טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק טבעוני

שולחן שוק טבעוני

טבלת מחירים של שולחן שוק טבעוני

כמות סועדים לשולחן שוק טבעוני מחיר לסועד לשולחן שוק טבעוני
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק טבעוני מחיר בהתאמה אישית

אתם עורכים ממש בקרוב אירוע? הבחירה הראשונה שתצטרכו לעשות תהיה לבחור את האוכל שאותו תגישו לאורחים שאתם מזמינים.

האזינו לכתבה

הרי כל בחירה צריכה להיות כזאת שאתם שלמים ובטוחים לגביה. אך מה אתם עושים עם כל אותם אורחים שלא אוכלים בשר, האם יצא לכם לחשוב עליהם? כמובן שתוכלו להזמין שולחן שוק חלבי. אך יש כאלה שלא אוכלים בכלל בשר וחלב, גם להם תצטרכו לתת מענה. אם בעבר היה מדובר על כמות מועטה של אנשים, כיום חלק גדול מהאורחים יהיו טבעונים. הזמנת שולחן שוק טבעוני יכולה להיות הבחירה הנכונה גם עבורם וגם עבור כל שאר האורחים.

שולחן שוק טבעוני

שולחן שוק טבעוני יהיה מענה אידיאלי לכל האורחים

כאשר אתם בוחרים שולחן שוק טבעוני, אתם מקבלים מענה אידיאלי לכל האורחים. לאלה שאוכלים בשר, וגם לכל השאר הם טבעונים או צמחונים. בבחירת האוכל שאותו תגישו לאירוע יהיה עליכם לחשוב על כולם. הרי אין סיבה שתחשבו רק על חלק, כולם חשובים בדיוק באותה המידה. אנו מציעים לכם לעשות בחירה שאתם יודעים שהיא לא תקפח אף אחד מהמוזמנים. הרי אין דבר שישמח אתכם יותר מאשר לראות את כולם אוכלים מהאוכל. גם מי אנשים שהם לא טבעוניים, יוכלו להנות משולחן שוק עם אוכל טבעוני. זה מה שהופך את הבחירה הזאת לבחירה שהיא אידיאלית.

שולחן שוק טבעוני מלא אפשרויות

נדמה לכם כי שולחן שוק טבעוני יהיה חסר מאוד? זה אולי בגלל שלא יצא לכם לראות שולחנות בסגנון הזה. שולחנות שוק טבעוניים יהיו מלאים באוכל מכיוון שיש המון מאכלים טבעוניים. כמעט כל מאכל שאתם מכירים, תוכלו למצוא גרסה טבעונית שלו. מה שאומר שתוכלו להזמין את שולחן השוק המושלם, רק בגרסה הטבעונית שלו. תוכלו לעשות את ההתאמות הנדרשות כדי שכל האורחים יהיו מרוצים בסופו של יום. אך שלא תעזו לחשוב כי הבחירה בשולחן שוק עם אוכל טבעוני זוהי בחירה שלא תהיה מספקת עבור האורחים. אפילו אתם תופתעו לגלות כמה מאכלים טבעוניים קיימים, כאלה שאפילו לא יצא לכם לדמיין אותם בעבר.

שולחן שוק טבעוני יהיה גם בחירה שמתאימה לאורחים הלא טבעוניים

זה אולי ישמע לכם מוזר, אך שולחן שוק טבעוני הוא לא בהכרח מענה רק לטבעוניים. זה נכון שאתם חושבים קודם כל על הטבעוניים כאשר אתם עושים את הבחירה הזאת. אך גם האורחים שהם לא טבעוניים יכולים להנות מכל המנות השונות שנמצאות בשולחן. הרי בשולחן טבעוני תוכלו למצוא מנות רבות שאותן כולם יכולים לאכול. מי שלא יצא לו לאכול אוכל טבעוני חושב כי הוא לא טעמים כמו האוכל הרגיל. המציאות מלמדת אותנו כי גם מי שלא טבעוני נהנה מאוד מהמנות שמוגשות בשולחן. ברגע שכולם יצאו שבעים מהאירוע תבינו כי שולחן השוק שבחרתם עשה בדיוק את העבודה הרצויה.

שולחן שוק טבעוני נותן התאמה אישית לסגנון המועדף עליכם

הזמנת שולחן שוק טבעוני לא תגרום לכך שתצטרכו להתפשר על מה שחשוב לכם. הרי יש כל מיני דברים שהם חשובים לכם, אותם תרצו ליישם גם בשולחן שאותו תזמינו לאירוע. האוכל שאתם מכניסים לאירוע צריך להיות אוכל שאתם מתחברים אליו באופן כזה או אחר. שולחנות שוק טבעוניים הם שולחנות שוק שכולם יכולים להתחבר אליהם. אתם תקבעו מה חשוב לכם, והחברה שמספקת את השולחן תדאג ליישם זאת. מרחב האפשרויות שעומד לרשותכם גדול יותר ממה שאתם בכלל מעזים לדמיין לעצמכם כרגע. התאמת שולחן השוק לסטנדרטים השונים שחשובים לכם היא צעד ראשון בדרך לבחירה מוצלחת.

שולחן שוק טבעוני במחיר שמתאים לכם

כמה כסף אתם מוכנים להוציא על האוכל באירוע שלכם? זוהי השאלה הראשונה שאתם תצטרכו לקבל עליה תשובה. הרי אתם לא תרצו להגיע למצב שבו אתם עושים בחירה שלא מתאימה לכם. מה שאתם צריכים לדעת זה ששולחנות שוק טבעוניים לא תמיד יהיו הכי זולים, אך הם כן יהיו גמישים מאוד. אתם תוכלו להתאים את שולחן השוק על פי התקציב שאותו אתם מוכנים לשלם על אוכל באירוע. המטרה היא שתקיימו את האירוע בדיוק לפי התקציב שעומד לרשותכם. אין סיבה שתכניסו את עצמכם לסיטואציה שבה ההוצאות יהיו גבוהות ממה שחשבתם לעצמכם. הבינו כמה כסף אתם מוכנים לשלם, ובוא לבחור שולחן שוק טבעוני לאירוע שלכם.

שאלות נפוצות על שולחן שוק טבעוני

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק טבעוני. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק טבעוני משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק טבעוני לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »