טעים באירוע » סוגי שף בשרים » ערב בשרים פרטי בבית – ערב בשר פרטי מה זה ומה המחיר לערב בשרים פרטי?

ערב בשרים פרטי בבית – ערב בשר פרטי מה זה ומה המחיר לערב בשרים פרטי?

בתכלס, אין על ערב פרטי בבית שכולו בשר

בשר יכול להגיע בצורות הגשה מגוונות אבל דבר אחת נכון בטוח – הוא טעים, ממכר והכי מפנק שיש. כולנו נהנים מבשר בשגרה היומיומית שלנו בארוחות משפחתיות, בסעודות שבת וכמובן באוכל שאנחנו מביאים לעבודה. ולכן, זה לא באמת מפתיע שאנשים רבים רוצים להנות מבשר גם בחגיגה המיוחדת והאישית שלהם.

האזינו לכתבה

ערב בשרים בבית היא קונספט נפלא לחובבי הבשר שביננו שלא מוכנים להתפשר על איכות. בערב הבשרים יגיע שף בשרים איכותי עד הבית ויסביר לכם על הבשרים, יבשל עבורכם מנות עסיסיות ויאפשר לכם להנות מטעמים שלא העלאתם על דעתכם שקיימים. אז מה הופך את ערב הבשרים פרטי הביתי לכל כך מיוחד?

ערב-בשרים-פרטי-בבית-3

הדגמות והסברים על ערב בשרים הפרטי בבית

אם אתם חובבי בשר אמיתיים, כנראה שבכל פעם שאתם אוכלים או מכינים בשר אתם מנסים לחשוב איך היה אפשר לשפר את המנה, או מה היה אפשר להוסיף למנה שהיה הופך אותה למיוחדת ועסיסית עוד יותר. שף בשרים פרטי שיגיע עד אליכם הבייתה ייתן את התשובות לכל השאלות שעלו לכם אי פעם בנושא באמצעות הדגמות פרקטיות על הבשר שהוא מכין עבורכם, מגוון הסברים ומענה כמובן לשאלות קונקרטיות. באופן כזה לא רק תצאו שבעים, אלא מלאי השראה.

1. טעמים עשירים ובלתי נשכחים בערב בשרים הפרטי בבית

אם אתם רוצים להנות מהארוחה הכי חגיגית ומפוארת שיש, ערב בשרים היא ללא ספק הדרך לעשות את זה. שף בשרים איכותי יאפשר לכם להנות מטעמים עשירים ומיוחדים שישאירו עליכם רושם הרבה אחרי שחגיגת הבשרים תיגמר. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שאתם ואורחי האירוע תצאו שבעים, מסופקים ומרוצים מהאירוע החגיגי.

2. אירוע ערב הבשרים הפרטי בבית יוקרתי ומפנק

בתכלס, ערב בשרים ביתי הוא פשוט אירוע יוקרתי. אם אתם רוצים להתפנק באירוע מיוחד ומסקרן, מדובר באפשרות מצוינת. מידי פעם אנחנו צריכים לפנק את עצמנו באירוע שובר שגרה ומפתיע עבורנו ועבור האנשים שאתם אוהבים – ושף בשרים פרטי היא דרך מצוינת לעשות את זה.

3. חוויה בלתי נשכחת ערב הבשרים הפרטי בבית

ובשורה התחתונה, כשמדובר בערב בשרים ביתי, אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בחוויה מטורפת שתלווה אתכם לעוד הרבה זמן. חובבי הבשר שביננו מבינים את החשיבות של בשר איכותי וטוב וכשמדובר בשף שמכין אותו ממש ביחד איתכם – תהיו בטוחים שתצאו מרוצים.

הכנות וארגונים לערב הבשרים הפרטי בבית

אז האמת היא שכשמדובר בערב בשרים ביתי אתם יכולים להיות רגועים – השף הפרטי שהעסקתם כבר ידאג להכל. ובכל זאת, בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה פרמטרים שהשף צפוי לקחת בחשבון ביחד איתכם.

1. תכנון הקונספט של ערב הבשרים הפרטי בבית

לפני שתקבעו מועד לאירוע ורשימת מוזמנים – חשוב להתחיל בתכנון הקונספט. הקונספט נוגע לסוג הבשרים, הטכניקות שיודגמו, אופי ההדגמה ובכלל הוייב הכללי של האירוע. חשוב לתכנן את הקונספט מראש כיוון שאלה משפיעים על זמני הבישול ואופן הדגמת הטכניקות. חלק יעדיפו להנות מבישול של נתחי צלעות במעשנה או צלייה קלאסית של סטייקים מוכרים פחות על האש ואילו אחרים ירצו להתפנק בנתח אוסבקו בבישול ארוך – הכל תלוי בכם, בהעדפות שלכם ובחלומות שלכם.

2. ניהול זמן נכון של ערב הבשרים הפרטי

כשמארגנים ערב בשרים ביתי חשוב ביחד עם שף הבשרים שהזמנתם לחשוב על הזמנים. ערב הבשרים הוא ערב ארוך יחסית שמתאים לאירועים עם המשפחה או החברים בו הזמן לא פעם יאבד משמעות. הערב הוא חוויתי, לימודי ותרבותי ושף האירוע הוא אחראי על האווירה, התחושה המיוחדת והכיף.

3. טיפול בבשר של ערב הבשרים הפרטי בבית מבעוד מועד

על מנת להגיע לתוצאות הכי טובות שיש במהלך ערב הבשרים הביתי שלכם, יש חשיבות משמעותית לטיפול של הבשר טרם ההכנה. שף הבשרים לרוב יתחיל בהכנה של מרינדה יבשה או רטובה ובמקרים רבים גם יביא איתו נסורת עצים ומעשנת נירוסטה בשביל להדגים וללמד כיצד ניתן להכין בשרים מעושנים.

לאלו אירועים יתאים ערב בשרים פרטי בבית?

האמת היא שערב בשרי בבית עם אנשים שאתם מכירים הוא אירוע חגיגי שיכול להתאים למגוון עשיר של חגיגות. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה מקרים בהם שווה לכם להנות מערב בשרים מפואר.

1. יום הולדת ערב פרטי בבית שכולו בשרים לחובב בשרים שאתם מכירים

אם חבר קרוב שלכם לא מצליח לסגור את היום בלי מנה בשרית מפוארת, אם האבא האהוב שלכם נהנה ממנגל כל שבת אחר הצהרים ואם כל המשפחה שלכם פשוט חולה על בשרים – דרך מצוינת לחגוג יום הולדת לחובב הבשרים הקרוב אליכם, היא להנות מערב בשרים מפואר. ערב בשרים חגיגי יאפשר לסועדים להנות מחוויה קולינרית בלתי נשכחת וישמח מאוד את חובב הבשרים לכבודו מצוין המאורע.

2. יום הנישואין המיוחד שלכם

אם אתם נהנים בזוגיות שלכם מאוכל מפואר ויוקרתי, למה שלא תביאו את זה גם לחגיגות יום הנישואין שלכם? לכבוד יום הנישואין השנתי שלכם תוכלו להנות מערב בשרים מפואר בבית האהוב שלכם ולחגוג את עולם הטעמים המפואר שלכם ביום המרגש ביותר בשנה.

3. ערב בשרים פרטי בבית מהנה עם עובדי החברה

מחפשים דרך מיוחדת להגיד תודה לעובדים האהובים שלכם? למה שלא תפרגנו להם בערב בשר מפואר וביתי? מדובר בחוויה מהנה, שוברת שגרה ומגבשת שתיתן הרבה כוחות לעובדי החברה האהובים שלכם להמשיך לתת עבודה כזאת טובה בשגרה היומיומית המאתגרת, וכמובן בדרך מופלאה להודות להם על התרומה הרבה שלכם לחברה.

4. אירוע ערב בשרים פרטי שובר שגרה

האמת היא שלא תמיד צריך סיבה למסיבה – אם אתם רוצים להנות עם האנשים שאתם אוהבים באירוע חגיגי ומיוחד, ערב בשרים מפואר וביתי לגמרי יכול לעשות את העבודה.

אז כמה כל התענוג הזה של ערב בשרים פרטי בבית עולה?

  • האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. המחיר מושפע מכמות הסועדים, סוג הבשרים וכמות הבשרים, שילוב יינות ומשקאות חריפים בסעודה וכמובן – הניסיון של השף. המחיר הסטנדרטי לערב בשרים ביתי לעשרה אנשים עומד על אזור ה-400-600 ש"ח לסועד וכשמדובר באירוע חבר ל-20-30 סועדים, המחיר עומד על 2000 עד 5000 ש"ח לאירוע כולו. ככל שישנם יותר מוזמנים לאירוע, המחיר פר בן אדם יורד בצורה משמעותית ומדובר בשיקול שחשוב לקחת בחשבון בגיבוש רשימת המוזמנים.
  • בנוסף, ערב בשרים ביתי וחגיגי שמתקיים באמצע השבוע, זול משמעותית מזה המתקיים במהלך סוף השבוע – קחו את זה בחשבון בבחירת תאריך המאורע.

קצת עלינו ערב בשרים פרטי בבית – מביאים את ערב הבשרים עד אליכם לבית הפרטי.

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים שאוכל איכותי וטוב זה הדרך הטובה ביותר לשדרג את האירוע המיוחד שלכם, להוסיף לו נופח מופלא ולהפוך אותו לפשוט בלתי נשכח. לערב בשרים בבית האהוב שלכם יש את היכולת להוסיף אווירה מרשימה ומופלאה לאירוע שאתם מתכננים ואם אתם שואלים אותנו – מדובר בדרך מצוינת לשדרג את החגיגות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לחשוב ביחד, לתהות ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותים שאנחנו מציעים לטובת גיבוש ערב בשרים ביתי, חגיגי ומפואר. שיהיה לכם המון בהצלחה ובעיקר, בתאבון!

שאלות נפוצות על ערב בשרים פרטי בבית

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על ערב בשרים פרטי בבית. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של ערב בשרים פרטי בבית משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של ערב בשרים פרטי בבית לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »