טעים באירוע » סוגי בר משקאות » שלבו אלכוהול לשולחן השוק שלכם באירוע הבא

שלבו אלכוהול לשולחן השוק שלכם באירוע הבא

כמות סועדים לשולחן שוק אלכוהול מחיר לסועד לשולחן שוק אלכוהול
20 איש החל מ-150 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-130 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-100 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק אלכוהול מחיר בהתאמה אישית

שולחנות השוק כבר מזמן כבשו את שוק האירועים. אנחנו פוגשים היום וריאציות רבות של שולחנות שוק כאשר אלו מצליחים לכבוש ולהשתלט על כל אירוע ובכל מקום בו הם נערכים. אנשים מתלהבים מאוד משולחנות השוק ונהנים מהשפע המוגש, מהצבעוניות ומהיופי של השולחנות הללו.

אלכוהול לשולחן השוק הבא שלכם

אפשר להניח על השולחנות הללו כמעט כלדבר. השולחנות יכולים להיות בעריכה בשרית עם מאכלים ובשרים מסוגים שונים בשילוב של סלטים חיים, תוספות, שתייה מרעננת ואפילו קינוחים. עבור מי שבאמת רוצה להשקיע יש גם את האלכוהול. האלכוהול שמשתלב היטב עם כל סוגי הבשרים כאשר אלו תורמים הרבה טעם, ענין וגם שמחה לשולחן השוק. כי אין שמחה אלא בבשר ויין. את זה כבר כולנו יודעים.

שולחן שוק בטעם שלכם

אז הזכרנו את שולחן השוק הבשרי. אך זוהי רק דוגמא אחת למגוון האפשרויות ולתפריט שאתם יכולים להגיש על שולחן השוק. כי שולחן השוק הוא שולחן שפתוח לכל הצעה. אתם יכולים ללכת על אוכל צמחוני ואתם גם יכולים ללכת על אוכל חלבי. זה יוכל להיות אוכל בסגנון סיני וזה גם יכול להיות אוכל מכל מטבח אחר שרק יעלה בדעתכם. אם מדובר בשולחן שוק לילדים, זה יוכל להיות שולחן פיצה וזה גם יכול להיות שולחן ממתקים. למעשה אין סוף לאפשרויות וכל מה שרק תבחרו להניח על שולחן שוק יתקבל בזרועות פתוחות.

למה קוראים לזה שולחן שוק?

שולחן השוק קבל את שמו בגלל האופי שיש לשולחן. ממש כמו השוק שמה שהכי מאפיין אותו זה שפע, צבעים, ניחוחות והרבה מאוד אוכל מכל סוג. כך גם שולחן השוק. הוא עשוי להכיל מגוון גדול של מנות ושל אפשרויות, כאשר הכול מוגש בשפע, בערכיה נעימה לעין עם הרבה צבע וגם הרבה ריחות.

שולחן השוק הוא שולחן שאנחנו צריכים לבחור בהתאם לאופי האירוע כמו גם בהתאם לסוג הקהל שיגיע להשתתף באירוע. אם יהיה זה אירוע עסקי המיועד לקהל בוגר ורציני, האוכל צריך להיות מיוקרתי ואולי אפילו מאופק. האלכוהול שתוסיפו יהיה חייב להיות מתאים לאופי האירוע. באירוע כזה מן הסתם תשיקו כוסיות והיין אמור להתאים למטרה. לא ישתו שם לשכרה ועל כן אין צורך בכמויות גדולות. איפוק ויוקרה. כבר אמרנו?

שולחן שוק לאירוע יום הולדת לעומת זאת יכול להיות הרבה יותר עליז ומשוחרר. שלא לדבר על מסיבות מסוגים אחרין ולמטרות אחרות. בכל מקרה, חשוב להקפיד על עריכה נאה של השולחן, חלוקה נכונה של הצבעים ושל המנות וזאת כדי להקל על הסועדים שירצו להרכיב לעצמם את הצלחת.

זכרו. היינות והאלכוהול עשויים להשתלט כליל על הארוחה. על כן, בחרו אותם בחכמה כדי שהאירוע בסופו של דבר אכן יהיה מושלם.

המאמר בשיתוף דון אנטון.

שאלות נפוצות על שולחן שוק אלכוהול

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק אלכוהול. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק אלכוהול משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק אלכוהול לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לבר משקאות השאירו פרטים או חייגו:

053-9428880

שולחנות ובר משקאות נוספים שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »