טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק על האש – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק על האש?

שולחן שוק על האש – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק על האש?

טבלת מחירים של שולחן שוק על האש

כמות סועדים לשולחן שוק על האש מחיר לסועד לשולחן שוק על האש
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק על האש מחיר בהתאמה אישית

כולנו אוהבים על האש

את העל האש אנחנו מכירים מיום העצמאות, משבתות בשעות אחר הצהרים ובתכלס – מכל ימות השנה. העל האש הוא ללא ספק חבר קרוב של הישראלי הממוצע.

האזינו לכתבה

מדובר באחלה דרך להעביר את הזמן עם המשפחה והחברים, לשבת לשיחה טובה, לשבוע ועל הדרך, לצבור איזה חוויה משותפת עם אנשים שאנחנו אוהבים. במילים אחרות, לעל האש יש מקום חם בלב של הישראלי בעולם של ימינו ובהתאם, כשמדובר באירועים חגיגיים – שילוב של שולחן שוק של על האש, לגמרי יכול להוסיף.

שולחן-שוק-העל-אש

1. מה זה שולחן שוק על האש?

כולנו מכירים את הקושי לארגן אוכל לאירועים גדולים וחגיגיים, שכוללים כמות אורחים מכובדת. גם לארוחות משפחתיות מצומצמות אנחנו לפעמים מתקשים להזין את כל היושבים והבאים וכשמדובר בסעודה מפוארת – המטבח הביתי שלנו לא פעם לא יכול להכיל את כמויות המזון הנדרשות לארוחה. שולחן שוק נועד לחסוך למארגני האירוע שגם ככה עמוסים בתכנונים, את ההתעסקויות בבישולים ובסידור המזון על השולחן.

שולחן שוק על האש הוא פורמט הגשה ייחודי, בו בדומה לבופה, האוכל מסודר בצורה אטרקטיבית ליושבים ובאים. הבישולים האיכותיים שהוכנו על ידי מטבח איכותי וההצגה המיוחדת של המזון הם שהופכים את שולחן השוק לאלטרנטיבה ייחודית במינה עבור האירוע החגיגי שלכם. שולחן שוק על האש מנצל את היתרונות של פורמט שולחן השוק ואת הייחודיות של המנגל הישראלי החגיגי ומכנס את אלה לכדי תצורה ייחודית אחת. שולחן שוק על האש הוא הכי ישראלי שיש, מכיל מגוון עשיר של אוכל מגוון ובריא ואולי הכי חשוב – הוא עמוס בטעמים של בית, שכולנו אוהבים לאהוב. אז מה הופך את שולחן השוק על האש לכזה מיוחד?

2. שולחן שוק העל האש מגוון ומתאים לכולם

אולי הדבר הכי מורכב כשאנחנו מנסים לתכנן אירוע למשפחה הקרובה שלנו והחברים האהובים, הוא למצוא אוכל שיתאים לכולם. שולחן שוק על האש מכיל מגוון עשיר של טעמים שיכולים להתאים לכולנו – ילדים עם טעם קולינרי מסובך, סכרתיים, צליאקים, אניני טעם ועם מספיק השקעה, אפילו גם לטבעוניים. בסעודה שכזו אף אחד לא ישאר רעב וכולם יצאו מסופקים – ומה כבר אפשר לבקש יותר?

3. הכי ישראלי שיש שולחן השוק על האש

בתכלס, אין על האוכל הישראלי. אם אתם ישראלים בנפשכם ואם האדם שלכבודו מתוכנן האירוע הוא הכי ציוני שיש – שילוב של שולחן שוק על האש ללא ספק יכול להוסיף אווירה ייחודית וישראלית קלילה ונעימה. האוכל הישראלי הוא תכלסי ונגיש לכולם ומעלה חיוך על פני כולנו.

4. בשולחן שוק העל אש יש טעמים של בית

אם אתם רוצים ללכת על אוכל פשוט, נגיש וטעים – ללא ספק שולחן שוק על האש יכול לתת לכם מענה למה שאתם מחפשים. שולחן שוק על האש משלב טעמים מבית וככזה, הוא יכול להוסיף אווירה יחודית ואותנטית לאירוע שלכם ולהפוך אותו לנעים במיוחדץ

5. מה מוגש בשולחן שוק על האש?

כמו כל שולחן שוק, גם כשמדובר בשולחן שוק על האש – מגוון האפשרויות הוא לא נגמר. בשיתוף עם המטבח שמולו אתם מבצעים את הזמנת שולחן השוק, תוכלו לבחור את המנות הנדרשות לאירוע, כאשר המרכיב הבולט ביותר בשולחן על האש הוא כמובן הבשר. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הן האפשרויות הסטנדרטיות למגוון המזון לשולחן שוק על האש.

6. בשרים על שולחן שוק העל האש

בשר, בשר ועוד בשר. כשמדובר בשולחן על האש – בשר הוא ללא ספק גולת הכותרת. החל מפרגיות ולבבות ועד לסטייקים, אנטריקוט, קבבים, נקניקיות, עראיס והרשימה עוד ארוכה. חשוב לדאוג לבשרים איכותיים ומגוונים שיתאימו לקהל היעד המגוון – החל מילדים שאוהבים בשרים פשוטים כמו פרגיות או שניצלים ועד למבוגרים אניני טעם שאוהבים בשרים קצת יותר מתוחכמים. לכו על מגוון ודווקא לא עם הלב שלכם – הטעם האישי שלכם בבשרים, ככל הנראה לא זהה לטעם של כל אורחי הסעודה.

7. תחליפי בשר בשולחן שוק על האש – במידת הצורך

אם מגיעים לאירוע אנשים צמחוניים או טבעונים – תרגיעו אותם ותסבירו להם שגם הם יצאו שבעים מהסעודה. בעולם המודרני של ימינו, יש מגוון עשיר של תחליפי בשר – החל מתחליפים להמבורגרים, נקניקיות ושניצלים ועד לחלופות הקלאסיות של טופו מעושן, וירקות על הגריל בינהם פטריות, בצלים ועגבניות. תחליפי הבשר שיש כיום עבור צמחונים הם מצוינים ולכן, אירוע על האש יכול להתאים עבור כולם.

8. סלטים וממרחים בנוסף לשולחן שוק העל אש

בתכלס, על האש הוא לא ממש אמיתי אם הוא לא בא גם עם סלטים. סלטים מאפשרים לנו לשמור על תחושת רעננות תוך הצריכה של הבשר ומספקים טעמים מגוונים ועשירים. לצד הסלט הישראלי הקלאסי תוכלו לדאוג כמובן לסלטים ותבשילים קצת יותר מורכבים כמו סלט טורקי, מטבוחה, חומוס, טחינה, חצילים ועוד.

9. תוספות לשולחן השוק על האש

דרך נוספת להעשיר את המגוון הרחב של המזונות באירוע, תהיה כמובן גם לשדרג אותו באמצעות תוספות. לצד הבשרים והסלטים תוכלו להגיש גם תוספות כמו צ'יפס, מג'דרה, תפוחי אדמה, פתיתים וכל רעיון שעולה לכם לראש.

10. לשדרוג השולחן שוק על האש – קינוחים

אם אתם רציניים על אמת, תוכלו כמובן בארוחה הבשרית שלכם גם לשלב קינוחים. אם אתם שומרים כשרות, הסירו דאגה מליבכם – כיום ניתן למצוא מגוון עשיר של קינוחים ללא חלב, שיאפשרו לכם להנות ממתיקות מעודנת לאחר הארוחה הבשרית המצוינת.

לאלו אירועים יתאים שולחן שוק על האש?

האמת היא ששולחן שוק על האש יכול להתאים כמעט לכל אירוע. מדובר במזונות עשירים בטעמים, בריאים, מגוונים וכאלה שיכולים להתאים כמעט לכל באי האירוע. מה שכן, בהתאם לשולחן שוק שמכיל מגוון עשיר של בשרים, מדובר בשולחן יקר יותר ואת זה חשוב לקחת בחשבון. מחיר לסועד יכול לעמוד על מאה עד מאות בודדות כתלות בסוג המזון והמטבח שאתם נעזרים בו – אבל ההשקעה לחלוטין תשתלם.

1. שולחן שכולו על האש הכי ישראלי שיש

אם אתם חוגגים אירוע ייחודי ורוצים לשמור על ציונות – שולחן שוק על האש ללא ספק יכול לשדרג את האירוע. מנגל זה הדבר הכי ישראלי שיש ועל זה פשוט אי אפשר להתווכח. אם מדובר בחגיגות שקשורות ליום העצמאות, יום הולדת לציוני קרוב שאתם מכירים או סתם לאיש המנגלים המשפחתי – מדובר באחלה דרך לשדרג את האירוע.

2. שולחן שוק על האש למתפנקים שביננו

כאמור, שולחן שוק על האש הוא קצת יותר יקר, בגלל מגוון הבשרים שעומדים על הפרק. אם אתם רוצים להנות מהשולחן הכי מפנק שיש ולהשקיע – מדובר ללא ספק בשולחן האידיאלי עבורכם. ההשקעה הכספית לחלוטין מתגמדת ביחס לטעמים העשירים, תחושת השובע והסיפוק של באי האירוע.

3. שולחן שוק על האש לאירוע הכי חגיגי שיש

והאמת היא, ששולחן שוק על האש יכול להתאים לכולנו. כל מי שרוצה להנות מסעודה איכותית ומפוארת יכול להנות מאוד מאוכל על האש עשיר בטעמים ומגוון.

קצת עלינו – מביאים את שולחן שוק על האש עד אליכם

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים שאוכל טעים אמיתי הוא אוכל שמבושל מהלב. האוכל שלנו עמוס בטעמים מבית שיזכירו לכם חוויות נשכחות ויהפכו את האירוע המפואר שלכם לזיכרון מתוק שכיף להיזכר בו. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, להתלבט ביחד לגביי האירוע שלכם ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי שולחן השוק שלנו. תהנו!

שאלות נפוצות על שולחן שוק על האש

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק על האש. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק על האש משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק על האש לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »