טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק ירקות

שולחן שוק ירקות

טבלת מחירים של שולחן שוק ירקות

כמות סועדים לשולחן שוק ירקות מחיר לסועד לשולחן שוק ירקות
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק ירקות מחיר בהתאמה אישית

כולנו נהנים מירקות טובים וטריים

הירקות לוקחים חלק משמעותי בתרבות הקולינרית הישראלית. הם טריים, טעימים ומשדרגים בקלות כל ארוחה מקטנה ועד גדולה. אנחנו נהנים לנשנש עגבניות שרי, להתפנק בסלט ישראלי איכותי בבית קפה וכמובן גם להכין סלט עמוס בטעמים לארוחת שישי עם כל המשפחה. במילים אחרות, שום ארוחה לא באמת שלמה בלי ירקות והדבר תקף כמובן, גם כשמדובר באירועים גדולים.

האזינו לכתבה

אף אחד לא באמת אוהב לחתוך ירקות – זאת עבודה מעייפת, יבשה ועבור חלק מאיתנו גם משעממת. עם מוזיקה טובה אנחנו יכולים להנות מחיתוך ירקות עבור סלט אפילו לסלט גדול למשפחה הרחבה שלנו. עם זאת, כשמדובר באירוע רב משתתפים, חיתוך הירקות היא מלאכה מאתגרת, מתישה ומעייפת על אמת. ולכן, זה לא ממש מפתיע שכיום יותר ויותר אנשים מחליטים להיעזר באלטרנטיבות לחיתוך הסלט הביתי כשמדובר באירועים רבי משתתפים.

שולחן שוק ירקות

שולחן שוק ירקות הפך לטרנד חם בשוק הקולינרי עבור אירועים גדולים וקטנים כאחד. כחלק משירות שולחן שוק ירקות, המטבח המארגן אחראי על חיתוך הירקות וארגונם על שולחן איכותי, עשיר ומפואר. באופן כזה, כל האורחים יוכלו להנות מכל הירקות שהם אוהבים, בדיוק כפי שהם אוהבים אותם.

מה הופך שולחן שוק ירקות לאיכותי?

מציאה של שולחן שוק ירקות היא לא עניין יותר מידי מסובך – חיפוש זריז בגוגל יכול להספיק בשביל למצוא מגוון מטבחים שמציעים את השירות. עם זאת, מציאה של מטבח איכותי, זה כבר עניין יותר מסובך. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה פרמטרים שמבדילים שולחן שוק ירקות רגיל, לשולחן איכותי ומפואר.

1. שולחן שוק ירקות כמובן כולל מגוון עשיר של ירקות

למגוון יש חשיבות יתרה כשמדובר בשולחן ירקות. בסופו של דבר לכל אחד יש את ההעדפות הקולינריות האישיות שלו – חלק מאיתנו מעדיפים מלפפונים או עגבניות, אחרים גמבה, בצל או פלפל. המגוון העשיר יאפשר לכל אחד מהאורחים ליצור ולהנות מסלט או פלטת ירקות אישית שתתאים להעדפות הקולינריות שלו.

2. בשולחן שוק הירקות תמצאו ירקות טריים ועסיסיים

אין מה לעשות, ירקות טריים הם הכי טעימים שיש. ירקות עם הזמן מאבדים מהטעם, המרקם והאיכות ועם זה פשוט אי אפשר להתווכח. שולחן שוק ירקות איכותי מכיל את הירקות הכי איכותיים שיש מהתוצרת הכי טובה בשוק וכיוצא בזאת, הירקות הכי טעימים, עסיסיים וטריים.

3. שולחן שוק ירקות יהיה עם ארגון אלגנטי ונעים לעין

ירקות מגיעים במגוון עשיר של צבעים וצורות ואת זה אפשר לנצל לטובת ארגון שולחן שוק ירקות שהוא עשיר לא רק בטעמים, אלא גם בסגנון עיצובי מיוחד. חשוב ששולחן השוק יהיה מרווח ונגיש ויכלול מגוון של ירקות, באופן שירשים את העין ויעורר בנו תאבון – אל תתפשרו על פחות.

מתי נרצה לשלב שולחן שוק ירקות?

האמת היא ששולחן שוק ירקות יכול להתאים לכל אירוע שעולה על הדעת. בסופו של דבר כולנו אוהבים ירקות ומדובר במנה מצוינת בתור נשנוש לאירוע או לחילופין, תוספת למנות עיקריות בשריות. שולחן שוק ירקות יכול להתאים כתוספת נהדרת לחתונה, ברית או בת מצווה או לחילופין כנשנוש במסיבת רווקות, יום הולדת או כל חגיגה אחרת שעולה על דעתכם.

הירקות הטריים לא לבדם בשולחן השוק

אז נכון, המחשבה הטיפוסית היא ששולחן שוק ירקות מכיל ירקות טריים בלבד. עם זאת, ניתן להנות גם משולחן שוק עמוס בירקות מבושלים בינהם תפוחי אדמה, בטטות, במיה, חצילים, פול, כרובית, ברוקולי והרשימה עוד ארוכה. שולחן שוק של ירקות מבושלים הוא צבעוני לא פחות, אטרקטיבי ולא פעם יכול להוות נשנוש מעט יותר משביע מאשר שולחן הירקות הטריים הקלאסי.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע מספק שולחן שוק ירקות לכל אירוע

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל לקרב בין אנשים שאנחנו אוהבים ברגעים השמחים ביותר בחיים שלנו. אם אתם מחפשים מטבח שיארגן לכם שולחן שוק ירקות שעמוס בירקות הכי טריים, עסיסיים ומפנקים שיש ועל הדרך יפרגן לכם בשירות אישי ומחיר אטרקטיבי – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, להתייעץ ולחשוב ובמידת הצורך – גם להיעזר בשולחן שוק הירקות שאנחנו מציעים. בתאבון!

שאלות נפוצות על שולחן שוק ירקות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק ירקות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק ירקות משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק ירקות לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »