טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק מרוקאי

שולחן שוק מרוקאי

טבלת מחירים של שולחן שוק מרוקאי

כמות סועדים לשולחן שוק מרוקאי מחיר לסועד לשולחן שוק מרוקאי
10-20 אישהחל מ-105 ש"ח לראש
20-40 אישהחל מ-95 ש"ח לראש
40-100 אישהחל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק מרוקאימחיר בהתאמה אישית

טעמים מבית מרוקאי דרך שולחן שוק

אין מה לעשות, האמת היא שפשוט אין על המטבח המרוקאי. המטבח המרוקאי כשמו כן הוא הוא המטבח שנהוג במרוקו והוא מאופיין במגוון עשיר של מטעמים, טעמים חזקים במיוחד ותחושה אמיתית וחמה של בית.

האזינו לכתבה

המטבח המרוקאי מאופיין בשימוש נרחב בתבלינים כמו קינמון, כמון, כורכום, פלפל וכוסברה, חיבה עזה למרקים, בלי סוף סלטים, נזידי בשר ועוף מפוארים, הקוסקוס הביתי האהוב ומגוון עשיר של מטעמים. ולכן, זה לא ממש מפתיע שגם כאנשים בוגרים, עדיין יש בנו געגוע לטעמים מבית ההורים או הסבים, שמכירים כל כך מקרוב את המטבח.

שולחן שוק מרוקאי

שולחן שוק מרוקאי בא לספק אלטרנטיבה קולינרית למטבח המרוקאי הביתי ואהוב עבור אירועים גדולים, מפוארים וחגיגיים. מדובר באוכל שכולנו אוהבים לאהוב, ילדים עד מבוגרים וכל המשפחה וכיוצא בזאת – בבחירה מצוינת לכל ארוחה, חגיגה או אירוע. כחלק מהשירות של שולחן שוק מרוקאי, המטבח יארגן את מגוון התבשילים שמאפיינים את העדה, ידאג לשינוע של אלה למתחם האירוע וימקם אותם על שולחן עשיר, מגוון ונגיש.

באלו אירועים נהוג לשלב שולחן שוק מרוקאי?

האמת היא, שכל אירוע יכול להיתרם משילוב של שולחן שוק מרוקאי בחגיגה – מדובר באוכל שכולנו אוהבים לאהוב וככזה, אוכל שישאיר את כל אורחי האירוע שבעים, מסופקים ומרוצים. ובכל זאת בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה אירועים ששווה לשלב בהם שולחן שוק מרוקאי.

1. שולחן שוק מרוקאי בחינה

בחגיגת החינה נהוג להגיש כיבוד עשיר לאורחים ואיזה כיבוד נגיש אם לא טעמים מבית? שילוב של שולחן שוק מרוקאי בחגיגות חינה צפוי להנות מהצלחה כבירה. מדובר בטעמים חזקים, טובים ומפנקים וכאלה שפשוט אי אפשר לעמוד בהם. אם אתם מחפשים את הכיבוד המושלם לחינה הקרובה שלכם – מדובר ללא ספק באפשרות הכי טובה שעומדת לרשותכם.

2. שולחן שוק מרוקאי בחתונה מפוארת

כיבוד לחתונה הוא עניין מורכב במיוחד וההיבט הבעייתי החזק ביותר בו, הוא מגוון ההעדפות הקולינריות של הקהל הרחב. הדבר הנחמד במטבח המרוקאי הוא שהוא יכול להתאים לכולם – צמחוניים, ילדים, בעלי אלרגיות, מבוגרים, סובלים מסכרת והרשימה עוד ארוכה. אם אתם מחפשים אוכל איכותי שכולם אוהבים ויכול להתאים לכולם – שולחן שוק מרוקאי הוא אפשרות אידיאלית.

3. שולחן שוק מרוקאי לכבוד יום הולדת של קרוב משפחה אהוב

אולי הגיע הזמן לבשל לשף המשפחתי, לא? אם לסבתא האהובה שלכם יש יום הולדת, או שהאבא הטבח האהוב שלכם חוגג יום הולדת עגול – לא תפנקו אותו במטעמים מבית? אנחנו תמיד נהנים מאוכל שהשף המשפחתי מכין עבורינו, אבל חשוב לזכור שגם הצד השני אוהב לא פעם להתפנק בבישולים איכותיים, חמים וביתיים. תפתיעו את הקרוב האהוב עליכם בשולחן שוק מרוקאי איכותי ומפואר שעשיר בטעמים שקרובים לליבו בכך תרגשו אותו ותגרמו לו להרגיש הכי נאהב שיש.

4. ולמעשה – שולחן שוק מרוקאי ישתלב טוב כמעט בכל אירוע שעולה על הדעת

האמת היא ששילוב של שולחן שוק מרוקאי יכול להתאים לכל אירוע כיוון שמגוון המטעמים העשיר, יכול לספק אורחי כל חגיגה. שולחן שוק מרוקאי יכול להשתלב בחגיגת בר או בת מצווה, בריתה, שולחן חג והרשימה עוד ארוכה.

איך בוחרים את המטבח הנכון שיביא לכם שולחן שוק מרוקאי?

מציאה של מטבח שמציע שירותי שולחן שוק מרוקאי זה לא באמת יותר מידי מסובך – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה של מטבחים שיותר מישמחו לעזור לכם לקראת החגיגה הבאה. עם זאת, מציאה של מטבח שיודע את העבודה על אמת, זה כבר עניין שהוא יותר מסובך. כשאתם מתלבטים בין המטבחים השונים חשוב כמובן לקחת בחשבון את התמחור, אך בחנו במקביל גם את המוניטין של המטבח, הביקורות החיוביות והשליליות שספג במרוצת הזמן, תקופת הניסיון של המטבח, ההצלחות והכישלונות וחשוב לא פחות – היחס של המטבח ללקוחות. כל אלה יבטיחו לכם שתהנו מהשירות הכי אישי שיש ומהאוכל הכי ביתי, מפנק ואהוב שניתן להעלות על הדעת.

אנחנו בצוות טעים באירוע מציעים שולחן שוק מרוקאי עשיר במגוון תבשילים עם טעמים חזקים מבית, שיזכירו לכם זיכרונות מרגשים ואהובים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט ולחשוב ובמידת הצורך גם להיעזר בשירותים שלנו. בתאבון!

שאלות נפוצות על שולחן שוק מרוקאי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק מרוקאי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק מרוקאי משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק מרוקאי לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »