טעים באירוע » סוגי שף בשרים » מנגליסט לאירוע – מה זה ומה המחיר למנגליסט לאירוע?

מנגליסט לאירוע – מה זה ומה המחיר למנגליסט לאירוע?

מנגל זה הכי ישראלי שיש

את המנגל אנחנו מכירים מיום העצמאות, ישיבות עם החברים בערבים או בבילוי עם המשפחה בשבת בצהרים. מה שבטוח זה שמדובר ללא ספק בבישול הכי ישראלי שיש. הנפנופים, המוזיקה ברקע, האווירה החברית והבירה הצוננת הם רק חלק ממה שהופכים את המנגל לסנסציה של ממש במדינה האהובה שלנו.

האזינו לכתבה

ולכן, זה לא באמת מפתיע שכשמדובר באירועים חגיגיים ומהנים עם אנשים שאנחנו אוהבים, גם אז נרצה לפנות לנפנוף המוכר והידוע ולהנות מאוכל בשרי טעים, מעושן וממכר. הבעיה הגדולה במנגל כשמדובר באירוע עמוס אנשים היא כמובן כמות העבודה – מנגל לוקח זמן והשקעה, אותם אתם רוצים לשים על האורחים האהובים שלכם, החברים והמשפחה. ולכן, כיום יותר ויותר אנשים נעזרים במנגליסט מקצועי, שמכין על האש איכותי, מספק וטעים במיוחד. אז למה כל כך כיף להביא מנגליסט לאירוע?

מנגליסט-לאירוע-

כולנו אוהבים בשר על המנגל

לפני הכל, האמת היא שאירוע לא יכול להיות שלם בלי בשר. בין אם מדובר בעל האש, המבורגרים או שניצלים, חובבי בשר פשוט לא יכולים לסגור ארוחה בלי בשרים איכותיים וטובים. מנגל היא אלטרנטיבה קולינרית מצוינת למזון בשרי קליל וטעים שמספיק לכולם. מדובר במזון בייתי, טעים ומפנק שיכול להתאים כמעט לכולם.

1. מנגליסט באירוע מציע פתרונות לבעלי העדפות קולינריות – במידת הצורך

חלק מהמוזמנים לאירוע הם צמחוניים או טבעוניים? האמת היא שאין לכם ממש מה לדאוג. בעולם של ימינו יש בלי סוף פתרונות קולינריים עבור חובבי החי שביננו שיכולים לסגור להם פינה. החל מההמבורגרים של ביונד מיט או סנסשיונאל או נקניקיות טבעוניות מטריפות ועד לטופו וירקות על הגריל, סייטן מעושן והרשימה עוד ארוכה. חשוב רק לעדכן את המנגליסט במידת הצורך במעוד מועד על מנת שיוכל להתארגן בהקדם. בנוסף, במידה ויש לכם בעלי רגישויות שונות, חשוב כמובן שתעדכנו את המנגליסט שידאג בהתאם לפתרונות.

2. מנגליסט באירוע מציע אוכל טעים – בהתחייבות

כשמדובר במנגליסט מקצועני אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות – המנגל לא יישרף, האוכל יהיה עשיר טעמים ותוכלו להיות בטוחים שכולם יצאו שבעים, מסופקים ומרוצים במיוחד מהאירוע החגיגי שלכם. התבלינים הייחודיים, המתיקות והחמיצות המופלאים יהפכו את הסעודה הזאת לפשוט בלתי נשכחת.

3. מנגליסט באירוע חוסך המון עבודה

חשובה לא פחות היא כמובן העובדה שהיעזרות במנגליסט לאירוע יכול לחסוך לכם המון המון עבודה. אז נכון, במקרים רבים כיף להכין את המנגל בעצמנו אבל כשמדובר באירוע עמוס באנשים – יכול להיות מדובר בעבודה סזיפית, מעייפת ומתישה. תאפשרו לכם להנות באירוע של עצמכם עם האנשים שאתם אוהבים כשמישהו אחר מפנק אתכם במנגל הכי שווה שיש.

לאיזה אירועים שווה להביא מנגליסט?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת – כל אירוע שכולל חובבי בשר יכול להיתרם ולהשתדרג במנגל איכותי וטוב. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, ריכזנו עבורכם כמה ערבים שיכולים לתפוס כיוון מיוחד עם המנגליסט הנכון.

1. מנגליסט לאירועי חברה בעבודה

אם עובדי החברה שלכם עובדים מסביב לשעון לאורך כל ימות השבוע ואתם מחפשים דרך מיוחדת להגיד להם תודה – ערב מנגל חגיגי ומפואר היא דרך מצוינת להעלות את המורל בקרב עובדי העסק. הבשרים האיכותיים, האווירה הקלילה והמנוחה המשותפת יהפכו את האירוע למגבש, מחזק וכזה שעובדי החברה שלכם יזכרו עוד הרבה מאוד זמן.

2. אירוע מנגליסט לחובב הבשרים במשפחה

אם סבא שלכם מת על בשרים, או שאבא שלכם פשוט לא יכול לסגור את יום שבת בלי מנגל איכותי – למה שלא תפנקו אותם ליום ההולדת במנגליסט שידאג להכל? בין אם מדובר במסיבה מתוכננת ובין אם מדובר בהפתעה, עבור חובבי הבשרים שביננו המתנה הכי טובה לחגיגות יום ההולדת יכולה להיות לא פעם פשוט לאכול בשרים בניחותא ביחד עם המשפחה האהובה שלהם ביחד עם בירה צוננת, רוח קרירה ואווירה מהנה ונעימה.

3. מנגליסט לאירוע שובר שגרה עם אנשים שאתם אוהבים

אם החבר'ה שלכם אוהבים בשר, או שיש לכם משפחה שנהנית מאירועי על האש, דרך מצוינת לשבור את השגרה היא להיעזר במנגליסט מקצועי. תפנקו את עצמכם בערב חגיגי סתם ככה בלי סיבה ותהנו עם האנשים שהכי קרובים אליכם בעולם.

4. חתונה לחובבי בשרים? הכי מתאים מנגליסט לאירוע

אם אתם רוצים ללכת בענק – למה שלא תביאו מנגליסט לחתונה? מדובר בדרך ייחודית להוסיף עניין לחתונה המיוחדת שלכם ולפנק את האורחים האהובים שלכם באוכל הכי ביתי, אהוב ומוכר שיש. בלי התחכמויות, מנות גורמה ותבשילים לא מוכרים – מנגל הוא הקלאסי, המוכר ואהוב ובצדק.

5. מה עם תוספות באירוע המנגליסט?

מנגל איכותי לא שלם בלי התוספות האהובות עליכם ולכן תוכלו בתיאום עם המנגליסט לדאוג להגשה של מנות צד נוספות שישדרגו ויחזקו את הטעמים של הבשרים בכמה רמות. התוספות הבסיסיות והמוכרות הן כמות פיתות חמות, סלטים מגוונים וממרחים ישראלים כמו חומוס, טחינה ומטבוחה. בנוסף, ניתן להנות גם מצ'יפס, פלאפל, מג'דרה, תפוחי אדמה בתנור והרשימה עוד ארוכה – הכל תלוי בכם ובהעדפות הקולינריות שלכם ושל אורחי האירוע.

6. למה שאני לא אעשה את המנגל לאירוע שלי בעצמי?

אם אתם מספיק רוצים, האמת היא שאתם לגמרי יכולים לעשות מנגל לעשרות עד מאות אנשים. אבל העובדה הפשוטה היא שמדובר במלאכה מורכבת, מתישה וקשה. לעומת מנגל של כמה חברים, כשמדובר באירוע גדול זה כבר נהיה בלגאן של ממש והמנגל הביתי כבר לא נותן מספיק עבודה בשביל להשאיר את כולם שבעים. עם מנגליסט מקצוען תוכלו להיות בטוחים שתהנו מהטעמים הכי חזקים שיש ועל הדרך תחסכו לעצמכם לא מעט עבודה.

כמה כל התענוג של מנגליסט לאירוע הזה עולה?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. התמחור שיציע לכם המנגליסט מושפע מכמות האורחים, הבשרים שיוגשו ויצלו על המנגל, כמות המנות וכמובן המוניטין שהמנגליסט צבר עם הזמן. ככל שכמות האורחים גדולה יותר, המחיר לנפש כמובן מצטמצם ואת זה חשוב שתיקחו בחשבון בגיבוש רשימת המוזמנים שלכם לאירוע. מנגליסט לאירוע של חמישה סועדים מתחיל באזור האלף שקלים ולחמישים סועדים באזור האלפיים. עם זאת, מטבחים רבים יציעו מחירים יקרים יותר עקב מורכבות המנות שאתם מציעים או המוניטין שלהם ועל כן חשוב שתבצעו השוואת מחירים בין כמה בתי עסק שונים.

קצת עלינו מנגליסט לאירוע – מביאים את מנגליסט לאירוע עד לאירוע שלכם

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל טעים וטרי לשדרג כל אירוע קטן עד גדול. אם אתם מחפשים מנגליסט שיעניק לכם את הבשרים הכי טעימים שיש, ייתן ייחס אישי ויוסיף אווירה טובה ועל הדרך יפנק אתכם באחלה מחיר – יכול להיות שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. המנגליסטים האיכותיים שלנו יודעים את העבודה מקרוב, מכירים את הבשרים, המנגל והפרטים הקטנים שבינהם ויותר מישמחו לשדרג לכם את האירוע החגיגי שאתם מתכננים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ, להתלבט ולחשוב ובמידת הצורך גם להיעזר בשירותי המנגליסט שאנחנו מציעים. שיהיה לכם המון בהצלחה וכמובן, תהנו!

שאלות נפוצות על מנגליסט לאירוע

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מנגליסט לאירוע. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מנגליסט לאירוע משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מנגליסט לאירוע לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »