טעים באירוע » סוגי שף בשרים » קייטרינג על האש – מה המחיר להזמנת קייטרינג על האש?

קייטרינג על האש – מה המחיר להזמנת קייטרינג על האש?

קייטרינג על האש הכי ישראלי שיש

האמת היא, שכולנו אוהבים על האש. ממנגלים אנחנו נהנים לא רק ביום העצמאות אלא גם בבילוי בסופי השבוע עם החברים הקרובים אלינו, ביציאות למסעדה הבשרית השכונתית ובתבשילים היומיומיים שאנחנו מכינים לעצמנו ולמשפחה.

האזינו לכתבה

במילים אחרות, למנגל ולבשר מעושן בכלל, יש מקום קרוב בלב שלנו בשגרה הפשוטה שלנו. ואם אנחנו כל כך אוהבים את המנגל – למה שלא נשלב על האש גם באירועים קצת יותר מפוארים?

קייטרינג-על-האש

קייטרינג על האש הפך בשנים האחרונות לאלטרנטיבה חזקה ופופולארית במיוחד לבישול הביתי עבור אירועים גדולים, חגיגיים ומפוארים. המטבח של הקייטרינג מציע בישול והכנה של מגוון בשריות בטעמים חזקים ושירותי הגשה של הכיבוד עד לשולחנות הסועדים. אז מה הופך את קייטרינג העל האש לכל כך מיוחד?

1. קייטרינג על האש באווירה וטעמים ביתיים

בתכלס, כולנו אוהבים מנגל. המנגל לוקח חלק משמעותי במטעמים שאנחנו נהנים מהם ביומיום וגם בטעמים שאנחנו מכירים מהבית של ההורים שלנו. במילים אחרות, למנגל יש טעם של ילדות, של בית ושל ישראליות אמיתית. אם אתם רוצים ללכת על כיבוד שכולם אוהבים, בלי שמץ של תחכום או יומרה – קייטרינג על האש לגמרי יכול להתאים. 

2. קייטרינג על האש נותן תחושה של אווירה יוקרתית ומפוארת

צורת ההגשה המפוארת של הקייטרינג לצד המטעמים הממכרים והמפוארים, הופכים את הקייטרינג לאטרקציה של ממש. קייטרינג שמנוהל על ידי מטבח איכותי וחזק, יאפשר לכם להנות מאווירה יוקרתית ומפוארת שתוסיף נופח ייחודי לאירוע. תהיו בטוחים שהאורחים יהנו מהמטעמים והאווירה. 

3. כולם אוהבים על האש

בתיאום מראש מול המטבח, ניתן למצוא פתרונות עבור בעלי העדפות קולינריות כאלה ואחרות – סכרתיים, בעלי אלרגיות וטבעונים וצמחוניים יזכו למענה. כיום יש מגוון אלטרנטיבות לחובבי המזון מן הצומח, בינהן נקניקיות טבעוניות, המבורגרים טבעוניים איכותיים, תבשילי סייטן וטופו עם ירקות על הגריל. אז נכון, קייטרינג על האש הוא לא אידיאלי לקהל יעד שמורכב כל כולו מטבעוניים – אבל הוא לחלוטין יכול להתאים גם לאורחים שכאלה. 

4. ישנם מגוון טעמים מיוחדים וטעימים בקייטרינג על האש

אולי הכי חשוב – האוכל הוא פשוט טעים. כשמדובר באירוע, לא משנה עד כמה האורחים מגיעים בראש טוב ועד כמה האולם מושקע ומפואר – כשאין אוכל טוב, זה פשוט לא זה. אם אתם רוצים ללכת על אוכל מפנק, ממכר וטעים במיוחד, קייטרינג על האש הוא לגמרי מה שאתם צריכים.  קייטרינג על האש הוא קליל וחוסך לנו זמן והשקעה רבה

5. חוסך מאמץ רב וזמן קייטרינג העל האש קליל וטעים

כשמדובר באירועים גדולים, בישול עבור כל האורחים הוא משימה מורכבת של ממש. גם אם אתם השפים של המשפחה, קשה להכין ארוחה גדולה ומפוארת עבור עשרות עד מאות אנשים. תאפשרו לעצמכם לעסוק בתכנוני החגיגה, בזמן שאנחנו כבר נדאג שכל אורחי האירוע יצאו שבעים ומסופקים. 

לאלו אירועים נרצה להביא את הקייטרינג על האש?

האמת היא שקייטרינג על האש יכול להתאים כמעט לכל אירוע שעומד על הפרק, בתנאי שמרבית משתתפי האירוע הם חובבי בשר אמיתיים. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה אירועים בהם קייטרינג על האש יכול להתאים. 

1. מסיבת רווקים ורווקות בשילוב קייטרינג על האש

דרך מצוינת לשדרג את מסיבת הרווקים של החבר הקרוב שלכם, היא לפרגן לו בקייטרינג על האש. לאף אחד בחבורה כנראה לא יהיה כוח להתעסק בהכנת המטעמים לחגיגות ועדיין, חשוב להנות מאוכל איכותי וטוב באירוע כל כך מיוחד – תפרגנו לו ולכם ותהנו מהמנגל הכי איכותי שאכלתם אי פעם. 

2. יום הולדת מפוארת לחובב בשרים בסגנון קייטרינג על האש

אם אבא שלכם מת על בשרים או שהחבר הקרוב אליכם לא מסוגל לסגור שבת בלי איזה מנגל – למה שלא תפרגנו לחובב הבשרים שאתם אוהבים בקייטרינג על האש ביום ההולדת שלו? מדובר בדרך מופלאה לעשות לחובב הבשרים הרבה שמח על הלב ולפנק אותו לא רק באוכל איכותי וטוב, אלא גם בטיפים של ממש למנגל הבא ואפילו לביקור הבא במטבח. הטעמים החדשים, המנות המפנקות והאווירה המיוחדת יוסיפו נופח מהנה ומפואר לחגיגות ויהפכו את המסיבה לבלתי נשכחת. 

3. קייטרינג על האש לברית

לזוג ההורים הטריים בימים הראשונים שלאחר הלידה, אין כמובן כוח להתעסק בבישולים לברית המפוארת של הבן האהוב שלהם ועדיין, האורחים צריכים להנות מאוכל טוב ואיכותי. קייטרינג על האש לברית הפכה לאלטרנטיבה חזקה כיום, שחוסכת הרבה זמן ומאמץ להורים, שהם צריכים להשקיע בבן האהוב שלהם. 

4. אירוע גיבוש לחברה בשילוב מטעמים של קייטרינג העל האש

אם אתם מחפשים דרך מיוחדת להגיד תודה לעובדי החברה, אירוע גיבוש לגמרי יכול לעשות את העבודה. באירוע הגיבוש העובדים יוכלו להנות מכיבוד איכותי וטעים, אווירה ייחודית ומפוארת וסביבה מהנה ונעימה. באופן כזה העובדים יצרו חוויות משותפות, יהנו מרגיעה קלה מהשגרה ויהנו מחברויות וקשרים חדשים.

5. חתונה בסגנון חופשי וקליל – על האש

קייטרינג על האש יכול כמובן ללא ספק להתאים גם לאירוע חגיגי כמו חתונה. אם הזוג המפואר אוהב בשרים איכותיים ויודע להנות מאוכל איכותי וטוב – שילוב של קייטרינג על האש בחגיגות לגמרי יכול להתאים. מדובר בדרך מצוינת לאפשר לאורחי האירוע להנות מאוכל ממכר ומפנק ולחסוך לעצמכם על הדרך הרבה זמן ומאמץ שעדיף שתשקיעו בתכנונים האחרים של האירוע. 

מהם המחירים של קייטרינג העל האש כיום?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת – תמחור של קייטרינג על האש הוא לא קבוע. התמחור מושפע ממגוון פרמטרים בינהם כמות סועדים, מגוון המנות, איכות הבשרים, שילוב של תוספות ומשקאות וכמובן – המוניטין החיובי שהמטבח צבר במרוצת הזמן.

עם זאת, מחיר סטנדרטי לקייטרינג על האש עומד על מאה חמישים עד אזור המאתיים חמישים שקלים לסועד. כשאתם מבצעים השוואת מחירים בין מטבחים שונים קחו בחשבון לא רק את הצעת המחיר אלא גם את מה שהתמחור כולל בתוכו – לא פעם תמחור יקר יותר יתבטא בכמות מגוונת יותר של מנות או בשרים איכותיים יותר. 

איך בוחרים את מטבח קייטרינג העל האש האיכותי ביותר בשוק?

מציאה של מטבח שמציע שירותי קייטרינג על האש היא לא עניין יותר מידי מסובך – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה גדולה של מטבחים שרק מחכים לסייע לכם בחגיגה הקרובה. עם זאת, מציאה של מטבח איכותי היא כבר קצת יותר מאתגרת. כשאתם מתלבטים בין המטבחים השונים, קחו בחשבון לא רק את הצעת המחיר, אלא גם המוניטין של המטבח והביקורות החיוביות שקיבל במרוצת הזמן. בנוסף, וודאו שיש לכם חיבור אישי נעים עם המטבח ושאתם מרגישים בנוח להתייעץ עם אנשים הצוות, להציע רעיונות ולהתלבט. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שההיבט הקולינרי של האירוע יהיה על הצד הטוב ביותר.

קצת עלינו – צוות מקסים עם שירות ואוכל מדהים

אנחנו בטעים באירוע מאמינים ביכולת של מטעמים מצוינים לשדרג כל חגיגה או אירוע. אם אתם מחפשים קייטרינג על האש איכותי ולא מוכנים להתפשר על מחיר ושירות – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, להתייעץ ולחשוב ובמידת הצורך גם להיעזר בשירותי קייטרינג העל האש שאנחנו מציעים לקהל הרחב. שיהיה לכם המון בהצלחה ותהנו!

שאלות נפוצות על קייטרינג העל האש

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על קייטרינג העל האש. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של קייטרינג העל האש משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של קייטרינג העל האש לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »