טעים באירוע » סוגי שף בשרים » שף פרטי עד הבית – מה זה ומה המחיר לשף פרטי עד הבית?

שף פרטי עד הבית – מה זה ומה המחיר לשף פרטי עד הבית?

אוכל שמגיע עד הבית מקרב לבבות

זה לא סוד שלאוכל יש השפעה משמעותית עלינו, על מצב הרוח שלנו ועל הקשר שלנו עם האנשים שאנחנו אוהבים. באמצעות אוכל ניתן להביע חיבה ואהבה וגם להרגיש תחושה אמיתית של בית. הניחוחות של האוכל מבית ההורים מעלים בנו זיכרונות מתוקים שמלווים אותנו עד היום גם בחיים הבוגרים שלנו, בכל מנה שאנחנו טועמים.

האזינו לכתבה

חשיבות האוכל לא מורגשת רק בשגרה היומיומית אלא גם באירועים שוברי שגרה כמו יציאה למסעדה עם חברים, להביא שף פרטי עד הבית ,ארגון של ארוחה זוגית רומנטית ועוד. כשמדובר באירוע חגיגי ומהודר של ממש, לשילוב של אוכל איכותי חשיבות גדולה במיוחד בשדרוג של האירוע והקנייה של אווירה יוקרתית, נעימה ומיוחדת. האוכל הנכון יכול לשדרג את האירוע בכמה רמות וכמובן לאפשר לבאי האירוע לצאת ממנו מסופקים ושבעים.

מה היתרונות של השכרת שף פרטי עד הבית?

אם אתם מארגנים עכשיו אירוע גדול למספר רחב של משתתפים, אתם כנראה מתלבטים בין האפשרויות הקולינריות השונות שעומדות על הפרק. האפשרות הראשונה והמורכבת ביותר היא כמובן לדאוג להכנת האוכל בעצמכם. מדובר בפתרון בעייתי עבור אלו מאיתנו המתקשים במטבח, וכשמדובר בבישולים עבור קבוצת אנשים גדולה – באתגר של ממש גם עבור השפים המשפחתיים. אפשרויות נוספות הן היעזרות בקייטרינג, דוכני שוק או כמובן – השכרה של שף פרטי. כיום, כל אדם שמעוניין בכך יכול להיעזר בשירותיו של שף מקצועי ואיכותי, שיגיע עד למתחם האירועים או הבית וידאג לבשל את הארוחה ואף לדאוג לניקוי הכלים בסיומה.

אז מה הופך את הזמנת השף הפרטי לאירוע לכזה מיוחד?

1. השכרת שף פרטי מוסיף אווירה יוקרתית

השף שמגיע לאירוע מבשל במקום את כל האוכל – מדובר בדרך ייחודית להוסיף אווירה מופלאה ואלגנטית לאירוע המפואר שאתם מתכננים. תוכלו להתבונן בשף מבשל את המטעמים, להתעניין ולהפתיע אותו בשאלות או פשוט להנות מהאוכל המדהים שהוא מבשל.

2. שף פרטי עד הבית פתרון אקולוגי לסביבה

לעומת קייטרינג בו מסיעים את האוכל ממקום למקום בכלי פלסטיק חד פעמיים מזהמים ומלכלכים במיוחד, השף מארגן את האוכל שלו במקום ולא מסיע אותו במכולות. באופן כזה לא רק תהנו מאוכל טעים וטרי יותר אלא גם תשמרו על הסביבה.

3. מגוון אפשרויות מגיעות עם השף פרטי

כשמדובר בשף פרטי שמגיע אליכם הבייתה – מגוון האפשרויות הוא עצום. תוכלו להנות ממבחר עשיר של מטעמים בשלל סגנונות קולינריים ולהפתיע את עצמכם בטעמים חדשניים שמעולם לא חשבתם שתוכלו לחוות. מדובר בחוויה מיוחדת וככזו – אחת שלא תשכחו בקרוב.

4. התאמה אישית של תפריט השף הפרטי

כשמדובר באירועים מפוארים, לא פעם אנשים בעלי מגבלות בריאותיות, אלרגיות והעדפות קולינריות חוששים שלא ימצאו את מקומם במתחם המזון. כשמדובר בשף פרטי, זה לא ממש בעיה – תתייעצו עם האורחים בנוגע להעדפות הקולינריות שלהם מבעוד מועד, ותעדכנו את השף. ביחד תוכלו לחשוב על פתרונות עבור הרגישויות וההעדפות השונות – תהיו בטוחים שכל אורחי האירוע יהיו מרוצים.

5. הזמנת שף פרטי חוסך הרבה עבודה

ארגון של אירוע לא פעם דורש בעצמו גם ככה מספיק השקעה – תחסכו לעצמכם לפחות את ההשקעה הקולינרית שהאירוע דורש. בזמן שאתם תדאגו לחלוקת ההזמנות, סגירה על אולם האירועים ותכנון פרטי האירוע – השף כבר ידאג לתיאבון של האורחים.

באלו אירועים יכול להתאים שף פרטי לבית?

שף פרטי יכול להשתלב במגוון עשיר של אירועים. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה אירועים בהם שילוב של שף יכול לשדרג את החגיגה בכמה רמות.

1. בסעודת חתונה לעשרות עד מאות אורחים מתאים שף פרטי

אם אתם מארגנים אירוע מפואר לכבוד חתונה, בר מצווה או יום הולדת עגול של קרוב משפחה – שילוב של שף פרטי בחגיגה יכול לשדרג את האירוע בכמה רמות. השף ידאג להוצאה של מנות איכותיות במיוחד ויגרום לאווירה הקולינרית להיות מפוארת ומרשימה. 

2. בשביל ארוחה זוגית אינטימית מושלמת השכרת שף פרטי

אם אתם מחפשים דרך מיוחדת לחגוג את יום הנישואין או לציין את יום האהבה – למה שלא תזמינו שף פרטי? שף פרטי איכותי יכול להוסיף אווירה מיוחדת לחגיגה הרומנטית האישית שלכם ולהפוך אותה לכזו שלא תשכחו לעולם.

3. בשביל בר מצווה חגיגית השכרת שף פרטי

אם אתם רוצים להפוך את בר המצווה של הילד שלכם לאירוע יוקרתי ומפואר – שילוב של שף פרטי בחגיגות היא דרך מצוינת לעשות את זה. השף הפרטי יבחר במנות שהילד האהוב שלכם אוהב וכמובן, במנות מגוונות נוספות שיתאימו לקהל המוזמנים הרחב. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שכל אחד ימצא את מבוקשו ויצא מהאירוע שבע ומסופק. בתאבון!

4. השכרת שף פרטי לאירוע חגיגי

דרך מצוינת לפנק את העובדים ולהגיד להם תודה על העבודה הקשה שלהם, תהיה כמובן לארגן אירוע למשרד. שדרוג החגיגות עם שף פרטי תאפשר לעובדי החברה שלכם להנות מאווירה מיוחדת ומטעמים עם טעמים עשירים ולא נשכחים.

האם הבית שלי יכול להתאים לשף פרטי?

אנשים לא פעם נוטים להמעיט בערך של המטבח הביתי שלהם שלא לצורך. ניתן בקלות לשדרג את המטבח ובשילוב של ציוד הבישול הנכון להפוך אותו ליוקרתי ונוח למדיי. כשאתם מתלבטים אם המטבח הביתי שלכם מתאים לאירוע חשוב שתשאלו את עצמכם כמה שאלות מכווינות בינהן שיקולים כמו האם המטבח מאובזר כמו שצריך, מרווח במידה הנכונה והאם יש בו מקום אחסון למרכיבים והציוד שהשף מביא ביחד איתו. תוכלו להתייעץ עם השף הפרטי, להתלבט איתו ובמידת הצורך למצוא דרך יצירתית לפתור את הבעיות שעולות. בסופו של דבר זה המקצוע שלו והמיומנות שלו – תנו לו להחליט בעצמו אם המטבח כשר לעבודה.

אז כמה כל התענוג של שולחן שף פרטי הזה עולה?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת – מחיר של שף פרטי מושפע מהמוניטין שלו, כמות הסועדים בארוחה וכמובן, חומרי הגלם בהם נעשה שימוש בתבשילים. מחיר סטנדרטי של שף פרטי לארוחה זוגית יכול לעמוד על אלף עד אלפיים שקלים ולארוחה זוגית בין מאה חמישים עד חמש מאות שקלים. כשאתם מתלבטים בין השפים השונים שעומדים על הפרק אל תשוו רק את הצעות המחיר אלא גם את מה שהצעת המחיר כוללת מבחינת היקף הארוחות, מורכבות התבשילים והמוניטין החיובי האישי שלו. אז נכון, שפים שצברו ביטחון וקהל לקוחות מרוצים יהיו יקרים יותר ובצדק – אבל לא פעם, גם שפים בתחילת דרכם יכולים להיות מצוינים.

קצת עלינו – השכרת שף פרטי דרך צוות "טעים באירוע"

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת של האוכל לקרב בין אנשים ברגעים השמחים בחיים שלהם. אם אתם מחפשים שף פרטי לאירוע שלכם שיעניק לכם אוכל איכותי, טעים ומגוון בשירות אישי ונעים ועל הדרך, יעניק לכם מחיר אטרקטיבי – יכול להיות ששווה לכם להיעזר בשירותי השף הפרטי שלנו. השפים שלנו מקצועיים בעולם הקולינרי ומכירים את המטבח יותר טוב מאת כף ידם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, להתייעץ ולחשוב ובמידת הצורך – גם להיעזר בשפים שלנו. מאחלים לכם אירוע מהנה והמון בהצלחה!

שאלות נפוצות על שף פרטי עד הבית

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שף פרטי עד הבית. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שף פרטי עד הבית משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שף פרטי עד הבית לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »