טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק ל-20 איש

שולחן שוק ל-20 איש

טבלת מחירים של שולחן שוק ל-20 איש

כמות סועדים לשולחן שוק ל-20 איש מחיר לסועד לשולחן שוק ל-20 איש
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק ל-20 איש מחיר בהתאמה אישית

קצת על שולחן שוק ל-20 איש

ארגון של אירוע מפואר עבור אנשים שאנחנו אוהבים הוא דבר שפשוט כיף לעשות. עם זאת, יש חלקים מעט מורכבים יותר כשמדובר בתכנונים של החגיגות. במהלך הארגונים לחגיגות צריך לדאוג להזמנת כל אורחי האירוע, הזמנת אולם לאירוע או מציאת לוקיישן לחגיגה, לדאוג לצלם ולדיג'יי וכמובן – לארגן כיבוד לכל האורחים.

האזינו לכתבה

ארגון ההיבט הקולינרי של האירוע היא היבט מורכב וכשמדובר באירוע לעשרים איש – קשה מאוד לארגן באמצעות המטבח הביתי אוכל שיתאים לכולם. המטבח הביתי הוא קטן מידי, פשוט ולא מתאים להכנה של כמות כזו גדולה של אוכל ולכן זה לא ממש מפתיע שכיום יותר ויותר אנשים נעזרים בגורם חיצוני שיעשה עבורם את העבודה.

שולחן שוק ל-20 איש

שוק שולחן ל-20 איש היא אלטרנטיבה מצוינת לאוכל הביתי, כשמדובר באירוע בעל עשרות בודדות של משתתפים. כחלק מהקונספט, המטבח המבשל דואג להכין מגוון מטעמים בסגנון מסוים, שינוע של אלה למתחם האירועים ולבסוף, לארגון המטעמים על שולחן שוק אלגנטי, נעים לעין ומהודר. שולחן שוק ל-20 אנשים יכול לחסוך לכם הרבה זמן, השקעה ומאמץ ולאפשר לכם להתפנות לארגון ההיבטים השונים של האירוע.

אלו שולחנות שוק ל-20 איש יכולים להתאים?

הדבר שמאפיין שולחנות שוק הוא ללא ספק המגוון אבל גם כשהמגוון גדול, יש צורך בהכוונה. כיום בשיתוף עם המטבח תוכלו לבחור את סגנון שולחן השוק ל-20 איש שתהיו מעוניינים לשלב באירוע שלכם. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הן כמה אפשרויות שעומדות על הפרק.

1. שולחן שוק בשרים ל-20 איש

אם אורחי האירוע חובבים אדוקים של בשר או שאתם פשוט מחפשים ללכת על כיבוד שהוא משביע, איכותי ויוקרתי – שולחן שוק בשרים ל-20 איש יכול להיות מושלם. השולחן עמוס בבשרים בסגנונות וטעמים שונים – החל מאנטריקוט וטומהוק ועד לפרגיות, קבבים והמבורגרים. תוכנו של שולחן הבשרים תלוי בכם ובהעדפות שלכם ושל האורחים.

2. שולחן שוק מתוקים ל-20 איש

שולחן שוק מתוקים ל-20 איש הוא ללא ספק המהודר והאלגנטי ביותר בחבורה. השולחן עמוס בקינוחים, קצפות ושוקולדים בשלל סגנונות וטעמים. בנוסף, בשולחן שוק המתוקים ניתן לשלב מגוון פירות, שיוסיפו נופח רענן ומפתיע לארגון השולחן. השולחן הזה אמנם לא יתאים ככיבוד מרכזי לחגיגה, במידה ואתם רוצים לאפשר לאורחים מסעודה על אמת, אבל הוא ללא ספק יתאים כנשנוש טעים ומפנק.

3. שולחן שוק פלאפל ל-20 איש

שולחן שוק פלאפל ל-20 איש הוא שולחן עם טעמים פשוטים מבית. השולחן מהווה מעין עמדה להכנה עצמית של מנת פלאפל לסועדים השונים. על השולחן ישנם כדורי פלאפל, פיתות ומגוון תוספות קרות בהם תוכלו להיעזר בארגון המנה בינהן סלט ישראלי קצוץ, בצל, טחינה, חומוס, טורקי ועוד. בנוסף, לצד אלה ניתן לשלב גם תוספות חמות שיגרמו לפלאפל לרדת קצת יותר חלק בגרון כמו צ'יפס, תפוחי אדמה בתנור, מג'דרה ועוד.

4. שולחנות שוק ל-20 איש – הרשימה עוד ארוכה

האמת היא שיש עוד בלי סוף אפשרויות שאפשר להזכיר כשמדובר בשולחן שוק. זה היופי של הקונספט – על שולחן שוק ל-20 איש, אפשר לשים פשוט הכל. בין שולחנות השוק הבולטים ישנם שולחן שוק שניצל, שולחן שוק המבורגר, שולחן שוק מטוגנים ועוד ועוד…

מה הופך את שולחן השוק ל-20 איש לכל כך מיוחד?

לשולחן שוק יש מגוון יתרונות שחשוב לשים עליהם את הדעת. שולחן שוק חוסך הרבה עבודה למארגני האירוע, מהווה אלטרנטיבה זולה יותר לקייטרינג, עשיר במגוון אפשרויות והכי חשוב – עמוס בטעמים מפנקים ועשירים שיספקו וישביעו את המוזמנים. בנוסף, התפריט של שולחן השוק נוצר בתיאום עם מארגני האירוע כך שניתן לבנות את התפריט המושלם שיתאים לכל אחד מהסועדים.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע מביא שולחנות שוק ל-20 איש עד אליכם

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל איכותי וטוב לקרב בין לבבות של אנשים שאנחנו אוהבים ברגעים הכי שמחים בחיים שלנו ולכן, העולם הקולינרי קרוב כל כך לנשמה שלנו. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון שירותים של שולחן שוק שיכולים להתאים ל-20 איש או לחילופין לכמויות אורחים ומשתתפים אחרות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לחשוב ולהתייעץ ובמידת הצורך גם להיעזר בשירותי שולחן השוק שלנו. שיהיה לכם המון בהצלחה ותהנו!

שאלות נפוצות על שולחן שוק ל-20 איש

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק ל-20 איש. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק ל-20 איש משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק ל-20 איש לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »