טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק מקסיקני – לאירוע בסגנון קצת אחר

שולחן שוק מקסיקני – לאירוע בסגנון קצת אחר

טבלת מחירים של שולחן שוק מקסיקני

כמות סועדים לשולחן שוק מקסיקני מחיר לסועד לשולחן שוק מקסיקני
15-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק מקסיקני מחיר בהתאמה אישית

מהיום כדי שתוכלו לקחת את האירוע שלכם למקום קצת אחר תצטרכו לבחור אוכל שונה. אם אתם מרגישים שהאוכל באירועים השונים מיצה את עצמו, אתם יכולים לעשות בחירה אחרת. זה שאתם עושים בחירה קצת שונה, זה לא אומר כי אתם לוקחים סיכונים.

האזינו לכתבה

שולחן שוק מקסיקני יכול להיות פתרון מעולה לכל מי שרוצה לעשות בחירה מעניינת. אוכל מקסיקני הפך להיות אוכל אהוב מאוד, כזה שהרבה אוכלים אותו. אז במקום ללכת למסעדה מקסיקנית, תוכלו להביא את האוכל הזה לאירוע שלכם. האירוע המקסימני מביא איתו ייחודיות שככל הנראה לא נראתה כמותה באירועים אחרים. מדובר על בחירה שתעיף את האירוע שלכם לגבהים שלא חלמתם עליהם.

שולחן שוק מקסיקני

שולחן שוק מקסיקני עם שפע אופציות

כל אחד מהאורחים שהזמנתם לאירוע אוהב משהו אחר? אתם לא צריכים להביא אותם למצב שבו הם צריכים להתפשר. על מנת שהם יוכלו להנות מהאירוע שלהם תוכלו פשוט להביא להם שולחן שוק מקסיקני. שולחנות שוק מקסיקניים מתאפיינים בשפע של אפשרויות, כל אחד יבחר את המנה שהוא אוהב. מרוב שיש כל כך הרבה אופציות, תוכלו לדעת כי האורחים שלכם לא ימצאו את עצמם מתפשרים. אם בא להם לאכול מאכל כזה או אחר, הם ככל הנראה ימצאו אותו על השולחן. רק נזכיר כי כל המאכלים על השולחן הם מאכלים מקסיקנים בלבד.

לכל אירוע ניתן לעשות התאמות מיוחדות באמצעות שולחן שוק מקסיקני

כיצד אתם מדמיינים את האירוע שאותו אתם רוצים לעשות? שולחן שוק מקסיקני מאפשר גמישות רבה לקראת האירוע שאותו אתם מתכננים. המטרה היא שתוכלו לעשות את האירוע בדיוק על פי כל הסטנדרטים השונים. כל דרישה שלכם תהיה מיושמת באפשרויות השונות שנמצאות על השולחן. מכיוון ששולחן שוק הוא לא בחירה תבניתית, יהיה אפשר לקחת אותה לכל מקום שהוא. אתם רק צריכים להגיד מה חשוב לכם באירוע, ובתוך זמן קצר זה יהיה מיושם הלכה למעשה. ברגע שתבינו כי האורחים שלכם מרוצים – אין סיבה שגם אתם לא תהיו מרוצים. הרי זה האינטרס העיקרי שמניע אתכם כאשר אתם עושים אירוע ומזמינים אליו אורחים.

שולחן שוק מקסיקני בהתאם לתקציבכם

כמה תכננתם לשלם על האוכל שאותו אתם תגישו לאורחים באירוע? אם הגעתם עם סכום מוקצב מראש ככל הנראה שלא תרצו לחרוג ממנו. הרי יש עוד המון דברים שתצטרכו לדאוג להם הלכה למעשה. עם הבחירה באפשרות של שולחן שוק בסגנון מקסיקני, האפשרות לבחור נמצאת בידיים שלכם. הרי שנבין כמה כסף אתם יכולים לשלם על האוכל באירוע, נתאים את המנות המתאימות ביותר. תוכלו למצוא שולחן שוק במחיר שנע בין 1000 עד 1500 ש"ח, ותוכלו למצוא שולחנות שוק במחיר גבוה מהמחיר הזה. כל מה שצריך לעשות זה לבצע את ההתאמות השונות במנות שנמצאות על השולחן.

העיניים אמורות לאכול ראשונות

כולנו יודעים כי מה שהופך את שולחנות השוק להיות כל כך מיוחדים זה הנראות שלהם. המטרה היא לעצב את שולחן השוק בצורה כזאת שהוא יהיה מרשים מאוד ביופי שלו. שולחנות שוק מקסיקניים עומדים במשימה הזאת בצורה טובה כי הם פשוטים נראים מרשים. הצבעים של המנות השונות הם אלה שהופכים את הבחירה הזאת להיות בחירה מושלמת. אנשים בוחרים בה פעם אחר פעם רק בגלל העניין הספציפי הזה. אם אתם רוצים לתת לאורחים שלכם חוויה גם בנראות וגם בטעם זוהי חייבת להיות הבחירה שלכם. כמובן שתוכלו לעשות כל מיני התאמות השונות על פי הקונספט של האירוע שאותו אתם מתכננים.

שולחן שוק מקסיקני לחוויה שלא שוכחים

החלטתם לשדרג את האירוע שלכם? מוטב כי תבחרו אוכל שאף אחד לא ישכח אותו. לצד כל האפשרויות הבנאליות, אתם יכולים לעשות בחירה שאף אחד לא עשה כמותה. אנו מדברים על שולחן שוק מקסיקני בטעמים שכל האורחים הולכים לזכור אותם במשך זמן רב. מבחינתכם אם ימשיכו לדבר על האוכל באירוע שלכם גם אחרי שהוא נגמר, זוהי תהיה הצלחה מסחררת. לעיתים כל מה שזוכרים מהאירוע זה את האוכל שאותו אכלו. אם כבר אתם רוצים לעשות משהו שכולם יזכרו חובה עליכם לצאת מאזור הנוחות. בואו לבחור את המנות שאתם רוצים שיהיו על שולחן השוק המקסיקני באירוע שלכם!

שאלות נפוצות על שולחן שוק מקסיקני

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק מקסיקני. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק מקסיקני משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק מקסיקני לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »