טעים באירוע » סוגי שף בשרים » ארוחת שף בשרים – מה זה ומה המחיר לארוחת שף פרטית?

ארוחת שף בשרים – מה זה ומה המחיר לארוחת שף פרטית?

קצת על שף בשרים

האמת היא, שאין אחד שלא אוהב בשר. בשרים עשירים בטעמים מפנקים וממכרים, מאופיינים במרקם מיוחד ומתוחכם ופשוט עושים לנו נעים בלב.

האזינו לכתבה

בשר טוב הוא משהו שאנחנו אוהבים להנות ממנו בשגרה היומיומית שלנו בבישולים במטבח, בבילוי במסעדה עם בן או בת הזוג ואפילו במנגלים של שבת אחר הצהרים. אם אנחנו כל כך אוהבים בשרים ונהנים מהם ביומיום – למה שלא נחגוג את החיבה לבשרים גם בימים השמחים והחגיגיים שלנו? 

שף בשרים הוא שף שמתמחה בבישול של בשרים. הוא מכיר את הנתחים השונים מקרוב, את הטעמים, התבלונים וצורות ההכנה ויש לו טאץ' אישי מיוחד שהופך כל מנה ומנה לפשוט בלתי נשכחת. הזמנה של שף בשרים לאירועים נעשית יותר ויותר פופולארית והאמת היא שזה לא באמת מפתיע. אז מה הופך את ארוחת שף הבשרים לכל כך מיוחדת?

שף בשרים ליום הולדת

מטעמים בלתי נשכחים בארוחת שף הבשרים

בסופו של דבר, מדובר בשף. אם אתם רוצים להנות מהאוכל הכי מפואר שיש, להכיר טעמים חדשים ומפתיעים ולהנות מסעודה שתשביע אתכם ותשאיר אתכם מסופקים – שף בשרים לגמרי יכול להתאים למה שאתם מחפשים. שף הבשרי הוא לא פחות ממומחה בעולם הקולינריה וידע לגרום לכל אחד מהאורחים לצאת שבע, מסופק ומחויך. 

1. ארוחת שף הבשרים חוסך הרבה עבודה

מי מאיתנו שכבר התנסה בארגון של אירוע רב משתתפים, מכיר את הקושי לארגן כיבוד לכל האורחים. לא משנה כמה אתם מבשלים טוב, במרבית המקרים העומס והלחץ משפיעים על הבישול והופכים אותו למאתגר יותר והרבה פחות מהנה. אין מה לעשות, זה לא באמת כיף לבשל ל-30 אנשים. שף בשרים איכותי מכיר את המטבח מקרוב ועבורו מדובר בחוויה שגרתית למדיי – תחסכו לעצמכם את העבודה, הטרחה והלחץ, השף שלנו כבר יעשה בשבילכם הכל. 

2. ארוחת שף הבשרים נותנת חוויה קולינרית מופלאה

נוסף על הטעמים הבלתי נשכחים, החוויה הקולינרית מתבטאת גם בשיחות שנעשות עם השף. תוכלו לדבר עם השף, לשאול אותו שאלות, להתעניין ולתהות. באופן כזה מהסעודה לא רק תצאו שבעים, אלא גם עמוסים ברעיונות חדשים שתוכלו לקחת ביחד איתכם לביקור הבא שלכם במטבח הביתי, האהוב והמוכר. 

3. ארוחת שף הבשרים נותנת אווירה ייחודית ומפוארת

הזמנה של שף בשרים עד הבית היא פשוט חוויה מיוחדת, אין מה לעשות. מדובר בדרך ייחודית לשדרג את האירוע, להוסיף לו אווירה יוקרתית ומפוארת ולעורר רגשות חיוביים רבים מהמשתתפים. מדובר במילים אחרות בדרך להעלות את רמת האירוע בכמה רמות. 

4. שף הבשרים יתאים תפריט בהתאמה אישית לארוחה

אם בין אורחי האירוע נמנים טבעוניים או צמחוניים, סובלים מסכרת או אלרגיות או בעלי מגבלות קולינריות אחרות – דעו שניתן למצוא פתרון לכולם. בתיאום מראש עם שף הבשרים ניתן לספק מענה לכל אחד ואחד ממשתתפי האירוע. על אף שלא אידיאלי להזמין שף בשרים לארוחה של טבעוניים בלבד, כשהטבעוניים הם חלק מהאירוע – ללא ספק ניתן למצוא להם פתרון. 

באלו אירועים נרצה להנות מארוחת משף בשרים?

האמת היא, ששף בשרים יכול בשורה התחתונה להתאים לכל אירוע שכולל חובבי בשר. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה מקרים בהם שף בשרים יכול לשדרג לכם את החגיגה. 

1. ארוחת שף בשרים לאירועי חברה

אם אתם מחפשים דרך להגיד תודה לעובדים האהובים שלכם וקצת לנער אותם מהשגרה, כנראה שהתחלתם לחשוב על לתכנן אירוע חברה. הזמנה של שף בשרים היא דרך מצוינת להנות עם עובדי החברה, להוציא אותם מהשגרה היומיומית העמוסה ולגרום להם להרגיש מוערכים ונאהבים. הזמנה של שף בשרים היא אירוע מפואר וחגיגי שישאיר את עובדי החברה עם חוויות חדשות וסיפורים מופלאים, שיוסיפו אווירה מהנה וקלילה לעבודה היומיומית. חשוב לקחת הפסקה מידי פעם – רק ככה ניתן להמשיך לתת עבודה מצוינת. 

2. ארוחת שף בשרים ליום הולדת של חבר חובב בשרים

אם חובב הבשרים שבמשפחה או בקבוצת החברים חוגג יום הולדת – למה שלא תזמינו לחגיגה שף בשרים? מדובר במתנה מפתיעה ומרגשת במיוחד, שתעשה לחובב הבשרים שאתם מכירים הרבה שמח על הלב. הסעודה תאפשר לכם לצבור חוויה משותפת ביחד ותפתח את עולמו של חובב הבשרים לרעיונות חדשים ומקוריים במטבח. מגניב, לא?

3. ארוחת שף בשרים למסיבת רווקים או רווקות

גם כשמדובר במסיבת רווקים או רווקות, שילוב של שף בשרים בחגיגה יכול לשדרג את האירוע בכמה רמות. שף בשרים איכותי יספק כיבוד איכותי ועשיר בטעמים שיתאים לכל אורחי האירוע. הטעמים החזקים, הטיפים על בישול הבשר והחוויה הייחודית יהפכו את ההזמנה של השף ללא פחות ממופלאה. תהיו בטוחים שתצאו מהחגיגה שבעים, מסופקים ומחויכים.  

4. ארוחת שף בשרים לארוחה זוגית רומנטית

אם אתם מחפשים דרך מיוחדת לחגוג את האהבה המשותפת שלכם – למה שלא תזמינו שף בשרים? שף בשרים פרטי יכין עבורכם ארוחה אישית, רומנטית וחגיגית שתאפשר לכם להנות זה מזה ביום מיוחד ומהנה. שף הבשרים יעניק אווירה ייחודית ואלגנטית לחגיגות ויאפשר לכם להנות מחוויה משותפת ומיוחדת. 

אז מה המחיר לארוחת שף הבשרים?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. התמחור של ארוחת שף בשרים הוא לא קבוע ומושפע ממגוון פרמטרים בינהם כמות הסועדים, מגוון מנות הבשר והתוספות, תמחור חומרי הגלם, שילוב משקאות בתפריט וכמובן – המוניטין של שף הבשרים. מחיר סטנדרטי של שף בשרים עומד על 170-450 שקלים כשמדובר בארוחה מרובת משתתפים ו-1000-2000 שקלים עבור ארוחה זוגית. שף בשרים שצבר ניסיון ונהנה ממוניטין חיובי במקרים רבים יציע את שירותיו במחירים גבוהים. עם זאת, במקרים רבים ניתן למצוא שפים מנוסים לא פחות שנותרו מעט פחות מוכרים שיעניקו לכם את הארוחה הכי מפנקת ומפוארת שיש. 

שף ארוחת בשרים

איך בוחרים שף לארוחת בשרים?

מציאה של שף בשרים היא לא משימה יותר מידי מורכבת – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה ענקית של שפים שמתמחים בבשרים ויותר מישמחו לבשל עבורכם סעודה בלתי נשכחת. עם זאת, מציאה של שף בשרים איכותי שיודע את העבודה זה כבר קצת יותר מסובך. בבחירת שף הבשרים לחגיגה הקרובה שלכם חשוב שתבצעו השוואת מחירים אך חשוב לא פחות, תבחנו את הביקורות להן השף זכה במרוצת הזמן – שף שזכה לביקורות מהללות, צפוי להעניק ארוחה ייחודית ומפוארת גם בחגיגה שלכם. בנוסף, חשוב שיהיה לכם חיבור אישי בסיסי חיובי עם שף הבשרים – אתם לא צריכים להיות חברים טובים שלו, אבל חשוב שיהיה מדובר במישהו שנעים לעבוד איתו, להתנהל איתו ולהתייעץ.

קצת עלינו צוות טעים באירוע – מביאים את שף ארוחת בשרים עד לאירוע שלכם

אנחנו בטעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל איכותי וטוב לשמח אותנו ברגעים החגיגיים בחיים שלנו. אם אתם רוצים להנות מארוחת שף בשרים איכותית ועשירה בטעמים ועל הדרך גם להנות ממחיר אטרקטיבי ונגיש – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. במטבח שלנו שפים שמתמחים בבשרים ויודעים להוציא את הטעמים הכי ייחודיים שיש מנתחי הבשר השונים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ, לחשוב ולהתלבט ובמידת הצורך – להנות מארוחת שף בשרים מפוארת, שאחד מהשפים האיכותיים שלנו יכין עבורכם. בהצלחה!

שאלות נפוצות על ארוחת שף בשרים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על ארוחת שף בשרים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של ארוחת שף בשרים משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של ארוחת שף בשרים לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »