טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק שניצל – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק שניצל?

שולחן שוק שניצל – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק שניצל?

טבלת מחירים של שולחן שוק שניצל

כמות סועדים לשולחן שוק שניצל מחיר לסועד לשולחן שוק שניצל
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק שניצל מחיר בהתאמה אישית

כולנו אוהבים שניצל

שניצל מזכיר לנו טעמי ילדות נשכחים וגם היום בתור אנשים מבוגרים, מדובר במאכל לאומי ממכר, אהוב במיוחד שאנחנו יכולים להנות ממנו בכל מצב בשגרה היומיומית שלנו.

האזינו לכתבה

אנחנו מכינים שניצלים לילדים שלנו, לפעמים אוכלים שניצל במסעדה או בדוכן שכונתי – למה לא להנות ממנו גם בחגיגה עם המשפחה והחברים?

תכנו של אירוע לא פעם יכול להיות מסובך ומאתגר, במיוחד בהיבט הקולינרי – קשה למצוא אוכל שילדים ומבוגרים אוהבים, מאתגר למצוא אוכל שמתאים להעדפות הקולינריות של כולם והאמת היא שגם קשה לבשל כל כך הרבה אוכל. שולחן שוק שניצל בא לתת מענה פשוט לבעיה המורכבת הזאת – המטבח מכין עבורכם את התבשילים, משנע אותם אל מתחם האירוע ואת אלה, מסדר באופן אלגנטי ונעים לעין על שולחן מסודר ויוקרתי. אז מה הופך את שולחן שוק בסגנון שניצלים לכל כך מיוחד?

שולחן-שוק-שניצל

אוכל שכולנו אוהבים בשולחן שוק השניצל

כשאנחנו מנסים לארגן אירוע למשפחה ולחברים, אחת הבעיות המורכבות ביותר בהיבט הקולינרי היא למצוא תבשילים שכולם אוהבים. לשניצל יש טעמים פשוטים מבית, שכולנו מכירים מקרוב משנות הילדות שלנו ואוהבים לאהוב. אם תהנו משולחן שוק שניצל, תוכלו להיות בטוחים שכל הסועדים יהנו מהחגיגות ויצאו שבעים ומסופקים.

1. שולחן שוק שניצל מתאים גם לילדים

לילדים יש העדפות קולינריות שונות משל מבוגרים – הם מעדיפים ללכת על טעמים פשוטים יותר, עדינים וכאלה שהם לא יותר מידי מורכבים. שניצלים כמובן מדהימים עבור המבוגרים, אבל אם יש ילדים מוזמנים לאירוע – תהיו בטוחים שגם הם יהנו מהארוחה.

2. על שולחן השוק שניצל יש כיבוד קליל ומספק

אם אתם רוצים מצד אחד להציע כיבוד מספק וחגיגי לאירוע ומצד שני, לא להפוך את האירוע לסעודה כבדה של ממש – שולחן שוק שניצל יכול לעשות את העבודה. מדובר בכיבוד קליל וכיפי, שלא יכביד את כולנו וישאיר אותנו מותשים בסיום הארוחה.

3. שולחן השוק שניצל הכי ביתי שיש

לאוכל ביתי יש מקום חם בלב שלנו, לעיתים יותר מאשר לאוכל יוקרתי ומפונפן. אם אתם אנשים של טעמים פשוטים מבית ויודעים להנות מאוכל פשוט, טוב וטעים, שלא דורש תחכום – סיכוי לא רע ששילוב של שולחן שניצלים הוא בדיוק מה שאתם צריכים באירוע.

4. שולחן השוק שניצל חסכוני ומשתלם

אם אתם מתלבטים בין אלטרנטיבות שונות לאוכל הביתי בתכנון האירוע, כנראה שגם ההיבט הכלכלי הוא דבר שחשוב לקחת בחשבון. שולחן שוק לעומת קייטרינג בא במחיר אטרקטיבי הרבה יותר מסיבה פשוטה אחת – כיוון שמדובר בהגשה בסגנון בופה, נחסך הרבה כוח אדם על מלצרים ואנשי צוות שנדרשים להגשה של התבשילים עד לכל אחד מהאורחים. נוסף על כך שההגשה בסגנון בופה חוסכת לא מעט כסף עבור המארגנים, היא גם הרבה יותר חוויתית בשביל האורחים, שנהנים מהאוכל באופן כזה בהיבט משמעותי נוסף.

5. שולחן השוק שניצל חוסך הרבה עבודה

חשוב לא פחות – העבודה. אלו מאיתנו שכבר יצא להם לארגן אירועים מרובי משתתפים מכירים את האתגר מקרוב – הכנת כמויות האוכל הענקיות, ההסעה שלהם לאירוע וארגונם על השולחן דורשים כמות לא סבירה של עבודה והשקעה. עדיף שאת הזמן שלכם תנצלו עבור תכנון ההיבטים הנוספים של האירוע, שדורשים השקעה משמעותית לא פחות – אנחנו בינתיים נדאג לכך שהאורחים יצאו מהאירוע שבעים ומסופקים, בהתחייבות.

מה שולחן שוק שניצל כולל?

שולחן שוק שניצל

1. גולת הכותרת של שולחן השוק שניצל – שניצלים

כשמו כן הוא, גולת הכותרת של שולחן שוק שניצל הוא כמובן השניצלים. השניצלים הם קריספיים, טריים במיוחד, עסיסיים ועשירים בטעמים. חשוב לבחור במטבח איכותי שיכין את השניצלים על המקום בשביל שהם לא יאבדו מהטריות המיוחדת שמאפיינת אותם ממש ברגע ההכנה.

2. תוספות חמות וקרות בנוסף לשולחן השוק שניצל

האמת היא ששניצל לא יורד חלק בגרון בלי איזה תוספת שמחממת את הלב. את השניצלים ניתן להגיש ביחד עם תפוחי אדמה, צ'יפס, אורז, קוסקוס, סלטים ומגוון תוספות נוספות. חשוב ללכת על מגוון עשיר של תוספות שיתאימו לכל אורחי האירוע. בנוסף, קונספט אחר יהיה להפוך את שולחן השניצלים לאירוע סנדוויצ'ים – כל אורח יוכל ליצור את סנדוויץ' השניצל המפנק שלו בעצמו ולבחור מגוון תוספות וממרחים בהם ימלא את הלחמניה או החלה המפנקת.

3. קינוחים ליד שולחן השוק שניצל

אי אפשר לסיים ארוחה מבלי לדבר על קינוח – קינוח הוא מה שהופך את הסעודה שלנו לחגיגית יותר, ייחודית ומפנקת. תוכלו בתיאום עם המטבח לדאוג לשלל קינוחים מפנקים עבור אורחי האירוע בינהם קינוחים שוקולדיים עסיסיים, עוגות קרמיות מפנקות, פירות והרשימה עוד ארוכה – הכל תלוי בכם, בהעדפות שלכם וכמובן גם באורחים. את הקינוחים נהוג להגיש בשולחן שוק נפרד, אותו יש לתאם כמובן ביחד עם המטבח שאחראי על ארגון ההיבט הקולינרי של האירוע.

4. שתייה בהתאם שולחן השוק שניצל

אם אתם רוצים להוסיף לשולחן שוק שניצל של האירוע המפואר שלכם נופח ייחודי נוסף, תוכלו בתיאום עם המטבח לדאוג לשתייה קלה וכמובן לבירות, בקבוקי יין ומשקאות חריפים נוספים. כיף להנות מכוס משקה ביחד עם האוכל הביתי, האהוב והמוכר.

לאיזה אירועים שולחן שוק שניצל מתאים?

שולחן שוק שניצל מתאים כמעט לכל האירועים אך בעיקר לאירועים קטנים יותר, פשוטים וכאלה שבהם האוכל הוא לא גולת הכותרת המרכזית של האירוע. אם אתם רוצים שאנשים יצאו שבעים ומסופקים מהארוחה אבל לא כבדים, כך שיישארו להם כוחות להמשך החגיגה – סיכוי לא רע ששולחן שוק שניצל זה בדיוק מה שאתם צריכים. מדובר בשולחן חברתי שמאפשר לאורחים לזוז, להנות ולרקוד – את זה אי אפשר לקבל משולחן עמוס בבשרים כבדים אחרים.

ומה המחיר של שולחן השוק שניצל?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. תמחור של שולחן שוק שניצל מושפע מקריטריונים רבים בינהם כמות האורחים, איכות חומרי הגלם, כמות המנות התוספות והקינוחים וכמובן, המוניטין של המטבח. בצעו השוואה בין הצעות המחיר של המטבחים השונים, התלבטו בין האפשרויות השונות וקחו בחשבון לא רק את הצעת המחיר אלא גם את המטעמים שהיא כוללת – לא פעם שולחן שוק שניצל יקר יותר יהיה אחד שפשוט עמוס ביותר אפשרויות. המחיר הממוצע עומד על שלושת אלפים שקלים לשולחן שניצלים לאזור השלושים סועדים והתמחור כמובן עולה עבור כמות סועדים גדולה יותר אך במצב כזה יורד מנגד במחיר עבור כל סועד.

קצת עלינו צוות טעים באירוע – מביאים את שולחן שוק שניצל עד לאירוע שלכם

אנחנו בטעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל טוב, איכותי וביתי לקרב לבבות ולאפשר לנו להנות עם האנשים שאנחנו אוהבים ברגעים המרגשים והשמחים ביותר בחיינו. אם אתם מחפשים שולחן שוק איכותי וטוב שיהיה עמוס בטעמים מבית ולא מוכנים להתפשר על שירות איכותי ומחיר אטרקטיבי – כנראה שאנחנו בדיוק המטבח שאתם מחפשים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, להתייעץ ולחשוב ובמידת הצורך – גם להיעזר בשולחנות השוק או בפרט שולחן שוק שניצל שאנחנו מציעים. שיהיה לכם בהצלחה ותהנו!

שאלות נפוצות על שולחן שוק שניצל

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק שניצל. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק שניצל משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק שניצל לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »