טעים באירוע » סוגי שף בשרים » שף בשרים למסיבת רווקות / רווקים – מה זה ומה המחיר לשף בשרים?

שף בשרים למסיבת רווקות / רווקים – מה זה ומה המחיר לשף בשרים?

מיהו אותו משף בשרים למסיבת רווקות / רווקים?

אוהבים בשר? יודעים להעריך טעמים עשירים ועמוקים? סיכוי לא רע ששווה לכם להכיר את שף הבשרים. שף הבשרים הוא שף מחונן ומוכשר בעולם הקולינרי שהתמחה בעולמות הבשר ומעניק את הידע שלו לקהל הרחב במבחר עשיר של אירועים וחגיגות.

האזינו לכתבה

שף בשרים פרטי הפך למתנה יצירתית ומהנה במיוחד בשלל אירועים ומסיבות, בינהן כמובן מסיבות רווקים ורווקות. מדובר באטרקציה שתוסיף לאירוע החגיגי שלכם עניין, תאפשר לכם להנות מטעמים בלתי נשכחים וכמובן – תעשה לכם הרבה שמח על הלב.

שף בשרים למסיבת רוווקת

למה שווה להביא שף בשרים למסיבת רווקים?

מסיבת רווקים ורווקות היא אירוע חגיגי ומפואר בו אנחנו חוגגים עם החתן או הכלה העתידיים את ימי הרווקות האחרונים שלהם. אוכל ללא ספק מקרב בין אנשים ולכן דרך מופלאה ומיוחדת לחגוג את האירוע המרגש הזה, תהיה כמובן באמצעות מטעמים מפנקים. 

1. שף בשרים למסיבת רווקות / רווקים נותן חוויה בלתי נשכחת

שף הבשרים שיבוא למסיבת הרווקים והרווקות לא רק יפנק אתכם במטעמים מעולים, אלא גם ייתן הסברים, הדגמות ויעלה לכם חיוך על הפנים. באופן כזה תהנו נוסף על הבשרים גם מידע קולינרי חדש, שמעולם לא היה לכם. מדובר באירוע מהנה, קליל ומגבש שיעשה לכם הרבה שמח על הלב. 

2. בשביל מסיבת רווקות / רווקים מפואר מתאים שף בשרים

אם אתם מחפשים דרך לחגוג את מסיבת הרווקים שלכם בסטייל – היעזרות בשף בשרים באירוע המפואר היא דרך מצוינת לעשות את זה. שף הבשרים לא רק יבשל עבורכם אלא גם יוסיף אווירה מהנה, קלילה וחוויתית לאירוע. מדובר בדרך מצוינת לשדרג את מסיבת הרווקים ולהפוך אותה לחגיגית. 

3. שף בשרים במסיבת רווקות / רווקים ישאיר אתכם שבעים – בהתחייבות

אם לרגע היה לכם ספק – שף הבשרים יכין בלי סוף אוכל שישאירו אתכם שבעים לכמה ימים שיבואו אחרי החגיגה. אם אתם מחפשים דרך חוויתית לאפשר לאורחי האירוע והחתן לעתיד להנות מהאירוע – שף בשרים זה ללא ספק התשובה שלכם. 

4. שף בשרים מסיבת רווקות / רווקים יחסוך לכם הרבה עבודה

מי שאיתנו שכבר התנסה בתכנון של אירועים גדולים וחגיגיים מכיר את האתגר הקולינרי מקרוב. קשה לארגן כיבוד לכמות כזאת גדולה של אנשים, במיוחד כשלצד ההיבט הקולינרי נדרשים תכנונים רבים נוספים לאירוע. אם אתם מחפשים דרך לחסוך לעצמכם הרבה עבודה ולהנות מאוכל מצוין ואיכותי, גם כאן שף הבשרים יפתור עבורכם את הבעיה. 

מאיזה אוכל תהנו במסיבת הרווקים / רווקות?

1. לפני הכל – בשרים על שולחן שף מסיבת הרווקות / רווקים

שף בשרים כשמו כן הוא, מתמחה בעולמות הבשר. בסעודה המפוארת שלכם תהנו ממגוון בשרים לבחירתכם, כפי שיתוכנן בטרם האירוע. הבשרים יהיו איכותיים וטריים, עסיסיים, עשירים בטעמים ויוקרתיים במיוחד. מהרגע שהתחלתם – תהיו בטוחים שלא תוכלו להפסיק לזלול. 

2. בשולחן שף הבשרים יהיה תוספות שמחממות את הלב

כבודו של הבשר כמובן עומד במקומו, אבל האמת היא ששום מנת בשר לא שלמה בלי איזה תוספת ליד. שף הבשרים יכלול בתפריט גם מגוון עשיר של תוספות מגוונות לצידו של הבשר האדום האיכותי. בין האפשרויות ניתן להנות מתפוחי אדמה מתובלים על האש, אורז לבן ביתי ומפנק, בטטות ומגוון תוספות נוספות שיכולות להשתלב עם האוכל. את התוספות ניתן להתאים ולבחור בהתאם לטעם האישי שלכם ושל אורחי האירוע ולהפוך בכך את חגיגת הטעמים למופלאה עוד יותר. 

4. סלטים איכותיים

לפני שתתחילו בסעודה העיקרית, תהנו ממגוון עשיר של סלטים שיפתחו לכם את התיאבון בינהם סלט ישראלי מפנק, חומוס, טחינה, פטריות, סלט טורקי, מטבוחה, חציל בלאדי, סלט טאבולה, פטריות על האש והרשימה עוד ארוכה. ללא ספק מדובר בטעמים ישראלים מפנקים במיוחד שכולנו אוהבים לאהוב. 

5. בנוסף לשולחן מסיבת רווקות / רווקים שתייה בשפע

בין אם אתם בקטע של בירות, יינות, ערק או וויסקי – תוכלו להיות בטוחים שתמצאו מענה מפורט. בנוסף, תוכלו כמובן גם לשדרג את האירוע עם שתייה קרה, מוגזת או משקאות סחוטים שאתם אוהבים. השתייה תעשיר את המנות בטעמים מפתיעים ותשדרג את הסעודה. 

6. ולסיום – קינוחים

אחרי שנהננו מבשרים, תוספות, סלטים והרוונו את עצמנו בשתייה – הגיע הזמן לקינוח. מרבית השפים מפנקים את האורחים גם בקינוחים ופינוקים איכותיים כמו גלידות, עוגות ומבחר עשיר של טעמים. אף אחד לא באמת שבע בלי איזה קינוח מפנק – מדובר בפינאלה המופלא של האירוע.

כמה עולה שף בשרים למסיבת רווקות / רווקים?

האמת היא שאין תשובה מדויקת ברורה אחת לשאלה הזאת. מחיר של שף בשרים פרטי נע בין באירוע לעשרה אנשים בין 400-600 לסועד וכשמדובר באירועי חברה ל-20-30 סועדים, המחיר עולה ל-2000 עד 5000 ש"ח לארוחה כולה. עלות של שף בשרים מושפעת כמובן מכמות הסועדים והמטעמים, אך לא פחות גם מהמוניטין והניסיון של השף שמציע את שירותיו. במקרים רבים נעדיף ללכת על השף היקר מתוך המחשבה שהוא השף "הטוב יותר", אך במקרים רבים גם שפים שמציעים תמחור מעט זול יותר וצברו לא מעט ניסיון, יאפשרו לנו להנות מהסעודה המפוארת שבעים, מסופקים ומחויכים. 

1. איך נבחר שף בשרים למסיבת רווקות / רווקים?

אז נכון, מציאה של שף בשרים היא לא באמת יותר מידי מורכבת – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומת תוצאות משתרכת עמוסה בשפים שרק מחכים לעזור לכם בחגיגה האישית שלכם. עם זאת, מציאה של שף בשרים איכותי למסיבת הרווקים שלכם שיודע את העבודה על אמת, זאת כבר משימה קצת יותר מורכבת. אז איזה פרמטרים חשוב לקחת בחשבון בבחירת שף הבשרים המושלם?

2. ניסיון ומוניטין לצוות שולחן שף הבשרים

לפני הכל – ניסיון. אם אין לכם חברים לקבל מהם המלצה על שף איכותי וטוב, תוכלו תמיד לגשת לגוגל. חפשו ביקורות על השפים השונים שסימנתם לעצמכם בדף העסק של העסק בגוגל, פייסבוק, פורומים והרשתות החברתיות האחרות ובחנו את שביעות הרצון של הלקוחות. בנוסף, חפשו מידע על הניסיון של השף והידע שצבר בעולמות הקולינריה במרוצת הזמן – אלה יתנו לכם ידע בנוגע למיומנויות של השף וההצלחות מהן נהנה בעבר. 

3. מה מחיר שולחן שף הבשרים למסיבות רווקים / רווקות?

המחיר הוא ללא ספק חלק משמעותי כשמדובר בתכנון של כל אירוע, גם כמובן מסיבת רווקים או רווקות. בצעו השוואה בין תמחור של כמה שפים שונים ובחנו את מה שהחבילה שמציע כל שף כוללת – בחלק מהמקרים החבילות היקרות יותר, גם יכילו יותר פינוקים ואפשרויות. שימו לב שזה בסדר להתפשר אך מצד שני, אל תתפשרו מידי – מסיבת רווקים או רווקות, יש רק פעם אחת בחיים. 

חיבור אישי

נקודה חשובה נוספת שאנשים רבים נוטים להזניח היא ההיבט האישי יותר. שף בשרים שמגיע לחגוג איתכם את מסיבת הרווקים של החבר הקרוב לא רק מבשל לכם את האוכל אלא גם מעביר איתכם את הזמן, נותן הסברים ומעלה את האווירה. חשוב שיהיה חיבור אישי עם השף ושהוא ייראה לכם בן אדם שיהיה לכם נעים להעביר איתו את הזמן.

אנחנו, צוות טעים באירוע, מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ איתנו, להתלבט ולחשוב על הכיבוד למסיבת הרווקים הקרובה של החבר שאתם אוהבים ובמידת הצורך, גם להיעזר בשף הבשרים שלנו. בהצלחה ומזל טוב!

שאלות נפוצות על שולחן שף הבשרים למסיבות רווקים/רווקות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שף הבשרים למסיבות רווקים/רווקות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שף הבשרים למסיבות רווקים/רווקות משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שף הבשרים למסיבות רווקים/רווקות לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »