טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן פירות לאירוע – מה זה ומה המחיר לשולחן פירות מושלם?

שולחן פירות לאירוע – מה זה ומה המחיר לשולחן פירות מושלם?

טבלת מחירים של שולחן פירות לאירוע

כמות סועדים לשולחן פירות לאירוע מחיר לסועד לשולחן פירות לאירוע
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן פירות לאירוע מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן פירות לאירוע?

תכנון של אירוע הוא פרויקט מורכב למדיי, גם בלי להתחשב בעניין הכיבוד. בתכנון של אירוע צריך לדאוג למתחם אירוע איכותי, עיצוב האירוע, תכנון המוזיקה, הזמנת האורחים והרשימה עוד ארוכה.

האזינו לכתבה

במילים אחרות, אם אתם מעוניינים לארגן אירוע חגיגי לאדם קרוב ביחד עם האנשים שאתם אוהבים, יכול להיות שלפחות את עניין הכיבוד הקולינרי לאורחים שווה לכם להוריד מעצמכם. אם אתם מעוניינים להנות משולחן נשנושים קליל, איכותי ומזין, יכול להיות ששווה לכם להנות משולחן פירות איכותי. מטבחים רבים מציעים כיום לקהל הרחב להנות משולחות שוק מגוונים בינהם כמובן, שולחן פירות. בהיעזרות בשירות תוכלו להנות ממבחר עשיר של פירות טריים שיחתכו עבורכם במיוחד ויוגשו על שולחן מרכזי ואטרקטיבי. הפירות שילוקטו הם כמובן פירות העונה הטובים ביותר ואלה יסודרו על השולחן באופן אלגנטי ונגיש.

שולחן-שוק-פירות

אז מה הופך את שולחן הפירות לכל כך מיוחד?

1. שולחן הפירות יהיה יוקרתי ומהודר

לפירות יש נופח יוקרתי וייחודי שאין כמעט לשום מזון אחר. סידור נכון של פירות העונה על שולחן שוק איכותי, יכול לחסוך לכם התעסקות מרובה בהכנת נשנושים אחרים ועל הדרך להוסיף נופח יוקרתי ומהודר לאירוע.

2. שולחן פירות מהמם יציע לכם נשנוש קליל ובריא

לעומת שוקולדים או חטיפים, נוסף על הנראות המיוחדת של הפירות, מדובר גם בנשנוש קליל ובריא. אם אתם מחפשים נשנוש שיתאים לקהל הרחב, סיכוי לא רע ששולחן פירות לגמרי יוכל לתת מענה. שולחן פירות יכול להתאים לילדים שאוהבים מתוק וגם למבוגרים שמעוניינים לשמור על הבריאות שלהם. הנשנוש הבריא והמגוון הזה, יכול להעלות חיוך על פני כל האורחים.

3. שולחן הפירות מתאים לכולם – מגדול ועד קטן

ובתכלס, כולם אוהבים פירות. לא פעם בארגון של כיבוד לאירוע, קשה למצוא את המזונות שיוכלו להתאים לכולם. אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם הרבה כאב ראש, סיכוי לא רע ששולחן פירות הוא האלטרנטיבה האידיאלית עבורכם.

באלו אירועים נרצה להיעזר בשולחן פירות?

בשורה התחתונה, שולחן פירות יכול להתאים לכל אירוע כמעט. מדובר בשולחן שהוא יחסית זול ביחס לאחרים, כזה שיכול להוסיף בקלות נופח ייחודי לאירוע וכמובן – כולל כיבוד שיכול להתאים כמעט לכל באי האירוע. ובכל זאת, בשביל קצת לסבר לכם את האוזן – אלו הם כמה אירועים ששווה לשלב בהם שולחן פירות.

1. שולחן מלא בפירות לאירוע קייצי

בתכלס, אין דבר יותר קייצי מאשר פירות טריים. אם אתם חוגגים יום הולדת לאדם שקרוב אליכם בחודשים החמים של יולי אוגוסט, שילוב של שולחן פירות שמכיל פירות מגוונים בינהם אבטיח, מלון, אננס, ענבים ותפוחים, יכול לשדרג את האירוע בכמה רמות. מדובר בנשנוש שהוא מרענן, נגיש וטעים וכמובן, כזה שיוסיף ווייב קייצי וכיפי לאירוע.

2. שולחן פירות מושלם בשביל אירוע על החוף

אם אתם מתכננים פיקניק גדול למשפחה המורחבת על החוף – שולחן פירות לגמרי יכול לשדרג את האירוע. הרעננות של הפירות תקל על תחושת החום ותוסיף אווירה ייחודית במיוחד לאירוע החגיגי שלכם. בנוסף, חשוב שתקפידו כמובן גם על שילוב של ציליות באירוע ובקבוקי מים קרים – ככה לא רק תהנו יותר, אלא גם תשמרו על עצמכם מסכנות כמו התייבשות או מכות שמש.

3. שולחן פירות לאירוע שדורש נשנוש קל

אם אתם מארגנים אירוע קליל שלא דורש סעודה מפוארת, יכול להיות ששווה לכם להסתפק בשולחן פירות. שולחן הפירות המושלם יהווה נשנוש אידיאלי עבור האורחים ואופן הצגת המזון גם יוסיף לאירוע נופח ייחודי ומרשים.

4. מחפשים לשדרג אירוע מפואר? שולחן פירות זה בדיוק מה שאתם צריכים

כבודם של שולחנות השוק הטיפוסיים עומד כמובן במקומו, אבל בסופו של דבר – כל סעודה חשוב לסגור בקינוח. אם אתם רוצים לשדרג את האירוע החגיגי שלכם ולאפשר לסועדים להתפנק בקינוח, יכול להיות ששווה לכם לשדרג את הסעודה שכבר תכננתם בשולחן שוק פירות מגוון ועשיר. הרעננות של הפירות תשבור את הכבדות של המנות העיקריות והבשרים ותקליל את האווירה לקראת סיום האירוע.

מה הופך שולחן פירות מרגיל למושלם?

קל מאוד להבחין בין שולחן פירות איכותי לשולחן פירות בסיסי וצפוי. בשביל לעזור לכם לבנות את שולחן הפירות המושלם או לחילופין, למצוא את המטבח שמספק אותו, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שחשוב שתיקחו בחשבון. בהצלחה!

1. שולחן הפירות המושלם מגוון ועשיר באפשרויות

לפני הכל – מגוון. לפירות יש צבעים עדינים ונעימים וכשמשלבים הרבה פירות ביחד – ניתן להנות מערבוביית צבעים מרשימה ומיוחדת. אל תגישו רק אננס או רק אבטיח – שלבו את כל הצבעים ביחד על שולחן גדול ומפואר שיהיה אטרקטיבי ומזמין. שילוב של מגוון פירות לא רק ישדרג את מראה השולחן, אלא כמובן גם יוכל להתאים לקהל הרחב שמגיע לאירוע – כל אחד אוהב פירות קצת שונים, יהיה כיף לאורחים למצוא בדיוק את מה שהוא אוהב.

2. שולחן פירות מושלם מעוצב בצורה אלגנטית ונעימה לעין

אז עכשיו כשיש לנו מגוון של פירות, חשוב לשחק עם הצגת הפירות באופן נכון ולארגן אותם בצורה אטרקטיבית ואלגנטית. שלבו צבעים בצורה חכמה, חתכו את הפירות בגודל אידיאלי וודאו שנמצאים גם מזלגות וקעריות קטנות לליקוט של הפירות השונים שמוגשים. חשוב שהשולחן לא רק יהיה אלגנטי אלא גם פרקטי – הפכו אותו לנגיש במיוחד לאורחים.

3. שולחן הפירות המושלם מוצע במחיר אטרקטיבי

כשמדובר בשולחן שוק שמטבח מכין עבורכם, חשוב כמובן לקחת בחשבון גם את עניין התמחור. מחיר של שולחן פירות יכול לנוע בין אלף עד לאזור השלושת – ארבעת אלפים שקלים. עם זאת, התמחור מושפע ממגוון הפירות המוצעים, גודל קהל היעד, מידת ההשקעה בסידור הפירות וכמובן – המטבח שמארגן עבורכם את השולחן. השוו בין הצעות המחיר השונות וודאו שאתם יוצאים מרוצים.

איך נבחר את המטבח המושלם לשולחן הפירות המושלם?

מציאה של מטבח שולחנות פירות היא לא יותר מידי מורכבת – חיפוש זריז בגוגל יאפשר לכם להנות מרשומה ענקית של מטבחים שיותר מישמחו לעזור לכם לתכנן את שולחן הפירות המושלם לאירוע הגדול הבא. עם זאת, מציאה של שולחן פירות איכותי ומפנק זאת משימה קצת יותר מורכבת. בשביל לעזור לכם למצוא את שולחן הפירות המושלם, ריכזנו עבורכם כמה טיפים ששווה לכם לקחת בחשבון בהשוואה בין בתי העסק השונים.

1. לקוחות מרוצים

כשאתם משווים בין בתי העסק השונים שתפסו לכם את העין, הדבר הראשון והחשוב ביותר שמומלץ לקחת בחשבון הוא שביעות הרצון של לקוחות העבר של בית העסק. תחפשו ביקורות בדף של העסק בגוגל, בחנו את הביקורות בעמוד הפייסבוק ובחנו לא רק את הדירוגים אלא גם את הביקורות שעולות. שימו לב, לא פעם בית עסק עם מאה ביקורות חיוביות, עשוי לספוג ביקורת שלילית אחת – בסופו של דבר מדובר בבני אדם, קחו את זה בפרופורציות הנכונות.

2. תמחור לשולחן הפירות

כשאתם מתלבטים בין המטבחים השונים, בצעו השוואה בין התמחור שכל בית עסק מציע לשולחן פירות. שימו לב לא רק להשוות בין המחירים עצמם, אלא גם למה שכל בית עסק מציע עבור המחיר המתואר. יכול להיות שבית העסק שדורש מחיר גבוה יותר, מציע בהתאם גם מגוון רחב יותר של פירות ושולחן מפנק יותר. וודאו שאתם מרוצים מהצעת המחיר ובמידת הצורך, תבקשו הצעת מחיר אלטרנטיבית נמוכה יותר.

3. חיבור אישי

בתכלס, כמו בכל עבודה עם איש מקצוע, חשוב שיהיה חיבור אישי בסיסי. אתם לא חייבים להיות חברים טובים, אבל עבודה משותפת וחברית יכולה לעזור מאוד לארגון איכותי של האירוע. וודאו שאתם מרגישים שמדובר בבית עסק עם אנשים שאפשר לסמוך עליהם ושאתם מרגישים בנוח להעלות בקשות ודרישות מיוחדות – רק ככה תוכלו להיות בטוחים שתהיו מרוצים. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן פירות לאירוע

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן פירות לאירוע. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן פירות לאירוע משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן פירות לאירוע לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »