טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » מה המחיר של שולחן שוק? כך תוזילו מחירי שולחן שוק בקלות!

מה המחיר של שולחן שוק? כך תוזילו מחירי שולחן שוק בקלות!

טבלת מחירים של מחיר שולחן שוק

כמות סועדים למחיר שולחן שוק מחיר לסועד למחיר שולחן שוק
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים למחיר שולחן שוק מחיר בהתאמה אישית

שאלתם את עצמכם כיצד תוכלו להזמין שולחן שוק לאירוע במחיר מושלם? את השאלה הזאת שואלים במקביל אליכם לא מעט אנשים שונים שמתכננים אירוע.

האזינו לכתבה

זה ששולחנות שוק הפכו להיות מאוד פופולאריים זה ידוע, אך עם הפופולאריות באו גם המחירים הגבוהים. ישנם ספקים שמנצלים את המצב על מנת לדרוש מחירים שבעבר היו נשמעים מופרכים. עם זאת במציאות שבה כולם רוצים שיהיה להם שולחן שוק באירוע – כל האמצעים כשרים. אפילו אם זה יצריך מכם לחרוג מהתקציב שאותו הצבתם לעצמכם בתור תקציב מקסימלי.

מחיר-שולחן-שוק-1

תזכרו כי הצעדים שאתם עושים הם אלה שבסוף יקבעו כמה כסף תצטרכו לשלם. תוכלו לעשות כל מיני פעולות שונות שיסייעו לכם למצוא שולחן שוק במחיר מושלם. מחיר שיאפשר לכם לשלם אותו, מבלי שיהיה עליכם לוותר על כל מיני דברים שונים באירוע. הרי אם תשלמו על שולחן השוק מחיר גבוה זה יבוא על חשבון דברים אחרים. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה במקרה הספציפי הזה. במאמר הבא אנו נסביר לכם כיצד תוכלו למצוא שולחן שוק במחיר שמתאים לכם כמו כפפה ליד.

כמה עולה להזמין שולחן שוק לאירוע?

למען האמת אף אחד לא יכול להגיד מחיר ספציפי שיהיה רלוונטי לכל האפשרויות. כל תוספת לשולחן שוק עשויה לייקר את המחיר שאותו יהיה עליכם לשלם עליו. מחיר שולחן שוק מתחיל מ-1500 ש"ח ברוב המקרים, ויכול להגיע במקרים מסוימים עד 6000 ש"ח. כל דבר קטן שתבקשו בנוסף למה שתקבלו יגרום למחיר לעלות. אתם יודעים איך אתם נכנסים לפרוצדורה, יהיה קשה לדעת כמה תשלמו בסופו של תהליך.

למרות שהמחיר הוא לא נמוך, הבחירה בשולחן שוק לאירוע היא בחירה משתלמת מאוד. לא סתם אנשים רבים שמתכננים אירוע בוחרים באפשרות הזאת על פני אפשרויות אחרות. היא מביאה איתה פלוסים שככל הנראה יהפכו את האירוע לכזה שכולם הולכים לדבר עליו. אתם לא צריכים לשלם ביוקר על שולחנות שוק, בו בזמן אין צורך שתוותרו על האפשרות הזאת. גיבשנו כמה כללים שיסייעו לכם למצו שולחן שוק לאירוע במחיר שעשוי להפתיע גם אתכם.

אילו פרמטרים משפיעים על המחיר של שולחן השוק שתזמינו?

  1. כמות האורחים באירוע: ככל שיבואו לאירוע שלכם יותר אורחים, כך תצטרכו לדאוג שיהיה יותר אוכל. זוהי הסיבה שבגללה כמות האורחים זה הפרמטר שמשפיע על המחירים בצורה הכי משמעותית. ההבדל יכול להיות במאות או באלפי שקלים כאשר אתם מבצעים את ההזמנה. אך תיקחו בחשבון כי ככל שכמות האורחים תהיה גדולה יותר, המחיר לכל אורח יהיה נמוך. המחיר הסופי שתצטרכו לשלם יהיה מן הסתם גבוה בהתאם.

  2. המועד של האירוע: לאורך השנה ישנן תקופות עמוסות מאוד, בתקופות האלה גם הביקוש גבוה. זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים לחשוב היטב מתי תרצו לקיים את האירוע. בתקופות העמוסות שהביקוש גבוה, המחיר של שולחן שוק יהיה גבוה מבדרך ככל. בתקופות הרגועות תוכלו למצוא שולחנות שוק במחיר מאוד משתלם ונוח. לכן אם עדיין לא קבעתם מועד לאירוע תנסו לבחון את כל האפשרויות הקיימות.

  3. המנות על השולחן: כל שולחן שוק הוא עולם שלם בפני עצמו, בדרך כלל הוא שונה מאירוע לאירוע. מה שמתאים לאירועים אחרים זה לא בהכרח מה שיהיה מתאים לאירוע הנוכחי. לכן המבנה של השולחן יהיה שונה, וגם המנות שמופיעות עליו. בחירת המנות משפיעה באופן טבעי על המחיר של השולחן כולו. ישנם חומרי גלם יקרים, וישנם חומרי גלם זולים. בסוף כל דרישה מיוחדת שיש לכם עשויה לגרום למחיר לעלות.

  4. המוניטין של החברה: כמובן שלכל חברה שממנה תזמינו שולחן שוק יש את המוניטין שאותו היא צברה. אסור לכם להתפשר על חברה שאינכם מכירים אותה, אך גם לא להגזים. תנסו למצוא חברה מנוסה כזאת שמתאימה לרמה שאותה אתם רוצים להרים באירוע עצמו. עם זאת תוודאו כי היא לא לוקחת מחירים גבוהים מבלי שתהיה לכך הצדקה ברורה לעין.

  5. שירותים נלווים: החלטתם שאתם רוצים להעביר חלק מהמשימות לחברה שעושה את שולחן השוק? כל משימה שתרצו להוריד מעצמכם תצטרכו לשלם כדי להעביר אותה. המחיר של שולחן השוק עולה ככל שאתם מוסיפים עוד משימות לחברה שאחראית על שולחן השוק. תוכלו להוריד מעצמכם את כל המשימות השונות שקשורות להכנת האוכל לאירוע. עם זאת יהיה עליכם לקחת בחשבון כי המחיר של שולן השוק שהזמנתם יהיה יקר מהממוצע.

האם משתלם להזמין שולחן שוק במחירים כאלו?

יש כאלה ששומעים את המחירים של שולחנות שוק, ומיד לוקחים צעד לאחור. אך האם יצא לכם לחשב כמה אתם צריכים לשלם כאשר אתם רוכשים את המצרכים בעצמכם? לא בטוח שהמחיר שתשלמו יהיה נמוך יותר מאשר המחיר של הזמנת שולחנות שוק. בטח אם אתם מאלה שלא מוכנים להתפשר על האיכות של האוכל. כיום הקניות בסופר הן לא זולות כמו שהן היו בעבר, מהסיבה הזאת מוטב כי תשקלו את העניין פעם אחת נוספת.

עניין נוסף הוא כל ההכנות שאתם צריכים לעשות טרם הכנת האוכל. יש כאלה שלוקחים יום או יומיים של חופש מהעבודה על מנת שהם יעמדו בלוחות הזמנים. האם חשבתם לעצמכם כמה כסף אתם מפסידים על כל יום עבודה? בסוף אתם תבינו כי המחיר שאתם חוסכים הוא לא בהכרח מחיר גבוה כמו שאתם חושבים. מדובר על הבדלים מינוריים, כאלה שלא באמת אמורים למנוע מכם להזמין שולחן שוק.

מחיר שולחן שוק כשר יהיה בהכרח יותר יקר?

אתם בוודאי יכולים לתאר לעצמכם כי כל דרישה נוספת שתהיה לכם אמורה לייקר את המחיר שתשלמו. זה שאתם דורשים שולחן שוק כשר עבור האורחים שלכם זה אומר שיהיה עליכם לשלם בהתאם. הרי המחירים של חומרי הגלם הכשרים הם לא זהים למחירים של חומרי גלם לא כשרים. בחלק גדול מהמקרים צריך לעשות התאמות נוספות על מנת שיצא שולחן שוק כשר למהדרין.

אתם יודעים שעומדים להגיע לאירוע שלכם אורחים שומרי מסורת? אין ספק כי אתם צריכים לדאוג לכך שגם הם יוכלו לאכול יחד עם כולם. אך אם אתם יודעים שלא מגיעים אורחים שומרי מסורת, אין סיבה שתשלמו מעבר. כל דרישה נוספת שתהיה לכם מעבר לדרישות הנורמטיביות תייקר את המחירים. לכן לפני שאתם מבקשים משהו תשאלו את עצמכם עד כמה הבקשה מוצדקת. חלק גדול מהבקשות יהיו כאלה שתוכלו לוותר עליהן מבעוד מועד.

שולחנות שוק יקרים יהיו תמיד טובים יותר?

קיבלת כמה הצעות מחיר על שולחנות שוק שונים? אתם לא צריכים באופן אוטומטי לקבל את הצעת המחיר הכי גבוהה. אף אחד לא יכול להבטיח לכם כי הצעת המחיר הגבוהה תהיה הכי טובה בין האפשרויות השונות. לעיתים דווקא השולחנות הפחות יקרים יהיה אלה שיביאו איתם פלוסים שאין באופציות האחרות. אל תיתנו למחיר להיות הפרמטר העיקרי שיניע אתכם בעת ביצוע הבחירה הסופית.

את הבחירה אתם צריכים לעשות על סמך מה שתקבלו בשולחן עצמו. לכל חברה יש את המחירים שאותם היא לוקחת את שולחנות השוק שהיא עושה. חברות יקרות לא נותנות תמורה טובה תמיד בהשוואה לחברות זולות. ברגע שתתייחסו לתמונת המצב כולה ולא רק למחיר, תבינו כי המחיר הוא פרמטר משני. מי שעושה את הבחירות על סמך המחיר בלבד עלול למצוא את עצמו מתחרט על הבחירה שאותה הוא עשה.

איך מוצאים שולחן שוק במחיר מושלם?

  • אל תזמינו שולחן שוק ברגע האחרון – כי המחירים יכולים להיות גבוהים. תנסו לבצע את ההזמנה מספר שבועות לפני האירוע עצמו, כך תוכלו לשלוט במחיר שתשלמו. אם אתם נזכרים לעשות את ההזמנה של השולחן בשלב מאוחר, לא יהיו לכם אלטרנטיבות רבות. יהיה עליכם לבחור אפשרות אחת מבין האפשרויות המועטות שניצבות מולכם. לכן גם אם האירוע עוד רחוק, תדאגו לשריין לעצמכם שולחן שוק לאירוע.

  • השוואת מחירים בין חברות שונות יכולה להוזיל באופן ניכר את המחיר. הרי לכל חברה שמציעה שולחנות שוק לאירועים יש את המחירים שאותם היא רואה לנכון. ברגע שאתם משווים מחירים יש לכם את הכוח לבחור את החברה שמתאימה לכם. זאת שיהיה לה ניסיון להרים את השולחן המושלם, אך מצד שני גם לא כזאת שדורשת מחיר גבוה. השוואת המחירים תאפשר לכם לדעת כי אתם עושים בחירה שמתאימה לכם בלבד.

  • תשתדלו לגלות גמישות בכל מה שקשור לשולחן שאותו תזמינו לאירוע. אם אין לכם דרישות מיוחדות, תאפשרו לחברה להרכיב לכם את השולחן בהתאם לתקציבכם. הרי כל תוספות שתוסיפו לשולחן על דעת עצמכם יכולה להיות זאת שתייקר את המחיר. אם אתם תיתנו לחברה לקחת את המושכות לידיים שלה, תוכלו להרוויח המון גם מבחינת העלויות. כמובן שתדאגו כי בסוף השולחן יהיה מתאים לאירוע שאותו אתם מתכננים.

  • עדיין לא קבעתם תאריך לקיים בו את האירוע? תנסו לבחון באילו תאריכים תוכלו לקבל שולחן שוק לאירוע במחיר משתלם. קיימים כל מיני תאריכים מתים שבהם העלות של שולחנות השוק יהיו זולים. לא מדובר על הבדלים מאוד גדולים, אך עדיין מדובר על הבדלים מהותיים. כאלה שלא תוכלו להתעלם מהם כאשר אתם עושים את ההזמנה של השולחן לאירוע.

  • אתם יודעים שיש סכום מסוים שאתם לא יכולים לחרוג ממנו? הקציבו את התקציב לשולחן שוק בפני החברה שממנה אתם מבצעים את ההזמנה. היא תנסה לעשות את ההתאמות שלה כדי שתבצעו בסוף את ההזמנה ממנה. אם אותה חברה שמכינה שולחנות שוק לא יכולה לעשות את ההתאמות הדרושות, תוכלו לחפש חברה אחרת. הכוח בתור צרכנים הוא בידיים שלכם, תשתמשו בכוח בתבונה כדי להוזיל את המחירים.

באילו אירועים ניתן לשלב שולחנות שוק במחיר הוגן?

עד לא מזמן היה אפשר להגיד כי שולחנות שוק מיועדים בעיקר עבור אירועים קטנים. אך עם הזמן אנו רואים כי שולחנות שוק הופכים להיות פופולאריים גם באירועים גדולים במיוחד. במילים פשוטות הבחירה הזאת מיועדת לכל סוגי האירועים, ללא הבדל בין אירוע אחד לבין אירוע אחר. כמובן שישנה אפשרות להתאים את שולחן השוק לאירוע שבו הוא אמור להיות מוצב. בדיוק כמו שעושים את ההתאמה של הקייטרינג לפי סוג האירוע.

רק תבחרו את החברה הנכונה שממנה תבצעו את ההזמנה, והשמיים הם הגבול מבחינתכם. תוכלו לקבל שולחן שוק מעולה שיגרום לאורחים לחזור לבית כאשר הם שבעים ומרוצים. חוץ משולחן השוק יהיה עליכם לדאוג לעוד דברים אחרים שאמורים להיות באירוע שאתם מתכננים. אך האוכל הוא תמיד גולת הכותרת של האירוע, לא משנה איזה סוג של אירוע. לפיכך לפני שאתם מתקדמים קדימה – תוודאו כי אתם מזמינים שולחן שוק שיספק את הסחורה.   

שאלות נפוצות על מחיר שולחן שוק

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מחיר שולחן שוק. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מחיר שולחן שוק משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מחיר שולחן שוק לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »