טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק לבת מצווה – איך להפוך את שולחן השוק לכוכב של הבת מצווה?

שולחן שוק לבת מצווה – איך להפוך את שולחן השוק לכוכב של הבת מצווה?

טבלת מחירים של שולחן שוק לבת מצווה

כמות סועדים לשולחן שוק לבת מצווה מחיר לסועד לשולחן שוק לבת מצווה
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק לבת מצווה מחיר בהתאמה אישית

שולחן שוק לבת מצווה מושקעת ומפוארת

בת מצווה היא ללא ספק האירוע החשוב ביותר בשנים הצעירות בחיי כל נערה בישראל. מדובר בדרך מצוינת לציין את תחילת תקופת הנעורים והחיים הבוגרים ביחד עם המשפחה והחברים.

האזינו לכתבה

בת המצווה המושלמת צריכה להיות מתוכננת בהתאם לרצונות והצרכים של חתנית השמחה ובהתאם כמובן לתקציב אותו ההורים מוכנים ומסוגלים להשקיע. להיות מדובר באירוע פסטורלי שנעשה בחייק הטבע, אירוע מהוקצע וחגיגי באולם חגיגי ויוקרתי או אפילו בסעודה במסעדה מפוארת של כל המשפחה והחברים – הכל תלוי בכם. כל עוד מדובר ברצונות של בת הנוער הדעתנית והעקשנית שלכם, עם שולחן השוק תהיו בטוחים שהיא תהיה מרוצה.

שולחן שוק בת מצווה

מה זה שולחן שוק לבת מצווה?

אחת ההתעסקויות הגדולות בארגון של כל אירוע ובת מצווה היא ממש לא יוצאת דופן, היא כמובן המחשבה על הכיבוד הקולינרי עבור האורחים. עבודת בישול עבור כמה עשרות עד מאות בודדות של אנשים היא מלאכה מורכבת במיוחד שמרביתנו לא באמת מסוגלים או מעוניינים לעשות אותה. רעיון מצוין יהיה עם כך, להיעזר בפורמט של שולחן שוק. שולחן שוק הוא שולחן שמכיל מגוון עשיר של מאכלים ומטעמים איכותיים וטעימים במיוחד. המטבח שאחראי על שולחן השוק לא רק דואג להכנת התבשילים, אלא כמובן גם לשינוע שלהם למתחם האירוע ומיקומם על שולחן השוק המפואר.

אז מה הופך את שולחן השוק למיוחד כל כך?

1. שולחן השוק לבת מצווה מפואר ויוקרתי

ארגון נכון של שולחן השוק החגיגי באירוע בת המצווה של הבת האהובה שלכם, יכול לשדרג נראותית את האירוע. שולחן שוק עמוס באוכלים הוא יפה, מרשים ואלגנטי וללא ספק יהווה אחד ממוקדי האירוע המרכזיים במהלך הערב.

2 .שולחן השוק יהיה בהתאמה אישית לבת מצווה

התפריט של שולחן השוק שתתכננו הוא כמובן בהתאמה אישית – תוכלו לבחור תבשילים אלו תבשילים ישולבו בשולחן השוק או יוסרו מהמגוון שמוצע בו. חשוב עם זאת, ששולחן השוק יהיה מגוון ועשיר באפשרויות כמה שיותר על מנת שכל אורח ימצא את מבוקשו.

3. השולחן שוק בת מצווה מתאים לציבור האורחים הרחב

כולנו מכירים את הקושי להתמודד עם מגבלות והעדפות התזונתיות של מגוון האורחים שמוזמנים לאירוע – חלק סכרתיים, אחרים רגישים ללקטוז או חיטה, ישנם צמחוניים וטבעוניים והרשימה עוד ארוכה. בתכנון שולחן השוק מול המטבח האיכותי, תוכלו לבחור מנות מגוונות שיתאימו לקהל האורחים הרחב – באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שאף אחד לא ישאר רעב.

4. לשולחן שוק הבת מצווה יש מראה נגיש ומזמין

הצגה של האוכל בשולחן שוק דומה בקונספט שלה באופנים רבים לבופה. השולחן מוצג לראווה עבור האורחים השונים שיכולים לגשת לבחון את המטעמים השונים ולבחור את מבוקשם. במקום שכולם יחכו שהאוכל יגיע עד אליהם, כל אורח יוכל לבחור איזו מנה בדיוק הוא בוחר ולקחת אותה בעצמו בצורה נגישה ונוחה במיוחד.

5. שולחן שוק זול לבת מצווה

אין מה עשות, בת מצווה היא אירוע יקר ולכן יש חשיבות לתקציב שעומד על הפרק. שולחן שוק לעומת קייטרינג כנראה יחסוך לכם הרבה כסף על מלצרים שדואגים להגיש את המנות עד לכל סועד וסועד בבת המצווה החגיגית ועל היבטים נוספים של הפורמט שהופכים אותו לכל כך יקר. שולחן השוק ביחס לקייטרינג הוא זול יותר ועם זה אי אפשר להתווכח.

6. שולחן השוק חוסך הרבה עבודה בבת המצווה

ובתכלס, חשוב לא פחות כמובן עניין ההתעסקות. ארגון של בת מצווה גם ככה כולל בלי סוף התעסקויות בינהן הזמנה של כל אורחי האירוע, מציאת אולם חגיגי, ארגון של צלם מגנטים ודיג'יי והרשימה עוד ארוכה. תחסכו לעצמכם לפחות את העניין הקולינרי ותיעזרו במטבח מקצועי שיארגן עבורכם את הבישולים – ככה תוכלו להתעסק בארגונים בראש נקי.

איזה שולחן שוק כדאי לשלב בבת מצווה?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. עם זאת, לרוב יש הבדל בין שולחנות השוק שנהוג למקם בחגיגות עם המשפחה שנעשות באולם עם פינות ישיבה מסודרות לעומת חגיגות עם החברים שלרוב מאופיינות יותר באווירה של מסיבת ריקודים.

1. שולחנות שוק לחגיגה עם המשפחה

כשמדובר בחגיגה עם המשפחה במרבית המקרים נרצה לארגן ארוחה של ממש ועל כן, יהיה מדובר בשולחנות שוק שמכילים מנות עיקריות. ניתן לשלב שולחן שוק פלאפל, שולחן שוק עם בשרים, בסגנון מנגל, שולחן שוק עמוס בפיצות והרשימה היא עוד ארוכה. כשאתם מתלבטים בין האפשרויות השונות תחשבו על קהל היעד – האם צריך להתחשב בצמחונים וטבעוניים? האם יש במשפחה רגישים לחיטה או חלב? את המגבלות הקולינריות של האורחים חלקו מול המטבח שידאג למצוא ביחד איתכם פתרונות – תהיו בטוחים שכולם יצאו מהארוחה שבעים ומסופקים.

2. שולחנות שוק לחגיגה עם החברים

כשמדובר בבת מצווה שנחגגת עם החברים, לרוב הפורמט הוא מסיבת ריקודים קלילה ומהנה. באירוע שכזה, פחות נהוג להגיש סעודה של ממש (על אף שזה גם כמובן אפשרי) אלא נשנושים קלילים וטעימים. תוכלו ללכת על שולחן שוק עמוס במתוקים שיכלול עוגות, חטיפים ופונדו, או לחילופין על שולחן פירות מרענן יותר, קליל ובריא.

3. כמה כל התענוג של שולחן שוק בת המצווה הזה עולה?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. תמחור שולחנות שוק לבת מצווה מושפע מסוג המנות שמוגשות, כמות הסועדים וכמובן, המטבח שאחראי על הכנת השולחן. מחירים של שולחן שוק לרוב נעים בטווח של 1000-6000 שקלים. כשאתם מבצעים השוואה בין מחירים של מטבחים שונים קחו בחשבון לא רק את הצעת המחיר, אלא גם את כמות ואיכות הכיבוד שהמחיר כולל.

איך בוחרים את שולחן שוק הבת מצווה המושלם?

1. ביקורות על שולחן שוק הבת מצווה

על מנת לבחור את המטבח המושלם עבור בת המצווה של הבת האהובה שלכם, חשוב לבחון את הביקורות שקיבלו המטבחים השונים בינהם אתם מתלבטים. מטבח שזכה למוניטין חיובי במרוצת הזמן צפוי לתת עבודה מצוינת גם באירוע האישי שלכם.

2. תמחור לשולחן שוק שיתאים לבת מצווה

אין מה לעשות, כמו כל אירוע אחר גם כשמדובר בבת מצווה לתקציב יש חלק קריטי בקבלת החלטות שנוגעות להיבטים השונים של החגיגה. בחרו במטבח שמציע מחיר הוגן ובצעו השוואת מחיר בין המטבחים השונים על מנת להבין את הסדר גודל הסטנדרטי של המחירים.

3. חיבור אישי

אז נכון, אתם לא צריכים להיות חברים מאוד טובים של עובדי בית העסק, אך לחיבור אישי תמיד יש יתרון. חשוב שתעבדו מול מטבח שאתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו, לבקש ממנו דברים ולהתייעץ איתו. באופן כזה, תוכלו להיות בטוחים שתהנו מהאוכל שקולע בדיוק למה שאתם רוצים.

עוד לא השתכנעתם לבחור שולחן שוק לבת מצווה?

מתי בפעם האחרונה הייתם באירוע וחשבתם – וואו! איזה כיף לעמוד עם כולם סביב השולחן, ליהנות מהשפע המדהים של המנות ומהמראות, הטעמים והריחות, לפטפט יחד, לצחוק יחד, לאכול יחד וליהנות ביחד? אם התנסיתם בחוויה המיוחדת הזאת, אין ספק שיש לייחס אותה לשולחן השוק שעשה את האירוע. אם עדיין לא התנסיתם בכך, כדאי שתדעו ששולחנות שוק לאירועים בכלל ולאירועי בת מצווה בפרט, הם הטרנד המוביל והמבוקש ביותר בשנים האחרונות. למה? כי הוא מגלם את כל מה שאנחנו הישראלים אוהבים – את הישראליות הנועזת, את המשפחתיות החמה, את החברוּתה העליזה, את האוכל המוכר והאהוב ואת ההווי הייחודי. שולחנות שוק הם דרך חדשה ומיוחדת – אך גם כל כך ותיקה ומוכרת – להגיש מנות שף באירועים. הם עוזרים לאורחים להשתחרר ולהרגיש בבית, הם מחממים את האווירה (לטובה!), והם בלתי נשכחים. מתכננים אירוע בת מצווה ורוצים שיהיה בלתי נשכח? אתם מוזמנים להכיר את שולחנות השוק ולהתאהב.

שולחנות שוק לאירועים – איך לא חשבו על זה קודם?

האמת? כן חשבו על זה קודם. הרי אין דבר ישראלי יותר משווקים צבעוניים ושופעים, מסוחרים נמרצים וחברותיים ומדוכנים שמלאים בכל טוּב כל יום כל השנה, נכון? אין אווירה משוחררת יותר מהאווירה האופיינית לדוכנים, ואין דבר מהנה יותר מהקרבה לטעמים ולריחות ומהטעימות החטופות והמענגות שמתאפשרות רק סביב הדוכנים המלאים בשוק. נראה שהדרך הטובה ביותר להגיש מנות שף מובחרות באירועים היא על שולחנות שוק ענקיים ומעוצבים שמושכים אליהם את האורחים ומאפשרים להם לראות, להריח, לגעת ולאכול. אין פלא ששולחנות שוק הם הלהיט האמיתי בכל אירוע. הם גונבים את ההצגה ומאפשרים לכולם ליהנות מהאוכל, מהחברה, מהאווירה ומהשמחה.

אז למה שולחן שוק דווקא בבת מצווה?

אירוע בת מצווה הוא האירוע המתאים ביותר לשולחן שוק מפואר. למה? כי ילדי הכיתה רק רוצים לשמוח, לחגוג, לקפוץ, לרקוד וליהנות מהפעילויות. הם לא רוצים שיטרידו אותם בלוחות זמנים, בסדר הגשת המנות ובהמתנה ארוכה לקינוחים. הם רוצים ליהנות מהמסיבה, וזה לגמרי בסדר. כשהמנות מוגשות על גבי שולחן שוק ענק, כל אחד מילדי הכיתה יכול לאכול מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה וכמה שהוא רוצה. הם לא צריכים להתחשב בנימוסים או להמתין בסבלנות עד שיגיע האוכל; הם יכולים לחטוף את הפיצה או ההמבורגר מתי שבא להם; לנסות גם את הפלאפל וגם את הצ'יפס בלי לשאול אף אחד; לטרוף את מוס שוקולד או את העוגות בלי להתחשב באחרים; לטעום מהפירות המפוזרים על השולחן, או מהסלטים המדהימים. הם יכולים לאכול כבר בתחילת האירוע או רק אחרי הפעילות; הם יכולים לבקר בשולחן השוק שוב ושוב. למה? כי שולחן השוק נמצא שם תמיד, והוא מלא בכל טוב וממתין לכולם בסבלנות.

להעמיד את האוכל במרכז

שולחנות שוק באירועים הם קונספט מיוחד שמבוסס על ההיכרות העמוקה עם הצרכים שלנו, הישראלים, עם ההעדפות שלנו, האהבות שלנו והזיכרונות שלנו. ובגלל זה הוא כל כך מצליח. שולחנות שוק מאפשרים לנו להיות אותנטיים, שורשיים, ישירים ואמיתיים גם באירועים; הם עוזרים לנו להרגיש נוח ולהניח את הרשמיות בצד; הם מאפשרים לנו להחליט מתי לאכול, כמה לאכול ומה לאכול ועוזרים לנו להיות במיטבנו. שולחנות שוק מתאימים לאירועים מסוגים שונים החל באירועי בת מצווה ובר מצווה, דרך בריתות, ימי נישואין וימי הולדת וכלה בפגישות עסקיות ובאירועי עמיתים. שולחנות שוק אומנם מעמידים את האוכל במרכז, אך יותר מכול הם מאפשרים לנו להעמיד את השמחה במרכז, להיות עצמנו וליהנות מהאירוע. 

קצת עלינו – נביא את שולחן השוק המושלם לבת המצווה עד אליכם

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים בחשיבות של אוכל כחלק מרכזי באירוע. אוכל טוב הוא אוכל שמבושל מהלב ולכן האוכל שאנחנו מציעים עמוס בטעמים מבית שיזכירו לכם חוויות טובות ויהפכו את האירוע לזיכרון מתוק. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לחשוב ולהתייעץ ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי שולחן השוק שלנו לחגיגת בת המצווה של הבת האהובה שלכם. תהנו וכמובן – הרבה מזל טוב!

שאלות נפוצות על שולחן שוק לבת מצווה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק לבת מצווה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק לבת מצווה משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק לבת מצווה לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »