טעים באירוע » סוגי שף בשרים » שולחן בשרים – אירוע בשרים חגיגי מה זה ומה המחיר לשולחן בשרים ?

שולחן בשרים – אירוע בשרים חגיגי מה זה ומה המחיר לשולחן בשרים ?

חגיגות של טעמים בשולחן הבשרים

בתכלס, כל חובב בשרים יודע שאירוע אמיתי חייב לשלב מנה בשרית עסיסית. מזון מקרב בין אנשים, הוא משמח אותנו, מעורר בנו מצב רוח טוב ומאפשר לנו לצבור חוויות חדשות. במילים אחרות, אירוע חגיגי הוא אירוע עם כיבוד ואירוע לחובבי בשר הוא אירוע עמוס בבשרים וכל טוב.

האזינו לכתבה

אלו מאיתנו שכבר יצא להם לארגן אירוע חגיגי ומיוחד מכירים מקרוב את הקושי לארגן כיבוד קולינרי לאורחים – יש מגוון העדפות שונות לאורחים ורגישויות שצריך לקחת בחשבון בהכנה, קשה להכין את כל האוכל לגמרי לבד וכמובן שגם שינוע האוכל ומיקומו באולם האירועים לוקחים חלק משמעותי בבעיה.

הפורמט של שולחן בשרים בא לתת מענה פשוט לבעיה המורכבת הזאת. שולחן בשרים הוא פורמט שמטבחים איכותיים רבים מציעים – הכנה של הבשרים האיכותיים, שינוע שלהם למקום האירוע וארגונו על שולחן איכותי בצורה מזמינה ומרגשת. אז מה הופך את שולחן הבשרים לכל כך מיוחד?

שולחן בשרים

עשיר ומגוון בטעמים שולחן הבשרים

לאורחים שלכם יש טעם קולינרי מדויק והם פשוט לא מתפשרים על איכות? שולחן בשרים זאת דרך מצוינת להעניק להם את מה שהם מחפשים. השולחן עמוס בכל טוב, מטעמים מגוונים בטעמים חזקים ומפתיעים שישאירו את האורחים שלכם מסופקים. כשמדובר במטבח איכותי, טוב ובעל מוניטין חיובי – תוכלו להיות בטוחים שתהיו מרוצים.

1. העדפות בתיאום אישי לאורחי שולחן הבשרים

אם יש לכם קרובי משפחה בעלי אלרגיות לבוטנים או חיטה, קרובי משפחה צמחונים, או מקפידים על כשרות – חשוב שתעדכנו את המטבח מבעוד מועד. ביחד תוכלו לארגן תפריט מגוון ועשיר שיענה לצרכים של כל המוזמנים, ללא יוצא מן הכלל. תופתעו אולי לשמוע, אבל כיום גם צמחונים וטבעוניים יוכלו לזכות למענה, כשמדובר בשולחן בשרים. יש בשוק בלי סוף תחליפי בשר ברמות איכות משתנה בינהן הקציצות האיכותיות של ביונד מיט וסנסאשיונל, נקניקיות מיוחדות ועסיסיות, טופו על הגריל והרשימה עוד ארוכה.

2. שולחן הבשרים מעוצב אלגנטי ויוקרתי

כשמדובר בארגון המזון לאירוע, איכות הטעמים כמובן חשובה, אבל חשוב לא פחות הוא כמובן העיצוב וצורת ההגשה. ישנם אנשים רבים ש"אוכלים עם העיניים" ובשביל להפוך את האירוע ליוקרתי ומיוחד – חשוב להגיש את האוכל בצורה הכי מזמינה שיש. שולחן הבשרים יכלול את מנות הבשר השונות ויגיש את אלה בצורה אלגנטית, מזמינה, מרשימה ויוקרתית, שלא רק תעורר באורחים תיאבון אלא תשדרג גם את עיצובו של האירוע בכמה רמות. מגניב, לא?

3. שולחן הבשרים חסכוני

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לבישול הביתי עבור האירוע החגיגי שלכם, כנראה שעניין התקציב עומד על הפרק. היתרון העיקרי בשולחנות שוק, גם כשמדובר בשולחנות בשרים הוא המחיר. אז נכון, בשרים הם מצרך יקר, אבל הוא היה יקר גם אם הייתם קונים אותו בעצמכם. לעומת שירותי קייטרינג בו המחיר כולל גם את ההגשה של המזון ובהתאם שירותי מלצור, שולחן שוק בשרים זול יותר באופן משמעותי כיוון שההגשה היא עצמית. כך תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה טרחה ועל הדרך לאפשר לאורחים להנות מהבשרים העסיסיים שארגנתם לאירוע גם בהגשה עוצרת נשימה.

4. וחשוב לא פחות – שולחן הבשרים חוסך הרבה עבודה

אולי לא נעים לדבר על זה, אבל כולנו יודעים שבישול של אוכל ובפרט בשרים לאירוע חגיגי של כמה עשרות עד מאות אנשים הוא מורכב ועל גדר הלא אפשרי. גם עבור השפים המשפחתיים שנהנים על אמת לבשל, כשמדובר בכמויות כאלה, המשימה הופכת למורכבת, מאתגרת ובמקרים רבים גם לא מהנה. ארגון של אירוע חגיגי היא מורכבת מספיק גם ככה – צריך לדאוג למוזמנים, לסגור על אולם ודיג'יי, לתכנן את העיצוב והרשימה עוד ארוכה. למה שלא תחסכו לעצמכם לפחות את עניין האוכל? שולחן שוק בשרים איכותי יכול לתת לכם מענה איכותית וטוב ולחסוך לכם את הבעיה המאתגרת הזאת.

שולחן בשרים

מה חשוב לדעת על שולחן הבשרים ?

בין אם יצא לכם לארגן שולחן בשרים בעבר ובין אם לא, יש כמה טיפים טובים שחשוב לדעת. בשביל לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו עבורכם כמה דברים שחשוב לדעת כשאתם דואגים לארגון השולחן עבור האירוע המיוחד שלכם. בהצלחה!

1. הכנות מראש מול המטבח של שולחן הבשרים

לפני שאתם סוגרים על מחיר וכבר בורחים להמשך הסידורים, חשוב שתשבו ביחד עם המטבח ותעברו על התכנונים. תתחילו בלחשוב – האם האוכל הזה יספיק לכולם? האם יש בעלי אלרגיות במשפחה שלי שחשוב לקחת בחשבון? האם יש אנשים בעלי מוגבלות קולינרית כמו סכרת, צמחונות או רגישויות לצליאק שזקוקים למענה? האם אני מעוניין באוכל כשר? את כל התהיות האלה חשוב שתציפו מול המטבח מולו אתם עובדים. ביחד תוכלו להתלבט, לחשוב, להעלות רעיונות ולבסוף – למצוא מענה ראוי לכל אחד מהאורחים האהובים שלכם.

2. צורת ההגשה של השולחן בשרים

כשמדובר בשולחן בשרים עסיסי, לצורת ההגשה חלק משמעותי בתהליך. שולחן בשרים לא סתם אמור להכיל את הבשרים בחמגשיות מבאסות ומתישות – הבשרים צריכים להיות מוגשים באופן איכותי. שף הבשר חותך את הבשר באמצעות סכינים איכותיים וחדים כנגד הכיוון של סיבי הבשר – כך תוכלו להיות בטוחים שיתקבלו חתיכות נקיות ויפות.

3. בשולחן הבשרים יש גם תוספות

אז נכון, כבודו של הבשר כמובן עומד במקומו. עם זאת, על מנת לוודא שהאורחים יוצאים שבעים, מרוצים ומסופקים מהאירוע – חשוב לדאוג גם לתוספות. לצד הבשרים העסיסיים תוכלו להוסיף לתפריט שולחן השוק שלכם גם תפוחי אדמה, שעועית, כרובית על הגריל, ירקות על האש, מג'דרה, צ'יפס והרשימה עוד ארוכה. בנוסף, יש אנשים שלא יכולים לוותר לצד הבשרים על איזו פיתה טובה או סלט. מרכז האירוע יהיה כמובן הבשר והתוספות נועדו לשדרג אותו אבל לא לתפוס לו את מרכז הבמה.

כמה עולה כל התענוג של שולחן הבשרים?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה המורכבת הזאת. תעריף שולחן הבשרים מושפע מהבשרים בהם נעשה שימוש, מורכבות התבשילים, כמות התבשילים והסועדים וכמובן, המוניטין של בית העסק. מחיר ממוצע של שולחן שוק של שניצלים או המבורגרים מתחיל באזור ה-2000 ש"ח וככל שמדובר בבשרים מתוחכמים יותר, המחיר בהתאם כמובן עולה. תתלבטו בין האפשרויות הקולינריות השונות, המחיר שעומד על הפרק וכמות המזון שהייתם מעוניינים לספק לסועדים שלכם – בטוחים שתיקחו את הבחירה הטובה ביותר.

קצת עלינו שולחן בשרים – מביאים את שולחן הבשרים עד לאירוע שלכם.

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים בחשיבות של אוכל איכותי וטוב ברגעים השמחים של החיים שלנו שאנחנו מציינים עם האנשים שאנחנו אוהבים. אם אתם מחפשים מטבח ביתי, חם ואוהב שיזכיר לכם טעמים מפעם, יעניק לכם שירות אישי ועל הדרך גם יפרגן במחיר – יכול להיות שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. אנחנו מאמינים בלקוחות שלנו לפרטנר לכל דבר ולכן העבודה מבחינתנו היא משותפת – ביחד נעלה רעיונות, נגבש תפריט וניצור את שולחן הבשרים המושלם לאירוע האישי שלכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לחשוב ולהתייעץ ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי המטבח שלנו. שיהיה לכם בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן בשרים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן בשרים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן בשרים משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן בשרים לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »