טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק ל-10 אנשים

שולחן שוק ל-10 אנשים

טבלת מחירים של שולחן שוק ל-10 אנשים

כמות סועדים לשולחן שוק ל-10 אנשים מחיר לסועד לשולחן שוק ל-10 אנשים
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק ל-10 אנשים מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק ל-10 אנשים?

כשמדובר באנשים שאנחנו אוהבים – אסור להתפשר על אוכל. אוכל מקרב בין האנשים שאנחנו אוהבים ברגעים השמחים ביותר בחיים שלנו, הוא מלכד אותנו, מאפשר לנו לצבור חוויות משותפות ומעלה בנו תחושות חיוביות, ביתיות וחמות.

האזינו לכתבה

אוכל טוב לוקח חלק משמעותי מהשגרה היומיומית שלנו בבישולים, יציאות למסעדות והתארחות אצל אנשים שאנחנו אוהבים. ולכן, זה לא ממש מפתיע, שלאוכל חשיבות עליונה, גם כשמדובר באירועים חגיגיים ומפוארים.

שולחן שוק הפך בשנים האחרונות לאלטרנטיבה חמה למטבח הביתי האהוב והמוכר. במקרים בהם האירוע רב משתתפים או תרחישים בהם אין לנו את הזמן, הכוחות או היכולת לבשל – שולחן השוק הוא אופציה נהדרת לתחליף למטבח הביתי שיאפשר לכם להנות מהאוכל הכי איכותי ומפנק שיש.

שולחן שוק ל-10 אנשים

שולחן שוק ל-10 אנשים יכול להתאים לאירועים עם החברים והמשפחה ולמעשה, לכל מצב בו נרצה להתפנק באוכל איכותי וטעים ביחד עם אנשים שאנחנו אוהבים. במסגרת השירות, המטבח יכין מגוון מטעמים בסגנון שעומד על הפרק, ישנע את האוכלים לכיוון האירוע ולבסוף ימקם את אלה על שולחן איכותי ומפנק.

מה יכלול עבורינו שולחן שוק ל-10 אנשים?

1.שולחן שוק ל-10 אנשים עם טעמים עשירים ומגוונים

שולחן שוק איכותי מכיל מגוון עשיר של מטעמים שיכולים להטעים לכל נוכחי האירוע. השולחן נותן תחושה חזקה של שפע ומגוון, מה שהופך אותו למיוחד, נעים לעין והכי מפנק שיש. תוכלו להיות בטוחים שכל נוכחי החגיגה ימצאו את מבוקשם בסעודה.

2. שולחן שוק ל-10 אנשים עם אווירה יוקרתית

אם אתם מתכננים אירוע אקסקלוסיבי לאנשים שאתם אוהבים, כנראה שאתם רוצים לשמור על אווירה יוקרתית ומפוארת. שולחן שוק ל-10 אנשים שהוכן על ידי מטבח איכותי שיודע את העבודה, מאופיין בריחות עוצמתיים, טעמים מפנקים וארגון יוקרתי ומיוחד – כל אלה יוסיפו לחגיגות שלכם נופח ייחודי ואלגנטי.

3. שולחן שוק ל-10 אנשים חוסך הרבה זמן ועבודה

וחשוב לא פחות – זמן. ארגון של אירוע גם לכמות של עשרה אנשים דורשת לא מעט עבודה וההיבט הקולינרי של החגיגה הוא ללא ספק המאתגר ביותר שיש. אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן ועבודה ולהתפנות לתכנונים נוספים של האירוע או עומסים אחרים שיושבים עליכם במסגרת העבודה והמשפחה – תנו לנו לעשות את העבודה. בזמן שאתם תדאגו לתכנון האירוע, אנחנו כבר נארגן את שולחן השוק הכי איכותי שיש.

באלו אירועים נרצה להיעזר בשולחן שוק ל-10 אנשים?

האמת היא ששולחן שוק ל-10 אנשים יכול להתאים לכל חגיגה שעומדת על הפרק עם האנשים הקרובים אלינו. האוכל יקרב בין האנשים שאנחנו אוהבים ויוסיף אווירה יוקרתית וחגיגית למסיבה. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה מקרים בהם היעזרות בשולחן שוק ל-10 אנשים יכולה להתאים.

1. שולחן שוק לעשר אנשים לכבוד יום הולדת לחבר קרוב

אם אתם מעוניינים להפתיע חבר טוב שאתם אוהבים בחגיגה יוקרתית ומפוארת – למה שלא תעשו את זה עם כל החבורה? לקבוצת החברים האהובה שלכם תוכלו להזמין בתור כיבוד שולחן שוק ל-10 אנשים שיכיל את המטעמים האהובים על החבורה. אם חתן האירוע הוא חובב בשרים אדוק, תוכלו לפנק אותו בשולחן עמוס בבשרים הכי איכותיים שיש. אפשרויות אחרות הן שולחן פלאפל, שולחן מתוקים והרשימה עוד ארוכה.

2. שולחן שוק לעשר אנשים לכבוד ליל הסדר עם המשפחה האהובה

ליל הסדר הוא ללא ספק אחד המועדים הכי חגיגיים ומשפחתיים שיש בשנה העברית. עבור רבים מאיתנו ההכנות הן מהנות וחגיגיות במיוחד ועדיין את תחושת הלחץ שנמצאת באוויר פשוט אי אפשר לפספס. אם אתם רוצים להעביר את ליל הסדר הקרוב בנחת ושלווה – למה שלא תיעזרו בשולחן שוק ל-10 אנשים? כיום מטבחים רבים מציעים שולחנות שוק כשרים לפסח, לטובת חגיגת ליל הסדר או ארוחה מפנקת בשבוע החג. באופן כזה תוכלו להנות מהמטעמים הכי איכותיים שיש עם האנשים שאתם הכי אוהבים, ולחסוך לעצמכם את העבודה הקשה במטבח.

3. שולחן שוק ל-10 אנשים שנמצאים בבילוי מפנק

אם בא לכם להתפנק כל המשפחה בארוחה חגיגית ומפוארת וכבר נמאס לכם מהמסעדות בשכונה, תוכלו תמיד להתפנק בשולחן שוק ל-10 אנשים. את הכיבוד תוכלו לבחור לגמרי בעצמכם ולתכנן תפריט איכותי שיוכל להתאים לכל קרובי המשפחה. באופן כזה כל הנהנים מהבילוי המשותף יצאו שבעים ומסופקים.

שאלות נפוצות על שולחן שוק ל-10 אנשים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק ל-10 אנשים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק ל-10 אנשים משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק ל-10 אנשים לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »