טעים באירוע » סוגי שף בשרים » שף בשרים עד הבית – מה זה ומה המחיר לשף בשרים עד הבית?

שף בשרים עד הבית – מה זה ומה המחיר לשף בשרים עד הבית?

מי לא אוהב בשרים?

מה הדבר הראשון שאתם עושים כאשר אתם רוצים ליהנות מארוחה בשרית? הצעד הראשון של רוב האנשים יהיה להדליק את המנגל, ולהתחיל להוציא את הבשרים מהמקפיא.

האזינו לכתבה

עם זאת מה תעשו כאשר תזמינו אליכם כמות גדולה של אורחים או כאשר לא יהיה לכם כוח להכין אוכל? זה כבר סיפור אחר, תצטרכו לחשוב על מישהו שיוריד מכם את העומס. שף בשרים עד הבית יספק לכם חוויה שלא תוכלו לשכוח אותה, חוויה שכולם הולכים לדבר עליה.

מהיום אתם כבר לא צריכים להיות עשירים כדי להזמין שף פרטי עד לבית.

יש כאלה שמדמיינים לעצמם משהו אחר בראש כאשר הם חושבים על שף עד הבית. הגיע הזמן שתכירו באמת את האפשרות הזאת על בוריה, ותבינו עד כמה היא יעילה. יכול להיות שזוהי תהיה צורת ההגשה המועדפת עליכם בכל פעם שתזמינו אורחים ובני משפחה. הרי מה יכול להיות יותר מהנה מאשר לקבל חגיגת בשרים משובחת מבלי להתאמץ בכלל?

השף בשרים הפרטי יגיע אליכם עד לבית, ומיד יתחיל להגיש בשרים איכותיים לאורחים שהזמנתם.

1. למה כדאי להזמין שף בשרים פרטי עד הבית?

  • בעבר הרחוק האפשרות של הזמנת שף פרטי עד הבית הייתה נשמעת דמיונית. כיום אנו יכולים לראות אירועים שונים שאליהם מוזמנים שפים פרטיים עם ניסיון רב. הסיבה לכך היא שהמון שפים התמקצעו בשנים האחרונות, כל אחד מהם מחפש את הדרך להביא לקוחות. לא כולם מעדיפים לפתוח מסעדה משלהם, יש כאלה שרוצים להכין אוכל בצורה קצת אחרת. אז למה אתם צריכים לבחור באפשרות הזאת על פני אפשרויות שונות?

  • הסיבה הראשונה היא שהאופציה הזה חוסכת לכם לא מעט טרחה. חשבתם לעצמכם כמה זמן מראש יהיה עליכם להתחיל להכין את כל האוכל שאותו תגישו באירוע? שלא נדבר על כך שתצטרכו לעבוד במהלך האירוע עצמו כדי להכין את כל הבשרים. מי שיעמוד על המנגל אולי יאכל יותר מכולם, אך הוא לא ייהנה מהאווירה המשותפת. אם אתם רוצים להנות מהאירוע שתאם מתכננים מוטב כי תזמינו שף בשרים עד הבית. הוא יהיה זה שאחראי על הכל, מבחינתכם תוכלו להגיע לאירוע בדיוק כמו שאר האורחים.

  • אם זה לא מספיק משכנע, עליכם לבחון את איכות הבשרים. שף בשרים עד הבית הוא מומחה בהכנת בשרים, כזה שתוכלו לסמוך עליו. אפילו אם יצא לכם לעשות על האש פעמים רבות, זה לא משתווה לרמה של שף. אם בא לכם לפנק את האורחים שהזמנתם לאירוע, מוטב כי תבחרו באיש מקצוע מנוסה. איש מקצוע שידע בדיוק איך להכין את הבשרים לפי טעמם של האורחים. כבר כאשר תראו את הבשרים יוצאים מהמנגל תבינו כי עשיתם את הבחירה הנכונה.

  • בנוסף לכל הסיבות האלה, שף פרטי ידע לפנק את האורחים עם תוספות שונות. לא רק שהם יקבלו חווית בשרים בלתי נשכחת, הם יקבלו חווית אירוח שהם ייזכרו זמן רב. הרי בשרים לבדם לא תמיד יהיו מספיקים, תצטרכו להגיש עוד מנות שונות ומגוונות. צריך גם לזכור את האורחים שלא אוכלים בשר, גם הם יקבלו מענה הולם. בזכות אותו שף פרטי שמתמחה בבשרים תדעו כי כל האורחים יצאו מהאירוע שלכם שבעים. מבחינתכם זוהי תהיה תעודת ההצלחה לכך שהאירוע היה כמו שאתם רציתם שהוא יהיה.

2. כמה עולה להזמין שף בשרים פרטי עד הבית?

העלויות של שף בשרים עד הבית יכולות להשתנות מסיבות שונות. עם זאת כל מי שעושה את הצעד הזה ירצה להכיר את העלויות מבעוד מועד. המחיר לאירוע עם שף בשרים מומחה נע בין 200 ש"ח עד 400 ש"ח עבור כל סועד.

כמובן שאם יהיו לכם דרישות מיוחדות, המחיר צפוי לעלות בהתאם. אך אלו הם המחירים הסטנדרטיים
שאותם רוב השפים המיומנים לוקחים לאירוע. הסועדים ייהנו מכמות גדולה של בשרים, כזאת שאמורה
להספיק להם ואפילו מעבר לכך.

אנו מציעים לכם לבחון היטב את התקציב שעומד לרשותכם לפני שתבצעו החלטה. אם יש לכם את הסכום הדרוש לשלם על שף בשרים פרטי עד הבית זה בהחלט משתלם. באופן כללי בהשוואה למחיר שהייתם משלמים על הבשרים, יכול להיות שאפילו תחסכו. למחיר שהייתם משלמים על הבשרים יהיה עליכם להוסיף גם את זמן ההכנה ואת העבודה עצמה. יש כאלה שמעדיפים לשלם אפילו קצת יותר, אך לקבל בתמורה הרבה מעבר לסטנדרט

3. האם ארוחת שף בשרית פרטית היא כשרה?

כאשר אתם מתכננים אירוע יהיה עליכם לדאוג לספק מענה לכל האורחים שמגיעים. חלק גדול מהאורחים יהיו אורחים שומרי כשרות, כאלה שלא יכולים לאכול את כל סוגי הבשרים. מראש יהיה עליכם לבחון כי אתם מזמינים שף בשרים עד הבית שמכין מנות כשרות. עד רמת הכשרות תוכלו לבחור בהתאם לאורחים שצפויים להגיע.

אך עליכם לזכור כי מתן דגש על כשרות ברמה גבוהה עלול לייקר את המחיר שתשלמו. לפני שתבחרו את רמת הכשרות הרצויה יהיה עליכם להבין כמה כסף תוכלו להשקיע בארוחה. חשוב להגיד כי לא כל שף פרטי עד הבית יהיה שף שמכין ארוחות כשרות. ישנם שפים שאפילו נמנעים מלהכין אוכל כשר בגלל שהוא מונע מהם לעשות מה שהם רוצים. אצלנו תוכלו לקבל ארוחה בשרית ברמה הכי גבוהה, ולא פחות חשוב כשרה לגמרי.

גם האורחים שומרי המסורת שאוכלים אוכל כשר יוכלו להנות מהארוחה כמו כולם. השאיפה היא שכל האורחים יצאו מהאירוע שבעים ומרוצים, זה המדד הכי אפקטיבי להצלחה.

4. האם חובה לקיים את אירוע שף בשרים הפרטי בבית?

זה שאתם מזמינים שף בשרים עד הבית זה לא אומר שאתם חייבים לקיים את האירוע בבית. הזמנת שף פרטי יכולה להיעשות לכל מקום אחר שבו אתם רוצים לקיים את האירוע. הכוונה מאחורי השם של השף היא להראות כי השף מגיע עד אליכם לכל מקום שבו אתם תהיו. יש כאלה שמעדיפים לקיים את האירוע בבית, אחרים מעדיפים לקיים אותו במקומות אחרים.

אך כדי שהאירוע יהיה מושלם מוטב כי תעשו תיאום ציפיות עם השף לגבי המיקום. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי לא יהיו בעיות שונות שימנעו מהשף להכין את האוכל כמו שאתם רוצים. על מנת שתהיה אפשרות להכין ארוחת בשרים משגעת ישנו צורך לאבזור מתאים. לא מן הנמנע כי השף יכול להביא איתו את האבזור הדרוש לקראת האירוע. כל זאת כדי שהמנות יצאו בדיוק כמו שהן אמורות לצאת מלכתחילה.

5. כיצד מתרחש אירוע עם שף בשרים פרטי?

בין שעה וחצי עד שעתיים לפי האירוע מגיע הצוות של השף להקים את עמדת העבודה. לכל שף יש את כמות העובדים שלו בהתאם לגודל האירוע ובהתאם לדרישות השונות. הקמת העמדה נועדה כדי לאפשר לשף להכין את האוכל כפי שהוא רגיל ויודע לעשות. המטרה היא להגיע מוקדם כדי למנוע מצב שבו האורחים מגיעים, והצוות עדיין נמצא בהכנות. כאשר האורחים מגיעים כל העמדה כבר מוקמת וקיימת.

השף מבחינתו ידאג להוציא את הבשרים כל זמן שבו האורחים נמצאים במקום האירוע. אתם תצטרכו לדאוג כי יהיה מקום נוח ומרווח להעמיד בו את המנגל, שלא יהיו בעיות. מעבר לכך תצטרכו לדאוג להכנת המקום שבו יתקיים האירוע מבחינת סכו"ם וכל הציוד שנדרש מסביב. תוכלו לבקש מהשף להיות אחראי לעניין הזה, אך זה מגיע עם תוספת תשלום. יש כאלה שמעדיפים להעביר את האחריות במלואה לשף המנוסה.

6. איך תבחרו שף בשרים עד הבית?

  • שף פרטי לאירועים מוטב לבחור בעיקר על סמך המלצות של אנשים אחרים. הרי אתם לא הראשונים, וגם לא האחרונים, שיוצא להם להזמין שף פרטי. על סמך ההמלצות של אנשים שונים תוכלו לעשות את הבחירה הנכונה. שף בשרים עד הבית עם כמות גדולה של המלצות יהיה איש המקצוע הנכון. מצד שני אם תשמעו ביקורות על שף פרטי מסוים מוטב לכם לשמור ממנו מרחק. תסתכלו היטב בתפריט שאותו מציע השף הפרטי שאותו אתם מזמינים. השאיפה שלכם תהיה לראות תפריט מגוון ועשיר, כזה שיאפשר לכם לבחור מנות בהתאמה אישית.

  • אם התפריט שהשף הפרטי יציע יהיה תפריט מוגבל זה עלול לבוא על חשבון אפשרויות הבחירה שלכם. עד שאתם מזמינים שף פרטי לאירוע שלכם מוטב כי הוא יהיה שף שלא מגביל אתכם בשום צורה. כל המנות שאותן אינכם יכולים לעשות בעצמכם תרצו להזמין מאותו שף.

  • הזמינות של השף חייבת להיות כזאת שתואמת לזמן ולתאריך שבו יתקיים האירוע. אין סיבה שתדחו את האירוע או תשנו את השעה שלו בגלל הזמינות של השף. לפני שאתם מתחילים לחפש שף פרטי, תבחנו היטב את המועד שבו תרצו לקיים את האירוע. לאחר מכן תוכלו לבחור את השף שיהיה פנוי בדיוק בזמן שבו אתם רוצים לקיים את האירוע. הזמינות היא קריטית כדי שלא יהיו בעיות ביום האירוע עצמו.

  • ישנם שפים פרטיים שמציעים טעימות מהתפריט לפני שאתם בוחרים בהם. שף בשרים עד הבית צריך להיות כזה שיאפשר לכם להגיע לאירועים אחרים. תוכלו להגיע לאירועים שונים שבהם הוא מכין אוכל על מנת להתרשם. תוכלו לטעום את המנות השונות כדי להבין אילו מנות יהיו הטובות ביותר לכם. בסוף אחרי תטעמו את המנות יהיה לכם נוח יותר לעשות את הבחירה בלב שלם. הניסיון של השף חייב להיות ניסיון עשיר, הרי להכין ארוחה בשרית זה לא עניין של מה בכך. אתם תרצו לדעת כי השף שיהיה מופקד על הכנת האוכל ידע לעמוד בעמוס. בנוסף הניסיון שאותו הוא צבר לאורך השנים יאפשר לו להתמודד עם בעיות. המטרה היא שהאירוע ידפוק כמו שעון, והאוכל יצא ברמה הכי גבוהה.

7. שף בשרים עד הבית מתאים רק לאירועים קטנים?

  • הדעה הרווחת היא כי שפים פרטיים לאירועים מתאימים בעיקר לאירועים קטנים. עם זאת גם באירועים גדולים אפשר ללכת על הקונספט הזה שיהיה שונה מקונספטים אחרים. כדי שתהיה אפשרות לתת מענה הולם לכל האורחים תצטרכו לדעת כמה אורחים אמורים להגיע לאירוע. כך השף הפרטי ידאג לכמות מספקת של בשרים, ובנוסף גם אנשי צוות שיסייעו לו. ככל שיגיעו יותר אורחים לאירוע, יהיה צורך להביא עוד אנשי צוות שיתפעלו את הכל.

  • זה לא משנה כמה אורחים יגיעו לאירוע שלכם – מוטב להזמין שף פרטי לאירוע. האוכל יהיה טעים יותר בהשוואה לקייטרינג תעשייתי שלא באמת יעמוד ברמה גבוהה. לכם יהיה מאוד קשה להכין כמות גדולה של אוכל מבלי להגיע לאירוע תשושים במיוחד. הפתרון נמצא ממש מולכם, כל מה שנותר זה רק לבחור בו.

שאלות נפוצות על שף בשרים עד הבית

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שף בשרים עד הבית. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שף בשרים עד הבית משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שף בשרים עד הבית לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »