טעים באירוע » סוגי שף בשרים » פיצות שף בטאבון – מה זה ומה המחיר לפיצות שף בטאבון לאירוע מיוחד?

פיצות שף בטאבון – מה זה ומה המחיר לפיצות שף בטאבון לאירוע מיוחד?

אתם מרגישים כי בכל אירוע שאליו אתם מגיעים נותנים לכם לאכול אותו הדבר? זה משום שמי שעומד מאחורי האירוע לא באמת חושב בצורה יצירתית. אם אתם רוצים לייחד את האירוע שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיש אוכל שונה.

האזינו לכתבה

האוכל הוא גולת הכותרת של האירוע, כך אתם צריכים להתייחס אליו. ברגע שתיתנו לאורחים שלכם אוכל שלא רואים באירועים אחרים, מיד תוכלו לתפוס את תשומת הלב. לא תצטרכו לעשות כל מיני בחירות מרחיקות לכת כדי לגרום לאורחים שהזמנתם לזכור את האירוע.

שף פיצות בטאבון לאירוע זוהי ככל הנראה הבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות. מדובר על בחירה שצוברת תאוצה בשנים האחרונות, הרבה מאוד אנשים בוחרים בה. אנשים שמבינים כי אין דבר יותר טעים מאשר פיצה עסיסית שמכינים אותה ישר במקום. כל אחד מהאורחים יבחר את הפיצה שאותה הוא הכי אוהבת עם התוספות הכי מיוחדות. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם עושים את הבחירה הזאת? ריכזנו לכם את המידע שחובה שתכירו. 

שף-פיצות-בטאבון

למה צריך שף פיצות בטאבון בשביל להגיש פיצות לאורחים?

אתם צודקים שאת הפיצות אתם יכולים להכין בעצמכם, יש כאלה שמספרים כי הפיצה שלהם מעולה. אך אל תשכחו כי באירוע הולכים להשתתף כמה עשרות או מאות אורחים במקביל. המשמעות היא שיהיה עליכם להכין כמות גדולה מאוד של מגשי פיצות כדי שכל האורחים יהיו שבעים. האם אתם באמת מוכנים להכין עשרות מגשי פיצות עבור האורחים שמגיעים לשמוח יחד אתכם? ככל הנראה שהתשובה היא שלא. אין לכם את הכלים הדרושים להכין כמות כל כך גדולה של פיצות. ככל שהאירוע יהיה יותר גדול, כך המשימה תהפוך להיות יותר קשה מבחינתכם.

מעבר לכך, עליכם לקחת בחשבון כי אם תהיו עסוקים עם הפיצות תפספסו את האירוע. במקום להנות יחד עם האורחים שלכם, תמצאו את עצמכם עסוקים בלבדוק את התנור. הפתרון הוא להזמין שף פיצות בטאבון שיעשה את כל העבודה שאותה אתם לא יכולים לעשות. הוא ייקח על עצמו את האחריות, בעוד אתם תוכלו לקצור את הפירות על האוכל שאותו הוא מכין. הרי אין תחליף לפיצה ששף מנוסה מכין אותה על פי הבקשה האישית של האורחים. אם כבר החלטתם לעשות אירוע מוטב כי לא תתפשרו על האוכל שאותו אתם מגישים בו.

מה היתרונות בהגשת פיצות שף בטאבון באירוע?

להגשת פיצות מהטאבון באירוע יש יתרונות רבים בהשוואה לאפשרויות אחרות. הרי אתם מבחינתכם צריכים לעשות את הבחירה שתהיה הכי נכונה לאירוע שלכם. מה שמתאים באירועים של אנשים אחרים זה לא בהכרח יהיה מה שמתאים גם באירוע שאתם מתכננים. היתרון המובהק ביותר של פיצות זה שהרבה מאוד אנשים אוהבים לאכול אותם, לא משנה מתי. כך שאם אתם מקיימים את האירוע בשעה לא שגרתית, עדיין תוכלו לעשות את הבחירה הזאת. בשונה מאופציות אחרות שעשויות להגביל אתכם בהקשר הזה.

עוד יתרון שצריך לקחת אותו בחשבון קשור להתאמת הארוחה לכל האורחים שמגיעים. בעוד אופציות אחרות עשויות להיות מתאימות לאנשים מסוימים, כאן מדובר על בחירה שמדברת לכולם. ילדים שלא אוכלים הכל, ככל הנראה ישמחו לראות שיש פיצה באירוע שלכם. אנשים דתיים ששומרים כשרות ידעו כי פיצות לא דורשות הכשר מיוחד. כל אחד יוכל להסתכל על הבחירה שאותה אתם עשיתם מנקודת מבטו. זוהי הדרך שלכם לדעת כי אתם חושבים על כל אורח וכל אורחת שמגיעים לשמוח אתכם.

כמה עולה להזמין שף פיצות בטאבון?

המחיר הוא לא הפרמטר היחידי שאמור להעסיק אתכם בעת הזמנת שף פיצות מהטאבון. עם זאת מכיוון שהכנה של פיצה היא יחסית הכנה פשוטה, המחיר יהיה נוח. בשונה מאפשרויות אחרות שהבחירה בהן תדרוש מכם להכניס את היד אל תוך הכיס. לכל אירוע יש את התקציב שלו, והבחירות שאתם עושים צריכות להיות בחירות שנקבעות לפיו. אם תחרגו מהתקציב זה עלול לסבך אתכם בהמשך כאשר תרצו לבצע הוצאות אחרות.

אז כמה יעלה לכם להזמין שף פיצות בטאבון לאירוע שלכם? האמת היא שזה מאוד משתנה בין השפים השונים. עם זאת אנו מדברים על מחיר שנע בין 120 ש"ח עד 250 ש"ח לכל סועד. ככל שתביאו יותר סועדים, כך תשלמו פחות על כל סועד שמגיע. עם זאת המחיר הסופי נקבע רק אחרי שתסבירו בדיוק מה אתם רוצים לקבל. הרי יש כמה פרמטרים שמשפיעים לחיוב או לשלילה על המחיר הסופי.


אילו פרמטרים משפיעים על מחיר של הפיצות בטאבון?

  • התפריט של הפיצות יכול להיות תפריט עשיר יותר מאשר אתם מתארים לעצמכם. זה שאתם מזמינים שף פיצות זה לא אומר שכל מה שהאורחים שלכם יאכלו זה פיצה. ככל שהתפריט שתגישו לאורחים יהיה יותר עשיר, כך תצטרכו לשלם בהתאם. כל תוספת שתרצו להוסיף לתפריט תוביל לכך שתצטרכו לשלם עליה מחיר מסוים. כמובן שאם התוספות מגיעות כחבילה אחת, המחיר יהיה נוח. עם זאת חשוב שתבינו כי לכל בקשה שתהיה לכם מהשף יש את המחיר שלה.

  • כמות האורחים שתזמינו לאירוע גם היא תשפיע על המחיר שתצטרכו לשלם. ככל שתזמינו יותר אורחים, כך מן הסתם תשלמו פחות על כל אורח. אך ככל שכמות האורחים עולה, המחיר הסופי גם הוא עולה בהתאם. המטרה שלכם בסופה של הדרך תהיה להתאים את כמות הפיצות לכמות האורחים. אם תתחייבו על כמות גדולה מהמצופה זה עלול לגרום לכך שתצטרכו לשלם מחיר גבוה ללא סיבה מוצדקת.

  • המועד שבו תקיימו את האירוע ישפיע על המחיר שתשלמו לשף. בתקופות עמוסות שבהן מתקיימים אירועים רבים הביקוש הוא גבוה, וגם המחירים עולים בהתאם. לא תוכלו להזמין שף בתקופה עמוסה מבלי שתצטרכו להכניס את היד אל תוך הכיס. אך עם זאת מדובר על תקופה שתהיה נוחה לקיום אירועים מכל מיני סיבות שונות. אם לא קריטי לכם המועד שבו יתקיים האירוע, תוכלו לנסות לגלות גמישות.
  • הזמנתם שף עם מוניטין לאירוע שלכם? קחו בחשבון כי ככל שהשף יהיה יותר מוכר, המחיר שאותו הוא ידרוש יהיה גבוה בהרבה. אתם מבחינתכם צריכים להבין כמה כסף אתם מוכנים לשלם על האוכל באירוע. זוהי הדרך להבטיח כי תקבלו אוכל משובח באירוע מבלי לחרוג מהתקציב שלכם. בסוף ישנם קווים אדומים שחובה לשים אליהם לב כאשר בוחרים שפים לאירוע. המטרה היא שלא תגיעו למצב שבו ההוצאות מתחילות להכביד עליכם.

איך נראה אירוע שבו מגישים פיצות בטאבון?

השף מגיע כשעתיים לפני תחילת האירוע על מנת לסדר את כל מה שצריך. במקרה שבו מדובר על אירוע גדול הוא יגיע אליו יחד עם אנשי צוות נוספים. השף עם אנשי הצוות שלו יסדרו את המקום על מנת שיהיה אפשר לעבוד בו כמו שצריך. כדי שיהיה אפשר להכין את הפיצות בטאבון צריך שתהיה לכם מרפסת או גינה. המקום חייב להיות מספיק גדול כדי שהוא לא יגביל את הצוות בזמן ביצוע העבודה עצמה. 

כמובן שאת הטאבון שבו מכינים את הפיצות מביא השף שאחראי על האירוע. הוא יודע איזה טאבון צריך להביא כדי שיהיה אפשר להכין כמות מספקת של פיצות. באופן עקרוני הכנת הפיצות עצמה מתבצעת במקום כאשר האורחים כבר מגיעים. את הבצק מכין השף מראש, רק את התוספות הוא מוסיף על הבצק לפני ההכנסה לטאבון. המטרה היא שכל האורחים יוכלו להנות מפיצות טריות שמכינים להם אותן על המקום.

5 טיפים לבחירת שף פיצות בטאבון

  1. אל תזמינו שף פיצות לטאבון מבלי שיצא לכם לשמוע המלצות עליו. ההמלצות של אחרים יכולות לתת מענה לכל מיני סימני שאלה שונים שמעסיקים אתכם. הרי אם אחרים נהנו מהפיצות שאותן השף הכין, אין סיבה שגם האורחים שלכם לא ייהנו. כמובן שאת ההמלצות תוכלו לשמוע גם מאנשים שאתם לא מכירים. הכי חשוב שהבחירה שתעשו תהיה רק אחרי שיצא לכם לשמוע חוות דעת טובה.

  2. תבקשו להגיע לאירועים שונים על מנת לטעום את הפיצה בעצמכם. לא רק שתוכלו באירוע לטעום את הפיצות, תוכלו לראות איך הכל נראה בזמן אמת. אם אינכם יכולים להגיע באופן פיזי, תבקשו לקבל סרטונים ותמונות שיעשו לכם סדר. בסוף הנראות של הדוכן שממנו האורחים ייקחו פיצות חשובה במיוחד. לא תרצו שהדוכן יהיה באמצע האירוע מבלי שהוא מביא איתו איזה נראות מיוחדת ושונה.

  3. שף פיצות פרטי צריך להיות כזה שלוקח מכם מחיר שתוכלו לעמוד בו. להבאת האוכל לאירוע אמור להיות תקציב מוגדר, כזה שלא תלוי בכל מיני אלמנטים שונים. ברגע שאתם בוחרים את השף הנכון תוודאו כי הוא לוקח מכם גם מחיר הגיוני. אין סיבה שתשלמו יותר מכל האחרים שהזמינו שף פיצות לאירוע שלהם. מראש תבחנו את המחיר, כך לא תמצאו את עצמכם מופתעים לאחר האירוע.

  4. הזמינות של השף הפרטי חייבת להיות תואמת ליום ולשעה שבהם תקיימו את האירוע. אם השף לא יוכל להגיע ביום ובשעה שבהם אתם מקיימים את האירוע, לא תוכלו להתקדם. את העניין הזה יהיה עליכם לעלות מראש עוד לפני שאתם נכנסים לשיחות על נושאים אחרים. אם היום והשעה לא נקבעו, תוכלו לבדוק עם השף הפרטי באילו ימים ושעות הוא פנוי.

  5. תחושת הבטן שלכם לא אמורה לאכזב אתכם כאשר אתם נפגשים עם שף פרטי. האדם שאמור להגיע לשמוח יחד אתכם באירוע חייב להיות אדם שגורם לכם להרגיש טוב. תחפשו שף פיצות בטאבון שאתם מרגישים שהוא האדם הנכון שתוכלו לשלב אותו באירוע שלכם. הוא האדם שיגרום לאורחים שלכם לחייך ברגע שהם הולכים לקחת ממנו פיצות. החיוך של האורחים מבחינתכם יהיה שווה יותר מכל דבר אחר.

מה הפתרונות לאנשים שלא אוהבים פיצות שף בטאבון?

הזמנתם שף פיצות בטאבון לאירוע שלכם? עליכם לדעת כי הוא לא יגיש במהלך האירוע רק פיצות. תוכלו לראות בתפריט עוד המון אפשרויות אחרות שמיועדות לאלה שלא אוהבים פיצות. אומנם גולת הכותרת באירוע זה הפיצות הטעימות שמכינים אותן על המקום, אך זה לא הדבר היחיד. כל מי שמגיע לאירוע ימצא את האוכל שאותו הוא ירצה לאכול בדיוק באותו הרגע. מי שיטעם את הפיצות הטעימות של השף אולי יתאהב בפיצות מחדש.

לגבי אנשים טבעוניים או כאלה שיש להם רגישות לגלוטן – יש גם להם פתרון. אפשר לבקש מראש מהשף להכין פיצות מחומרי גלם שמיועדים לכל אותם אנשים. כך כל אחד ימצא את הפיצה שאותה הוא יכול לאכול מבלי שהוא ירגיש מוגבל. המטרה היא שכל האורחים יחזרו לבית כאשר הם שבעים. אם מכינים באירוע פיצות בטאבון זוהי תהיה משימה שיהיה אפשר ליישם אותה.   

שאלות נפוצות על פיצות שף בטאבון

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על פיצות שף בטאבון. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של פיצות שף בטאבון משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של פיצות שף בטאבון לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »