טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק שווארמה

שולחן שוק שווארמה

טבלת מחירים של שולחן שוק שווארמה

כמות סועדים לשולחן שוק שווארמה מחיר לסועד לשולחן שוק שווארמה
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק שווארמה מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק שווארמה?

בתכלס, אין אחד שלא אוהב שווארמה. שווארמה היא ללא ספק אחד מהתבשילים הבשריים הכי ישראלים שיש. שווארמה טובה היא עמוסה בטעמים, עשויה מבשר איכותי וטוב ומשביעה. בשגרה אנחנו אוהבים להנות ממנת שווארמה מידי פעם ולכן, השווארמה הפכה לחלק משמעותי מהשגרה עבור רבים מאיתנו.

האזינו לכתבה

ארגון של אירוע רב משתתפים היא עניין מורכב מהיבטים רבים, אך הדבר המשמעותי ביותר הוא כמובן הקושי במציאת כיבוד שיתאים לכל האורחים. ההעדפות הקולינריות המורכבות של אורחי האירוע, לצד הקושי להכין כמות גדולה של מזון לעשרות עד מאות משתתפים, הופכים את המטבח הביתי לאפשרות מורכבת ובעייתית עבור רבים מאיתנו.

שולחן שוק שווארמה

ולכן, זה לא ממש מפתיע שאנשים רבים כשמדובר באירוע המוני מחפשים אלטרנטיבה למזון הביתי והמורכב ואחת מהבולטות בהן היא ללא ספק שולחן שוק שווארמה. שולחן שוק שווארמה היא שירות שמטבחים איכותיים רבים מציעים שמהווה אופציה נהדרת לכיבוד עבור האירוע המפואר שאתם מארגנים. במסגרת השירות שהמטבח יספק, הוא יכין את השווארמה, יביא אותה עד אליכם ויארגן אותה על שולחן נגיש, מפואר ואלגנטי.

אז מה הופך את שולחן השוק בסגנון שווארמה לכל כך מיוחד?

1. שולחן שוק שווארמה נותן לנו אוכל שכולנו אוהבים

בתכלס, מדובר פשוט באוכל טעים. כשאנחנו מארגנים אירוע רב משתתפים, חשוב ללכת על אוכל שהוא בנורמה, כזה שפשוט כולם אוהבים לאהוב. שווארמה היא אוכל איכותי עם טעמים מבית וככזה, הוא כיבוד מצוין שיכול להתאים למבוגרים, ילדים ופשוט לכל המשפחה. לצד השווארמה תוכלו להגיש מגוון עשיר של תוספות שישדרג את הסעודה ויהפוך אותה לחגיגה של ממש.

2. שולחן שוק שווארמה מלא בארגון אלגנטי ונגיש

אין מה לעשות, אנשים רבים מאיתנו נוטים לאכול עם העיניים ולכן הגשת האוכל היא חלק משמעותי מההיבט הקולינרי. שולחן שוק שווארמה מציע את מגוון האוכל באופן מזמין, נגיש ואלגנטי במיוחד. הסידור של האוכלים, כאשר מדובר בשולחן שוק שהוכן על ידי מטבח איכותי, הוא אטרקציה בפני עצמה. האוכל מאורגן באופן יפה ונעים שמשדרג את החוויה הקולינרית ואת האירוע כולו.

3. שולחן שוק שווארמה חוסך הרבה זמן ועבודה

וחשוב לא פחות – הזמן. מי מאיתנו שכבר יצא לו לארגן אירוע רב משתתפים, מכיר מקרוב את הקושי לארגן את האירוע מא' ועד ת'. חיסכו לעצמכם את ההתעסקות עם הבישולים לאירוע ותדאגו להיבטים השונים של החגיגה – בזמן שאתם תארגנו את האירוע, אנחנו כבר נדאג להכין את שולחן השוק הכי יוקרתי שיש, שיגרום לאורחים לצאת מהחגיגה שבעים ומסופקים.

איך בוחרים את המטבח שיכין לכם את השולחן שוק שווארמה הכי איכותי שיש?

מציאה של מטבח שמציע שירות של שולחן שוק שווארמה היא לא עניין יותר מידי מסובך – חיפוש זריז בגוגל יאפשר לכם להנות מרשומה ענקית של מטבחים שיותר מישמחו לעזור. עם זאת, מציאה של מטבח איכותי שיודע את העבודה על אמת, זה כבר קצת יותר מסובך.

כשאתם מתלבטים בין המטבחים השונים קחו בחשבון את הניסיון של בית העסק, הביקורות החיוביות שצבר מלקוחות עבר והמוניטין שבית העסק גיבש – מטבח שידע הצלחות בעבר, סביר שיצליח גם בחגיגה שלכם. בנוסף, בצעו השוואת מחירים בין המטבחים השונים ווודאו שאתם מרגישים בנוח לעבוד עם המטבח. יחסי אנוש טובים אמנם לא משמעותיים ליצירת המנות הכי איכותיות שיש, אבל הם חשובים על מנת ליצור עבודה משותפת שהיא טובה ונעימה.

איזה עוד שולחנות שוק בשריים עומדות על הפרק?

אם שולחן שוק שווארמה פחות מתאים למה שאתם מחפשים, שווה שתדעו שיש עוד מגוון אפשרויות קולינריות רבות לאופציות בשריות נוספות. בין האפשרויות שעומדות על הפרק ישנו שולחן ההמבורגרים, שולחן שניצלים, שולחן בשרים איכותי והרשימה עוד ארוכה. בנוסף, תוכלו להנות גם משולחן מתוקים מפנק בסיום הארוחה, שישאיר לכם טעם של עוד.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע מספק שולחנות שוק שווארמה

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת המיוחדת של אוכל איכותי וטוב להעלות חיוך על הפנים של האנשים שאנחנו אוהבים ברגעים השמחים ביותר בחיים שלנו. המטבח שלנו מציע לקהל הרחב אוכל איכותי וטוב, עמוס בטעמים של בית, שישדרג כל חגיגה או אירוע שאתם מתכננים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לחשוב ולהתייעץ ובמידת הצורך – גם להיעזר בשולחן שוק שווארמה שאנחנו מציעים. בתאבון!

שאלות נפוצות על שולחן שוק שווארמה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק שווארמה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק שווארמה משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק שווארמה לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »