת אומנות של ממש – ממתקי הגומי ישתלבו עם חטיפי השוקולד וביחד עם הנשנושים הנוספים יצרו תמונה שלמה מרהיבה.

4. אי אפשר להפסיק עם שולחן השוק שכולו חטיפים

ואולי הכי ברור – כשמדובר בשולחן שוק של חטיפים, אתם יכולים להיות בטוחים שהכל יזלל במהרה. מיקום של שולחן שוק חטיפים איכותי יכול לעורר עניין בכל הבאים ולענות על הצורך שלהם בנשנוש קל ונגיש. וברגע שהם התחילו – תהיו בטוחים שהם לא יוכלו להפסיק. בנוסף, לעומת שולחנות שוק עם מזונות מעט יותר מורכבים, כשמדובר בשולחן שוק חטיפים תוכלו להיות בטוחים שהכיבוד יתאים למרבית הבאים, במיוחד באירועים של צעירים. ניתן כמובן לשלב ממתקים דיאטטיים או נטולי סוכר עבור המקפידים שביננו ובכך לאפשר לכולם להנות מהחגיגה.  

איך נראה עיצוב נכון של שולחן שוק חטיפים?

כאמור, לשולחן שוק חטיפים יש פוטנציאל עיצובי אדיר. הצבעוניות של הממתקים, הסגנון הייחודי והבולט של הממתקים והמגוון העשיר של אלה, יוצר הזדמנות עיצובית של ממש עבור מי שרק ירצה לנצל את הפוטנציאל. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, הנה כמה טיפים ליצירה של שולחן שוק חטיפים מושלם.

1. צבעוני ומגוון שולחן שוק החטיפים

מבחינה נראותית חשוב ששולחן השוק יהיה עמוס במגוון עשיר של חטיפים. המגוון לא רק יקנה לוק ייחודי לסגנון השולחן, אלא גם יאפשר לבאים להנות ממגוון אפשרויות עשיר במיוחד. תוודאו שאתם משלבים כמה שיותר חטיפים וכמה שיותר צבעים בשולחן שלכם. בנוסף, תוכלו לבחור לקשט את השולחן גם בבלונים, קישוטים, או פריטים עיצוביים נוספים שיוסיפו עוד חן ואופטימיות לסגנון השולחן.  

2. שולחן שוק החטיפים מתאים לקהל היעד

גם כשמדובר בשולחן חטיפים – חשוב להתחשב בקהל היעד. אם בין המוזמנים ישנם אלרגיים לחלב או בעלי צליאק, חשוב לבצע הפרדה בין מרכיבי השולחן השונים על מנת להתחשב בכולם. בנוסף, במידה וישנם סכרתיים בקהל, מומלץ לשלב בין הממתקים השונים, גם ממתקים שיוכלו להתאים להם. באופן כזה, תוכלו להיות בטוחים שכל באי האירוע יהיו מרוצים.

3. שולחן שוק שכולו חטיפים מפתיע

שולחן שוק חטיפים הכי איכותי שיש יהיה בסופו של דבר לא רק מגוון ותואם צורך, אלא גם אחד מפתיע. שולחן שוק חטיפים איכותי יכול לכלול מגוון הפתעות בינהן פונדו שוקולד עשיר, מזרקי שוקולד, עוגות מיוחדות ומפתיעות, קצפות עסיסיות, פירות והרשימה עוד ארוכה. את כל אלה תוכלו לבקש מבית העסק שמספק עבורכם את שולחן השוק או לחילופין, להתעניין במגוון האפשרויות שעומד על הפרק.

לאלו אירועים יתאים שולחן שוק עם חטיפים?

ובכן, האמת היא ששולחן שוק עם חטיפים יכול להתאים למגוון עשיר של אירועים. עם זאת, הסממן הבולט של האירועים שיעזרו בשולחן חטיפים הוא כמובן רוח הנעורים ותחושת הילדות שמלווה אותם.

1. יום הולדת לילד? שולחן שוק מלא חטיפים

אם אתם רוצים לחגוג לילד האהוב שלכם יום הולדת, שילוב של שולחן שוק חטיפים לגמרי יכול להוסיף. בין אם מדובר באירוע שאתם מתכננים לעשות באולם או במסיבה קטנה בחצר הבית – מיקום של שולחן שוק חטיפים איכותי, יכול להוסיף לא רק יוקרה לאירוע, אלא גם תחושת ילדות אמיתית ומהנה. תנו לו להנות מהילדות שלו עוד קצת ויותר מזה – תנו לכם להנות מהילדות שלו גם בעצמכם.

2. חגיגות בת או בר מצווה? שולחן שוק חטיפים

אם אתם מארגנים לילד האהוב שלכם אירוע בר מצווה יוקרתי ומיוחד, יכול להיות ששווה לכם לשלב שולחן שוק חטיפים. יכול להיות מדובר בכיבוד מצוין לחברי הכיתה שבאים לאירוע או לחילופין, לאירוע קסום ומיוחד עם המשפחה המורחבת. השולחן יאפשר לילד להיות עוד קצת ילד ולכולם להנות ביחד איתו.

3. יום הולדת לסבא האהוב? שולחן שוק חטיפים

דווקא כשאנחנו נהיים מבוגרים, אנחנו אוהבים להיזכר בילדות שלנו ולחזור להיות בעצמנו קצת ילדים. דרך מיוחדת להביע חיבה עמוקה לסבא האהוב שלנו, או להורה המבוגר שלנו תהיה לפרגן לו ביום ההולדת בשולחן עמוס בחטיפים וממתקים. כל הבאים יוכלו להנות מהשוקולדים והמטעמים האיכותיים ולסבא האהוב שלכם תהיה הזדמנות נוספת להיות קצת ילד שוב

אז כמה זה בכלל עולה שולחן שוק החטיפים ?

שולחן שוק חטיפים נחשב זול ביחס לשולחנות השוק האחרים ובכל זאת, המחיר נוטה להשתנות בהתאם לכמות אורחי האירוע, השדרוגים לשולחן, איכות חומרי הגלם וכמובן, ספקית השירות. ניתן למצוא שירותי שולחן שוק חטיפים במחיר של עד לאלפים בודדים. כשאתם מתלבטים בין בתי העסק השונים שמציעים לכם את שירות שולחן השוק, חשוב שתבצעו השוואת מחירים וכמובן גם בקרת איכות – לכו לא רק על הזול ביותר, אלא גם על שולחן השוק שהכי נגע לכם בלב.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע יביא את שולחן שוק החטיפים עד לאירוע שלכם

אנחנו בצוות טעים באירוע מאחלים לכם אירוע חגיגי ומיוחד ומזמינים אתכם ליצור איתנו קשר – להתייעץ, להתלבט ובמידת הצורך, גם להיעזר בשירותי שולחנות השוק שלנו. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן שוק חטיפים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק חטיפים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק חטיפים משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק חטיפים לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »