טעים באירוע » סוגי שף בשרים » שף בשרים ליום הולדת – מה זה ומה המחיר לשף בשרים ביום הולדת?

שף בשרים ליום הולדת – מה זה ומה המחיר לשף בשרים ביום הולדת?

שף בשרים ליום הולדת הוא אירוע קולינרי וחוויתי

האמת היא, שכולנו אוהבים בשר. לבשר יש טעמים חזקים, מרקם עסיסי ותחושה אמיתית וחמה של בית. גדלנו על מגוון עשיר של סוגי בשר וגם בשגרה היומיומית שלנו אנחנו נהנים ממנות בשריות שאנחנו מכינים בעצמנו או מזמינים במסעדה, ממנגל איכותי עם חברים ומבישולים מדהימים מבית ההורים.

האזינו לכתבה

אם אנחנו נהנים כל כך מבשר בשגרה, השאלה המתבקשת כמובן היא למה לא להנות מחוויה קולינרית מופלאה גם בימים המיוחדים בחיינו? 

יום הולדת של אדם שאנחנו אוהבים הוא יום שבו אנחנו רוצים שהוא ירגיש הכי מיוחד שיש. זה היום האישי שלו ואנחנו בתור המשפחה והחברים שאוהבים אותו, רוצים לעשות לו הרבה שמח על הלב. אם חתן השמחה שאתם מתכננים עבורו את המסיבה הוא חובב בשרים אדוק – למה שלא תזמינו לו שף בשרים ליום ההולדת שלו? שף בשרים חגיגי מגיע עד אליכם הבייתה או אל מתחם האירוע, מכין את הבשרים במקום ובמקרים רבים גם מציע הסברים על אופן ההכנה, סגנון הבישול והחוויה הקולינרית כולה. אז מה הופך את שף הבשרים לכל כך מיוחד?

שף בשרים ליום הולדת

יחס אישי של שף בשרים ליום ההולדת

שף הבשרים מגיע עם הצוות האישי שלו עד אליכם הבייתה ומעניק לכם את השירות הכי אישי שיש. הוא מכין את האוכל במקום, מדבר איתכם בצורה הכי חברים וכיפית שיש, ומספק לכם את החוויה הקולינרית אולי הכי מטורפת שיצא לכם לחוות. 

1. שף בשרים ליום הולדת נותן לכם חוויה קולינרית משובחת

אם אתם חובבי בשר אמיתיים, החוויה הזאת הולכת להיות בלתי נשכחת עבורכם. הטעמים החזקים, המגוון והחוויה שמבשל עבורכם שף פרטי במקום – על זה פשוט אי אפשר לוותר. מדובר בדרך מצוינת לא רק להפוך את חוגג יום ההולדת להכי שמח שיש, אלא גם את האורחים שלו. תהיו בטוחים שכל אורח יצא לא רק מסופק אלא גם שמח ומלא בהשראה לביקור הבא שלו במטבח הביתי. 

2. השף בשרים מגיש ממש עד שולחן היום הולדת

הגשה ומלצרות היא חלק שהוא פשוט בלתי נפרד מהשירות שמציע שף הבשרים הפרטי. במקרים רבים באירועים גדולים השף יגיע עם צוות מיומן שיהיה אחראי להוציא את המנות מהמטבח ולהגיש אותן ממש עד עליכם. 

3. שף בשרים ליום הולדת מתאים להעדפות האישיות של האורחים

אם יש לכם אורחים טבעוניים, או אורחים בעלי רגישויות כאלה או אחרות – תהיו בטוחים שניתן למצוא עבורם פתרון. בתיאום מראש עם המטבח ניתן לתת מענה למגוון בעיות קולינריות שעומדות על הפרק, כשהבולטת בהן היא אנשים שנמנעים מצריכת בשר. עבור הטבעוניים שביננו יש מגוון עשיר של תחליפים – קציצות המבוגר של ביונד מיט או סנסשיונאל, טופו או סייטן על הגריל, נקניקיות טבעוניות והרשימה עוד ארוכה. תהיו בטוחים שהם יצאו שבעים ומסופקים, לא פחות משאר משתתפי האירוע הבשרניים.

4. חומרי הגלם הכי טובים שיש של שולחן הבשרים ביום הולדת

זה לא כל כך מפתיע, אבל חשוב לציין – חומרי הגלם בהם השף הפרטי שתזמינו עד הבית משתמש בהם, הם ללא ספק הכי איכותיים שיש. השף הפרטי ידאג לארגן אתכם במגוון עשיר של בשרים שהם טריים, איכותיים ועשירים בטעמים וליצור מהם מנות שהן לא פחות ממופלאות – אתם בידיים טובות. 

5. שף בשרים ליום הולדת חוסך זמן, עבודה ומאמץ

ארגון של כיבוד לכמות אורחים גדולה, היא משימה מאתגרת ומעייפת עבור רבים מאיתנו – לא משנה כמה אתם מבשלים מצוין, המטבח הביתי לא פעם פשוט קטן מידי, ואנחנו ביחד איתו קורסים מהעומס. שף פרטי בעל היכולת המיוחדת לבשל בכל מקום שבו יונח ויחסוך לכם לא רק הרבה זמן ועבודה אלא גם הרבה מאמץ, תסכול ותשישות. יום הולדת אמור להיות משהו כיפי, גם כשאתם חוגגים אותו לאדם אחר. תנו לשף הפרטי שלנו לעשות עבורכם את העבודה ואתם כבר תתפנו להמשיך בתכנוני האירוע. 

מה המחיר לשף בשרים ליום הולדת?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת – מחיר של שף פרטי מושפע ממגוון קריטריונים, בינהם התפריט, כמות הסועדים, סוג הבשרים, שילוב משקאות בתפריט וכמובן – המוניטין שצבר לאורך הדרך. המחירים עבור הזמנת שף בשרים לחגיגת יום הולדת מתחילה עם זאת מאזור המאתיים ש"ח עבור מנה בודדת לאדם. המחיר אבל עשוי להשתנות בהתאם למגוון וכמות המשתתפים – ארוחה זוגית ביתית, למשל תעלה לרוב בין חמש מאות עד אלף חמש מאות שקלים. 

כשאתם מתלבטים בין השפים השונים חשוב שתקחו בחשבון לא רק את הצעת המחיר שעומדת על הפרק, אלא גם את השירות שנלווה לה – תמחור גבוה יותר במקרים רבים לא יעיד רק על מוניטין חיובי של השף, אלא על בשרים יותר איכותיים בהם הוא משתמש. מצד שני, במקרים רבים דווקא השפים הזולים יוכלו לתת מענה מדויק על מה שאתם מחפשים, מבלי לבזבז עבורכם כמות כספים גדולה. בקיצור – בואו עם ראש פתוח, תתלבטו, תתהו ולבסוף תמצאו את השף הנכון עבורכם. 

שף בשרים למסיבת רווקים

לאלו עוד אירועים שווה להזמין שף בשרים חוץ מיום הולדת?

אז נכון, הזמנה של שף בשרים פרטי לחגיגת יום הולדת של אדם שאתם אוהבים היא רעיון מצוין ועדיין, השף הפרטי יכול להשתלב במגוון אירועים נוספים. אז באלו מקרים שווה לכם להיעזר בשף פרטי בחגיגות?

1. שף בשרים לערב רומנטי זוגי

אם אתם מחפשים דרך מיוחדת לחגוג את האהבה המופלאה שלכם ביום הנישואין, יום האהבה או יום השנה שלכם – למה שלא תזמינו שף בשרים פרטי? עבור חובבי הבשר שביננו, מדובר בדרך מופלאה לחגוג את האהבה, תחומי העניין המשותפים ובכלל – את תענוגות החיים. 

2. שף בשרים למסיבת רווקים

אם החתן לעתיד חובב בשרים גדול, שווה לכם לשקול לשלב במסיבת הרווקים החגיגית שלו שף בשרים פרטי. מדובר בדרך מיוחדת לגרום לו להרגיש נאהב על ידי החברים ולהנות ממסיבת הרווקים הכי מושקעת, חגיגית ומפוארת שיש. 

3. לאירוע גיבוש לעבודה הכי מתאים שף בשרים

הזמנה של שף בשרים פרטי לאירוע גיבוש בעבודה זאת דרך מפוארת להוסיף לאירוע יוקרה ייחודית וכמובן – להגיד לעובדים האהובים שלכם תודה. חשוב לצאת מידי פעם מגבולות המשרד ולראות ביחד עם העובדים עולם. תצברו איתם חוויות חדשות ותזכירו להם עד כמה הם חשובים עבורכם.

קצת עלינו צוות טעים באירוע – מביאים את שף הבשרים עד לאירוע שלכם

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל לקרב בין לבבות ברגעים השמחים ביותר בחיים שלנו. השפים הפרטיים שלנו שמתמחים בעולמות הבשר מכירים את התחום הקולינרי מקרוב – הם יודעים לבחור את חומרי הגלם הטובים ביותר ולהוציא מהם את הטעמים הכי מופלאים ומפתיעים שיש. אם אתם מחפשים שף בשרים חברי וכיפי, שיעניק לכם ארוחה לא נשכחת במחיר אטרקטיבי – סיכוי לא רע שאנחנו בדיוק מה שאתם מחפשים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לתהות ולחשוב ובמידת הצורך – גם להיעזר בשף הבשרים שלנו. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שף בשרים ליום הולדת

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שף בשרים ליום הולדת. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שף בשרים ליום הולדת משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שף בשרים ליום הולדת לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »