טעים באירוע » סוגי שף בשרים » מופע בשרים – מה זה ומה המחיר לאירוע מופע בשרים בלתי נשכח?

מופע בשרים – מה זה ומה המחיר לאירוע מופע בשרים בלתי נשכח?

הכיבוד – גולת הכותרת של מופע הבשרים באירוע

תנסו להיזכר לרגע באירוע החגיגי והמפואר שהייתם בו – אלו זיכרונות עולים לכם? אלו מחשבות צצות לכם לראש? איזה דבר תפס לכם את מרבית תשומת הלב? אז נכון, כבודם של האורחים כמובן עומד במקומו ובכל זאת, כנראה דבר שתפס לכם את מרבית תשומת הלב במהלך האירוע נוסף על החגיגות, החברים והמשפחה הוא כמובן החוויה הקולינרית שהאירוע כלל.

האזינו לכתבה

אין מה לעשות, כשאנחנו מגיעים לאירוע מפואר אנחנו באים גם בשביל האוכל ואת זה פשוט אי אפשר להכחיש.

לאוכל יכולת לקרב בין אנשים, להעלות חיוך על הפנים וכמובן – לעזור לנו לצבור חוויות. במילים אחרות, אירוע יוקרתי ומפואר חייב לכלול הגשה של מזון יוקרתי ומפואר, ומופע בשרים מפואר ,בשביל לשמור על רמה. דרך מצוינת לעשות את זה היא באמצעות מופעים יוקרתי , כשהבולט שבהם הוא כמובן מופע בשרים.

מופע בשרים

מה זה מופע בשרים?

מופע בשרים הוא מופע קולינרי אותו מנהל שף איכותי ומצוין, שמכיר את העולם הזה מקרוב. במהלך המופע השף ידגים את הכנת המנות הבשריות ביחד עם הסבר על הטעמים שנהוג וחשוב לשלב בתבשילים השונים. השף יפרוס את נתחי הבשר מול האורחים במהלך ערב הבשרים וכאשר הבשרים יתקררו קצת, הוא יחמם אותם פעם אחת אחרונה באמצעות הרטבים.

1. סוגי הנתחים השונים במופע הבשרים

הטכניקה הפופולארית בהכנה של בשר בכמויות גדולות כוללת צריבה ראשונה של נטחים גדולים והנחה של אלה בגסטרונום עם נוזלים כמו ציר יין אדום ובשר בקר, שמכסה את הבשר עד בערך לחצי הגובה. שפים רבים אוהבים לעבוד במהלך מופע הבשרים שלהם עם כתף מרכזי, צלי כתף ונתחי צלעות או לחילופין, בנתח שריר לבישול לאורך זמן בטמפרטורה נמוכה יותר. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה סוגי בשר שנהוג לשלב במופעי בשרים.

2. טומהוק מלך מופע הבשרים

טומהוק נחשב למלך של הנתחים והוא מגיע לרוב כאשר הוא על העצם. הטומהוק הוא נתח אנטריקוט גדול ועסיסי שמגיע על עצם אסאדו ארוכה. שמו של הנתח נובע מצורת העצם שמזכירה גרזן אינדיאני ישן ומסורתי. בישול הנתח ביחד עם העצם מוביל להעצמה של טעמי הנתח בזמן העישון, הצלייה וההגשה. בתאבון!

3. פיקנייה במופע הבשרים

ניתן לשדרג ערב בשר חגיגי באמצעות נתחי פיקנייה הפופולאריים במיוחד בתרבות הבשרית המפוארת בדרום אמריקה. נתח הפיקנייה הוא חלק משריר הירך הדו ראשי של הפרה וזה ממוקם בחלק האחורי בגבה של הפרה, קצת מעל האגן. הטעם של הנתח דומה קצת לשל סטייק הסינתה, אבל עשיר יותר ומלא בטעמים מדהימים. את נתח הפיקנייה ניתן להכין בתור גוש שלם או לחילופין בסטייקים מפנקים ובשביל להגיע לטעמים העסיסיים ביותר, חשוב שלא להסיר את השומן לפני הצלייה ולסעוד אותו בהנאה.

4. והרשימה עוד ארוכה במופע הבשרים היוקרתי

נוסף על הנתחים היוקרתיים האלה, ניתן להנות גם מנתחי סינטה, פילה והרשימה עוד ארוכה. תוכלו להתייעץ עם שף הבשרים החגיגי שאתם מזמינים בשביל לקבוע את סוגי הבשרים שהכי מתאימים לאירוע שלכם מבחינת טעמים, השקעה וכמובן – תמחור.

באלו אירועים שווה לשלב מופע בשרים?

האמת היא, שכל ערב מפואר ומיוחד יכול להשתדרג משמעותית משילוב של מופע בשרים איכותי ומפואר בתוכניתו. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הן שתי דוגמאות לאירועים בהם שילוב של מופע בשרים יכול לשדרג את האירוע בכמה רמות.

1. ערב חברה משודרג עם מופע בשרים

אם אתם מנהלים חברה גדולה ורוצים לפנק את העובדים על העבודה הקשה שלהם, ההשקעה וההתמדה – ארגון של ערב חברה יוקרתי היא דרך מצוינת להגיד להם תודה. שילוב של מופע בשרים באירוע היא אפשרות מצוינת לשדרוג יוקרתי ומפואר של האירוע. אם עובדי החברה שלכם חובבי בשר ואם אתם אוהבים להנות מאוכל – סיכוי לא רע שמדובר בערב המושלם עבורכם.

2. יום הולדת בנושא מופע בשרים לחובב בשרים

מיותר להגיד שמופע בשרים היא המתנה האידיאלית עבור חובב הבשרים הקרוב אליכם. בין אם מדובר באבא או סבא שלכם ובין אם מדובר בחבר קרוב – אם יש לכם תקציב, תשתמשו בו ותראו את חובב הבשרים הקרוב אליכם מחייך חיוך ענק.

3. למה לא פשוט לעשות מנגל במקום מופע הבשרים?

מי מאיתנו שחובב את עולם הבשרים מקרוב יודע שלהגיד "בשר זה בשר", זה פשוט טעות. מנגל היא דרך מצוינת לחגוג עם חברים את יום העצמאות או להעביר את הזמן, אבל אם בא לכם להנות מהטעמים החזקים ביותר – עדיף שתיתנו למומחה לעשות במקומכם את העבודה. בסופו של דבר, זאת העבודה שלו, ההתמחות שלו והמקצוע שלו – תהיו בטוחים שהוא יודע להכין בשרים בצורה איכותית יותר ומדויקת ולהפתיע אתכם בטעמים שלא העלאתם על דעתכם אף פעם. בקיצור, אם אתם מחפשים חוויה קולינרית אמיתית ולא סתם ארוחה טיפוסית – מופע בשרים זאת ללא ספק הדרך הנכונה לעשות את זה.

4. כמה עולה כל התענוג של מופע הבשרים?

  • האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. מחיר של הזמנת שף פרטי לביצוע מופע בשרים משתנה בהתאם לכמה פרמטרים. ראשית, כמות הסועדים. כיוון שהמחיר נקבע פר סועד, כמובן שהמחיר הכולל עבור האירוע יעלה עם כמות הסועדים. עם זאת, ככל שיהיה מדובר ביותר סועדים, בהתאמה המחיר עבור כל סועד ירד.
  • שנית, סוג הנתחים ומגוון הנתחים. המחיר מושפע כמובן מהבשרים שאתם בוחרים להגיש במופע הבשרים שלכם ובמגוון של אלה במהלך האירוע. בשר בסופו של דבר הוא חומר גלם יקר ולכן, יש לו השפעה משמעותית על התמחור הסופי של האירוע.
  • ושלישית, תנאי הסביבה. שילוב של יינות בסעודה כמובן תייקר את המחיר ומנגד קביעת מועד מופע הבשרים לאמצע השבוע דווקא יוזיל עלויות. בנוסף, למיקום הארוחה יש השפעה לא קטנה על המחיר, במיוחד כשמדובר באזורים מרוחקים במיוחד עבור השף.
  • לסיכום, המחיר הסטנדרטי למופע בשרים לעשרה אנשים עומד על אזור ה-400-600 ש"ח לסועד. כשמדובר באירוע חברה ל-20-30 סועדים, המחיר נע בין 2000 עד 5000 ש"ח.
  • כשאתם מתלבטים בין שפים שונים שמציעים שירותי מופע בשרים, תיקחו בחשבון כמובן את פרמטר המחיר אך בנוסף לו, את הפינוקים שנכללים במחיר עצמו ולא רק המחיר היבש והחותך. תבחנו את הניסיון של השף, הסגנון הקולינרי שלו והאירועים בהם כבר יצא לו לקחת חלק – ככה תדעו שאתם בוחרים באיש המקצוע המושלם.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע ידאג למופע בשרים יוקרתי באירוע שלכם

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים שאוכל טוב ואיכותי זאת הדרך הטובה ביותר לשדרג את האירוע, להוסיף לו נופח ייחודי ולהפוך אותו לפשוט בלתי נשכח. למופע הבשרים הנכון יש את היכולת להוסיף אווירה מופלאה ומרשימה במיוחד לאירוע שאתם מתכננים ואם אתם שואלים אותנו – מדובר בדרך מצוינת לשדרג את האירוע בכמה רמות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ, להתלבט ולחשוב ביחד ובמידת הצורך – גם להנות ממופע הבשרים החגיגי שאנחנו מציעים לקהל הרחב. תהנו!

שאלות נפוצות על מופע בשרים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מופע בשרים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מופע בשרים משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מופע בשרים לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »