טעים באירוע » סוגי בר מתוקים » שולחן קינוחים לברית מה זה ומה המחיר לשולחן קינוחים לברית?

שולחן קינוחים לברית מה זה ומה המחיר לשולחן קינוחים לברית?

מה זה שולחן קינוחים לברית?

מזל טוב! נולד לכם ילד ועכשיו אתם מעוניינים לחגוג את הצטרפותו הראשונה לעם היהודי המופלא שלנו. חגיגת ברית היא אירוע מפואר, מרגש וללא ספק אחד שלא תשכחו בקרוב ולכן, חשוב לדאוג שהתכנונים ייעשו על הצד הטוב ביותר.

האזינו לכתבה

אחד ההיבטים המשמעותיים ביותר בתכנון חגיגת ברית המילה של הבן האהוב שלכם, היא כמובן לדאוג לכיבוד. אמנם יכול להיות מדובר בארוחה חגיגית ומפוארת, אך הורים טריים רבים בוחרים לא פעם דווקא ללכת על נשנושים פחות כבדים, שיסגרו לאורחים פינה.

שולחן קינוחים לברית

אחת האפשרויות החמות כיום בשוק היא ללא ספק שולחן קינוחים. מטבח שמציע שירותי שולחן קינוחים אחראי לאפיית וארגון המטעמים המתוקים השונים ובנוסף על כך גם לשינוע של המטעמים למתחם האירוע וכמובן – גם לארגונם על שולחן חגיגי עמוס בכל טוב. אז מה הופך את שולחן הקינוחים לאלטרנטיבה קולינרית מצוינת עבור אורחי חגיגית ברית המילה שלכם?

שולחן הקינוחים לברית עמוס בטעמים מופלאים

שולחן קינוחים עמוס במבחר עשיר של טעמים מופלאים. אז נכון, לכל אחד מאיתנו יש את ההעדפות הקולינריות שלו, אבל כשמדובר בקינוחים ומתוקים – פשוט אי אפשר לפספס. השולחן יהיה עשיר בקצפות, עוגות יוקרתיות ומבחר עשיר של מתוקים שיחוסלו – הטעמים הממכרים יהפכו לחלק משמעותי ממרכז האירוע. 

1. שולחן הקינוחים לברית מוסיף אווירה יוקרתית ומיוחדת

שולחן קינוחים מתאפיין כמובן בטעמים עשירים, חזקים וממכרים אבל חשוב לא פחות – גם בעיצוב אלגנטי ויוקרתי שתופס את העין. במידה ותיעזרו במטבח איכותי ויוקרתי, שולחן שוק הקינוחים שתארגנו לברית המילה שלכם יהיה מייצג של ממש שיתפוס את עיניי האורחים וישדרג את סגנון האירוע ויוסיף לו נופח יוקרתי. 

2. שולחן הקינוחים יספק נשנוש מצוין לאורחים בברית

בתכלס, קינוחים זה נשנוש מספק ומצוין – ניתן לטעום כל פעם משהו קצת אחר, להנות מהטעמים העשירים ובכל זאת, לא להרגיש את הצורך להתיישב סביב השולחן. כשמדובר בברית מילה נהוג במקרים רבים דווקא שלא לעשות ארוחה אלא להגיש כיבוד קליל ולכן, שולחן קינוחים זאת ללא ספק אופציה מצוינת. 

3. שולחן הקינוחים יחסוך לכם הרבה עבודה בברית

הילד רק נולד, אתם הורים טריים ועמוסים – מה לכם וללאפות או לבשל?! היעזרות בשירות שולחן קינוחים של מטבח יוקרתי ומפואר לא רק יחסוך לכם הרבה זמן שאתם צריכים בשביל לטפל בעולל הקטן שלכם אלא גם הרבה כאב ראש, התעסקות ובלגן במטבח הביתי. 

מה נהוג להגיש בשולחן קינוחים בברית?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת – כל מטבח מציע מטעמים קצת אחרים וגם כל מתכנן אירוע מעדיף להגיש דברים קצת שונים. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה דברים שנהוג להגיש. 

1. קאפקייקס על שולחן הקינוחים לברית

לקאפקייקס איכותיים וטובים יש יכולת מופלאה לשדרג את שולחן שוק הקינוחים לברית של הבן האהוב שלכם. קאפקייקס לא רק בעלי טעמים מופלאים ועשירים, אלא גם עיצוב חמוד במיוחד שיכול להוסיף הרבה חן לסגנון השולחן ולעיצוב של האירוע כולו. ניתן ללכת על קאפקייקס שוקולד, וניל, בננה, ואפילו תפוז – הכל תלוי בהעדפות שלכם ושל האורחים. 

2. קינוחים קטנטנים על שולחן הקינוחים לברית

שולחן קינוחים איכותי יכיל במקרים רבים מטעמים קטנים ואיכותיים. כשאנחנו עומדים מול שולחן עמוס בכל טוב, לא נוכל להתפשר על לטעום קינוח אחד בלבד – נרצה לטעום מהכל! לכן, יש יתרון משמעותי בהצעה של קינוחים קטנטנים בצורה של טעימות, שתאפשר לאורחים להנות ממבחר הקינוחים העשיר. 

3. מגוון עוגות ומטעמים על שולחן הקינוחים לברית

למגוון יש חלק משמעותי כשמדובר בשולחן הקינוחים. חשוב שהשולחן יכיל מגוון אפשרויות – קינוחי שוקולד לצד קינוחי קצפות, פירות, ומטעמים מפתיעים במיוחד. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שכל אורח יוכל למצוא את הנישה שלו ולהנות מטעמים מתוקים במיוחד. 

4. פונדו ושדרוגים נוספים

אם בא לכם ללכת בגדול, תמיד תוכלו להפתיע את עצמכם ואת האורחים בשדרוגים מופלאים לשולחן הקינוחים שלכם כמו פונדו, קצפות מפתיעות, עוגות סופלה והרשימה עוד ארוכה. אם יש לכם חזון ספציפי, תעלו אותו מול המטבח – סיכוי לא רע שיהיה להם מה להציע. 

5. שדרגו את עיצוב האירוע בהתאם לשולחן הקינוחים לברית

כשמדובר בחגיגות הברית לבן האהוב שלכם, יש חשיבות עליונה לעיצוב נכון של האירוע. אז נכון, לשדרוג האירוע בשולחן קינוחים יש יכולת מופלאה להוסיף אווירה ייחודית ומקסימה לאירוע, אבל יכול להיות ששווה לכם לשכלל את עיצוב האירוע בהיבטים נוספים. 

6. סידור בלונים איכותי באירוע הברית

סידור בלונים איכותי יכול להוסיף אווירה מיוחדת ומרגשת לאירוע. יכול להיות מדובר בבלונים עם כיתובים שקשורים לאירוע או לחילופין, בלונים חלקים בגוונים עמוקים ונעימים שיוסיפו לאירוע אווירה רגועה ונעימה. ניתן לשדרג את הכניסה לברית באמצעות כניסה מעוצבת בבלונים בשלל צורות וצבעים שתוסיף את האפקט המופלא שאתם מחפשים או לחילופין למקם את הבלונים בפיזור במתחם האירוע. 

7. תוסיפו משהו מיוחד משלכם לשולחן הקינוחים לברית

במקרים רבים, מתחם האירועים בו אתם מארגנים את חגיגות הברית לא פעם יעזור לכם בעיצוב האירוע והתכנון שלו. ובכל זאת, יש משהו יפה בעיצוב האירוע באופן שתואם לדברים שאתם אוהבים. בתיאום עם אולם האירועים, תוכלו לחשוב על רעיונות מקוריים ואישיים שלכם שיוסיפו את הנופח הייחודי למשפחה האהובה שלכם, דרך החיים שלכם והאמונות האישיות שמלוות אתכם. 

מה המחיר של שולחן הקינוחים לברית?

האמת היא שאין תשובה מדויקת לשאלה המורכבת הזאת. שולחן קינוחים לברית יכול להתחיל באזור האלף שקלים ולטפס עד כמה אלפים. תמחור השולחן תלוי בכמות האורחים, מבחר הקינוחים שמוצע בשולחן, מורכבות האירוע וכמובן – המוניטין של המטבח שמציע לכם את השירות. כשאתם מתלבטים בין מטבחים שונים חשוב שתבצעו השוואה לא רק על הצעת המחיר עצמה, אלא על מה שהיא כוללת. לא פעם שולחן יהיה זול יותר כיוון שהוא יכיל פחות תבשילים או יתאים לכמות מצומצמת יותר של אנשים – קחו את זה בחשבון. בנוסף, מטבחים מוכרים ויוקרתיים במקרים רבים יקחו תמחור גבוה יותר בגלל המוניטין שהם צברו אך במקרים רבים, גם מטבחים לא מוכרים יכולים לספק לכם שולחן איכותי, מפואר ומפנק.

קצת עלינו – צוות טעים לאירוע יביא את שולחן הקינוחים עד לברית שלכם

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים בחשיבות של אוכל באירועים עם אנשים שאנחנו אוהבים. אם אתם מחפשים מטבח שיארגן לכם שולחן קינוחים מפנק, מושקע ואיכותי, תוך מתן שירות אישי ושעל הדרך גם יפנק אתכם באחלה מחיר – יכול להיות שאנחנו המטבח המושלם עבורכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, להתלבט ולהתייעץ ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי שולחן שוק קינוחים שאנחנו מציעים. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן קינוחים לברית

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן קינוחים לברית. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן קינוחים לברית משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן קינוחים לברית לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן מתוקים השאירו פרטים או חייגו:

053-9428880

שולחנות ובר מתוקים נוספים שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »