טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק פלאפל – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק פלאפל?

שולחן שוק פלאפל – מה זה ומה המחיר לשולחן שוק פלאפל?

טבלת מחירים של שולחן שוק פלאפל

כמות סועדים לשולחן שוק פלאפל מחיר לסועד לשולחן שוק פלאפל
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק פלאפל מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק פלאפל?

מארגנים יום הולדת עגול לאחד ההורים האהובים? מחפשים דרך נפלאה לציין את בר או בת המצווה של אחד הילדים? רוצים להתפנק ובענק? אם לא יצא לכם לשמוע על שולחנות שוק – סיכוי לא רע ששווה לכם להקשיב! שולחן שוק הוא קונספט של הגשת אוכל באירועים שמזכיר באופיו את סגנון הבופה.

האזינו לכתבה

על שולחן האוכל הרחב משלבים מגוון עשיר של אוכלים טעימים ומגרים במיוחד.

שולחן-שוק-פלאפל

1. שולחן שוק פלאפל חוסך המון עבודה

אם יצא לכם כבר לארגן אירועים גדולים כנראה שאתם מכירים מקרוב את הקושי לבשל לכל האורחים. לא משנה עד כמה המטבח הביתי שלכם מפואר הוא ללא ספק קטן מידי בשביל לבשל ארוחה לכל המשפחה המורחבת שלכם משני צידי המשפחה, בני ובנות הזוג של כולם והחברים. במילים אחרות, אם אתם רוצים לחגוג אירוע גדול ולהצליח להנות מהתהליך – כנראה שבישול האוכל לאורחים, הוא דבר ששווה לכם להשאיר לשפים מקצוענים.

2. הצגת האוכל (ובמיוחד הפלאפל) בצורה נגישה

אופן ההצגה של האוכל הוא ללא ספק חלק משמעותי משעת הסעודה כולה. אוכל שמוצג באופן אטרקטיבי, נגיש ומזמין הוא אוכל שאנחנו נהנים הרבה יותר לאכול אותו עם המשפחה והחברים. הצגה של האוכל המצוין שלנו בתצורה של שולחן שוק אמיתי, היא דרך מושלמת לגרום לאירוע המפואר להתהדר באווירה יוקרתית, נעימה ומזמינה.

3. שולחן שוק פלאפל מתאים לכל המשתתפים

מכירים את הבעייתיים האלה במשפחה שלא אוהבים לאכול שום דבר? ובכן, כשמדובר בשולחן שוק, פשוט אי אפשר לפספס. שולחנות שוק באים במבחר אדיר של סגנונות כאשר כל נושא מכיל כמות עשירה ומספקת של מנות, שתגרום לכל בני המשפחה להיות מרוצים.

קצת על הפלאפל האהוב שלנו

ועכשיו כשהבנתם קצת מה זה בכלל שולחן שוק, הגיע הזמן לדבר על המאכל הכי הכי שיש – הפלאפל. הפלאפל האהוב שלנו הוא המאכל הישראלי הכי טעים ופופולארי שיש כיום במדינה. לצד החומוס והסביח, הוא ללא ספק לוקח חלק מרכזי בתרבות שלנו, בחיי היומיום שלנו ואפילו במנטליות הישראלית כולה. שולחן שוק פלאפל הוא דרך מצוינת לחגוג את הישראליות האהובה שלנו על שולחן האוכל ולאפשר לסועדים להנות מארוחה טעימה במיוחד. אז מה הופך את שולחן הפלאפל לכל כך פופולארי?

1. מגוון ועשיר באפשרויות שולחן שוק הפלאפל

כיאה לתרבות הקולינרית הישראלית, שולחן שוק פלאפל הוא עשיר במגוון אפשרויות שיתאימו לכולם. אז נכון, הייסוד המרכזי בשולחן יהיה כמובן פלאפל, אך לצידו תוכלו להגיש את מבחר הפיתות, הממרחים והתוספות לפלאפל שלכם כך שכל אחד יוכל לעצב אותו באופן המועדף עליו. בנוסף, בשולחן ניתן להגיש גם סלטים, צ'יפס ותוספות רבות נוספות – תהיו בטוחים שכולם יהיו מרוצים.

2. שולחן שוק עם פלאפל מתאים גם לבעייתיים באוכל שביננו

יש לכם סכרתיים במשפחה? אנשים עם אלרגיות? צמחוניים? אולי הדבר הכי בולט בשולחן שוק פלאפל זה שהוא מתאים פשוט לכולם! מדובר במנה בריאה, צמחונית, שאינה עשירה בסוכרים ויכולה לספק את מרבית קרובי המשפחה האהובים שלכם. אם אתם רוצים למצוא מנה שהיא בקונצנזוס שתחסוך לכם בעיות ובלאגנים – כנראה ששולחן שוק פלאפל הוא הדבר בשבילכם.

3. שולחן שוק הפלאפל הוא השולחן הכי ישראלי שיש

אם אתם מחפשים דרך להפוך את האירוע האהוב שלכם לישראלי קצת יותר – שילוב של שולחן שוק פלאפל זאת ללא ספק דרך מצוינת לעשות את זה. פלאפל הוא המאכל הישראלי הכי אהוב ומוכר שיש ובנוסף, מדובר במאכל שכולנו אוהבים. באופן כזה נוסף על חגיגות המאורע המיוחד, תוכלו גם לחגוג את הישראליות שלכם ואת המדינה האהובה שלנו.

4. פלאפל זהו מאכל שהוא קונצנזוס

לעומת חומוס שבעייתי עבור חלק מהילדים, מנות בשריות שיכולות לא להתאים לצמחוניים שביננו או מנות דגים שרבים מאיתנו לא אוהבים – הפלאפל הוא קונצנזוס. בתכלס, אין אחד שלא אוהב פלאפל ולכן שולחן שוק פלאפל הוא ללא ספק הפשוט והנגיש במיוחד לקהל הרחב.

5. הפלאפל עשיר בערכים תזונתיים

פלאפל אמנם נחשב עבור רבים מאיתנו כג'אנק פוד אבל האמת היא שזה לא ממש מדויק. לפלאפל איכותי יש יתרונות תזונתיים מגוונים ואלה נובעים מחומרי הגלם האיכותיים ממנו הכדורים עשויים. פלאפל איכותי עשוי מגרגירי חומוס, קטניה בריאה וטעימה במיוחד או לחילופין פול או שעועית, ומתובל בשלל תבלינים שטובים לבריאות שלנו בינהם שום, כמון, כוסברה ועוד. הערכים התזונתיים של הפלאפל דומים לאלה של ממרח החומוס המהולל שכולנו נותנים לו כבוד. בטיגון נכון של הפלאפל נוכל להימנע מהחסרונות הבריאותיים שנובעים מהשמן השרוף ולשמור על הבריאות של כולנו.

6. היתרון בשולחן שוק פלאפל – תוכלו להתפנק בקינוח חלבי

יתרון בולט נוסף לשולחן שוק פלאפל הוא שאתם לא צריכים להחליט אם יהיה מדובר בשולחן בשרי או חלבי, דילמה שנוגעת לליבם של רבים משומרי הכשרות שביננו. שולחן שוק עם פלאפל הוא לא חלבי ולא בשרי, ככה שתוכלו בנוסף אליו להחליט להתפנק בקינוח חלבי איכותי או לחילופין – להפוך את שולחן השוק לשולחן מזרחי של ממש, עמוס בכל טוב.  

7. ואולי הכי חשוב – שולחן שוק פלאפל הוא טעים וממכר!

בתכלס, כשמדובר בארוחה למשפחה האהובה והמפנקת שלנו, הדבר החשוב ביותר הוא שכולם יהיו מרוצים. פלאפל הוא מאכל טעים, קליל וכיפי ובניגוד לחומוס – לא ישאיר אתכם עם כבדים ועייפים אחרי שתאכלו אותו. פלאפל איכותי היא דרך פשוטה, מקסימה וכיפית במיוחד לחגוג את המאורע החגיגי שאתם מציינים ועל הדרך – לעשות הרבה שמח לכולם.

שדרוגים לשולחן שוק פלאפל

אז נכון, כבודו של הפלאפל עומד במקומו, אבל בשביל להפוך את האירוע לחגיגי עוד יותר יש לכם כמובן את האפשרות לבקש מאיתנו תוספות מגניבות לשולחן האירוע. התוספות הבסיסיות והברורות הן כמובן הפיתות והתוספות למנות הפלאפל ובנוסף, ניתן להוסיף גם צ'יפס, ממרח חומוס איכותי וחצילים מטוגנים. אנשים רבים אוהבים לאכול חציל וחומוס ביחד עם הפלאפל שלכם – פנקו אותם בחוויה השלמה. אפשרויות נוספות למתקדמים הן כמובן להוסיף בשרים כמו פרגיות או לבבות, מג'דרה ומגוון של אוכל מזרחי מגרה ועשיר בטעמים.

בואו נדבר מחירים – אז כמה עולה שולחן שוק פלאפל?

המחיר של שולחן שוק פלאפל לרוב עומד על כמה אלפי שקלים, אך כמובן שהדבר מושפע הן מבית העסק שמכין עבורכם את האוכל, כמות הסועדים ובהתאם כמות המזון הנדרש, התוספות, איכות המזון והרשימה עוד ארוכה. חשוב בבחירת בית העסק שיכין עבורכם את המזון לקחת בחשבון את התמחור ולצידו גם איכות האוכל ומגוון הטעמים. בצעו השוואה בין כמה מטבחים שונים שהשאירו עליכם רושם, תבחנו את הצעות המחיר לשולחן שוק פלאפל ותמצאו לבסוף את המטבח הביתי והאותנטי ביותר.

קצת עלינו – אנחנו נביא את שולחן שוק הפלאפל עד אליכם

מציאה של שולחן שוק בסגנון פלאפל היא לא ממש מסובכת וחיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומת תוצאות מגוונת בבתי עסק שרק מחכים לעזור לכם לחגוג כמו שצריך את המאורע המיוחד הבא. אם אתם מחפשים בית עסק איכותי שלא מעוניין להביא לכם טעמים של מסעדה אלא טעמים של בית, להעניק לכם שירות אישי ועל הדרך לפנק במחיר – יכול להיות שאנחנו זה בדיוק מה שאתם מחפשים.

אז היי, אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים שאוכל טעים אמיתי הוא אוכל שמבושל מהלב. האוכל שלנו עמוס בטעמים מבית שיזכירו לכם חוויות מיוחדות שעברתם ויהפכו את חווית האירוע לזיכרון מתוק שנעים להעלות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, להתלבט, לתאם ובמידת הצורך להיעזר בנו בתכנון האירוע החגיגי הבא שלכם. אחרי שנסדר הכל אנחנו כבר נדאג להביא לכם את שולחן שוק פלאפל הכי איכותי, טרי וטעים שיש – לכם רק יישאר לחגוג, לבלות וליצור זיכרונות חדשים. תהנו!

שאלות נפוצות על שולחן שוק פלאפל

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק פלאפל. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק פלאפל משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק פלאפל לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »