טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק כשר למהדרין – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק כשר למהדרין?

שולחן שוק כשר למהדרין – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק כשר למהדרין?

טבלת מחירים של שולחן שוק כשר למהדרין

כמות סועדים לשולחן שוק כשר למהדרין מחיר לסועד לשולחן שוק כשר למהדרין
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק כשר למהדרין מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק כשר למהדרין?

למי מאיתנו שיצא כבר לארגן אירועים גדולים וחגיגיים, הקושי לארגן מזון לכל האורחים מוכר מקרוב. כשמדובר באירוע של כמה עשרות עד מאות אנשים, גם עבור השפים המשפחתיים שלנו המטבח הביתי פשוט לא מצליח לעמוד בעומס. הבישול מאתגר, מתיש ולא מספק – חלק מהתבשילים לא מוכנים, אחרים נשרפים ואנחנו נותרים מותשים ועייפים.

האזינו לכתבה

פורמט ייחודי ומעניין שהגיח לעולם בשנים האחרונות ותפס תאוצה הוא שולחנות השוק ובפרט שולחנות שוק כשרים למהדרין. שולחן שוק כשר למהדרין הוא שירות שמטבחים רבים מציעים שכולל הכנה של האוכל הכשר, שינוע שלו למקום האירוע וארגונו על שולחן יוקרתי, איכותי ואטרקטיבי. אז מה הופך את שולחן השוק הכשר לכל כך מיוחד?

שולחן-שוק-כשר-למהדרין-1

שולחן שוק הכשר למהדרין עשיר בטעמים

בתכלס, אירוע בלי אוכל הוא לא אירוע שלם. אם אתם מחפשים דרך ייחודית לפנק את האורחים שלכם, לאפשר להם להנות מהאירוע ואפילו גם להרשים אותם – שולחן שוק כשר למהדרין היא דרך מצוינת לעשות את זה. שולחן השוק יכיל מבחר מגוון של מזונות שונים שיתאימו לקהל הרחב ויותירו את כל המוזמנים מסופקים, שבעים ושמחים עד סוף האירוע.

1. לשולחן שוק הכשר למהדרין צורת הגשה מרשימה

נהוג לומר שאנשים רבים נוטים "לאכול עם העיניים" והאמת היא שזה לא ממש מפריע. אוכל חייב להיות מוגש באופן אסטטי ונעים לעין ואי אפשר להתפשר על פחות. שולחנות שוק יגישו את המטעמים השונים בצורת הגשה חגיגית. האוכל יאורגן על שולחן השוק באופן מגוון ונעים שיאפשר לאורחים להנות מהמבחר בקלות ובהנאה. הגישה לשולחן תהיה נעימה ונוחה עבור אורחי האירוע וההצגה הגלויה של האוכל תאפשר להם להיחשף לכל סוגי המזון השונים ולא לפספס אף לא מנה.

2. שולחן שוק הכשר למהדרין בהתאמה אישית

בין אם יש לכם במשפחה בעלי רגישויות או בעלי העדפות קולינריות – תוכלו להיות בטוחים שניתן למצוא מענה. בתכנון שולחן השוק חשוב לקחת בחשבון את המגבלות הקולינריות של אורחי האירוע ולוודא שהם יוצאים מסופקים מהחגיגות. ביחד עם המטבח ניתן לחשוב על אלטרנטיבות שיכולות להתאים לכל האורחים ולהיות בטוחים שכל אחד ואחד מהם יצא שבע.

3. השולחן שוק הכשר למהדרין זול וחסכוני

אז נכון, אוכל קנוי הוא כמובן יקר יותר מאוכל ביתי שתכינו בעצמכם. עם זאת, שולחן השוק הוא אלטרנטיבה זולה ומצוינת ביחס לשירותי הקייטרינג היקרים. כשמדובר בקייטרינג הלקוח נדרש לשלם לא רק על האוכל אלא גם על שירותי הגשה ומלצרות. כיוון שהאורחים כשמדובר בשולחן שוק מגישים את האוכל לעצמם – צפוי להיחסך לכם לא מעט כסף. כיוון שהתקציב הוא חלק משמעותי מהעניין כשמדובר באירוע גדול, מדובר בהיבט שחשוב מאוד לקחת בחשבון.

4. וחשוב לא פחות – שולחן השוק כשר למהדרין חוסך הרבה עבודה

בתכלס, ארגון של אירוע גדול דורש מאיתנו בלי סוף תכנונים, התארגנויות והכנות – תחסכו לעצמכם לפחות את הבישולים! באמצעות שולחן שוק כשר למהדרין תוכלו להנות מהאוכל הכי טעים שיש, צורת הגשה איכותית ולחסוך לכם כאב ראש גדול. כך תוכלו להתפנות להתעסק בהיבטים חשובים נוספים של האירוע, כשהראש שלכם נקי.

שולחן שוק כשר למהדרין

מה חשוב לקחת בחשבון כשמדובר בשולחן שוק כשר למהדרין ?

אז נכון, השולחן השוק הכשר זהה במרבית ההיבטים שלו לשולחן שוק רגיל מן המניין. עם זאת, יש כמה דברים קריטיים כשמדובר בשולחן שוק כשר למהדרין שפשוט חשוב לקחת בחשבון. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו כמה נקודות ששווה להתייחס אליהן.

1. חותמת הכשרות של שולחן השוק הכשר למהדרין

המובן מאליו הוא כמובן חותמת הכשרות. אם אתם רוצים ללכת על אירוע כשר למהדרין, חשוב שתוודאו שלמטבח יש הכשרה פורמלית ומוכרת. מטבח בעל תעודת כשרות כולל חומרי גלם כשרים, ציוד מטבח וכלי הגשה כשרים והוא בעל עובדים עם הידע המתאים והראוי לסייע לכם בתכנון האירוע.

2. סוג התפריט המדובר המתאים לשולחן השוק הכשר למהדרין

פרמטר משמעותי נוסף שחשוב לקחת בחשבון, הוא כמובן סוג התפריט. לפני שאתם מתחילים בתכנון פרקטי של המנות תידרשו להחליט אם מדובר בשולחן בשרי, חלבי או פרווה. הדבר מושפע מגודל האירוע, המרכזיות של הארוחה כחלק מהאירוע וההעדפות האישיות של המתכננים.

איזה שולחנות שוק כשרים למהדרין עומדים על הפרק?

שולחן שוק יכול להכיל את סוגי המזון שעולים לכם על הדעת ובכל זאת בשביל לסבר לכם את האוזן, ריכזנו עבורכם כמה שולחן שוק בסיסיים שכנראה שווה לכם להכיר.

1. שולחן שוק כשר למהדרין בשרי

בשולחן שוק בשרי כשר למהדרין ניתן להגיש את מגוון סוגי הבשרים שאתם והמשפחה האהובה שלכם אוהבים. יכול להיות מדובר בשולחן שניצלים, המבורגרים או על האש ואפילו של בשרים איכותיים שאתם אוהבים. חשוב להקפיד שהבשר שמובא לאירוע הוא כמובן בעל חותמת כשרות מוכרת. כמובן, כשמדובר בשולחן שוק בשרי, הקינוחים בהתאם צריכים להיות פרווה, דבר שחשוב לקחת בחשבון. עם זאת, בעולם הקולינרי של היום ישנם מגוון קינוחים נטולי חלב בעלי מבחר עשיר של טעמים שיכולים לתת לכם מענה.

2. שולחן שוק כשר למהדרין חלבי

שולחן שוק חלבי כשר למהדרין היא אופציה מצוינת לאירועים שמתקיימים בשעות הצהרים המוקדמות או המאוחרות, בהן הקונספט הבשרי מתאים מעט פחות. ניתן להגיש בשולחן השוק הבשרי מאפים, פשטידות, פלטת גבינות, עוגות ומתוקים והרשימה עוד ארוכה. כשמדובר בשולחן חלבי ללא ספק ניתן להשקיע יותר בקינוחים ומדובר באופציה מצוינת עבור שומרי כשרות.

3. שולחן שוק פרווה שכולו כשר למהדרין

שולחן שוק פרווה לא מכיל מוצרי חלב או מוצרי בשר ומדובר באלטרנטיבה נהדרת לא רק עבור שומרי הכשרות שביננו אלא גם מקפידי התזונה הטבעונית. בשולחן שוק פרווה ניתן להגיש מאפים, קישים ללא מרכיבים מהחי, ירקות עם מטבלים, מגוון עשיר של קטניות וסלטים. מדובר בשולחן שללא ספק דורש יצירתיות על מנת לשמור על רמה אבל ללא ספק ניתן להגיע לשולחן עשיר ואיכותי.

4. איך אני מוצא מטבח שמציע שולחנות שוק כשרים למהדרין?

מציאה של שולחן שוק כשר למהדרין היא לא באמת יותר מידי מסובכת – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה ענקית של מטבחים שיותר מישמחו לעזור. עם זאת, חשוב בבחירת המטבח לבחון את תעודת הכשרות בביקור בבית העסק והתנהלות המקום על מנת להתרשם מכשרות המטבח. בנוסף, חשוב לא פחות לבצע השוואת מחירים בין המקומות השונים, להתרשם מהתפריט ולוודא שמדובר באנשים שאתם נהנים לעבוד מולם ואתם סומכים עליהם.

6. אז מה המחיר של שולחן שוק כשר למהדרין?

  • האמת היא שאין תשובה מדויקת נכונה אחת לשאלה הזאת. תמחור שולחן שוק מושפע מכמות הסועדים, סוג המזון המוגש, מגוון המנות וכמובן – המוניטין של המטבח שלוקח חלק משמעותי בתמחור. עם זאת, מחיר סטנדרטי של שולחן שוק כשר למהדרין עומד על אזור המאה שקלים לאדם וכשמדובר בכמות גדולה של מוזמנים, המחיר לנפש כמובן יורד.
  • אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים בחשיבות של אוכל באירועים מרגשים וחגיגיים שאנחנו מציינים עם האנשים שאנחנו אוהבים. אם אתם מחפשים מטבח שיעניק לכם טעמים מבית וירגש אתכם, יעניק לכם יחס אישי וגם על הדרך הצעת מחיר מצוינת – יכול להיות שאנחנו המטבח המושלם עבורכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לחשוב ולהתייעץ ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי שולחן השוק הכשר למהדרין שלנו. בהצלחה

שאלות נפוצות על שולחן שוק כשר למהדרין

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק כשר למהדרין. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק כשר למהדרין משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק כשר למהדרין לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »