טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק חלבי – מה זה שולחן שוק חלבי ומה המחיר?

שולחן שוק חלבי – מה זה שולחן שוק חלבי ומה המחיר?

טבלת מחירים של שולחן שוק חלבי

כמות סועדים לשולחן שוק חלבי מחיר לסועד לשולחן שוק חלבי
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק חלבי מחיר בהתאמה אישית

רוצים להזמין שולחן שוק לאירוע, אך אתם לא יודעים איזה שולחן יספק את הסחורה? עוד לפני שאתם חושבים כיצד השולחן יראה, יהיה עליכם לבחור את המאכלים שיוגשו על השולחן.

האזינו לכתבה

כאשר הבחירה המשמעותית ביותר תהיה בין שולחן שוק חלבי וכמובן לבין שולחן שוק בשרי. יכול להיות כי דווקא שולחנות שוק חלביים יהיו הבחירה הנכונה לאירוע שאותו אתם מתכננים. אם יש לכם ספק ואתם לא בטוחים באיזה אפשות לבחור, מוטב להבין מה שולחן שוק בסגנון חלבי יכול לתת לכם בהשוואה לכל האופציות האחרות ולמגוון הקיים: קייטרינג, דוכני מזון וכו'.

שולחן-שוק-חלבי

תזכרו כי בסוף הבחירה בין שולחנות שוק חלביים לבשריים היא בידיים שלכם. ברגע שתבחנו את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור. הרי השאיפה שלכם תהיה שבאירוע שאותו אתם מתכננים יהיה אוכל טעים בשפע. לעיתים האירוע יקום וייפול על סמך האוכל שאותו תגישו לאורחים. אם האורחים יוצאים מרוצים מהאירוע תדעו כי עשיתם את הבחירה הנכונה גם באוכל. במקרה שבו האורחים יצאו מאוכזבים, לא מן הנמנע כי הם התאכזבו מהמנות שהוגשו להם.

מהו המחיר של שולחן שוק בסגנון חלבי?

המחירים של שולחן שוק חלבי משתנה בהתאם למספר פרמטרים שונים. כך שהצעת המחיר שאותה אתם תקבלו תהיה שונה לחלוטין בהשוואה להצעת המחיר שאחרים יקבלו. רק אחרי שתסבירו בדיוק מה הדרישות שלכם מהשולחן עצמו יהיה אפשר לגבש לכם הצעת מחיר סופית. עם זאת חובה להגיד כי לא צריך לעשות את הבחירה הסופית על סמך הצעת המחיר בלבד. ישנם עוד אלמנטים שחובה להכניס בשיקול כדי לעשות את הבחירה הנכונה. הרי בסוף מה שמעניין את האורחים זה המנות השונות שנמצאות על השולחן עצמו.

כמה תצטרכו לשלם על שולחן שוק בסגנון חלבי? האמת היא שזה מאוד משתנה. לכן אם תגיעו עם מחיר ותקציב מוגדר מראש יהיה יותר פשוט לעשות את ההתאמות השונות אליכם. המחיר לשולחן שוק חלבי בסיסי מתחיל מ-1500 ש"ח, אך המחיר יכול להגיע עד 6500 ש"ח. כמו שאתם מבינים הדינמיות של המחיר גבוהה מאוד, ומשתנה כל הזמן. מספיק שתבצעו תוספת קטנה לשולחן עצמו, ותראו איך המחיר משתנה ללא היכר. אם המחיר קריטי לכם רצוי שתגיעו עם תקציב מוגדר שתכננתם ועומד לרשותכם לרכישת האוכל לאירוע. מכאן תיתנו לחברה המנוסה לעשות את העבודה שאותה היא יודעת לעשות.

אילו מאכלים ניתן למצוא בשולחן שוק חלבי?

הדעה הרווחת היא ששולחנות שוק חלביים הרבה יותר עשירים בהשוואה לשולחנות שוק בשריים. הטענה הזאת הייתה אולי נכונה לפני כמה שנים טובות, וכיום הטענה הזאת לא ממש נכונה. שולחנות שוק עם מאכלים חלביים יהיו עשירים באותה במידה כמו שולחנות שוק בשריים. את הבחירה בין שולחן שוק חלבי לשולחן שוק בשרי יהיה עליכם לעשות לפי ההעדפה של האורחים שלכם. הרי אתם מכירים את המשפחה והאורחים יותר טוב מכל אחד אחר, לכן אתם בטח יודעים איזה מאכלים הם יאהבו. יש כאלה שיאהבו מאכלים חלביים, אחרים יאהבו מאכלים בשריים.

בשולחן שוק חלבי תוכלו למצוא פיצות, פסטות, פוקאצ'ות, סלטים מגוונים, גבינות, פשטידות והרשימה עוד ארוכה. כל זה נמצא על שולחן שוק עמוס בכל טוב שרק מחכה שהאורחים שהזמנתם יגיעו אליו. כל מי שרואה שולחן שוק בסגנון חלבי מבין מיד מדוע מדובר על בחירה פופולארית מאוד בהמון אירועים שונים. באירועים חלביים תוכלו להזמין גם שף פיצות בטאבון, שמתמחה במאכליים חלביים ואיטלקיים, כי מי לא אוהב פיצות ופוקאצ'ות שיוצאים רותחים וטריים, ישר מהטאבון. הבחירה הזאת משנה את כל ההנחה הראשונית כי שולחנות שוק בשריים עדיפים. כל אחת מהאפשרויות (חלבי או בשרי) תהיה מלאה בכל טוב, הכי חשוב שהיא תקלע לטעמם של האורחים ושלכם כמובן. אם השולחן יכיל מאכלים שהאורחים אוהבים, אין סיבה שהם לא יצאו שבעים מהאירוע.

הפתרון המושלם לאורחים שומרי מסורת

כמעט בכל אירוע יגיעו כמה אורחים שהם שומרי מסורת, כך שהם אוכלים רק מאכלים כשרים. בתור אלה שאחראים על האירוע יהיה עליכם לדאוג כי כל האורחים יוכלו להנות מהאוכל. אך אם האוכל לא יהיה כשר או עם כשרות חלקית, יהיו אורחים שלא יתאפשר להם לאכול ממנו. שולחן שוק חלבי הוא הפתרון האידיאלי במקרה שבו אמורים להגיע לאירוע אורחים שומרי מסורת.

הכשרות על מוצרי חלב היא הרבה פחות נוקשה בהשוואה לכשרות על מוצרי בשר. מה שאומר שרוב הסיכויים שכל המצרכים שבהם השתמשו להכנת האוכל יהיו כשרים. האורחים שהזמנתם יוכלו להנות מהמאכלים השונים שאותם אתם מציעים להם. זה לא משנה אם הם שומרי מסורת או שהם לא שומרי מסורת. מבחינתכם ההצלחה תבוא לידיי ביטוי בכך שכל האורחים שרוצים לאכול מהשולחן יוכלו לעשות זאת.

מהם היתרונות בהזמנת שולחן שוק חלבי?

  • מחיר: אחת מהסיבות המרכזיות להזמנת שולחן שוק חלבי היא המחיר האטרקטיבי שלו. בהשוואה לשולחנות שוק אחרים ניתן לראות הבדל מהותי בעלויות. מי שהתקציב שלו מוגבל צריך לבחור באפשרות הזאת כדי להנות מכל מה שיש לה להציע. כל זאת מבלי שמתפשרים על האיכות של האוכל או על האווירה באירוע עצמו. קחו בחשבון כי תוספות שונות מייקרות את המחיר שאותו תצטרכו לשלם. הקציבו מראש את התקציב כך תוכלו להימנע מהוצאות שחורגות מהתקציב שלכם.

  • מבחר מאכלים: כל מי שבוחר שולחן שוק חלבי יכול להנות מהיצע רחב מאוד ומגוון של אופציות.
    אתם מבחינתכם יודעים כי תוכלו לקבל את המאכלים שאותם האורחים שלכם אוהבים. כמובן שכל אחד יכול לחשוב אילו מאכלים מתאימים לאירוע שלו מכל מיני שיקולים שונים. הכי חשוב שלא תעשו התפשרות כאשר זה נוגע לאוכל שאותו יאכלו האורחים שלכם באירוע. ההמלצה שלנו היא להתפשר דווקא על דברים אחרים ולא על האוכל.

  • נראות השולחן: כל מי שיסתכל על שולחן השוק יראה כי מדובר על בחירה מיוחדת במינה. השולחן עצמו עשיר בכל טוב, ונראה מעולה כאשר מתבוננים בו. בשונה משולחנות שוק אחרים שיכולים להיות קצת פחות מרשימים בנראות שלהם. האורחים אמורים לאכול עם העיניים עוד לפני שהם באמת אוכלים. חשוב שהם יתרשמו מהנראות של השולחן עוד לפני שהם אוכלים את מה שיש בו.

  • זמינות: הכנה של שולחן שוק בסגנון חלבי תהיה מהירה יותר מאשר הכנת שולחנות שוק אחרים. אם אתם מחפשים משהו שאפשר לעשות על המקום זוהי הבחירה שאתם בדיוק צריכים לבחור בה. שולחן שוק שמביא איתו מאכלים מעולים, מבלי שתצטרכו להכין את עצמכם ימים ארוכים מראש. כמובן שמוטב לתאם את מועד האירוע מראש, כך תהיו בטוחים שאנשי הצוות זמינים ופנויים באותו היום ובאותה השעה.

באילו אירועים ניתן לשלב שולחנות שוק חלביים?

עוד יתרון משמעותי של שולחנות שוק חלביים הוא שניתן לשלב אותם בכל סוגי האירועים. זה מה שהופך את הבחירה הזאת לבחירה נכונה שלא תגרום לכם להתחרט שקיבלתם אותה. הרי אירועים יכולים להתקיים כל הזמן, אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי האוכל שיש על השולחן לא יהיה בעייתי. מאכלים חלביים אפשר לאכול בבוקר, בצהריים ואפילו בערב ללא כל בעיה. כמובן שאת השולחן עצמו מתאימים לשעה שבה יתקיים האירוע.

זה לא משנה אם אתם מתכננים אירוע יוקרתי או אירוע צנוע, המאכלים החלביים ישתלבו כמו שצריך. כמובן שאפשר גם להתאים את המנות בהתאם לקונספט של האירוע על מנת שהם יתאימו אליו. עם זאת המאכלים החלביים באופן טבעי מקלילים במעט את האווירה, וגורמים לאירוע להיות הרבה יותר נעים. יש כאלה שמספרים כי אווירה נוקשה ולחוצה באירוע גורמת לכך שהם לא נהנים. עם זאת המאכלים החלביים גורמים לאירוע להיות אידיאלי לכולם.

איך אפשר לקבל שולחן שוק חלבי במחיר ללא תחרות?

  1. על מנת שתוכלו למצוא שולחנות שוק חלביים במחיר משתלם יהיה עליכם להרחיב אופציות. גם אם שמעתם דברים מעולים על חברה מסוימת, אל תהיו נעולים עליה. תנסו לבחון עוד אופציות עד אשר תקבלו את המחיר שאותו אתם רוצים לקבל. אם מרחב האפשרויות לא יהיה מספיק מבחינתכם זה יפגע באופציות שבהן תוכלו לבחור. הבחירה הספציפית הזאת אמורה לשנות את התמורה כולה.

  2. אל תעשו בחירות גרנדיוזיות, כל עוד אינכם צריכים לעשות אותן. שולחנות שוק חלביים סטנדרטיים יכולים לתת המון מול מי שאתם מדמיינים לעצמכם. כל תוספת גדולה שתעשו עשויה לגרום לכך שהמחיר שתשלמו יהיה גבוה בהתאם. כל עוד אפשר להסתפק במינימום האפשרי, תסתפקו בו. כך תהיו בטוחים כי אתם לא משלמים מחיר שיהיה גבוה ממה שאתם מסוגלים לשלם.

  3. תקבעו עם חברה המספקת שולחן שוק חלבי מספר שבועות לפני האירוע ואל תחכו לרגע האחרון.
    ככל שתזכרו לבצע את ההזמנה בסמוך לאירוע, כך המחיר שתשלמו צפוי לעלות. כמובן שככל שתזמינו מוקדם יותר, תוכלו לבחור את החברה שהכי תתאים לכם מבין יותר אפשרויות של חברות שניצבות מולכם שפנויות בתאריך המתוכנן. ברגע שמבחר האפשרויות מצטמצם (כשתאריך האירוע מתקרב), המחירים משתנים בהתאם לאפשרויות. כל עוד התאריך של האירוע נקבע וסגור – תוכלו לשריין את החברה שתספק לכם שולחנות שוק איכותיים. אפילו אם מדובר על כמה חודשים לפני המועד שבו מתוכנן האירוע.

  4. השוואת מחירים בין חברות המספקות שולחנות שוק תסייע לכם מאוד. השוואה תאפשר לכם למצוא את החברות השונות שמציעות מחירים אטרקטיביים בהשוואה לאחרות. כל חברה שתציע מחיר משתלם תוכלו לסכם איתה את כל הפרטים השונים. עם זאת אל תיתנו למחיר לסנוור אתכם יתר על המידה. יש עוד פרמטרים שונים שחובה לבחון אותם לפני שתעשו את ההחלטה.

  5. לא קבעתם עדיין תאריך שבו תעשו את האירוע? המועד של האירוע עשוי להשפיע על המחיר שאותו תשלמו. כך שתנסו עד כמה שאפשר לקיים את האירוע מחוץ לחודשים החמים. אם תקיימו את האירוע בחודשים הרגועים תוכלו לקבל מחירים משתלמים. אם זאת אל תתפשרו על מועד האירוע בגלל המחיר של שולחנות השוק החלביים. מוטב כי תבחרו מועד שמתאים לכם ומתאים גם לאורחים שיבואו לשמוח יחד אתכם.

איך תוכלו לדעת אילו מאכלים חלביים כולם אוהבים?

כבר עכשיו נגיד לכם כי לא תוכלו לקלוע לטעמם של כל האורחים שיגיעו לאירוע שלכם. השאיפה הנכונה תהיה לנסות לקלוע לטעמם של כמה שיותר מהאורחים שהגיעו לשמוח בשמחתכם. אם רוב האורחים יצאו מרוצים ושבעים זה אומר שאתם עמדתם במשימה הזאת כמו שצריך. אם רוב האורחים לא יאהבו את הבחירות, ככל הנראה שיקול הדעת שלכם היה שגויה. אז מה אתם צריכים לדעת כאשר אתם בוחרים את המאכלים השונים?

קודם כל תוכלו לסמוך על החברה שממנה אתם מזמינים את השולחן עצמו. הרי היא מנוסה מאוד ויודעת אילו מאכלים רוב המוזמנים אוכלים בדרך כלל. כמובן שתוכלו לבחור מאכלים שאתם יודעים שהם מאכלים שאותם כולם אוהבים. מוטב כי לא תעשו בחירות שמביאות איתן סיכון עלול לעלות לכם ביוקר. רצוי ללכת על בטוח, בטח אם מדובר על אירוע שאליו מוזמנים אנשים רבים. אם תעשו את הבחירות הסטנדרטיות תדעו כי לא צפוי להיות בעיה.    

שאלות נפוצות על שולחן שוק חלבי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק חלבי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק חלבי משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק חלבי לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »