טעים באירוע » סוגי בר מתוקים » שולחן מתוקים חד קרן – מה זה ומה המחיר של בר מתוקים חד קרן?

שולחן מתוקים חד קרן – מה זה ומה המחיר של בר מתוקים חד קרן?

מהו שולחן מתוקים חד קרן?

לכבוד יום ההולדת של הבת שלכם, אתם רוצים שהיא תהנה הכי בעולם – אתם מארגנים אירוע חגיגי, מזמינים את החברים והמשפחה, סוגרים אפילו על איזה אזור חמוד בפארק ואפילו מתחם קטן וחמוד ובעיקר, מעוררים התרגשות בקרב כולם.

האזינו לכתבה

כנראה שכבר יצא לכם לחשוב במהלך התכנונים, שאירוע עם אורחים דורש כיבוד ואכן, ארגון כיבוד לכל אירוע, גם לביתכם הקטנה הוא עניין מורכב ומסובך. שולחן מתוקים ובפרט שולחן מתוקים חד קרן הפך בשנים האחרונות לאלטרנטיבה מיוחדת למטבח הביתי והמוכר בחגיגות של אירועים, ימי הולדת, בנות מצווה ואפילו חתונות.

שולחן מתוקים חד קרן

שולחן מתוקים מכיל מגוון עשיר של מטעמים מתוקים וממכרים שהכין מטבח איכותי ומפואר, שדאג לא רק להכנת המזון אלא גם לשינוע שלו אל מתחם האירוע ומיקומו על שולחן איכותי. אם אתם רוצים לקחת את הבת האהובה שלכם למחוזות רחוקים ולאפשר לה להנות בעולם החלומות שלה, אמנם לא תוכלו להביא לה חד קרן אמיתי – אבל שולחן מתוקים בקונספט חד קרן, לגמרי יכול לעשות את העבודה. אז מה הופך את שולחן המתוקים הזה לכל כך מיוחד?

שולחן מתוקים החד קרן עשיר בטעמים מפנקים

אין מה לעשות, מבוגרים וילדים כאחד ללא ספק אוהבים מתוק. מתוק מחזיר אותנו לטעמי הילדות המוכרים והאהובים, מעורר בנו תחושה חמה בלב ובעיקר עושה לנו הרבה שמח. שולחן מתוקים מאופיין במגוון עשיר של טעמים ממכרים ואטרקטיביים שיעלו חיוך על פני האורחים שמגיעים לחגיגה ונהנים מהם. בנוסף, במידה ולחלק מהאורחים יש רגישויות לסוכר, חלב, או כל רכיב אחר, בתיאום עם המטבח תוכלו למצוא אלטרנטיבות שיתאימו לכולם – כך תוכלו להיות בטוחים שכל אורח יצא מהחגיגה שבע, מרוצה ומסופק.

1. שולחן מתוקים החד קרן מוסיף אווירה מיוחדת

אם אתם מחפשים להגשים לילדה האהובה שלכם חלומות, לשדרג את עיצוב האירוע ולהוסיף לחגיגה נופח ייחודי ומרגש – שולחן מתוקים חד קרן ללא ספק יכול לעשות את העבודה. השולחן המפואר הזה מאופיין בגווני לבן וורוד חמים, מקושט באווירה מיוחדת ומתאפיין בנושא חד הקרן שכל כך בולט בעיצוב שלו. באופן כזה תוכלו לשדרג את האירוע, להדר אותו ולהפוך אותו לייחודי. 

2. שולחן מתוקים החד קרן חוסך הרבה מאוד זמן ועבודה

אז נכון, עקרונית אפשר לארגן כיבודים ומטעמים לאורחים לגמרי לבד אבל עם זאת, זה לא באמת כזה פשוט. נוסף על ההעדפות הקולינריות המגוונות של האורחים שלנו והקושי לארגן כמות כיבוד כל כך גדולה, גם ישנו הקושי לשנע את המזון ולהעביר אותו ממקום למקום. ארגון החגיגות נוסף על כך שהוא מרגש, הוא גם מלחיץ ועמוס במיוחד – תחסכו לכם לפחות את הכיבוד, לזה כבר אנחנו נדאג. 

3. באיזה חגיגה נרצה לשלב שולחן מתוקים חד קרן?

האמת היא, ששולחן מתוקים חד קרן יכול להתאים לשלל מסיבות ואירועים כאשר מה שמשותף לכל אלה, הוא שכלת החגיגה אוהבת את עולם הפנטזיה, האגדה וכמובן – חדי הקרן. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה מקרים בהם שילוב של שולחן מתוקים חד קרן יכול לשדרג את האירוע. 

4. יום הולדת של הבת הקטנה תשתפר עם שולחן מתוקים החד קרן

אם הבת הקטנה שלכם חוגגת יום הולדת, כנראה שאתם רוצים לגרום לה להרגיש הכי מיוחדת בעולם. אז הזמנתם את כל החברים הטובים, ארגנתם פעילות ונשאר רק לחשוב על כיבוד לאורחים והחברים שעתידים לבוא. אז נכון, תוכלו תמיד לארגן חטיפים בתפזורת, אבל אם אתם רוצים להוסיף אווירה מיוחדת לאירוע ולגרום לו להיות קסום ומרהיב – סיכוי לא רע ששולחן מתוקים בסגנון חד קרן ילהיב את הבת שלכם ויעשה לה הרבה שמח על הלב. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שיהיה מדובר בחגיגה בלתי נשכחת, כזו שתשאיר עליה רושם עוד הרבה מאוד שנים. 

5. שולחן מתוקים החד קרן מתאים לחגיגת בת מצווה

כשמדובר בבת מצווה אנחנו תמיד נרצה ללכת בענק – להזמין את כל החברים מהשכבה, לדאוג לצלם מגנטים איכותי, להזמין את הדיג'יי הכי טוב שיש וכמובן, ללכת על כיבוד איכותי ומפואר. אם הבת שלכם אוהבת חדי קרן ורוצה לתת להם מקום בחגיגות שלה – זאת הזדמנות מצוינת להגשים חלום. שולחן מתוקים חד קרן ללא ספק יכול להוסיף אווירה מופלאה לחגיגות בת המצווה של הבת האהובה שלכם ולעשות לה הרבה שמח על הלב. 

6. גם לגדולות שנשארות תמיד קטנות הכי מתאים שולחן מתוקים החד קרן

מי בעצם קבע שחדי קרן הם רק לילדות קטנות? חלק מהנשים ולפעמים גם הגברים, אוהבים להישאר ילדים גם בבגרות. אם את רוצה לחגוג לעצמך או לחברה קרובה את יום ההולדת או כל מועד חגיגי אחר עם סטייל – לכי על זה! שולחן מתוקים חד קרן לגמרי מתאים גם לנשים ולא רק לילדות. שמירה על רוח נעורים היא בריאה, טובה ומבורכת. 

שולחן מתוקים חד קרן

כמה עולה שולחן מתוקים חד קרן?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת, כיוון שתמחור שולחן מתוקים חד קרן מושפע ממבחר פרמטרים. בין הפרמטרים שנלקחים בחשבון בבחירת התמחור ישנו כמות המוזמנים שצפויים להנות משולחן המתוקים, מגוון המנות המתוכננות בתפריט השולחן, איכות חומרי הגלם, מורכבות הקינוחים וכמובן – המוניטין שצבר המטבח במרוצת הזמן. מחיר סטנדרטי של שולחן מתוקים חד קרן עומד על אלף עד כמה אלפי שקלים בודדים. בשביל למצוא את הצעת המחיר שמתאימה לתקציב שלכם ונותנת מענה לחלום שמגובש לכם בראש, חשוב לבצע השוואת מחירים בין כמה מטבחים שונים.

בחנו את התמחור לצד התוכנית המוצעת בתוך התמחור, בחנו את מקצועיות המטבח והרושם שעובדיו משאירים עליכם, בחנו את המוניטין והביקורות שהמטבח צבר במרוצת הזמן וחשוב לא פחות – בחנו את החיבור האישי שיש לכם לעובדי בית העסק. זה נכון שאתם לא צריכים להיות חברים טובים של הטבחים – אבל יש יתרון בתחושה שמדובר בבית עסק שנעים לשאול ולבקש ממנו דברים וכמובן, שניתן לסמוך עליו. 

קצת עלינו צוות טעים באירוע – מביאים את שולחן חד קרן עד לאירוע שלכם

אנחנו בטעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל ומטעמים לקרב בין לבבות באירועים המשמחים ביותר בחיים שלנו. אם אתם מחפשים דרך חגיגית לשדרג את החגיגה במגוון טעמים עשירים, סיכוי לא רע ששווה לכם להיעזר בשולחנות השוק שלנו. שולחן מתוקים חד קרן שאנחנו מציעים הוא צבעוני, עשיר בטעמים ונעשה כמובן בהתאמה אישית איתכם. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שהשולחן עשיר בטעמים שאתם אוהבים, מאופיין בסגנון העיצובי שדמיינתם בראש וכמובן – שהאורחים יצאו מהחגיגה שבעים ומסופקים. אם אתם מחפשים שולחן מתוקים איכותי, עשיר בטעמים ומעוצב ורוצים להנות משירות איכותי ומחיר אטרקטיבי – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתם מחפשים.

לקראת האירוע החגיגי הבא שאתם מתכננים אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולשאול, לתהות או להתייעץ ובמידת הצורך – גם להיעזר בשולחן המתוקים בסגנון חד קרן שאנחנו מציעים לקהל הרחב. מאחלים לכם חגיגה מהנה ומיוחדת!

שאלות נפוצות על שולחן מתוקים חד קרן

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן מתוקים חד קרן. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן מתוקים חד קרן משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן מתוקים חד קרן לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן מתוקים השאירו פרטים או חייגו:

053-9428880

שולחנות ובר מתוקים נוספים שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »