טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק אסייתי

שולחן שוק אסייתי

טבלת מחירים של שולחן שוק אסייתי

כמות סועדים לשולחן שוק אסייתי מחיר לסועד לשולחן שוק אסייתי
15-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק אסייתי מחיר בהתאמה אישית

שאלתם את עצמכם איזה בחירה מבין האפשרויות השונות תהיה נכונה לאירוע שלכם? מאוד יכול להיות כי שולחן שוק אסייתי הוא יהיה שולחן השוק המושלם מבחינתכם. לשולחן שוק בסגנון אסייתי יש יתרונות רבים שלא תוכלו למצוא בשולחנות שוק מסוגים אחרים.

האזינו לכתבה

אם נכנסתם למאמר הבא סימן שאתם בהחלט שוקלים לבחור באופציה הזאת. כדי שתוכלו לעשות בחירה בלב שלם יהיה עליכם להכיר את הפלוסים שאותם הבחירה הזאת מביאה איתה. אחרי שתבינו מה שולחנות שוק אסיאתיים נותנים, תדעו מיד כי אתם על דרך המלך. מדובר על בחירה שתהפוך את האירוע שלכם להיות כזה שכולם הולכים לדבר עליו בכל מקום.

שולחן שוק אסייתי

שולחן שוק אסייתי הוא בחירה שהיא לא בחירה שגרתית

נמאס לכם לראות את אותם המאכלים כל הזמן? הגיע הזמן שתעשו בחירה שהיא לא הבחירה הרגילה שאותה עושים כולם. שולחן שוק אסייתי הוא ללא ספק שולחן שוק שונה מכל שולחנות השוק שיצא לכם לראות עד כה. לפני שהבחירה הזו גם הופכת להיות בחירה מובנת מאליה, חשוב שתבחרו בה אתם. כך תוכלו להביא לאירוע שלכם מגוון מאכלים אסיאתיים מיוחדים. האוכל האסייתי מחולק למספר מטבחים: המטבח הסיני (טיבטי, שנגחאי, סצ'ואן ועוד). מטבח תאילנדי – עם מגוון מוקפצים שמאוד אהובים לקהל הישראלי. מטבח יפני – מטבח המשלב סושי, ראמן וכו'. בקיצור בשולחן שוק שכזה ניתן למצוא מגוון רחב של מאכלים מעולים וטעימים שמקורם ממטבחים רבים ושונים באסייה, כך שהאפשרויות אינן מוגבלות. וזו בחירה שהופכת את האירוע שלכם באמת למשהו מיוחד, אחר ושונה. וזה כמובן האינטרס הראשון שאמור להניע אתכם כאשר אתם עושים בחירה של שולחן שוק או דוכני מזון לאירוע שלכם.

שולחן שוק אסייתי בשלל צבעים

יצא לכם לראות שולחנות שוק אסיאתיים? אם עדיין לא יצא לכם לראות שולחנות כאלה, מוטב כי תלכו להסתכל איך הם נראים. מדובר על שולחנות בשלל צבעים, הרי לכל מאכל אסיאתי יש את הצבע שמאפיין אותו. כאשר כל המאכלים נמצאים על אותו השולחן, מדובר על חגיגה אמיתית שלא ניתן להתעלם ממנה. שולחן שוק צריך להיות שולחן שמוסיף משהו מיוחד לנראות ולעיצוב של האירוע עצמו. אם אתם הולכים על האופציה הזו, אתם יודעים שאתם לא מתפשרים. מדובר על שולחנות שוק שיאפשרו לאורחים להתאהב בהם כבר ממבט ראשון. תזכרו כי רוב האנשים אוכלים קודם כל עם העיניים…

מגוון רחב מאוד של מנות בשולחן השוק האסייתי

המטבח האסיאתי הוא ככל הנראה אחד מהמטבחים העשירים והמיוחדים ביותר שיצא לנו להכיר. מדובר על מטבח שמכיל בתוכו מגוון רחב של מנות שונות, שכל אחת מהן יכולה להיות בשולחן שתזמינו. שולחן שוק אסייתי הפך להיות נפוץ מכיוון שהוא לא מגביל את מי שמזמין את השולחן לאירוע עצמו. תוכלו לבחור את המנות הכי שוות, כך שהשולחן יהיה עשיר בכל טוב. אם תבחרו מנות שאותן כולם אוהבים, אין סיבה שהאורחים לא יהיו מרוצים. יכול מאוד להיות כי אחרי שתתוודעו לכמות האפשרויות, תראו כי זוהי האופציה המושלמת לאירוע שלכם. אירוע שכל מי שיגיע אליו ישמח לאכול את האוכל שאותו אתם תציעו להם.

שולחן שוק אסייתי יהיה רלוונטי לכל סוגי האירועים

זה לא משנה איזה אירוע אתם מתכננים, שולחן שוק אסייתי הוא הבחירה המתאימה. הרי מדובר על בחירה שתהיה אידיאלית לכל סוגי האירועים, לא משנה מה אתם מתכננים באירוע עצמו. במקום לעשות בחירות מסוכנות שעלולות להרוס את האירוע כולו, אתם עושים כאן בחירה בטוחה. אם אתם לא סגורים על שולחן שוק שיתאים לאירוע כמו כפפה ליד, זוהי הבחירה המושלמת לכם. הרי תמיד יהיה כיף לראות שולחנות שוק אסיאתיים לאירוע. בין אם מדובר על אירוע יוקרתי או אפילו על אירוע שהוא מאוד פשוט. לכם רק נותר לבחור את המנות שאותן כולם ישמחו לקבל.

אוכל אסיאתי אהוב כמעט כל כולם

במבחן התוצאה אתם תראו כי שולחן שוק אסייתי יהיה מוצלח יותר מכל שולחן שוק אחר. הסיבה היא שמדובר על בחירה שאותה כולם ישמחו לקבל, בשונה מבחירות אחרות. שולחן שוק חלבי או שולחן שוק בשרי יכול להיות אהוב רק על חלק מהאורחים, כאן הבחירה תהיה אהובה על כולם. כמובן שיהיה עליכם לנסות לתת מבחר ענק של מנות מהן האורחים יוכלו לבחור את מה שהם אוהבים. בגלל שמדובר על תפריט כל כך עשיר לא צריכה להיות בעיה בהקשר הזה. תוכלו לבחור שולחן שוק שאותו האורחים הולכים לזכור במשך זמן רב. גם אתם תוכלו לחזור לבית כאשר תדעו כי האירוע היה מאוד מוצלח.

שאלות נפוצות על שולחן שוק אסייתי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק אסייתי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק אסייתי משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק אסייתי לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »