טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק איטלקי

שולחן שוק איטלקי

טבלת מחירים של שולחן שוק איטלקי

כמות סועדים לשולחן שוק איטלקי מחיר לסועד לשולחן שוק איטלקי
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק איטלקי מחיר בהתאמה אישית

קצת על אוכל איטלקי

האוכל האיטלקי הוא ללא ספק אחד מהסגנונות הקולינריים האהובים ביותר שיש כיום בעולם כולו.
האוכל האיטלקי הוא מפנק, עשיר בטעמים, ביתי ויש בו אפילו גם היבטים מנחמים.
כי מי לא אוהב פיצה או פוקאצ'ה, מלאה בתוספות, שיוצאת חמה חמה, ישר מהטאבון!

האזינו לכתבה

מאוכל איטלקי אנחנו נהנים בשגרה היומיומית שלנו אפילו כאשר אנחנו מבשלים ארוחה רומנטית לבן או בת הזוג, יוצאים למסעדה איטלקית יוקרתית ואפילו מזמינים אוכל לערב רגוע ושליו בבית. במילים אחרות,
האוכל האיטלקי הפך לחלק מאוד משמעותי ואהוב במיוחד מהשגרה שלנו – ותכלס, איך אפשר להיות מופתעים?

שולחן שוק איטלקי

כיום יותר ויותר אנשים מחליטים להנות מהאוכל האיטלקי גם כשחוגגים אירועים גדולים יותר.
האוכל האיטלקי הוא דרך מצוינת לחגוג כל אירוע – הוא טעים, הוא ממכר והוא אהוב על מרבית האנשים,
בוגרים, צעירים וכמובן ילדים.

מה זה בכלל שולחן שוק איטלקי?

אחד הקשיים המורכבים ביותר בתכנון של אירוע רב משתתפים, הוא כמובן האוכל. המטבח הביתי שלנו אמנם מצוין כשמדובר בהכנה של אוכל לעצמנו ולמשפחה הגרעינית שלנו, אבל הוא יעיל הרבה פחות, כשאנחנו מעוניינים להיעזר בו להכנה של אוכל לכמות דו ספרתית או תלת ספרתית של אנשים. שולחן שוק איטלקי הוא אלטרנטיבה נהדרת לאוכל האיטלקי שאנחנו מכינים בבית. במסגרת השירות של שולחן שוק איטלקי מכינים מראש מגוון תבשילים איטלקיים, משנעים את האוכל למתחם האירועים ולבסוף מסדרים הכל באופן יוקרתי ואלגנטי במיוחד על שולחן השוק.

אז מה הופך את שולחן השוק האיטלקי לכל כך מיוחד?

1. שולחן שוק איטלקי עמוס במגוון מטעמים

אם אתם מחפשים סגנון קולינרי שיש בו מגוון – המטבח האיטלקי ללא ספק יכול להתאים. שולחן שוק איטלקי מכיל סלטים, פסטות, פיצות, פוקאצ'ות ואפילו בשרים, כתלות כמובן בהעדפות האישיות שלכם והתפריט השלם שסגרתם עם המטבח. שולחן שוק איטלקי הוא מיוחד במגוון שלו ובתחושת העושר שהוא מעניק לאורחים והופך את הסעודה כולה לחוויה קולינרית של ממש, שהאורחים פשוט לא ישכחו.

2. שולחן שוק איטלקי עם אוכל עשיר ואיכותי

אם אתם רוצים להנות מהאוכל הכי איכותי שיש – שולחן שוק איטלקי הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. המנות של המטבח האיטלקי הן עשירות בטעמים, מפנקות במיוחד ובעלות אווירה מיוחדת שאי אפשר למצוא בשום מטבח אחר. שולחן שוק איטלקי שדואג לו מטבח איכותי הוא שולחן שוק עם מטעמים איטלקיים מפנקים וממכרים, כאלה שפשוט לא תוכלו להפסיק לאכול.

3. שולחן שוק איטלקי חוסך הרבה זמן ועבודה

האמת היא שקשה לארגן בעצמנו כיבוד לכמות כל כך גדולה של אנשים באירוע המפואר שלנו וגם ככה יש מספיק ארגונים לדאוג להם באירוע שמתקרב ובא. אם אתם מחפשים דרך לחסוך לעצמכם הרבה זמן, עבודה וכאב ראש – היעזרות בשירותי שולחן שוק איטלקי של מטבח איכותי וטוב יכול להתאים. בזמן שאתם תדאגו לארגון ההיבטים השונים של האירוע, אנחנו כבר נארגן את הכיבוד הכי איכותי שיש.

4. שולחן שוק איטלקי מוסיף אווירה יוקרתית לחגיגה

שולחנות שוק באופן כללי מאופיינים באווירה יוקרתית ומיוחדת ועל אחת כמה וכמה, כשמדובר בשולחן עשיר במאכלים יוקרתיים כמו אלה של המטבח האיטלקי. אם אתם מחפשים דרך ייחודית להוסיף אווירה יוקרתית ונעימה לאירוע החגיגי שלכם, הזמנת שולחן שוק איטלקי לגמרי יכול להתאים.

איך בוחרים את המטבח המושלם לספק לכם שולחן שוק איטלקי?

מציאה של מטבח שמספק שירותי שולחן שוק איטלקי היא לא יותר מידי מורכבת – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה משתרכת של מטבחים שיותר מישמחו לעזור לכם בחגיגת האירוע שעומד על הפרק. עם זאת, מציאה של מטבח איכותי שבאמת יודע את העבודה זה כבר עניין קצת יותר מורכב. כשאתם מתלבטים בין המטבחים השונים קחו בחשבון לא רק את התמחור של השולחן, אלא גם את המוניטין של המטבח, הניסיון והביקורות הטובות והשליליות שהמטבח ספג במרוצת השנים. בנוסף, חשוב לשים את הדעת על איכות השירות שהמטבח נותן – השירות אמנם לא יבטיח את האוכל הכי טעים שיש, אבל כן ישפר את חווית ארגון האירוע.

אם אתם מחפשים את שולחן השוק האיטלקי הכי מפואר ואיכותי שיש ולא מוכנים להתפשר על תודעת שירות ומחיר – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. אנחנו בצוות "טעים באירוע" מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי שולחנות השוק שלנו. בהצלחה ובתאבון!

שאלות נפוצות על שולחן שוק איטלקי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק איטלקי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק איטלקי משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק איטלקי לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »