טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק בשרי – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק בשרי לאירוע?

שולחן שוק בשרי – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק בשרי לאירוע?

טבלת מחירים של שולחן שוק בשרי

כמות סועדים לשולחן שוק בשרי מחיר לסועד לשולחן שוק בשרי
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק בשרי מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק בשרי?

בשר זה ללא ספק הכי ישראלי שיש – אנחנו נהנים מבשר בחגיגות יום העצמאות במנגל, בארוחות שישי עם המשפחה וגם ביציאה שגרתית להמבורגריה מובחרת במהלך השבוע.

האזינו לכתבה

במילים אחרות, הבשר לוקח חלק משמעותי וחשוב מהיומיום שלנו וממלא אותנו בעונג עם הטעמים העשירים והממכרים שהוא מציע לכולנו. לכן זה לא ממש מפתיע שהבשר לוקח חלק לא רק בשגרה הפשוטה, אלא גם באירועים החגיגיים שאנחנו מחליטים לציין.

שולחן שוק בשרי

מי שכבר יצא לו להתעסק בתכנון של אירועים גדולים מכיר את ההתעסקויות והקושי שנוגעות לתכנון האירוע והרצון לאפשר לכל האורחים לצאת שבעים, מסופקים ומחויכים. שולחן בשר הפך לאלטרנטיבה מצוינת עבור אירועים ייחודיים רבים כדרך למצוא כיבוד לאורחים שיספק את כולם. השולחן עמוס במטעמים שהכין מטבח מבעוד מועד, שגם דאג לארגון וסידור יוקרתי ונעים שלו. אז מה הופך אותו לכל כך מיוחד?

כולם אוהבים שולחן שוק שכולו בשרי

כולנו מכירים את הקושי במציאת המנה המושלמת – כיוון שלכל אחד יש את הסגנון הקולינרי האישי שלו, קשה למצוא תבשילים שכולנו אוהבים. ועדיין, אם אתם רוצים ללכת על אוכל שכולנו אוהבים – בשר במרבית המקרים מצליח. כולנו אוהבים בשר, זה טבוע בטבע שלנו. הטעמים העשירים, המרקם הממכר, הרטבים ובכלל התחושה, הופכים את המנות המופלאות לבלתי נשכחות. שולחן בשר עשיר במגוון בשרים ואפשרויות שיכולים להתאים לכולם.

1. שולחן שוק בשרי בהתאמה אישית

בין המוזמנים נמנים סובלים מסכרת, בעלי רגישויות או טבעונים? אתם יכולים להיות רגועים – ניתן למצוא מענה לכולם. כיום יש בלי סוף תחליפי בשר שיכולים לתת מענה מצוין לטבעונים שביננו – החל מקציצות של ביונד מיט ונקניקיות של טיב טעם ועד לטופו וירקות על הגריל ומבחר אפשרויות נוספות. ניתן למצוא בקלות, תוך תיאום מראש עם המטבח, פתרונות עבור כל האורחים.

2. שולחן שוק הבשרי חוסך לכם הרבה עבודה

גם אם אתם אוהבים לבשל וגם אם אתם מבשלים מצוין – בישול והכנה של תבשילים עבור עשרות עד מאות אנשים היא מאורע מורכב. לא רק שהבישול דורש הרבה זמן והשקעה ולא רק שהמטבח הביתי לא בנוי לזה – גם שינוע האוכל למתחם האירועים יכול להיות מאוד מורכב. שולחן שוק בשרי יכול לפתור עבורכם את הבעיה המורכבת הזאת ועל הדרך, לחסוך לכם לא מעט זמן. כך תוכלו להתפנות להתעסק בתכנוני האירוע האחרים – אנחנו כבר נדאג שאורחי החגיגה יצאו שבעים.

3. וכמובן – העיצוב של שולחן שוק הבשרי

שולחן שוק בשרי הוא מהודר, אלגנטי ומרהיב ביופיו. במילים אחרות, אם אתם רוצים להוסיף אווירה ייחודית לאירוע המפואר שלכם מבלי להתאמץ יותר מידי, שולחן השוק הבשרי לגמרי יכול לעשות את זה. השולחן עמוס במטעמים ממכרים ועשירים בטעמים אבל חשוב לא פחות – הוא אלגנטי, נעים לעין ויוסיף לאירוע המפואר שלכם נופח ייחודי ויוקרתי.

4. באלו אירועים נרצה לשלב שולחן שוק בשרי?

האמת היא ששולחן שוק בשרי מתאים לכל אירוע שנמצאים בו חובבי בשר אמיתיים – הטעמים העמוקים והממכרים, האווירה היוקרתית והתחושה החמה, כל אלה הופכים אותו למלהיב ומיוחד בכל אירוע ואירוע. ובכל זאת בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה אירועים בהם שולחן הבשרים יכול לשדרג את החגיגה.

5. שולחן שוק בשרי לחתונה

אם החתן והכלה חוגגי בשר מושבעים – למה לא להנות מחגיגת טעמים מפוארת גם ביום החתונה? שולחן הבשרים יכול להיות הכיבוד המרכזי של האירוע לכלל היושבים ובכך לאפשר לאורחים להנות מטעמים עמוקים ועשירים, אווירה ייחודית וחוויה קולינרית של ממש. ברגע שהאורחים יתחילו לטעום מהמטעמים – תהיו בטוחים שהם לא יוכלו להפסיק.

6. שולחן שוק בשרי משדרג יום הולדת

אם חבר קרוב שלכם חובב בשרים מושבע או שהאבא האהוב שלכם לא סוגר סוף שבוע בלי איזה מנגל איכותי – למה שלא תחגגו את החיבה שלו לבשרים עם שולחן בשרים איכותי? מדובר במתנה ייחודית ומיוחדת לאדם שאנחנו אוהבים ודרך מופלאה לחגוג את החיבה שלו לחיים, לבשר ובכלל לתענוגות החיים. והאמת היא שלא רק חתן החגיגה יהנה – האורחים יזכרו את החוויה לעוד הרבה מאוד זמן, בהבטחה.

7. שולחן שוק בשרי לאירוע לעובדי חברה

אם אתה מנהל עסק מקצועי ואתה מחפש דרך להגיד תודה לעובדים המופלאים שלך – אירוע גיבוש שכולל שולחן בשרים איכותי זאת דרך מצוינת לעשות את זה. אוכל מקרב בין אנשים, עוזר להם למצוא נושאי שיחה ומאפשר לצבור חוויות משותפות ומהנות. את האירוע תוכל לעשות באולם אירועים או לחילופין באחד הבתים של העובדים ואפילו בפארק השכונתי – הכל תלוי בחזון שיש לך על האירוע.

איזה תפריט עומד על הפרק?

הדבר הכי חשוב כשמדובר בשולחן שוק ובפרט בשולחן בשרים הוא המגוון. המגוון הנכון של האוכלים הוא שיאפשר את האיזון המושלם ויאפשר לאורחים למצוא את המטעמים האישיים שהם אוהבים. בארגון נכון של השולחן תוכלו להציע מגוון שיתאים פשוט לכולם.

שולחן שוק בשרי

1. הבשרים שעל שולחן השוק בשרי

הבשרים הם ללא ספק גולת הכותרת של האירוע וניתן לבחור במגוון אפשרויות שונות בינהן נתחי טומהוק או פקנייה יוקרתיים, המבורגרים קלאסים, פרגיות והרשימה עוד ארוכה. את הבשרים ניתן לבחור כמובן על פי ההעדפות הקולינריות של מארגני האירוע והאורחים אך פרמטר נוסף שכמובן חשוב לקחת בחשבון הוא התקציב. ישנם בשרים יקרים יותר או פחות – קחו את זה בחשבון בתכנונים.

2. תוספות בנוסף לשולחן שוק בשרי

בתכלס, בשר לא יורד חלק בגרון בלי תוספות מפנקות ליד. בתיאום עם המטבח ניתן לארגן אורז או מג'דרה, צ'יפס, תפוחי אדמה, סלטים, ממרחים ועוד ועוד. לכו על מגוון עשיר של תוספות שיתאימו לכולם ואל תחששו להיות נועזים – זה מה שיהפוך את הארוחה לכל כך מעניינת.

3. שתייה בהתאם לשולחן שוק בשרי

בתיאום עם המטבח ניתן לדאוג לשתייה קלה וכמובן, גם שתייה חריפה. כיף להנות מנתח בשר איכותי ביחד עם בקבוק יין אדום או בירה קריר וצוננת – אם אתם כבר משקיעים לכו על זה בגדול, תארגנו לעצמכם שתייה איכותית וטובה ותתפנקו.

4. ואם רוצים להשקיע – קינוחים

האמת היא שאי אפשר באמת לסגור אירוע בלי איזה קינוח איכותי. בתיאום עם המטבח ניתן לארגן מגוון עשיר של קינוחים שישדרגו את הסעודה המפוארת בכמה רמות. יכול להיות מדובר בקינוחים שוקולדיים, עוגות קצפתיות ואפילו קינוחי פירות – הכל תלוי בכם ובהעדפות האישיות שלכם.

מה המחיר של שולחן שוק בשרי?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. תמחור של שולחן שוק הוא גמיש כיוון שהוא מושפע ממגוון רחב של פרמטרים בינהם כמות האורחים המוזמנים לאירוע, מגוון המנות והאפשרויות, איכות הבשרים וחומרי הגלם וכמובן – המוניטין של המטבח. בצעו השוואת מחיר בין המטבחים השונים שסימנתם, תתלבטו ותחשבו ולבסוף – תמצאו את המטבח המושלם.

אנחנו בטעים באירוע, מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהנות משולחן הבשרים האיכותי, העשיר והאטרקטיבי ביותר שיש. מוזמנים לשלוח הודעה, להתייעץ ולחשוב איתנו – אנחנו כבר נדאג שהאורחים יצאו מהאירוע מסופקים ושבעים. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן שוק בשרי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק בשרי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק בשרי משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק בשרי לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »