טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

טבלת מחירים של שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר בהתאמה אישית

מתכוננים לחג השבועות? אחד מהדברים המיוחדים ביותר בחג השבועות זוהי אווירת החג השונה. אם בחגים אחרים אנו רגילים לאכול בעיקר בשר באופן כזה או אחר, חג שבועות ידוע בתור חג חלבי. כמעט בכל שולחן חג תוכלו לראות מבחר ענק של מנות חלביות אשר מחליפות את המנות הבשריות.

האזינו לכתבה

זוהי הסיבה שבגללה החג הזה הוא חריג בהשוואה לכל החגים האחרים על לוח השנה. שולחן שוק לשבועות הוא שולחן שוק חלבי שהופך את החג להיות בלתי נשכח. יש כאלה שעושים את שולחן השוק לארוחת החג המסורתית, אחרים עושים אותה לקראת החג. מה שבטוח זה שעם השולחן הנכון תמצאו את עצמכם במצב שבו החג הולך להיות חג בלתי נשכח.

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות לאווירה מיוחדת

על מנת שתוכלו לחגוג את החג כמו שצריך יהיה עליכם לדאוג לאכול כל מיני מנות חלביות. הרי זה מה שגורם לחג השבועות להיות חג שמחכים לו כמעט כל השנה. אם האוכל לא יהיה אוכל חלבי איכותי, החג עצמו יהיה הרבה פחות מיוחד משנים עברו. עם שולחן שוק לשבועות תוכלו להפוך את החג הקרוב לכזה שלא יהיה ניתן לשכוח אותו. בשולחן השוק החלבי יהיה ניתן למצוא מגוון רחב של מנות שמתאימות לאווירת החג. המטרה היא להתאים את שולחן השוק לאנשים שאמורים לאכול ממנו, כך שכולם הולכים להנות.

השפע של חג השבועות בא לידי ביטוי בשולחן השוק

כל חג על לוח השנה הישראלי הוא חג שבו חוגגים את השפע ואת השמחה. זוהי הסיבה שבגללה שולחנות החג ברוב הבתים יהיו שולחנות חג מלאים וגדושים בכל מיני דברים. שולחן שוק לשבועות גורם לכך שתוכלו לאכול יחד עם האורחים שלכם מגוון רחב של מנות חלביות. חלק מהמנות יהיו כאלה שאתם בכלל לא מכירים אותן או כאלה שאינכם יודעים לבשל אותן. זוהי הסיבה שבגללה כדאי לכם לשקול להזמין שולחן שוק מחברה שמכינה שולחנות שוק חלביים. השמחה של האורחים כאשר הם יראו את כל המנות על השולחן תהיה שווה הכל. אתם מהצד שלכם תדעו כי עשיתם בדיוק את מה שאתם אמורים לעשות.

שולחן שוק חלבי לשבועות עם קינוחים שווים במיוחד

אפשר להגיד בפה מלא כי גולת הכותרת של שולחן שוק לשבועות הם הקינוחים. בשונה משולחן שוק בשרי שבו קשה לעשות קינוחים טעימים, כאן היד היא חופשית לגמרי. הרי כולם יודעים כי הקינוחים הכי שווים הם בעצם קינוחים חלביים. אחרי שהאורחים ייהנו מכל המאכלים החלביים, יהיה להם זמן להתפנות ולטעום מהקינוחים השונים. כל קינוח יהיה יותר שווה מהקינוח שאכלתם לפני כן, מה שרק יסבך אתכם עוד יותר. לא תוכלו לעצור את עצמכם מלטעום את כל המנות השונות ואת הקינוחים השווים. אין ספק כי זה מה שיהפוך את השולחן לכזה שלא תשכחו אותו.

שולחן שוק בשבועות הוא פתרון מעולה להרמת כוסית לכבוד החג

החלטתם לעשות הרמת כוסית לכבוד החג במקום העבודה? על מנת שהרמת הכוסית תהיה מהנה עבור כל העובדים יהיה עליכם לדאוג לאכול. במקום שתתחילו להכין את האוכל בעצמכם, תוכלו להזמין שולחן שוק לשבועות. שולחנות שוק מתאימים גם לקבוצה גדולה של אנשים, כך שהוא אידיאלי להרמת כוסית. העובדים מבחינתם יראו כי אתם משקיעים בהם, בטח בזמן שבו אתם צריכים לדאוג להם. אם העובדים שלכם יהיו מרוצים, אין סיבה שהעסק לא יצליח בענק. אתם בתור מעסיקים תרצו לעשות הרמות כוסית שוות במיוחד שישמחו את העובדים. כמובן שתוכלו להוסיף גם מתנה וכל מיני דברים אחרים שנראים לכם לנכון.

שולחן שוק לשבועות – לא רק בחג עצמו

שולחן שוק שבועות הוא בעצם שולחן שוק חלבי סטנדרטי עם כל מיני סממנים שונים של החג. אך לא חייב להזמין את השולחן הזה רק כאשר חג השבועות נמצא ממש מעבר לפינה. את השולחן החלבי ניתן להזמין לכל סוגי האירועים השונים שאותם אתם חוגגים. אם מתחשק לכם להכניס אווירה מעט שונה לאירוע, תוכלו להביא שולחן שוק חלבי. הרי מי שרואה את שולחן השוק החלבי מבין בדיוק על מה מדובר. שולחנות שוק חלביים הם טרנד שצובר תאוצה בשנים האחרונות, ונדמה כי זה רק מתגבר. בשלב מסוים כולם יעדיפו להביא לאירוע שלהם שולחן שוק חלבי, ולא רק בחג השבועות.  

שאלות נפוצות על שולחן שוק לשבועות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק לשבועות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק לשבועות משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק לשבועות לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם