טעים באירוע » סוגי בר מתוקים » שולחן קינוחים למסיבת רווקות – מה המחיר של בר קינוחים למסיבת רווקות?

שולחן קינוחים למסיבת רווקות – מה המחיר של בר קינוחים למסיבת רווקות?

מסיבת הרווקות הוא יום מיוחד וחגיגי

מסיבת רווקות מפוארת היא ללא ספק מבין האירועים המהנים והחגיגיים ביותר שבאים לפני החתונה. במסיבת הרווקות חברתכן הטובה נפרדת מחיי הרווקות שלה, לטובת בן זוגה האהוב, שעתיד להיות בעלה.

האזינו לכתבה

בחגיגה נהנים מאווירה יחודית וחגיגית, הומור וקלילות דעת, חוויה מפתיעה ומסקרנת ולעיתים אפילו סגנון מעט גס או בוטה. במילים אחרות, מדובר במסיבה בלתי נשכחת, מהנה, מגבשת וחווייתית שתזכרו עוד הרבה מאוד זמן. כיוון שמדובר באירוע כל כך מיוחד ומשמעותי, חשוב שמסיבת הרווקות של החברה הטובה שלכן תתנהל על הצד הטוב ביותר. יש בלי סוף ארגונים שצריך לדאוג להם לתכנון המסיבה בינהם סגירת אולם, בחירת הפעלה, הזמנה של צלם ודיג'יי במידת הצורך והרשימה עוד ארוכה. עם זאת, המטלה המאתגרת ביותר היא ללא ספק, בחירת הכיבוד לאורחות.

שולחן קינוחים למסיבת רווקות

מה זה שולחן קינוחים למסיבת רווקות ומה הופך אותו לכל כך מיוחד?

אם יצא לכן כבר לתכנן בעבר אירוע חגיגי עמוס מוזמנים, כנראה שאתן מכירות מקרוב את הקושי בהזנה של כמות גדולה של אנשים. ראשית, הכנה של כמות גדולה של מזון במטבח הביתי שלנו היא מאתגרת ומורכבת, גם כשמדובר בעשרות בודדות של אנשים. מיותר לציין שגם שינוע המזון והארגון שלו במתחם האירוע מורכב לא פחות, כשאת אלה אתם מנסים לעשות בשימוש ברכב פרטי ביתי וקטן. בנוסף, ההעדפות הקולינריות של מגוון האורחים הופכים את מלאכת הבישול והאפייה למורכבים למדיי.

פתרון מקורי וייחודי שתפס תאוצה בשנים האחרונות הוא שולחנות השוק ובפרט, שולחן קינוחים. שולחן קינוחים הוא שולחן עמוס במגוון קינוחים שמטבח איכותי הכין עבורכם מבעוד מועד וארגן על שולחן מפואר ויוקרתי. כשמדובר במסיבת רווקות, לא פעם דווקא נעדיף ללכת על כיבוד קליל וכייפי יותר מאשר על סעודה של ממש ועל כן, מדובר באופציה מצוינת מהבחינה הזאת. אז מה הופך את שולחן הקינוחים לכל כך מיוחד?

1. על שולחן הקינוחים למסיבת רווקות מגוון טעמים ממכרים

בתכלס, אין אחת שלא אוהבת מתוק. אם אתן רוצות ללכת על הכיבוד הכי מגוון, כייפי וקליל שכנראה שכולן יאהבו – שולחן הקינוחים לגמרי יכול לעשות את העבודה. העוגות, השוקולדים, הקצפות והפירות יהפכו את שולחן הקינוחים לאטרקציה מרכזית באירוע – הוא ממכר, עשיר בטעמים ואטרקטיבי במיוחד לכל האורחות.

2. בשולחן הקינוחים למסיבת רווקות יש מטעמים שמתאימים לכולם

אם יש בין אורחות האירוע בנות שסובלות מאלרגיות מסוימות, בנות טבעוניות או כאלה בעלות העדפות בריאותיות או אישיות כאלה או אחרות – דעו לכן שניתן למצוא פתרון להכל. בשולחן הקינוחים ניתן גם למקם קינוחים עם תחליפי סוכר, קינוחים ללא חלב וכמובן – מגוון פירות עשיר וממכר שיכול להתאים לכולן. תוכלו להיות בטוחים שכולן יצאו שבעות ומסופקות מהחגיגה.

3. שולחן הקינוחים מוסיף יוקרה ואווירה מיוחדת במסיבת הרווקות

אם אתן רוצות ללכת בענק ולעשות הרבה שמח על הלב של החברה הקרובה אליכן, כנראה שאתן רוצות שהאירוע לא רק יהיה כיפי אלא גם חגיגי, מפואר ויוקרתי. שולחן קינוחים שמאורגן על ידי מטבח איכותי ובעל ניסיון יכול להוסיף אווירה ייחודית וסגנון חגיגי למסיבת רווקות שלכן וכמובן – לאפשר לכל האורחות להנות מטעמים ממכרים. 

4. שולחן הקינוחים חוסך המון עבודה במסיבת הרווקות

חשוב לא פחות, הטרחה. ארגון של מסיבת רווקות לחברה קרובה היא עניין מורכב שדורש השקעה של זמן, משאבים ומחשבה. אין שום סיבה שתעבדו שעות ארוכות במטבח ותסתבכו בהבאה של המטעמים לאירוע – בזמן שאתן תתעסקו בתכנוני האירוע, אנחנו כבר נדאג לכיבוד. 

5. מה חשוב לקחת בחשבון בתכנון שולחן הקינוחים למסיבת הרווקות ?

ארגון של שולחן הקינוחים היא מטלה מורכבת ומסובכת ולמזלנו, יש היום בלי סוף מטבחים שמתמחים בארגון של השולחן. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון בתכנון שולחן הקינוחים שלכם מול המטבח. 

6. כמות המוזמנים למסיבת הרווקות

כמות המוזמנים בעלת קשר ישיר כמובן לכמות הקינוחים שיוגשו – ככל שיש יותר מוזמנות באירוע, נדרשת כמות גדולה יותר של מזון ובהתאם המחיר כמובן יעלה. עם זאת, ככל שהשולחן גדול יותר ונועד לכמות אורחות גדולה יותר, בהתאמה המחיר עבור כל אורחת בהתאמה ירד. קחו את העניין בחשבון לא רק בבחירת השולחן המושלם, אלא גם בארגון רשימת המוזמנות לחגיגות. 

7. מגוון קינוחים על שולחן הקינוחים למסיבת רווקות

שולחן הקינוחים חגיגי וכיפי הוא ללא ספק שולחן מפואר, עמוס במטעמים ומגוון. שולחן מגוון במטעמים הוא שולחן שבו כל אחת יכולה למצוא את הקינוחים האישיים שהיא אוהבת – כיף להנות מקינוחים שאנחנו מרגישים שהוכנו במיוחד בשבילנו, תנו לעצמכן להנות מהחוויה הזאת. מצד אחד ככל שהמגוון גדול יותר המחיר בהתאם עולה ומצד שני – פשוט אי אפשר להתפשר על החוויה. תמצאו את האיזון המושלם בין שני הדברים האלה. 

8. המטבח

שיקול מרכזי בתכנון שולחן הקינוחים החגיגי למסיבת הרווקות של חברתכן האהובה, הוא כמובן המטבח. קל מאוד למצוא מטבחים שמארגנים שולחנות הקינוחים – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומת תוצאות עמוסה במטבחים שיותר מישמחו לחגוג איתכן את המאורע המיוחד. עם זאת, מציאה של מטבח איכותי שמכיר את העבודה מקרוב, זה כבר עניין קצת יותר מסובך. חשוב שתבחנו את הניסיון והמוניטין של המטבח – מטבח איכותי שזה לביקורות מהללות בעבר, צפוי לנחול הצלחה גם באירוע האישי שלכן. בנוסף, בצעו השוואת מחירים וחשוב לא פחות, נסו לבחון אם יש חיבור אישי בסיסי עם המטבח – על אף שאתן לא חייבים להיות מיודדות עם המטבח, לגמרי יש יתרון להיות בקשר נעים עם הצוות. 

שולחן קינוחים למסיבת רווקות

כמה בכלל שולחן קינוחים למסיבת הרווקות זה עולה?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. תמחור של שולחן הקינוחים מושפע ממגוון פרמטרים בינהם כמות המוזמנות, מגוון המנות, איכות חומרי הגלם וכמובן המוניטין החיובי שהמטבח גיבש במרוצת הזמן. עם זאת, מחיר סטנדרטי של שולחן קינוחים למסיבת רווקות עומד על אלף עד כמה אלפי שקלים בודדים. בצעו השוואת מחיר בין המטבחים השונים וכשאתן בוחנות את התמחור – קחו בחשבון נוסף על המחיר גם את מה שהמחיר כולל.

לא פעם קורה שהמטבח שמציע את הצעת המחיר היקרה יותר, מציע על שולחן הקינוחים המפואר יותר תבשילים ואווירה יותר מיוחדת. מצד שני, מטבחים פופולארים במיוחד לא פעם דורשים מחיר גבוה למדיי – גם מטבחים פחות מוכרים יכולים במקרים רבים לתת עבודה מצוינת, במחיר הרבה יותר אטרקטיבי.

קצת עלינו צוות טעים באירוע מביאים את שולחן הקינוחים עד למסיבת רווקות שלכן

אנחנו בטעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל טוב וכמובן מתוקים, לקרב בין אנשים שאנחנו אוהבים ברגעים השמחים ביותר בחיים שלנו. אם אתן מחפשות שולחן קינוחים מושקע, איכותי ועמוס בקינוחים ממכרים ורוצות להנות ממחיר אטרקטיבי ושירות אישי – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתן מחפשות. אנחנו מזמינים אתכן ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לשאול ולהתייעץ ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי שולחן הקינוחים שאנחנו מציעים לקהל הרחב. שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן קינוחים למסיבת רווקות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן קינוחים למסיבת רווקות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן קינוחים למסיבת רווקות משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן קינוחים למסיבת רווקות לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן מתוקים השאירו פרטים או חייגו:

053-9428880

שולחנות ובר מתוקים נוספים שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »