טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק מטוגנים לאירוע – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק מטוגנים?

שולחן שוק מטוגנים לאירוע – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק מטוגנים?

טבלת מחירים של שולחן שוק מטוגנים

כמות סועדים לשולחן שוק מטוגנים מחיר לסועד לשולחן שוק מטוגנים
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק מטוגנים מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק מטוגנים ומה הופך אירוע לכל כך מיוחד?

אלו מאיתנו שכבר התנסו בתכנון אירוע גדול מכירים את האתגרים מקרוב – צריך לדאוג להזמין את כל המשפחה והחברים, לסגור על אולם או מתחם אירועים, לארגן דיג'יי וצלם מגנטים וכמובן – לוודא שהאורחים יוצאים מהאירוע שבעים, מרוצים ומסופקים.

האזינו לכתבה

כיוון שיש כל כך הרבה דברים לדאוג להם, לא פעם אנשים רבים מחליטים להיעזר במטבח חיצוני שיסייע להם לדאוג לכיבוד קולינרי עבור האורחים – נוסף על כך שזה חוסך הרבה זמן, המטבח של רבים מאיתנו גם לא באמת מתאים לבישול כמות כזו גדולה של תבשילים, והדבר חוסך הרבה בלגן, כאב ראש ושברון לב.

שולחן שוק מטוגנים

אחת מהאלטרנטיבות למטבח הבייתי, המוכר והאהוב על כולנו הוא כמובן שולחן שוק, אותו מציעים מטבחים איכותיים רבים. מסעדה שמציעה שירותי שולחן שוק דואגת להכין מבחר תבשילים בסגנון מסוים לדרישת הלקוח, לשינוע האוכלים וכמובן – לארגונים על שולחן באופן יוקרתי על רמה. אז מה הופך את שולחן השוק לכל כך אטרקטיבי?

השולחן שוק מטוגנים יהיה מעוצב על רמה

אם אתם רוצים לא רק לאפשר לאורחים לצאת שבעים אלא גם לתת להם על הדרך חוויה קולינרית – שולחן שוק לגמרי יכול להתאים. השולחן מעוצב באופן יוקרתי ואלגנטי שמושך את העין ויוסיף הרבה חן לסגנון העיצובי של האירוע, ההוויה שלו וכמובן, היוקרה שהוא משדר. אנשים רבים אוכלים עם העיניים וחשוב לתת להם להנות מהאוכל הכי אלגנטי, מזמין ויוקרתי שיש. 

1. שולחן השוק מטוגנים מציע מגוון עשיר של אפשרויות קולינריות

זה לא סוד שלכל אחד מאיתנו יש את ההעדפות הקולינריות האישיות שלו. בין אם זה נובע מטעם אישי, הגבלות במקרים של אלרגיות או אידיאולוגיה במקרה של טבעונות או צמחונות, למרות המגבלות שלנו אנחנו תמיד נהנים מאוכל טוב שמתאים למה שאנחנו אוהבים. כיף להנות מאוכל שמרגיש שהותאם בדיוק להעדפה שלנו ושולחן שוק, יכול לתת מענה גם לצורך הזה. בתיאום מראש עם המטבח נותן השירות תוכלו לדאוג למבחר תבשילים שונים שיתאימו להעדפות הקולינריות של משתתפי האירוע, הרגישויות והטעמים האהובים והמוכרים. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שכל אורח ימצא את מקומו בשולחן. 

2. שולחן השוק מטוגנים מציע טעמים בלתי נשכחים

אם אתם אוהבים לאכול, כנראה שאתם יודעים שאוכל הוא לא פשוט אוכל. יש מטבחים טובים יותר או פחות ויש טעמים טיפוסיים או טעמים שפשוט לא ניתן לשכוח. שולחן אוכל כאשר הוא נוצר על ידי מטבח איכותי בעל מוניטין חיובי יכול להפוך לחוויה קולינרית של ממש ולא רק לשדרג את האירוע אלא להוסיף לו נופח ייחודי שלם חדש. 

3. שולחן שוק מטוגנים חסכוני

אז נכון, אוכל זה לא דבר שזול לקנות אותו ובכל זאת אם כבר החלטתם ללכת על אוכל של מטבח חיצוני דעו לכם ששולחן שוק היא אלטרנטיבה זולה. שירותי קייטרינג לא פעם גובים כספים רבים יותר על שולחנות השוק כיוון שנדרשת הגשה של המטעמים וכיוצא בזאת גם צוות נרחב של מלצרים שיתנו שירות אישי לכל שולחן ושולחן. נוסף על כך שצורת ההגשה שמזכירה את סגנון הבופה תאפשר לאורחי האירוע להנות מחוויה קולינרית מופלאה – היא על הדרך תחסוך לכם לא מעט כסף. 

4. שולחן שוק לאירועים חוסך הרבה עבודה ומאמץ

ולסיכום, מי מאיתנו שכבר התנסה בתכנון של אירועים גדולים מכיר לצד ההתרגשות את הלחץ, המועקה והמחסור התמידי בזמן. עזבו אתכם מלבשל את האוכל לאירוע שלכם בעצמכם, תחסכו לעצמכם את כאב הראש – בזמן שאנחנו נדאג לאוכל שלכם, תוכלו להמשיך לארגן את האירוע החגיגי שלכם על כלל רבדיו. 

5. קצת על שולחן שוק מטוגנים

אחרי שהחלטתם שאתם מעוניינים להיעזר בשירות של שולחן שוק לאירוע החגיגי שלכם, הגיע הזמן להחליט באיזה שולחן לבחור. אלטרנטיבה בולטת, חזקה ואיכותית במיוחד היא ללא ספק שולחן שוק המטוגנים. שולחן שוק מטוגנים מכיל אוכל ממכר, עמוס בטעמים חזקים ומוכרים שמחזיר אותנו לילדות האהובה שלנו לבית ההורים. מדובר בשולחן מצוין שיכול לשדרג כל אירוע ולהתאים להעדפות הקולינריות של רבים מאורחי החגיגה. 

איזה אוכל מוגש על שולחן שוק המטוגנים?

שולחן מטוגנים כשמו כן הוא מציע לקהל האורחים מבחר עשיר של מטוגנים על שלל המגוון של הסוגה – החל מפסטלים ממולאים בתפוחי אדמה או סיגרים ממולאים בבשר, כדורי פירה וצ'יפס ועד לקובות, שניצלים, טבעות בצל והרשימה עוד ארוכה. לצד האוכל המטוגן שנמצא בשולחן שוק המטוגנים שלכם, ניתן כמובן לתאם מול המטבח הוספה של תבשילים נוספים כמו סלטים וממרחים שיוסיפו רובד מעניין נוסף לסגנון הקולינרי של השולחן. 

1. שולחן שוק המטוגנים מוכן על המקום

דבר שחשוב לדעת כשמדובר בשולחן שוק מטוגנים לעומת שולחן שוק בסגנונות רבים אחרים, הוא שיש חשיבות עליונה להכנה של המטוגנים על המקום. אף אחד לא אוהב לאכול שניצל שאיבד את הקריספיות או סיגר ממולא שנהיה צמיגי – לטריות יש ערך עליון. לכן, המטבח שאחראי על שולחן השוק לא פעם יגיע למתחם האירוע עם המכונות המקצועיות וידאג לטיגון התבשילים בו במקום וארגונם על השולחן במהלך האירוע. כשמדובר באירוע של כמה עשרות אנשים, לרוב יהיה צורך ביותר עובדים וצ'יפסרים, דבר שיתבטא כמובן במחיר. 

2. לאיזה אירועים שולחן שוק מטוגנים מתאים?

האמת היא ששולחן מטוגנים יכול להוסיף לכל אירוע – מדובר בשולחן עמוס באפשרויות, שכולל טעמים מוכרים ואהובים שרבים מאיתנו נהנים מהם. ובכל זאת בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה אירועים בהם שווה לכם לשלב שולחן שוק מטוגנים. 

3. שולחן שוק מטוגנים לאירועים פרטיים וקטנים

שולחן שוק מטוגנים יכול להתאים לאירועים קטנים ופרטיים כמו בר או בת מצווה, מסיבת רווקות של חברה קרובה, חינה, יום הולדת לקרוב משפחה, מסיבת רווקות והרשימה עוד ארוכה. באירועים כאלה שולחן השוק שעמוס במטוגנים יוסיף אווירה יוקרתית ומיוחדת ועל הדרך גם כמובן יאפשר לאורחי האירוע להנות ממטעמים ממכרים במיוחד. 

4. שולחן שוק מטוגנים למסיבות מפוארות במיוחד

לצד האוכל המפואר שמוגש בחתונה או מסיבה חגיגית, תוכלו לשלב כמובן גם שולחן שוק מטוגנים שיאפשר לאורחי האירוע להנות מטעמים חזקים ומתפרצים. שולחן שוק מטוגנים ישתלב בקלות לצד או במקום המנות העיקריות שתכננתם לאורחי האירוע ויוסיף טעמים מופלאים וממכרים במיוחד. 

כמה כל שולחן שוק המטוגנים הזה עולה?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת, על אף שהמחיר הסטנדרטי לשולחן שוק מטוגנים לרוב נע בטווח של 75-105 ש"ח לסועד בודד. התמחור עם זאת, מושפע ממגוון קריטריונים כשהבולטים שבהם הם כמובן מגוון המנות שהשולחן כולל, כמות הסועדים באירוע, איכות חומרי הגלם של המזון וכמובן – המוניטין של המטבח בו אתם נעזרים. כשאתם מתלבטים בין מטבחים שונים תיקחו בחשבון לא רק את המחיר היבש, אלא גם את מה שהוא כולל – במקרים רבים השולחנות היקרים יותר יהיו פחות אטרקטיביים במחיר שלהם אבל לא פעם יציעו הרבה יותר.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, צוות טעים באירוע ולתכנן ביחד איתנו את הכיבוד לאירוע החגיגי הבא שלכם – בין אם מדובר בשולחן שוק מטוגנים, או כל כיבוד אחר, אנחנו פה בשבילכם להכל. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן שוק מטוגנים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק מטוגנים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק מטוגנים משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק מטוגנים לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »