טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » דוכן שוק לאירועים – מה זה ומה המחיר לדוכן שוק לאירועים?

דוכן שוק לאירועים – מה זה ומה המחיר לדוכן שוק לאירועים?

טבלת מחירים של דוכן שוק לאירועים

כמות סועדים לדוכן שוק לאירועיםמחיר לסועד לדוכן שוק לאירועים
10-20 אישהחל מ-105 ש"ח לראש
20-40 אישהחל מ-95 ש"ח לראש
40-100 אישהחל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לדוכן שוק לאירועיםמחיר בהתאמה אישית

על החשיבות של אוכל באירועים

לאוכל יש את היכולת המופלאה לקרב לבבות. כולנו מכירים את התחושה הנהדרת לקבל אוכל שהוכן במיוחד בשבילנו בבית ההורים, אצל חבר קרוב ואפילו במסעדה השכונתית שאנחנו אוהבים. את הביס המושלם פשוט אי אפשר להחליף בעד שום מחיר בעולם.

האזינו לכתבה

אז נכון, הדבר הזה לרוב נוגע לשגרה היומיומית שלנו – ארוחת הצהרים בעבודה, הארוחה המפנקת בבית וארוחות השישי שאנחנו עושים עם יתר המשפחה המורחבת. עם זאת, לאוכל טוב יש חשיבות מרכזית גם בתכנון אירוע שובר שגרה כמו חגיגת בר מצווה לאחד הילדים, חתונה או יום הולדת עגול לאמא האהובה שלנו. לשילוב של אוכל איכותי בחגיגות יש לדוכן שוק יכולת מופלאה לשדרג את האירוע, להוסיף לו אווירה מיוחדת וכמובן – לשמח את האורחים.

שולחן שוק לאירועים

מה זה דוכן שוק?

כל מי שכבר יצא לו כיום לארגן אירוע גדול יודע שההתעסקות עם הכיבוד הקולינרי עבור האורחים היא חתיכת כאב ראש. הכנה של אוכל עבור עשרות (ולעיתים אף מאות) אנשים היא קשה, מאתגר, מתישה ובמרבית המקרים – לא באמת אפשרית. דוכן שוק היא דרך פשוטה להתמודד עם הבעיה המורכבת הזאת בקלות וביעילות. דוכן שוק, או שולחן שוק, הוא דוכן שעמוס באוכלים איכותיים ועשירים בטעמים שממוקם במרכזו של האירוע.

בדומה לבופה, משתתפי האירוע יכולים לגשת לדוכן, לבחון את המטעמים השונים ולבחור את הארוחה שלהם בהתאם להעדפות הקולינריות האישיות שלהם. מטבחים שמציעים שירותי דוכן שוק, נוסף על הכנת האוכל גם דואגים לשינוע של המזון למתחם האירועים ואף לארגון אלגנטי ויוקרתי של האוכל על דוכן השוק המפואר. אז מה הופך דוכני שוק לכל כך מיוחדים?

1. על דוכן השוק יהיה אוכל איכותי ומפנק

לאוכל איכותי וטעים חשיבות גדולה במיוחד בתכנון נכון של האירוע שלנו. כשמדובר באוכל שמטבח איכותי מבשל, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. המטבח יכול להתחשב בהעדפות שנוגעות לאלרגיות, ענייני כשרות, צמחונות ורגישות לסוכר. תהיו בטוחים שכל מוזמן ימצא את עצמו בקלות מסביב לדוכן האוכל ויצא שבע – בהבטחה.

2. דוכן השוק ישדרג את יוקרת האירוע ועיצובו

נוסף על ההיבט הקולינרי, לארגון נכון של שולחן השוק יכולת לשדרג את הנראות והיוקרה של האירוע. דוכן שוק, בארגון נכון הוא נעים מאוד לעין ומרהיב ביופיו. דוכן השוק הנכון ישדרג את נראות החגיגה ואת האווירה של האירוע בכמה רמות.

3. ביחס לקייטרינג דוכן השוק חסכוני

אם אתם מעוניינים להיעזר בשירותי מטבח חיצוניים ורוצים עדיין לא לצאת עם חור בכיס – דוכן שוק הוא ללא ספק אלטרנטיבה מצוינת ששווה לכם לקחת בחשבון. לעומת שירותי הקייטרינג היקרים, דוכן שוק הוא זול הרבה יותר ובכך, יכול לחסוך לכם הרבה כסף.

4. וחשוב לא פחות – דוכן השוק יחסוך לכם המון עבודה

תכנון האירוע המפואר שלכם הוא סאגה מורכבת בפני עצמה – חשוב שלפחות את ענייני הבישול תורידו מעצמכם. כשמדובר במטבח איכותי, אתם יכולים להיות רגועים שאתם נמצאים בידיים טובות. תדאגו להיבטים השונים של האירוע – אנחנו כבר נדאג שיוגש אוכל איכותי.

איזה אפשרויות בדוכן השוק עומדות על הפרק?

דוכני שוק מגיעים במגוון עשיר של סגנונות כאשר כל דוכן שוק בכל סגנון, מכיל מבחר מטעמים שרלוונטיים לסוגה. את המטעמים בכל סוג דוכן שוק ניתן כמובן להחליף, לשדרג או להוסיף, כתלות בהעדפות הקולינריות שלכם ושל האורחים והרגישויות השונות במידה ויש כאלה. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה דוכני שוק טיפוסיים ששווה לכם להכיר.

1. דוכן שוק בשרי

דוכן שוק בשרי הוא ללא ספק דוכן השוק הטיפוסי ביותר שיש כיום. בדוכן שוק כזה האוכל המרכזי הוא בשר שמוגש בשלל צורות ואופנים – נקניקיות בלחמניות, טוסטים עם בשר, המבורגרים בלחמניות, עראייס והרשימה עוד ארוכה. את השולחן הזה ניתן לשדרג באמצעות תוספות שונות כמו צ'יפס או אורז, סלטים, רטבים והרשימה עוד ארוכה.

2. דוכן שוק ילדים

כשמדובר באירוע לאחד הילדים האהובים שלנו, חשוב שהאוכל יתאים להעדפות קולינריות שמאפיינות ילדים. ילדים בעלי טעם קולינרי שונה מאיתנו, דבר שחשוב לקחת בחשבון בתכנון האירוע – הם מעדיפים מזונות פשוטים, נגישים ובעלי מראה מזמין וכמובן גם נהנים ממשקאות מתוקים, קינוחים ושלל נשנושים. דוכן שוק לילדים יכלול אוכל מזין ואיכותי שיעזור להם בגדילה אך כמובן, גם קינוחים ושלל הפתעות שיאפשרו להם להנות מטעמי הילדות המתוקים.

3. דוכן שוק פלאפל

אם אתם רוצים ללכת על אירוע כייפי וקליל, דוכן שוק פלאפל זאת אחלה דרך לעשות את זה. בדוכן שוק פלאפל, מרכיב הארוחה המרכזי הוא כמובן פלאפל. כל אורח יוכל לבנות לעצמו את המנה המושלמת באמצעות מגוון התוספות שיהיו בעמדה – סלטים, חמוצים, טחינה, חומוס והרשימה עוד ארוכה. בנוסף, את דוכן השוק הייחודי הזה ניתן כמובן גם לשדרג באמצעות מאכלים מזרחיים טעימים במיוחד כמו מג'דרה, ציפס, קובות, לאפות ועוד.

4. דוכן שוק מתוק

אם אתם מעוניינים לספק לאורחי האירוע שלכם נשנוש קליל ולא ארוחה של ממש – דוכן שוק מתוק היא אולי האפשרות המושלמת עבורכם. יכול להיות מדובר בדוכן פירות עשיר בטעמים מרעננים ועסיסיים או לחילופין בדוכן של קינוחים מושחטים מגוונים – הכל תלוי בכם.

5. והרשימה בדוכני השוק עוד ארוכה

האמת היא, שמגוון האפשרויות לא נגמר. נוסף על השולחנות הסטנדרטים, ניתן ליצור את השולחן האישי שלכם בהתאם להעדפות הקולינריות שלכם ושל קרובי המשפחה. תתלבטו בין האפשרויות השונות, תתייעצו עם המטבח ותיצרו את השולחן המושלם.

כמה כל התענוג של דוכן השוק עולה?

לצערנו, אין לנו תשובה נכונה אחת לתת לשאלה הזאת. תמחור דוכן השוק מושפע ממבחר פרמטרים בינהם כמות המוזמנים לאירוע, המנות שהשולחן מכיל וכמובן, המוניטין של בית העסק. עם זאת, לרוב המחירים של דוכן שוק יתחילו מאזור האלף שקלים, במחירים הנמוכים יותר ויכולים להגיע לאזור הששת אלפים שקלים ואפילו יותר.

1. איך לבחור את דוכן השוק שמתאים לאירוע שלי?

אז נכון, מציאה של מטבח שמציע שירותי דוכן שוק היא לא עניין יותר מידי מסובך – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה ענקית של מבחר מטבחים שמעוניינים לעזור לכם בתכנון האירוע המושלם. עם זאת, מציאה של דוכן השוק המושלם, היא עניין קצת יותר מורכב. אז אלו פרמטרים שווה לכם לקחת בחשבון?

2. ביקורות של לקוחות עבר של דוכן השוק

לפני שאתם מתחילים להתלבט בין המטבחים השונים, חשוב שתתחילו בקריאת ביקורות על בתי העסק. חפשו בתי עסק עם ביקורות חיוביות והרבה כאלה. שימו לב, בית עסק שיש לו 50 ביקורות חיוביות וביקורת שלילית אחת, הוא כנראה בית עסק מצוין. אין מה לעשות, בסופו של דבר גם עובדי המטבח הם בני אדם – אף אחד לא מושלם.

3. מחיר של דוכן השוק המתאים

מטבחים בעלי מוניטין חיובי גבוה כמובן יגבו מכם עלות גבוהה יותר עבור דוכן השוק ומנגד, אפשר גם למצוא מטבחים מצוינים בזול. תבצעו השוואות מחירים בין המטבחים השונים ותמצאו את המטבחים שעומדים בתקציב האישי שלכם.

4. כמות סועדים של דוכן השוק

כיוון שתעריף דוכן השוק נקבע כאמור לא פעם לפי מחיר לסועד, חשוב לקחת בחשבון את כמות הסועדים בבחירת התקציב שאתם מוכנים להשקיע עבור דוכן השוק לאירוע שלכם.

5. העדפות אישיות של האורחים למאכלי דוכן השוק

אם יש אורחים צמחוניים או טבעוניים, אם יש אורחים בעלי אלרגיות, רגישויות או סכרת או לחילופין, אם אתם מקפידים על שמירת כשרות – חשוב שתעדכנו את המטבח. בניהול שיח משותף, תוכלו להיות בטוחים שכולם יצאו מרוצים מהארוחה.

שאלות נפוצות על דוכן שוק לאירועים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על דוכן שוק לאירועים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של דוכן שוק לאירועים משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של דוכן שוק לאירועים לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »